همه مطالب

استراتژی باینری آپشن موینگ اوریج Moving Average

استراتژی باینری آپشن موینگ اوریج Moving Average

استراتژی باینری آپشن موینگ اوریج Moving Average

استراتژی باینری آپشن موینگ اوریج Moving Average

 

 

 

[livicon_evo name=”coins.svg” style=”original” size=”60px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#22A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#91e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#6C7A89″ solid_color_action=”#4C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”0.3″ colors_when_morph=”none” brightness=”0.1″ saturation=”0.07″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”0.3″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”0″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”0″ draw_time=”1″ draw_stagger=”0.1″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”1″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”0″ erase_time=”1″ erase_stagger=”0.1″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo]

 

استراتژی باینری آپشن موینگ اوریج Moving Average

 

استراتژی Moving Average

با سلام بر همۀ تریدرهای عزیزو فعالان بازارهای مالی باینری آپشن
امروز با یک استراتژی تقریبا ناشناخته در باینری آپشن همراه شما هستیم تا آن را به شما آموزش دهیم. در این حالت همانطور که از عنوان آن نیز انتظار می‌رود، دو دفعه از اندیکاتور Moving Average استفاده می‌کنیم.
نمودارهای اندیکاتور Moving Average به شما روند حرکت میانگین قیمت را می‌دهند، پس بسیار شرایط خوبی را برای معامله گران فراهم می‌سازد.
این استراتژی بسیار مناسب برای جفت ارزهای کاردبری مانند دلار و یورو است و بیشتر در این نوع معاملات کاربرد دارد. تایم فریم معاملۀ خود را باید از نمودارh1 درک کنیم زیرا با مشاهدۀ این نمودار بهترین تایم فریم ممکن را برای این معامله، می‌توان بدست آورد.

شروع تحلیل با این استراتژی

در ابتدا پیشنهاد می‌شود که نمودارهای حداقل یک ساعتۀ جفت ارز خود را به نمایش گذارید سپس دو اندیکاتور Moving Average در حالت exponential باز کنید که اصطلاحا به آن (EMA) می‌گویند. به یکی از این اندیکاتورها مقدار دورۀ ۱۲۰ دهید و دورۀ دیگری را روی ۱۰ تنظیم نمایید وبه آنها رنگی اختیاری را نسبت دهید، به عنوان مثال ما رنگ قرمز را برای نمودار EMA 110 و رنگ زرد را برای نمودار EMA 10 انتخاب می‌کنیم. حال با اندکی تحلیل وارد معاملۀ اصلی می‌شویم.
در زمانی که کندل‌های جفت ارزی انتخابی، در بالای اندیکاتور EMA 120 (نمودار قرمز) بودند، شرط لازم را برای معاملۀ Call دارید ولی توجه فرمایید که برای سرمایه گذاری و شروع اصلی به دو شرط دیگر نیز، نیاز دارید تا پیش‌بینی خوبی داشته باشید. اگر کندل‌های نمایش داده شده از بالا به همان اندیکاتور Moving Average 110 (نمودار قرمز) برسد و همچنین اندیکاتور دیگر یعنی EMA 10 (نمودار زرد) در زیر کندل‌ها باشد، شروط کافی نیز برای شروع معاملۀ Call مهیا شده است و می‌توان با سرمایه گذاری مناسبی وارد معامله شد.
در شرایطی بالعکس ما می‌توانیم جهت نزول را پیش‌بینی کنیم و در معاملۀ Put شرکت کنیم. یعنی با وجود کندل‌ها در زیر نمودار اندیکاتور EMA 120 (نمودار قرمز) شرط لازم را پیدا کرده‌ایم. حال با رسیدن کندل‌ها به نمودار EMA 110 (نمودار قرمز) و همچنین قرار گرفتن نمودار اندیکاتور EMA 10 (نمودار زرد) در بالای کندل‌ها شروط کافی را نیز یافته‌ایم و کافی است با سرمایه گذاری مناسبی وارد معاملۀ Put شویم.

دوستان توجه داشته باشند این استراتژی را میتوان در تایم فریم ۱ دقیقه و ۵ دقیقه ۱۵ دقیقه هم قابل استفاده است و برای اسکالپ هم استفاده میشود .
تایم اکسپایر این استرلاتژی برای باینری آپشن ۳ کندل تا ۵ کندل میباشد و شما در هر تایم اکسپایری که هستید میتوانید از اکسپایر ۳ کندل استفاده کنید مثلا اگر در تایم فریم یک دقیقه هستید میتوانید از تایم اکسپایر ۳ دققیه استفاده کنید.

برای شروع معاملات با این اندیکاتور و این استراتژی، حتما به تمرین نیاز دارید.
امیدوارم این استراتژی برای شما سودآور و مفید به فایده باشد. برای یادگیری سایر استراتژی‌های خوب با ما همراه باشید.
تجارتتان موفق و روزگارانتان شاد

 

تنظیم مقاله : گروه آکادمی باینری آپشن ایرانیان

 

جناب مهدی تات و آکادمی باینری آپشن ایران این روزها در حال تکمیل استراتژی ۹۰ درصدی خود است که در اختیار بچه های وی آی پی و دانشجویان خود قرار دهد  اطلاعات بیشتر در اواخر پاییز امسال منتشر میشود.

 

آموزش تضمینی باینری آپشن:

آموزشهای ما به صورت تضمینی به شما ارائه خواهد شد و شما بعد از گذراندن آموزشهای ما به هیچ آموزش دیگری نیاز ندارید.

شما هم میتوانید همانند دیگر دانشجویان ما که به درآمد دلاری رسیدند به درآمد دلاری برسید. فیدبک و درامد های دانشجویان ما هرروزه در کانال تلگرام ما  گذاشته میشود.شما میتوانیدگوشه ای  بازخوردها و نتایج دانشجویان ما را در سایت در قسمت بازخوردها و نتایج دانشجوها مشاهده کنید.

نکته: تمام استراتژی ها را اول در دمو تست کنید و اگر نتیجه مثبت گرفتید با آن شروع به معامله کنید. پیشنهاد ما به شما این است برای رسیدن به استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن در قدم اول آموزش اصولی باینری آپشن را فرا بگیرید بگیرید تا بتوانید همانند صدها دانشجوی ما به سود دلاری برسید.بازخوردها ونتایج دانشجویان مارا میتوانید در صفحه باز خورد و نتایج دانشجویان مشاهده کنید یا در کانال تلگرام ما دنبال کنید. شما بعداز فرا گرفتن آموزش اصولی باینری آپشن میتوانید با هر اندیکاتوری به ریتینگ بالا دست پیدا کنید چون آموزشهای ما بدون اندیکاتور طراحی شده و در ترم دوم آموزشها سبکها و متدهای روز امریکا به شما آموزش داده خواهد شد همراه با تئوری های شخصی جناب مهدی تات تئوری های زمانهای شناور و هیجانات زمانی یکسان و آینه های موازی و غیره به شما تدریس میشود.

 

 

 

خدماتی که جناب تات در این ۸ ماه برای معامله گران باینری آپشن ایران انجام داده:

 

آموزش و پرورش بیش از ۲۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.

آموزش و پرورش بیش از ۵ استاد و مدرس باینری آپشن

حدود ۱۴۰ هزار دلار درامد ارزی برای تمام افراد آکادمی باینری آپشن ایرانیان.

ایجاد ۱۰ شغل مرتبط با باینری آپشن.

مشاوره و کمک به بیش از ۲۰۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.

تهیه و ساخت صدها ویدیوی آموزشی رایگان برای معامله گران.

ساخت پنل ثبت نتایج ترید برای پیشرفت معامله گران.

جذب سرمایه گذار برای معامله گران موفق.

تهیه صدها مقاله دیدگاهی و تجربی برای معامله گران باینری آپشن ایران.

طرح بیش از ۱۲ تئوریه جدید وپیشرفته و قابل اجرا برای ترید در باینری آپشن.

طراحی بیش از ۳۰ استراتژی رایگان برای معامله گران باینری آپشن.

طراحی و ساخت ربات تست استراتژی های باینری آپشن برای آنالیز استراتژی ها و تمامی اندیکاتورها برای تصریح روند و پیشرفت استراتژی های باینری آپشن.

طراحی اندیکاتور برای دانشجویان وی آی پی.

طراحی تمرین های معامله گری و تمرین های روانشناسی ترید برای دانشجویان وی ای پی.

پرورش بیش از ۲۰ معامله گر رتبه A باینری آپشن.

پرورش بیش از ۴۰ معامله گر رتبه B باینری آپشن.

پرورش بیش از ۸۰ معامله گر رتبه c باینری آپشن.

بوجود آوردن یک سیستم آموزشی اصولی مبتنی بر اصول تحلیل تکنیکال نوین و مبتنی بر روانشناسی انگیزشی برای موفقیت بیشتر دانشجویان.

برگزاری کلاس های آموزشی حضوری برای متقاضیان.

مشاوره دادن و راهنمایی به بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار.

همکاری و مشاوره دادن به معامله گران و سرمایه گذاران و نهاد های دولتی و ارگان های فتا و آگاهی برای جلوگیری از جرمها و کلاهبرداری های اینترنتی مرتبط با بورس.

درج شماره تماس شخصی برای برقراری پل ارتباطی موثر برای مشاوره و راهنمایی.

سرمایه گذاری برای ساخت ربات های معامله گر باینری آپشن و فارکس برای پیشرفت هر چه سریعتر جامعه معامله گران باینری آپشن ایران.

 

 

[av_notification title=’اهداف آکادمی باینری آپشن ایرانیان’ icon_select=’yes’ icon=’ue8c6′ font=’entypo-fontello’ color=’green’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’60’ av_uid=’av-37y7fk’ admin_preview_bg=”]

آکادمی باینری آپشن ایرانیان اولین وتنها آکادمی آموزشی باینری آپشن ایران اهداف بلند مدتی را دنبال میکند که به شرح زیر است:

کار آفرینی و اشتغال زایی برای تمام افراد جامعه
پرورش و تربیت  معامله گران  حرفه ای
ایجاد جامعه  معامله گران باینری آپشن برای جذب  سرمایه گذار
ایجاد شغل دوم و تبدیل کردن باینری آپشن به شغل اول معامله گران
کسب درآمد دلاری  و کمک به اقتصاد کشور و  عموم  مردم
فراهم کردن بستری امن برای معامله گران و سرمایه گذاران
[/av_notification]

 

[av_headline_rotator before_rotating=’من شکست میخورم ولی’ after_rotating=” interval=’3′ animation=’fade zoom’ margin=” margin_sync=’true’ tag=’h4′ size=” align=’left’ custom_title=’#d80808′ av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av_uid=’av-6wtq0r’ admin_preview_bg=”] [av_rotator_item title=’تسلیم نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#14c9bd’ av_uid=’av-6gdy0b’] [av_rotator_item title=’نا امید نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#ed5425′ av_uid=’av-3ie56j’] [av_rotator_item title=’بی خیال نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#2add1a’ av_uid=’av-2s8557′] [/av_headline_rotator]

 

[av_magazine link=’category,102,34′ items=’6′ offset=’34’ tabs=’aviaTBtabs’ thumbnails=’aviaTBthumbnails’ heading=” heading_link=’manually,http://’ heading_color=’theme-color’ heading_custom_color=’#ffffff’ first_big_pos=’top’ av_uid=’av-2v8dqh’ admin_preview_bg=”]

 

[av_blog blog_type=’posts’ categories=’34’ link=’category’ blog_style=’single-big’ columns=’3′ contents=’excerpt’ content_length=’content’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ items=’3′ offset=’0′ paginate=’yes’ conditional=” av_uid=’av-4xvpex’]

 

[av_postslider link=’category,34′ wc_prod_visible=” prod_order_by=” prod_order=” columns=’3′ items=’9′ offset=’0′ contents=’title_read_more’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ autoplay=’yes’ interval=’5′ av_uid=’av-2okyrd’]

 

بازدیدها: 5

نوشته های مشابه