همه مطالب

باینری آپشن و انگیزه

باینری آپشن و انگیزه

باینری آپشن و انگیزه

باینری آپشن و انگیزه

 

[livicon_evo name=”coins.svg” style=”original” size=”60px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#22A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#91e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#6C7A89″ solid_color_action=”#4C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”0.3″ colors_when_morph=”none” brightness=”0.1″ saturation=”0.07″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”0.3″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”0″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”0″ draw_time=”1″ draw_stagger=”0.1″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”1″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”0″ erase_time=”1″ erase_stagger=”0.1″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo]

 

باینری آپشن و انگیزه

 

سلام خانمها و آقایان معامله گر باینری آپشن بحث امروز ما کلمه زیبای انگیزه است.
همانطور که میدانید انگیزه داشتن در هر کاری میتواند کلید موفقیت در آن کار باشد چه معامله گری و چه هر کار دیگری.

یکی از موارد قابل بحثی که در این مدت به آن بر خوردم انگیزه شخصی و خونسردی بود.
بعد از مطالعه و تحقیق روی بیش از ۲۰۰ دانشجوی خود به یک حقیقت مهم رسیدم و آن این بوده که از بین دانشجویان کسانی که از لحاظ روحی جنگنده و با انگیزه بودن دوبرابر بیشتر از بقیه موفق تر بودند هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ ترید کردن.

در باینری آپشن برعکس فارکس ما به این احتیاج داریم که ذهنمان سریع تحلیل کند و سریع تصمیم بگیرد و ماهم سریع عمل کنیم.
پس اینکار نیاز به انرژی بالایی دارد و البته تمرکز بالا.
پس بدین خاطر همیشه باید بدن و ذهنمان در شرایط ایده آلی باشد.
از این تجربه و تحقیق بنده روی بیش از ۲۰۰ دانشجوی باینری آپشن استفاده کنید که هرگاه تریدری روز خود را با بی حوصلگی و بی صبری آغاز کرده بهای سنگینی برایش پرداخته و در آخر کار متحمل ضرر شده است.

چند تکنیکی که من برای ترید استفاده میکنم تا همیشه انگیزه داشته باشم را به شما میگویم.

اولین نکته مهم قبل از تکنیک ها این است که من هروقت احساس میکنم حوصله و حس ندارم و یا از نظر روحی شارژ نیستم آن روز ترید نمیزنم و هیچوقت و هیچوقت خودم را مقید نمیکنم که سر تایم مشخصی ترید کنم تایم مشخص را بدن و ذهن من به من میدهد چون انسان طوری بزرگ شده است که وقتی مجبور میشود کاری را سر یک تایم و زمان مشخص انجام دهد از آن کار بیزار میشود و آرام و آرام به جای پیشرفت در آن کار پسرفت میکند.
انسان ذاتا یک موجود رها و آزاد است و همیشه در زمینه ای پیشرفت میکند که به آن علاقه دارد و هر وقت مقید و‌مجبور شود به آن کار خلاقیت از ذهن او گرفته میشود.
شاید دلیل خلاقیت من هم در ترید مجبور نبودن باشد و اینکه با عشق به آن کار میپردازم.
خب برویم سر چند تکنیک ساده و کارآمد.

در هنگام ترید به آهنگهای شاد و هیجان آور گوش کنید همانند آهنگهای انریکه.

بعد از پنج ترید نیم ساعت به خودتان استراحت دهید نترسید اتفاق خاصی نمی افتد.

تریدتان را به دو یا سه مرحله در روز قسمت کنید.

همیشه به خودتان بگویید فرصت زیاد است و من بهترین ها را انتخاب میکنم.

همیشه به خودتان بگویید من بهترین تریدر ایران هستم.

اگر ترید ناموفقی داشتید و عصبانی شدید تا دو ساعت ترید نزنید فرصت زیاد است.

بعد از انجام ترید صبر کنید تا نتیجه مشخص شود بعد به تحلیل ترید بعدی بپردازید.
سعی کنید ما بین تریدهایتان فعالیت بدنی داشته باشید تا گردش خون در بدنتان مداوم باشد تا هم استرس از شما دور شود هم کسلی.

همیشه ویتامین سی بخورید تا از استرستان کم شود.

سعی کنید همیشه در ترید کردن مثل یک بچه شاد باشید و هیچگاه نگران نباشید چون نگرانی با خود ترس به همراه می آورد و ترس هم باعث شکست میشود.

درصد سود و ضرر روزانه و ماهانه برای خود انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.

وقتی که از نظر بدنی و ذهنی خسته هستید اصلا ترید ریل انجام ندهید در دمو کار کنید و اگر میخواهید در خستگی ترید بزنید حتما قبلش یک ساعت بخوابید و بعد از دوش گرفتن معامله خود را شروع کنید تا خستگی از ذهن و بدن شما رفع شده باشد.

هرروز یک ربع تا نیم ساعت مدیتیشن کار کنید.

مطمئن باشید بعد از استفاده از این تکنیکها پنجاه درصد بیشتر در تریدهایتان موفق میشوید و نتایج درخشانی به دست می آورید.

در کل انگیزه یکی از کلیدهای موفقیت یک تریدر هست و همیشه یک معامله گر باینری آپشن باید پر از انگیزه و شور و اشتیاق باشد چون دریایی از دلار روبرویش است.

 

جناب مهدی تات و آکادمی باینری آپشن ایران این روزها در حال تکمیل استراتژی ۹۰ دصدی خود است که در اختیار بچه های وی آی پی و دانشجویان خود قرار دهد  اطلاعات بیشتر در اواخر پاییز امسال منتشر میشود.

 

آموزش تضمینی باینری آپشن:

آموزشهای ما به صورت تضمینی به شما ارائه خواهد شد و شما بعد از گذراندن آموزشهای ما به هیچ آموزش دیگری نیاز ندارید.

شما هم میتوانید همانند دیگر دانشجویان ما که به درآمد دلاری رسیدند به درآمد دلاری برسید. فیدبک و درامد های دانشجویان ما هرروزه در کانال تلگرام ما  گذاشته میشود.شما میتوانیدگوشه ای  بازخوردها و نتایج دانشجویان ما را در سایت در قسمت بازخوردها و نتایج دانشجوها مشاهده کنید.

نکته: تمام استراتژی ها را اول در دمو تست کنید و اگر نتیجه مثبت گرفتید با آن شروع به معامله کنید. پیشنهاد ما به شما این است برای رسیدن به استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن در قدم اول آموزش اصولی باینری آپشن را فرا بگیرید بگیرید تا بتوانید همانند صدها دانشجوی ما به سود دلاری برسید.بازخوردها ونتایج دانشجویان مارا میتوانید در صفحه باز خورد و نتایج دانشجویان مشاهده کنید یا در کانال تلگرام ما دنبال کنید. شما بعداز فرا گرفتن آموزش اصولی باینری آپشن میتوانید با هر اندیکاتوری به ریتینگ بالا دست پیدا کنید چون آموزشهای ما بدون اندیکاتور طراحی شده و در ترم دوم آموزشها سبکها و متدهای روز امریکا به شما آموزش داده خواهد شد همراه با تئوری های شخصی جناب مهدی تات تئوری های زمانهای شناور و هیجانات زمانی یکسان و آینه های موازی و غیره به شما تدریس میشود.

 

 

 

خدماتی که جناب تات در این ۸ ماه برای معامله گران باینری آپشن ایران انجام داده:

 

آموزش و پرورش بیش از ۲۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.

حدود ۱۴۰ هزار دلار درامد ارزی برای تمام افراد آکادمی باینری آپشن ایرانیان.

ایجاد ۱۰ شغل مرتبط با باینری آپشن.

مشاوره و کمک به بیش از ۲۰۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.

تهیه و ساخت صدها ویدیوی آموزشی رایگان برای معامله گران.

ساخت پنل ثبت نتایج ترید برای پیشرفت معامله گران.

جذب سرمایه گذار برای معامله گران موفق.

تهیه صدها مقاله دیدگاهی و تجربی برای معامله گران باینری آپشن ایران.

طرح بیش از ۱۲ تئوریه جدید وپیشرفته و قابل اجرا برای ترید در باینری آپشن.

طراحی بیش از ۳۰ استراتژی رایگان برای معامله گران باینری آپشن.

طراحی و ساخت ربات تست استراتژی های باینری آپشن برای آنالیز استراتژی ها و تمامی اندیکاتورها برای تصریح روند و پیشرفت استراتژی های باینری آپشن.

طراحی اندیکاتور برای دانشجویان وی آی پی.

طراحی تمرین های معامله گری و تمرین های روانشناسی ترید برای دانشجویان وی ای پی.

پرورش بیش از ۲۰ معامله گر رتبه A باینری آپشن.

پرورش بیش از ۴۰ معامله گر رتبه B باینری آپشن.

پرورش بیش از ۸۰ معامله گر رتبه c باینری آپشن.

بوجود آوردن یک سیستم آموزشی اصولی مبتنی بر اصول تحلیل تکنیکال نوین و مبتنی بر روانشناسی انگیزشی برای موفقیت بیشتر دانشجویان.

برگزاری کلاس های آموزشی حضوری برای متقاضیان.

مشاوره دادن و راهنمایی به بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار.

همکاری و مشاوره دادن به معامله گران و سرمایه گذاران و نهاد های دولتی و ارگان های فتا و آگاهی برای جلوگیری از جرمها و کلاهبرداری های اینترنتی مرتبط با بورس.

درج شماره تماس شخصی برای برقراری پل ارتباطی موثر برای مشاوره و راهنمایی.

سرمایه گذاری برای ساخت ربات های معامله گر باینری آپشن و فارکس برای پیشرفت هر چه سریعتر جامعه معامله گران باینری آپشن ایران.

 

 

[av_notification title=’اهداف آکادمی باینری آپشن ایرانیان’ icon_select=’yes’ icon=’ue8c6′ font=’entypo-fontello’ color=’green’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’60’ av_uid=’av-37y7fk’ admin_preview_bg=”]

آکادمی باینری آپشن ایرانیان اولین وتنها آکادمی آموزشی باینری آپشن ایران اهداف بلند مدتی را دنبال میکند که به شرح زیر است:

کار آفرینی و اشتغال زایی برای تمام افراد جامعه
پرورش و تربیت  معامله گران  حرفه ای
ایجاد جامعه  معامله گران باینری آپشن برای جذب  سرمایه گذار
ایجاد شغل دوم و تبدیل کردن باینری آپشن به شغل اول معامله گران
کسب درآمد دلاری  و کمک به اقتصاد کشور و  عموم  مردم
فراهم کردن بستری امن برای معامله گران و سرمایه گذاران
[/av_notification]

 

[av_headline_rotator before_rotating=’من شکست میخورم ولی’ after_rotating=” interval=’3′ animation=’fade zoom’ margin=” margin_sync=’true’ tag=’h4′ size=” align=’left’ custom_title=’#d80808′ av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av_uid=’av-6wtq0r’ admin_preview_bg=”] [av_rotator_item title=’تسلیم نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#14c9bd’ av_uid=’av-6gdy0b’] [av_rotator_item title=’نا امید نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#ed5425′ av_uid=’av-3ie56j’] [av_rotator_item title=’بی خیال نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#2add1a’ av_uid=’av-2s8557′] [/av_headline_rotator]

 

[av_magazine link=’category,102,34′ items=’6′ offset=’34’ tabs=’aviaTBtabs’ thumbnails=’aviaTBthumbnails’ heading=” heading_link=’manually,http://’ heading_color=’theme-color’ heading_custom_color=’#ffffff’ first_big_pos=’top’ av_uid=’av-2v8dqh’ admin_preview_bg=”]

 

[av_blog blog_type=’posts’ categories=’34’ link=’category’ blog_style=’single-big’ columns=’3′ contents=’excerpt’ content_length=’content’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ items=’3′ offset=’0′ paginate=’yes’ conditional=” av_uid=’av-4xvpex’]

 

[av_postslider link=’category,34′ wc_prod_visible=” prod_order_by=” prod_order=” columns=’3′ items=’9′ offset=’0′ contents=’title_read_more’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ autoplay=’yes’ interval=’5′ av_uid=’av-2okyrd’]

 

بازدیدها: 0

نوشته های مشابه