همه مطالب, آموزش‌های ویدیویی, مقاله‌های آموزشی مختلف

 آموزش نصب متاتریدر 4 بروکر آلپاری



 


[typed string0=”ربات فارکس قسطی بخر ماهی 20 درصد سود کن ” string1=”بعد سود کردن بقیه پولشو بده” typeSpeed=”40″ startDelay=”0″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loop=”1″]

 آموزش نصب متاتریدر 4 بروکر آلپاری

 

 

 

 

 آموزش نصب متاتریدر 4 بروکر آلپاری

نصب متاتریدر ۴

سلام دوستان عزیز برای امروز می خواهیم آموزش نصب متاتریدر ۴ رو برای شما آموزش بدیم.

متاتریدر ۴ نرم افزاری هستش که واسط بین معامله گر ها و کارگزاران بورس هست برای در دسترسی و معامله کردن در بورس جهانی و تالار بورس نیویورک.

ما به کمک نرم افزار متاتریدر ۴ هم میتونیم قیمت ها را داشته باشیم هم میتونیم تحلیل کنیم آنالیز کنیم چارت های مختلف جفت ارزها و کالاها و متال ها را و بعد دست به خرید و فروش بزنیم.

سورس متاتریدر ۴ میتونید از سایت ام کیو ال فایو دانلود کنید و یا از کارگزاری خودتون اونو دانلود کنید یادتون باشه که برای اتصال به متاتریدر ۴ بروکر های خود حتما اول باید در بروکر تان ثبت نام کرده باشید و بعد اقدام به دانلود متاتریدر کرده باشید چون برای اتصال متاتریدر ۴ به بروکر تون ایمیل و تلفن تون باید اونجا ثبت شده باشه.

در گوشه راست متاتریدر در قسمت پایین کانکشن مشخص شده که وصل هست و اتصال برقرار است یا خیر از دوستان متاتریدر ۴ و نصب می‌کنند اما می‌بینند قیمت تکان‌میخورد مطمئناً در روزهای تعطیلی بازار هستیم که شنبه و یکشنبه ها است و قیمت ها حرکت نمی‌کند و بازار بسته میباشد.

در این ویدیو قصد دارم که آموزش نصب متاتریدر ۴ را از بروکر معروف آلپاری به شما آموزش بدهم.

 

 

 


[typed string0=”استراتژی 100 درصد باینری آپشن و فارکس جناب تات” string1=”فقط در کلاسهای خصوصی ” typeSpeed=”40″ startDelay=”0″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loop=”1″]

 


از لینک زیر میتوانید در بروکر معتبر الپاری ثبت نام کنید :

https://alpariforex.org/fa/registration/?partner_id=1259861


 

[oxilab_flip_box id=”3″]


 

بازدیدها: 113