فارکس

استراتژی فارکس پاول

استراتژی

استراتژی فارکس پاول

 

 

 

 

[livicon_evo name=”coins.svg” style=”original” size=”60px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#22A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#91e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#6C7A89″ solid_color_action=”#4C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”0.3″ colors_when_morph=”none” brightness=”0.1″ saturation=”0.07″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”0.3″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”0″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”0″ draw_time=”1″ draw_stagger=”0.1″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”1″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”0″ erase_time=”1″ erase_stagger=”0.1″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo]

 

 

 

استراتژی فارکس پاول

هفت اشتباه در فارکس

 

 

استراتژی فارکس پاول

 

با سلام و درود فرواوان بر آقایان و بانوان ایرانی فعال در  فارکس

در مقاله به معرفی اقا جیم پاول می پردازیم سپس به بررسی استراتژی ایشون در بازار های مالی می پردازیم. با کمک استراتژی های آقا جیم پاول می توانید در هر بازار مالی از جمله فارکس به سود های کلان برسید.

شکست مالی سنگینش باعث شد شغلش را از دست بدهد، اعتبارش را از دست بدهد و یک و نیم میلیون دلارش را کامل ببازد و ۴۰۰ هزار دلار هم بدهی داشته باشد. اما ناامید نشد. مجددا شروع کرد و یک دهه را صرف ساختن مجدد هرآنچه داشت کرد و توانست در یک دهه، بیش از آنچه را که در ۳ دهه توانسته بود بدست آورد را مجددا بسازد!  شما بعد از خواندن این مقاله، با تجربیات با ارزش مردی آشنا میشوید که از صفر شروع کرده و به اوج رسیده…

جیم پاول (Jim Paul) نام مردی است که در دنیای سرمایه گذاری شهرت فراوانی دارد. پسر جوانی که از کارگری در رستوران های مرغ سوخارکی کنتاکی، تبدیل به بزرگترین سرمایه گذار اتاق بازرگانی شهر شیکاگو شد… اما در سال ۱۹۸۳ اتفاقاتی رخ داد و هرآنچه تا به آن روز از صفر ساخته بود، تبدیل به صفر شد.

پاول بعدها به کمک انتشارات مورگان استنلی  . کتابی با عنوان “چه چیزی با، از دست دادن یک میلیون دلار آموختم” نوشت و در آن به شرح اشتباهات و تجربیاتی کرد که خود بعد از چهار دهه تلاش بی وقفه توانسته بود بدست آورد. بدون شک این کتاب، یکی از با ارزش ترین منابع برای کارآفرینان و متخصصان جوان برای شروع کسب و کار و یا سرمایه گذاری شان است. این کتاب به تفصیل به تمام وقایع ای که در بهبهه اوج کسب و کار، شکست ها، شروع و … یک کارآفرین یا سرمایه گذار جوان به آن نیاز دارد می پردازد.

این کتاب میتواند یک میانبر برای تمام کسانی باشد که میخواهند کسب و کاری راه اندازی کنند و یا وارد دنیای سرمایه گذاری شوند. زیرا تجربیات دیگران، میتواند راه آزمون خطا را کوتاه تر کند و مسیر موفقیت را هموارتر کند. در زیر سه درس اصلی را از این کتاب برای شما بازگو میکنیم سه درسی که، به قول نویسنده کتاب، از با ارزش ترین دروسی هستند که آرزو میکرده تمام ثروتش را دانسته میداده تا این دروس را کسی قبلا به او یاد میداده و درباره آن با او سخن میگفته.

شکستتان را پنهان نکنید!

زمانی که پولتان را از دست میدهید، شکست میخورید، معمولا بر حسب عادت، دوست دارید آنرا بین خودتان نگه دارید، به اصطلاح درونی اش کنید و هیچکس را از آن خبردار نکنید. این یکی از خطرناک ترین اقداماتی است که کارآفرنیان و سرمایه گذاران جوان انجام میدهند.آنها ارزش خالص دارایی شان را با ارزش خالص خودشان برابر میدانند؛ این اشتباه است. شما اگر شکستی متقبل شدید، پولتان را از دست دادید و یا رابطه ناموفقی با کسی داشتید، شما در واقع شخصی هستید که شکست خورده، نباید تصور کنید یک “فرد شکست خورده” هستید.

پاول در کتابش می نویسد: “زمانی این درس را آموختم که با توجه به اشتباهی که در سرمایه گذاری بر روی نفت کرده بودم با شکست مواجه شده بودم و روز به روز در حال ضرر کردن بودم، اما نمیخواستم آنرا قبول کنم زیرا میترسیدم خودم را یک فرد شکست خورده ببینم… اما اشتباه میکردم. اگر واقع بین بودم و قبول میکردم در آن تصمیم گیری شکست خوردم، هم ارزش دارایی ام را حفظ میکردم و هم عزت نفسم را…”

تفاوتهای اساسی وجود داره بین ریسک و قمار

اگر میخواهید یک سرمایه گذار یا کارآفرین باهوش باشید، باید ریسک های زیادی انجام دهید و این ریسک های زیاد، قرار نیست همه شان تبدیل به موفقیت شوند. حتی ریسک های زیاد بر روی تصمیم گیری نیز، قمار نیستند. در واقع قمارباز کسی است که غرورش با پولش ازدواج کرده…

پاول در کتابش می نویسد: “آنها دوست دارند همیشه درست باشند. قضیه مربوط به پول نمیشود. در قماربازها، قضیه مربوط به یک بیماری است… پول برای آنها تنها یک بلیط ورود به یک شرایطی است که آدرنالینشان افزایش بیابد و هیجان را تجربه کنند…”

در تصمیم گیری احساس خود را کنار بگذارید

تصمیم گیری احساسی خطرناک است و زمانی خطرناک تر میشود که توسط یک گروه تصمیم گیری میشود! البته که شما انسان هستید، احساسات دارید. طبیعی است که واکنش های احساسی به شرایط داشته باشید! چه منفی و چه مثبت! اما به عنوان یک فرد بالغ، در کسب و کار و زندگی تان باید یکبار برای همیشه یاد بگیرید، هنگام تصمیم گیری های، احساساتتان را کنار بگذارید و با واقعیات و عینیات تصمیم تان را بگیرید.

در مورد پاول، در سال ۱۹۸۰، شریک تجاری اش مدعی میشود که شرکتی پیدا کرده که پتانسیل این را دارد که ارزش هر سهمش تا ۶۰ دلار هم برسد. پاول و شریک تجاری اش، ده ها هزار سهم خریدند، از طرفی به تمام مشتریانشان توصیه کردند که سهام این شرکت را بخرند.
اما بعد از ۳ هفته، مقدار سهام  به ۳۸ دلار رسید.

پاول نمیتوانست در این نقطه سهامش را بفروشد و از بازار خارج شود. زیرا نه تنها هیچ سودی نصیبشان نمیشد، بلکه ضرر هم میکردند. بنابراین پاول و شریک تجاری اش، تصمیمی احساسی گرفتند و به تمام مشتریانشان نیز توصیه کردند در بازار بمانند تا ارزش سهم افزایش پیدا کند.

اما ارزش سهام افزایش پیدا نکرد و به سهمی ۷٫۵ دلار رسید، و بعد از ۳ روز، ارزش هر سهم به ۶ دلار نزول کرد. بنابراین تصمیمی جدید گرفتند تصمیمی که مجدد احساسی بود  و تمام سهم شان را فروختند و با ضرر از بازار خارج شدند و بزرگترین شکست مالی شان را متقبل شدند. آری یک میلیون دلار از دست رفت، ۴۰۰ هزار دلار نیز بدهی به بار آمد…

اما بعدها پاول، این شکست را یک درس و یک سنگ بنا برای موفقیت های بزرگتر بعدی اش دانست و از آن به عنوان موفقیتی با طعم شکست یاد میکند.

به اعتقاد وی ۳ اصل اساسی وجود دارد:

  1. شکستتان را پنهان نکنید!:
    پنهان کردن شکست خطرناک‌ترین اقدام سرمایه‌گذاران جوان است. نباید ارزش خالص دارایی را با ارزش خالص خود برابر دانست. نباید تصور کرد یک فرد شکست خورده‌اید.
  2. وجود تفاوت اساسی بین ریسک و قمار:
    یک سرمایه‌گذار باید ریسک‌های زیادی انجام دهد ولی همه‌ی آن‌ها قرار نیست به موفقیت تبدیل شوند؛ اما قمار یعنی ازدواج غرور با پول.
  3. کنار گذاشتن احساس در تصمیم‌گیری:
    انسان علی رغم وجود احساسات باید در شرایط کسب و کار احساسات را کنار بگذارد و با واقعیات و عینیات تصمیم بگیرد.

جیم پاول و شریک او سهام شرکتی را با ده هزار سهم خریدند و پیش‌بینی کردند شرکت‌ها پتانسیل آن را دارد که ارزش هر سهم آن تا ۶۰ دلار برسد؛ اما بعد از ۳ هفته سهام به ۳۸ دلار رسید. او تصمیم احساسی گرفت و در بازار ماند برای جلوگیری از ضرر؛ اما ارزش سهام به ۵٫۷ دلار رسید و بعد از ۳ روز نیز به ۶ دلار نزول کرد. مجددا تصمیم احساسی گرفت و تمام سهام را فروخت و بزرگ‌ترین شکست مالی را متقبل شد.

 

https://t.me/binaryoptioniranian

 

 

تجارتتان موفق و روزگارانتان شاد

گروه آکادمی باینیر آپشن ایرانیان

 

جناب مهدی تات و آکادمی باینری آپشن ایران این روزها در حال تدریس استراتژی ۹۰ درصدی خود است که در کلاسهای خصوصی آموزش میدهد برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

۰۹۳۳۶۱۶۱۰۴۰

 

آموزش تضمینی  فارکس و باینری آپشن:

آموزشهای ما به صورت تضمینی به شما ارائه خواهد شد و شما بعد از گذراندن آموزشهای ما به هیچ آموزش دیگری نیاز ندارید.

شما هم میتوانید همانند دیگر دانشجویان ما که به درآمد دلاری رسیدند به درآمد دلاری برسید. فیدبک و درامد های دانشجویان ما هرروزه در کانال تلگرام ما  گذاشته میشود.شما میتوانیدگوشه ای  بازخوردها و نتایج دانشجویان ما را در سایت در قسمت بازخوردها و نتایج دانشجوها مشاهده کنید.

نکته: تمام استراتژی ها را اول در دمو تست کنید و اگر نتیجه مثبت گرفتید با آن شروع به معامله کنید. پیشنهاد ما به شما این است برای رسیدن به استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن در قدم اول آموزش اصولی باینری آپشن را فرا بگیرید بگیرید تا بتوانید همانند صدها دانشجوی ما به سود دلاری برسید.بازخوردها ونتایج دانشجویان مارا میتوانید در صفحه باز خورد و نتایج دانشجویان مشاهده کنید یا در کانال تلگرام ما دنبال کنید. شما بعداز فرا گرفتن آموزش اصولی باینری آپشن میتوانید با هر اندیکاتوری به ریتینگ بالا دست پیدا کنید چون آموزشهای ما بدون اندیکاتور طراحی شده و در ترم دوم آموزشها سبکها و متدهای روز امریکا به شما آموزش داده خواهد شد همراه با تئوری های شخصی جناب مهدی تات تئوری های زمانهای شناور و هیجانات زمانی یکسان و آینه های موازی و غیره به شما تدریس میشود.

 

 

 

خدماتی که جناب تات در این ۱ سال  برای معامله گران فارکس و باینری آپشن ایران انجام داده:

برگزاری کلاسهای آموزشی حضوری و ارائه مدرک تحلیل تکنیکال زیر نظر وزارت علوم

به دست آوردن مقام اول و دو مقام  چهارم در مسابقات باینری آپشن بروکر پاکت آپشن میان ۷۰۰ نفر شرکت کنندها از سراسر دنیا توسط دو دانشجوی آکادمی باینری آپشن ایرانیان  جناب ایلیا (نفر اول) و بهمن (نفر چهارم) و جناب میناگر (نفر چهارم)

رکورد شکنی سودآوری توسط دانشجوی خصوصی جناب تات که توانستند در دوروز حساب خود را ۴۰ برابر کنند و مبلغ ۱۰۰۰ دلار را تبدیل به ۴۰/۰۰۰ هزار دلار کنند.(فیلم تریدهای لایو و معاملات در سایت و کانال تلگرام قرار گرفته است)

 

حضور در برنامه زنده تلویزیون و صحبت درباره اندیکاتور سود ده پرفسورا

 

برگزاری کلاسهای حضوری(خصوصی)آموزش باینری آپشن به صورت فوق پیشرفته

طراحی و برنامه نویسی اولین اندیکاتور هوشمند و سود ده ایرانی برای بورس جهانی فارکس و بورس ایران  به نام پرفسورا (PROFESORA)توسط جناب مهدی تات

آموزش و پرورش بیش از ۴۵۰ نفر معامله گر باینری آپشن.

آموزش و پرورش بیش از ۵ استاد و مدرس باینری آپشن

برگزاری وبینار آموزشی در بروکر آلپاری معتبرترین بروکر خاورمیانه به درخواست بروکر آلپاری

حدود ۲۰۰ هزار دلار درامد ارزی برای دانشجویان  آکادمی باینری آپشن ایرانیان.

مدیریت جامعه باینری آپشن ایران بعد از چالش تحریم سایت الیمپ ترید.

ایجاد ۱۰ شغل مرتبط با باینری آپشن.

مشاوره و کمک به بیش از ۲۰۰۰ نفر معامله گر فارکس و باینری آپشن.

تهیه و ساخت صدها ویدیوی آموزشی رایگان برای معامله گران.

ساخت پنل ثبت نتایج ترید برای پیشرفت معامله گران.

جذب سرمایه گذار برای معامله گران موفق.

تهیه صدها مقاله دیدگاهی و تجربی برای معامله گران باینری آپشن ایران.

طرح بیش از ۱۲ تئوریه جدید وپیشرفته و قابل اجرا برای ترید در باینری آپشن.

طراحی بیش از ۳۰ استراتژی رایگان برای معامله گران باینری آپشن.

طراحی و ساخت ربات تست استراتژی های فارکس و باینری آپشن برای آنالیز استراتژی ها و تمامی اندیکاتورها برای تصریح روند و پیشرفت استراتژی های باینری آپشن.

طراحی اندیکاتور برای دانشجویان وی آی پی.

طراحی تمرین های معامله گری و تمرین های روانشناسی ترید برای دانشجویان وی ای پی.

پرورش بیش از ۵۰ معامله گر رتبه A باینری آپشن.

پرورش بیش از ۷۰ معامله گر رتبه B باینری آپشن.

پرورش بیش از ۱۲۰ معامله گر رتبه c باینری آپشن.

بوجود آوردن یک سیستم آموزشی اصولی مبتنی بر اصول تحلیل تکنیکال نوین و مبتنی بر روانشناسی انگیزشی برای موفقیت بیشتر دانشجویان.

برگزاری کلاس های آموزشی خصوصی برای متقاضیان.

مشاوره دادن و راهنمایی به بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار.

برگزاری کلاسهای حضوری با ارائه مدرک تحلیل تکنیکال از وزارت علوم در تمام شهرهای کشور همچون تهران؛ مشهد؛ شیراز؛ انزلی؛ فومن؛ رشت و غیره

همکاری و مشاوره دادن به معامله گران و سرمایه گذاران و نهاد های دولتی و ارگان های فتا و آگاهی برای جلوگیری از جرمها و کلاهبرداری های اینترنتی مرتبط با بورس.

درج شماره تماس شخصی برای برقراری پل ارتباطی موثر برای مشاوره و راهنمایی.

سرمایه گذاری برای ساخت ربات های معامله گر باینری آپشن و فارکس برای پیشرفت هر چه سریعتر جامعه معامله گران باینری آپشن ایران.

 

 

[av_notification title=’اهداف آکادمی باینری آپشن ایرانیان’ icon_select=’yes’ icon=’ue8c6′ font=’entypo-fontello’ color=’green’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’60’ av_uid=’av-37y7fk’ admin_preview_bg=”]

آکادمی باینری آپشن ایرانیان اولین وتنها آکادمی آموزشی فارکس و باینری آپشن ایران اهداف بلند مدتی را دنبال میکند که به شرح زیر است:

کار آفرینی و اشتغال زایی برای تمام افراد جامعه
پرورش و تربیت  معامله گران  حرفه ای
ایجاد جامعه  معامله گران باینری آپشن برای جذب  سرمایه گذار
ایجاد شغل دوم و تبدیل کردن باینری آپشن به شغل اول معامله گران
کسب درآمد دلاری  و کمک به اقتصاد کشور و  عموم  مردم
فراهم کردن بستری امن برای معامله گران و سرمایه گذاران
[/av_notification]

 

[av_headline_rotator before_rotating=’من شکست میخورم ولی’ after_rotating=” interval=’3′ animation=’fade zoom’ margin=” margin_sync=’true’ tag=’h4′ size=” align=’left’ custom_title=’#d80808′ av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av_uid=’av-6wtq0r’ admin_preview_bg=”] [av_rotator_item title=’تسلیم نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#14c9bd’ av_uid=’av-6gdy0b’] [av_rotator_item title=’نا امید نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#ed5425′ av_uid=’av-3ie56j’] [av_rotator_item title=’بی خیال نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#2add1a’ av_uid=’av-2s8557′] [/av_headline_rotator]

 

[av_magazine link=’category,102,34′ items=’6′ offset=’34’ tabs=’aviaTBtabs’ thumbnails=’aviaTBthumbnails’ heading=” heading_link=’manually,http://’ heading_color=’theme-color’ heading_custom_color=’#ffffff’ first_big_pos=’top’ av_uid=’av-2v8dqh’ admin_preview_bg=”]

 

[av_blog blog_type=’posts’ categories=’34’ link=’category’ blog_style=’single-big’ columns=’3′ contents=’excerpt’ content_length=’content’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ items=’3′ offset=’0′ paginate=’yes’ conditional=” av_uid=’av-4xvpex’]

 

[av_postslider link=’category,34′ wc_prod_visible=” prod_order_by=” prod_order=” columns=’3′ items=’9′ offset=’0′ contents=’title_read_more’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ autoplay=’yes’ interval=’5′ av_uid=’av-2okyrd’]

 

بازدیدها: 2

نوشته های مشابه