آموزش‌های ویدیویی, استراتژی‌ها, فارکس, مقاله‌های آموزشی مختلف, همه مطالب

بهترین استراتژِی فارکس 2021

بهترین استراتژی فارکس 2021

 

[ux_banner bg=”7223″ bg_size=”original” bg_overlay=”rgba(242, 232, 99, 0.25)” bg_pos=”0% 0%” hover=”blur” hover_alt=”zoom-fade” border_margin=”-3px 0px 0px 0px” border_color=”rgba(37, 96, 220, 0.395)” border_hover=”fade-out” video_sound=”true”] [text_box text_color=”dark” width=”47″ width__sm=”60″ scale=”209″ margin=”-22px 7px -7px -8px” padding=”0px 13px 0px 0px” animate=”blurIn” parallax=”5″ position_x=”90″ position_y=”50″ text_align=”left” bg=”rgb(251, 251, 251)” radius=”22″ depth=”4″ depth_hover=”5″ border=”0px 0px 0px 0px” border_radius=”52″ border_color=”rgb(179, 7, 7)”] [ux_text font_size=”0.8″ line_height=”2.55″ text_color=”rgb(0, 0, 0)”]

در این مقاله میخوانید:

  1. استراتژی فارکس 2021 به صورت آموزش ویدیویی
  2. ایا استراتژی باید پیچیده باشد یا ساده؟
  3. حد سود ضرر استراتژی
  4. به دست آوردن کف ها و سقف های قیمتی
  5. آموزش کشیدن خط روند و اپدیت آن در ویدیو
  6. کاربرد استراتژی در کدام جفت ارزها
  7. در چه تایم فریم هایی قابل اجراست
  8. همراه ویدیوی آموزش کاربردی
[/ux_text] [/text_box] [/ux_banner]

[typed string0=”ربات فارکس قسطی بخر ماهی 20 درصد سود کن ” string1=”بعد سود کردن بقیه پولشو بده” typeSpeed=”40″ startDelay=”0″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loop=”1″]


بهترین استراتژی فارکس 2021

 

بهترین استراتژِی فارکس 2021 استراتژی می باشد که بتوان از این استراتژی سود خوبی بدست آورد و همیشه ریسک به ریوارد آن در کمترین حالت یک به یک باشد و اگر اشتباهی در انجام معامله داشتیم ضرر آن تقریباً مساوی با سود آن باشد نه اینکه ضرر آن چند برابر سود آن باشد.

۱-برای اینکه بدانیم چه استراتژی بهترین استراتژی برای ما می باشد حتماً باید روحیات معامله گری خودمان را هم در نظر داشته باش.

۲-نکته دوم که می‌توان به آن اشاره کرد زمان است باید بدانیم که بهترین زمان برای معامله گری و ترید کردن بر روی جفت ارزها و یا طلا و یا جفت ارز مورد نظر ما چه زمانی است چه روزی است چه ساعتی است تا بتوانیم بهترین معامله را داشته باشیم.

۳- نکته سوم که برای یک استراتژی موفق باید در نظر بگیریم این است که تا این فریم مورد نظر معامله ماه آیا به درد زمان ماه و تایم کردن ما در روز میخورد یا خیر.
بگذاریم یکی از بهترین استراتژی هایی که می توانم به شما آموزش بدهم استراتژی شکار در کف قیمت ها و نوسان گیری ساعتی است که به آن اسکالپ می گویند این استراتژی را در تایم فریم

های مختلف می توانید پیاده کنید و از آن سود مناسب و سود خوبی بگیرید و وارد این استراتژی یک به یک است.
در ویدیوی زیر هم به این استراتژی پرداختند هم به مباحث اولیه فارکس که برای تازه کارها آموزش و یادگیری آن ضروری است و حتماً باید از جزئیات آن باخبر باشند مثلاً پیپ چیست ؛اسپرد چیست؛ تایم فریم ؛چیست سواپ؛ چیست.

 

کف های قیمتی و سقف های قیمتی

در این استراتژی که یکی از بهترین استراتژی های فارکس است ما به دنبال کف های قیمتی هستیم در روند صعودی و سقف های قیمتی در روند نزولی و منتظر می مانیم قیمت را در بهترین حالت خود شکار کنیم و وارد معامله شویم اگر که معامله در تایم فریم یک ساعته انجام شود سود ما سه یا چهار کندل شمعی است و حد ضرر ما هم همانند حد سود ما ۳ یا ۴ کندل شمعی.

این استراتژی در تمام جفت ارزها به اتفاق می افتد می‌توانیم از آن در تمام جفت ارز هایی که اسپری آنها کم است استفاده کنیم و به سود خوبی و مناسبی برسیم.

 

حد سود و حد ضرر

دقت داشته باشید که همیشه در معاملات خود حد سود و حد ضرر منطقی را انتخاب کنید و در بدترین حالت حد سود به حد ضرر شما یا همان ریسک به ریوارد شما باید یک باشد.

البته من در کلاس های خصوصی خود نکات ریزی به آموزش می دهند که همیشه باعث سود بیشتر شاگردان می شود در این ویدیو به بعضی از این نکات اشاره کرده‌ام تا کمک شایانی به بهتر شدن استراتژی فارکس شما شود.

 

ساده ترین استراتژی بهترین است

به یاد داشته باشید شاید ساده ترین استراتژی بهترین استراتژی باشد و پیچیده ترین استراتژی ها استراتژی‌هایی ضررده پس به نظر من هیچ موقع شما نباید دنبال استراتژی های پیچیده باشید و فکر کنید که هرچقدر استراتژی پیچیده باشد سود و وین ریت آن بهتر است.

این ویدیوی آموزشی مناسب برای معامله گر های حرفه ای و معامله گر های تازه کار است چون نکاتی را در آن به شما آموزش دادم که می توانید در تمام معاملات خود از آن استفاده کنید و به سود برسید.

تمرین تکرار

پس از دیدن ویدیو حتماً استراتژی را در تست استراتژی تمرین کنید و قبل از ورود به حساب لایو یا همان حساب حقیقی آن را دردمو پیاده کنید.

دوستان عزیز و تریدر های عزیز شما می توانید بعد از دیدن این ویدیو ی آموزشی سوالات خود را در تلگرام بنده مطرح کنید و من به تمام آنها جواب خواهم داد تا باعث پیشرفت بیشتر شما بشود ویدیو را تا آخر نگاه کنید.

امیدوارم این آموزش بهترین استراتژی فارکس برای شما باشد.

 

جفت ارزهای مورد استفاده

این استراتژی مبتنی بر کشیدن خط روند و پیدا کردن کف و سقف های قیمتی است و بر جفت ارزهای مختلف پیاده می شود.
جفت ارزهایی همانند :
EUR USD
GBP USD
USD CAD
USD CHF
AUD USD

البته باید خاطر نشان کنم که این بهترین استراتژی فارکس یکی از بهترین استراتژی های باینری آپشن هم هست و حتی در ترید کردن ارز های دیجیتال هم بسیار بسیار کارایی بالایی دارد و می توانید بر روی ارزهای بیت کوین ؛اتریوم و غیره از آن استفاده کنید.

 

آموزش کشیدن خط روند(بهترین استراتژی فارکس 2021):

شاید اول در ذهن شما این تداعی شود که یکی از ابتدایی ترین کار های تحلیل تکنیکال کشیدن یک خط روند ساده است و شاید به درد هیچ چیز نمی خورد اما این اشتباه است ذهن شما به شما دروغ می‌گوید. من بعد از حدود ۷ سال کار در بازارهای مالی آن هم به صورت حرفه ای اکنون با صداقت تمام به شما می گویم که خط روند و استراتژی خط روند می تواند یکی از بهترین استراتژی های

فارکس برای شما تازه کارها و حتی برای تریدرهای حرفه‌ای باشد و نباید ساده از آن گذشت و آن را سرسری گرفت فلسفه خط روند به نظر من فلسفه معامله گر های حرفه ای است.
چگونه خط روند رسم کنیم؟؟؟

 

بهترین استراتژی فارکس 2021

 

قیمت زیگزاگ حرکت میکند

همانطور که می دانید قیمت به صورت زیگزاگ در حرکت است و در حالت صعودی سقف و کف ایجاد می کند ما برای کشیدن خط روند در حالت صعودی دو کف جدید ایجاد شده توسط قیمت را به هم وصل می کنیم و این خط را امتداد میدهیم و انتظار داریم؛دقت کنید و انتظار داریم قیمت دوباره بر روی این خط روند که ما رسم کردیم پولبک بزند و دوباره به صعود خود ادامه داده و افزایش یابد اگر از خود می پرسید پولبک چیست پولبک عقب نشینی قیمت و یا اصلاح قیمت است.

 

آیا اکنون معامله کنم ؟ ترید کنم؟

حال باید از خود بپرسید اکنون که قیمت در حال افزایش است ما هم باید دست به خرید بزنیم یا نه؟؟؟
بله وقتی قیمت رو به افزایش است ما باید دست به خرید بزنیم اما نه در سقف قیمت بلکه در پولبک و اصلاح قیمت یعنی دقیقا در کف قیمت ما باید دست به خرید بزنیم حال این کف قیمت را از کجا پیدا کنیم.

بله همانطور که در بالا گفتم قیمت در حالت صعودی به صورت زیگزاگ حرکت می کند و کف جدید و سقف جدیدی ایجاد می‌کند پس بعد از ایجاد سقف جدید ما این را میدانیم که مطمئناً قیمت پس از اصلاح قیمتی خود و در پولبک خود کف جدیدی هم بالاتر از کف قبلی خود ایجاد می‌کند که در این نقطه است که ما باید دست به خرید بزنیم و بهترین نقطه برای خرید است در روندهای صعودی.

 

بهترین استراتژی فارکس 2021

 

 

فرقی نمیکند با این روش ماشین خرید و فروش کن در این بهترین استراتژی فارکس 2021

و قیمت حالا فرقی نمی‌کند این قیمت جفت ارز باشد ارز دیجیتال باشد قیمت سیب زمینی باشد قیمت طلا باشد قیمت گوجه فرنگی باشد یا قیمت ماشین باشد پس کف جدید ایجاد شده کف قیمتی ما در حالت صعودی است جایی که مناسب برای ورود برای معامله خرید یا بای یا لانگ است بسیاری از تریدرها بعد از افزایش قیمت به خاطر طمع و ترس از جا ماندن از افزایش قیمت اقدام به خرید در سقف های قیمتی می کنند و ضررهای هنگفتی می بینند.

در حالی که ما با کمی صبر و تحمل و دوراندیشی در کف قیمت را شکار می کنیم و سود خوبی را نصیب خودمان می کنیم.

 

فروش در روند نزولی:

خوب در حالت نزولی ما چه می کنیم همانطور که می دانیم در حالت نزولی و برای ورود برای معامله فروش یا سل (sell)یا شورت (Short) بهترین نقطه برای ورود ما سقف قیمتی است یعنی قیمت پس از ریزش کف جدیدی ایجاد می‌کند که کف جدید پایین تر از کف قبلی خود است .

همان طور که گفتیم در حالت زیگزاگ کف و سویینگ (چرخش قیمت را در کف ها و سقفها گویند)ایجاد شده پایین تر از کف قبلی است و سقف یا قله های ایجاد شده در این حالت هم پایین‌تر از سقف و قله های قبلی می باشد پس ما باید چه کنیم؟

 

بهترین استراتژی فارکس 2021

 

اتصال دوسقف

با کشیدن خط روند و اتصال دو سقف جدید ایجاد شده و امتداد آن خط منتظر می مانیم تا سقف جدید ایجاد شود که پایین‌تر از سقف قبلی خود می باشد و سقف جدیدی در روند نزولی به وجود می آید این سقف بهترین نقطه ورود برای فروش است چون بالاترین قیمت در یک روند نزولی محسوب میشود پس منتظر می‌مانیم خط روند خود را میکشیم قیمت را دنبال می کنیم.

در تایم فریم های مختلف میتوانیم این کار را در تایم فریم ۵ دقیقه انجام دهیم یا ۱۵ دقیقه یا ۳۰ دقیقه یا یک ساعته بعد از ریزش قیمت و ایجاد کف جدید قیمت و مطمئن بودن از ریزش قیمت منتظر می مانیم تا سقف جدید ایجاد شود که این سقف جدید پایین‌تر از سقف قبلی میباشد بعد از ایجاد سقفه جدید در روند نزولی ما وارد فروش یاسل یا شورت میشویم.

این بهترین استراتژی فارکس 2021  است برای فروش و بر تمامی جفت ارزها ارزهای دیجیتال طلا نقره و حتی بورس ایران کارایی بسیاری دارد.

 

ویدیو زیر حدود یکساعت است که به آموزش کامل این استراتژی میپردازم:

 

 

لینک ویدیو در یوتیوب :

https://youtu.be/tG5VGFgUVz8

 

 

[typed string0=”ربات فارکس قسطی بخر ماهی 20 درصد سود کن ” string1=”بعد سود کردن بقیه پولشو بده” typeSpeed=”40″ startDelay=”0″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loop=”1″]

بهترین استراتژِی فارکس 2021

بازدیدها: 2