استراتژی‌ها, همه مطالب

بهترین استراتژی باینری آپشن با cci

بهترین استراتژی باینری آپشن با cci

بهترین استراتژی باینری آپشن با cci 

بهترین استراتژی باینری آپشن با cci  خوب سلام دوستان خسته نباشید امیدوارم روزای خوبی داشته باشید سال ۱۴۰۲ هستش با یک استراتژی برای باینری آپشن در خدمت شما هستم بهترین استراتژی باینری آپشن با cci.

امیدوارم این مقاله و این بهترین استراتژی باینری آپشن با cci به درد شما بخوره .


 

 

 

قبل از آنکه بخواهم آموزش باینری آپشن را به تفسیر برای شما شرح دهم باید نکته ای مهم را به شما بگویم دوستان من که مقاله های ما را دنبال می کنید و می خوانید در تک تک این مقاله ها نکات بسیار مهمی بازگو شده که برای پیشرفت شما می باشد و حتماً مقاله ها را با حوصله بخوانید .

شاید آن نکته‌ای که در آموزش باینری آپشن گفته شده زندگی معامله گری شما را تغییر دهد و شما را به یک معامله گر موفق تبدیل کند در این مقاله هم می خواهم درباره مدیریت سرمایه صحبت کنم و چرا می خواهم صحبت کنم چون من ۱۰ سال است که در این بازار معامله گری می کنند و پنج سال می باشد که آموزش معامله گری به بیش از ۳ هزار معامله گر داده ام پس نکاتی که گفته می‌شود نکاتی بسیار مهم و حیاتی می باشد تا شما معامله‌گران بهتری شوید.


نتایج دانشجویان عزیز ما بعد از آموزش باینری آپشن را در اینجا میتوانید ببینید:

نتایج شگفت انگیز دانشجویان آکادمی باینری آپشن ایرانیان که مقامهای اول تا چهارم مسابقات جهانی را کسب کرده اند.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما

 


طمع نکنید

یادتون باشه که برای استراتژی باینری آپشن همیشه باید پایبند استراتژی باشید .
صبر داشته باشید حوصله داشته باشید برای بهترین استراتژی باینری آپشن با cci.

و موضوع بعدی که خیلی مهمه اینکه طمع نکنید طمع باعث ضرر شما میشه .

باعث میشه که تمام موجودی سرمایه شما از بین بره .

در کل در این سالهایی که ترید می کردم من هم خودم, مثل شما طمع کردم و عجول بودم صبور نبودم و نتیجه‌ای جز ضرر ندیدم .
و زمانی که صبور بودم و عجول نبودم صبر کردم و به قول معروف پایبند به استراتژی بودم و طمع را کنار گذاشتم موفق شدم سود های آنچنانی کنم سود هایی که در کانال تلگرام هم می بینید و به جایی رسیدم که ترید ۵۰۰ دلاری و۳۲۴ دلاری میزنم و حساب فارکس ۵۰ هزار دلار دارم و به این مرحله رسیده اما همش با تمرین و تمرکز بودن بریم سراغ بهترین استراتژی استراتژی باینری آپشن با cci.

خوب دوستان اندیکاتورها و تمپلیت این استراتژی را برای شما در زیر گذاشتم.

توضیح این استراتژی بدین نحو می باشد که وقتی که cci در مناطق اوربات و اورسولد قرار گرفت و ما پیکان مشاهده کردیم وارد میشیم هر چقدر که در روند کلی بتوانید تایید کنید بسیار بهتر می باشد و بردهای شما و وین ریت معاملات شما بالاتر می رود.

همیشه به شما پیشنهاد می کنم که برای استراتژی های باینری آپشن و فارکس قبل از وارد شدن در بازار لایو آن استراتژی را در حالت دمو تست کنید تمرین کنید و آن مسلط بشید تا بتوانید بهتر با آن کار کنید. مخصوصا برای بهترین استراتژی باینری آپشن با cci.


به انیمیشن زیر دقت کنید


سی سی آی یا شاخص کانال کالا (CCI) چیست؟

 

بهترین استراتژی باینری آپشن

شاخص کانال کالا (CCI) یک نوسان‌گر مبتنی بر حرکت است که برای کمک به تعیین زمان رسیدن در مناطق اشباع سرمایه‌گذاری به شرایط خرید بیش از حد یا فروش بیش از حد استفاده می‌شود.در بهترین استراتژی باینری آپشن با cci

این اندیکاتور که توسط دونالد لمبرت توسعه یافته است، جهت و قدرت روند قیمت را ارزیابی می‌کند و به معامله‌گران اجازه می‌دهد تعیین کنند که آیا می‌خواهند وارد ترید شوند یا از آن خارج شوند و می‌توانند حد سود و حد ضرر را با آن محاسبه کنند. یا از معامله خودداری کنند یا به حجم معاملات موجود اضافه کنند. به این ترتیب، نشانگر می‌تواند برای ارائه سیگنال‌های تجاری زمانی که به روش خاصی عمل می‌کند، استفاده شود.

توضیحات اندیکاتور در بهترین استراتژی باینری آپشن با cci

نکات کلیدی شاخص کانال کالا (CCI) یک شاخص فنی است که تفاوت بین قیمت فعلی و میانگین قیمت تاریخی را اندازه گیری می کند. هنگامی که CCI بالای صفر است، نشان می دهد که قیمت بالاتر از میانگین تاریخی است. برعکس، زمانی که CCI زیر صفر باشد، قیمت کمتر از میانگین تاریخی است. CCI یک نوسان ساز نامحدود است، به این معنی که می تواند به طور نامحدود بالاتر یا پایین تر برود. به همین دلیل، سطوح بیش از حد خرید و فروش بیش از حد معمولاً برای هر قیمت فردی با نگاه کردن به سطوح شدید تاریخی CCI که قیمت از آن معکوس شده است، تعیین می شود.در بهترین استراتژی باینری آپشن با cci .


مناطق اشباع یا اورسولد و اوربات چیست؟

شناسایی سهامی که بیش از حد خرید شده یا بیش از حد فروخته می‌شوند، می‌تواند بخش کلیدی از ایجاد نقاط خرید و فروش برای سهام، صندوق‌های قابل معامله در بورس، گزینه‌ها، فارکس یا کالاها و یا فیوچرز و یا باینری آپشن باشد. بازار بیش از حد فروش، بازاری است که به شدت کاهش یافته و انتظار می‌رود که جهش بیشتری داشته باشد. ازطرفی دیگر، بازار بیش از حد خرید به شدت افزایش یافته و احتمالاً برای نزول آماده است. اگرچه شاخص‌های نموداری بیش از حد خرید و فروش بیش‌ازحد فراوان است، اما برخی از آنها مؤثرتر از سایرین هستند.

نمونه اندیکاتورها که دارای مناطق اشباع هستند

اندیکاتورهای بیش از حد خرید و فروش زیاد هستند، اما،cci RSI و استوکاستیک آزمون زمان را پس داده اند.

شاخص قدرت نسبی شرایط خرید بیش از حد را زمانی که به سمت 80 حرکت می کند و شرایط فروش بیش از حد زمانی که به زیر 30 می رسد را نشان می دهد.

در حالی که RSI با استفاده از میانگین سود و زیان محاسبه می شود، استوکاستیک قیمت فعلی را با محدوده آن در یک دوره زمانی معین مقایسه می کند.

RSI و استوکاستیک در اکثر برنامه های نمودار در دسترس هستند و تنظیم پیش فرض 14 دوره است که می تواند روز، هفته یا ماه باشد.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

توضیحات بهترین استراتژی باینری آپشن با cci

 

تایم فریم: 1 دقیقه

اکسپایر تایم:2 دقیقه

جفت ارز: همه جفت ارزها

در بهترین استراتژی باینری آپشن با cci

 

بهترین استراتژی باینری آپشن cci

همونطور که در عکس نگاه میکنید اندیکاتور

اندیکاتور های استفاده شده:

TBLC ( support and resistance)

Pivot alert

V Custom (Overbought/Oversold indicator level (-7, 7)

Divergence CCI 14 , CCI 21, CCI 30

55 EMA high

55EMA low

 شرایط خرید:

هنگامی که اندیکاتور Overbought/Oversold در منطقه Oversold است، در اولین مشاهده پیکان خرید CCI 14، CCI 21 یا CCI 30 خرید کنید.تایم ترید برای این استراتژی 1 تا 3 دقیقه میباشد.

 شرایط فروش:

هنگامی که اندیکاتور Overbought/Oversold در منطقه Overbought است، در اولین مشاهده پیکان فروش CCI 14، CCI 21 یا CCI 30 بفروش.تایم ترید برای این استراتژی باری سل یا فروش 1 تا 3 دقیقه میباشد.

دانلود تمپلیت ها و اندیکاتورها

واگرایی چیست ؟

واگرایی فارکس یک پدیده تحلیل تکنیکال است که زمانی رخ می دهد که بین عملکرد قیمت یک جفت ارز و رفتار یک اندیکاتور یا ابزار فنی مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل آن اختلاف یا انحراف وجود داشته باشد.
این می تواند به اشکال مختلف مانند تفاوت در شیب، جهت، یا بزرگی دو مجموعه داده رخ دهد. واگرایی می تواند صعودی یا نزولی باشد که نشان دهنده یک معکوس بالقوه یا ادامه روند فعلی است. معامله گران اغلب از واگرایی به عنوان یک سیگنال تأیید کننده برای تأیید تصمیمات تجاری خود یا شناسایی فرصت های بالقوه برای باز کردن موقعیت های جدید استفاده می کنند.

واگرایی چیست در بهترین استراتژی باینری آپشن با cci

واگرایی در فارکس یک سیستم برای تحلیل تکنیکال است که ما از آن برای تحلیل عملکرد های جفت ارز ها استفاده می کنیم.
این ابزار فنی برای تجزیه و تحلیل حباب های قیمتی می باشد اندیکاتور یا ابزار فنی مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل آن برای اختلاف یا انحراف قیمت می باشد واگرایی ها و یا دایورجنس divergence به عنوان سیگنال برای خرید و فروش هایمان استفاده می‌کنیم.
در واقع واگرایی حباب های قیمتی را نشان می‌دهد در زمانی می بینیم که قیمت در بالاترین سطح خود وجود دارد.
قیمت قله ای جدید ایجاد میکند اما در اندیکاتور سی سی آی قله جدید پایین تر از سقف قبلی خود است ما به این مورد میگوییم واگرایی و یا حباب قیمتی.
اندیکاتور ای که در این مقاله هست واگرایی ها را به شما نشان می دهد و سیگنال های خرید و فروش را برای شما با فلش نشان می دهددر بهترین استراتژی باینری آپشن با cci.

برای گرفتن سیگنال همانطور که در عکس برای شما مشخص کردم منتظر میمونیم که اندیکاتور سی سی آی دایورجنس به شما در پنل خود سیگنال و یا فلش سبز رنگ نشان دهد اگر در اندیکاتور پایینی که مناطق اشباع را شما نشان می دهد قیمت در اشباع بود وارد معامله می شویم مثلا اگر سیگنال بای buy داده بود و اندیکاتور که در پایین چارت مشاهده می‌کنید در منطقه اشباع بود و به رنگ آبی بود ما وارد یک تا سه دقیقه ای خرید می‌شویم .
برعکس آن اگر اندیکاتور سی سی آی دایورجنس فلش قرمز نشان دهد و سیگنال و قیمت در منطقه اشباع خرید باشد همانطور که در عکس میبینید ما یک تا سه دقیقه وارد ترید سل میشویم.

همخوانی دو اندیکاتور برای ما در استراتژی مهم است در بهترین استراتژی باینری آپشن با cci


ورژن جدید اندیکاتور پرفسورا

ورژن جدید اندیکاتور پروفسور را آماده شده و در حال تستهای نهایی آن می باشد.
این اندیکاتور که یکی از بهترین اندیکاتور هایی که تاکنون ساخته شده وین ریت حدود ۷۰ درصدی دارد.
اندیکاتور پرفسورا ورژن جدید را با گارانتیبه شما دوستان معامله گر می دهیم.
ضمانت آن این است که شما اگر توانستید از این اندیکاتور بهتر پیدا کنید و اندیکاتوری پیدا کنید که وین ریتی بالاتر از پرفسورا داشته باشد تمام پولتان را پس می دهیم .
برای تهیه اندیکاتور پرفسورا ورژن جدید وارد کانال تلگرام ما شوید و به آیدی ادمین پیام دهید.
لینک کانال تلگرام :
https://t.me/binaryoptioniranian
https://t.me/mahditatm

اولین اندیکاتور با گارانتی


تجارتتان موفق و روزگارانتان شاد

گروه آکادمی باینیر آپشن ایرانیان


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 51