استراتژی‌ها, همه مطالب

بهترین استراتژی 1 دقیقه ای باینری آپشن (کندل Spike)

بهترین استراتژی 1 دقیقه ای باینری آپشن (کندل Spike)

بهترین استراتژی 1 دقیقه ای باینری آپشن (کندل Spike)

بهترین استراتژی 1 دقیقه ای باینری آپشن (کندل Spike) سلام دوستان امیدوارم سودهای خوبی کرده باشید تا حالا تریدر های عزیز باینری آپشن.

 

بهترین استراتژی 1 دقیقه باینری آپشن


 

نتایج دانشجویان عزیز ما بعد از آموزش باینری آپشن را در اینجا میتوانید ببینید:

نتایج شگفت انگیز دانشجویان آکادمی باینری آپشن ایرانیان که مقامهای اول تا چهارم مسابقات جهانی را کسب کرده اند.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

 

امروز براتون یه استراتژی دارم که با اندیکاتور اسپایک میتونید برای باینری آپشن از اون استفاده کنید در تایم فریم یک دقیقه ای.

فیلم آموزشی اندیکاتور برای شما به صورت گیف در بالا گذاشتم که نقاط ورود و استفاده از اندیکاتور را نشون میده. اشاره داره به اینکه اندیکاتور در یک کندل بزرگ به شما سیگنال میده و کندل حجم بالایی داره و شما میتونید بعد از پولبک و اصلاح کندل و قیمت حداقل ۵۰ درصد وارد معامله با ایشان و در معامله فروش هم برعکس آن هست.

نکته ای که اینجا مهم می باشد برای ورود، یادتان باشد که بر سر کندل های پر قدرت و بزرگ وارد معامله نشوید همیشه بگذارید اصلاح کند و بعد در روی روند همان کندل بزرگ وارد معامله بشوید تایم ترید برای این بهترین استراتژی 1 دقیقه ای باینری آپشن (کندل Spike) سه دقیقه می باشد.


البته باید تنظیمات اندیکاتور را تغییر دهید . در گزینه اینپوت min rang را روی عدد 5 بگذارید.

بهترین استراتژی 1 دقیقه ای باینری آپشن (کندل Spike)


در اینپوت اندیکاتور وارد می شوید و عدد گزینه رنج را ۵ می گذارید که به شما حجم رنج پیپ کندل را از ۵ به بالا نشان می دهد یعنی اگر کندلی باشد که ۵ پیپ حرکت داشته باشد اندیکاتور آن را به شما نشان می دهد.

اگر میخواهید در تایم فریم بالاتر کار کنید این عدد را باید بالاتر بگذارید چون حجم کندل ها در تایم بالاتر بیشتر می باشد مثلاً در تایم فرم ۵ دقیقه حداقل رنج اندیکاتور باید ۱۰ باشد.

معامله‌گران باینری آپشن دقت کنید که این بهترین استراتژی 1 دقیقه ای باینری آپشن (کندل Spike) را حتماً بر روی روند اجرا کنید چون ممکن است اگر بخواهید در روند کار کنید ضرر زیادی به شما تحمیل شود.

شما می توانید در این بهترین استراتژی 1 دقیقه ای باینری آپشن (کندل Spike) از اندیکاتور موینگ اوریج برای دنبال کردن روند در چارت های قیمتی استفاده کنید بدین صورت که اگر قیمت بالای مووینگ باشد صعودی می باشد و اگر موینگ اوریج باشد نزولی می باشد.
برای پیدا کردن روند موینگ ۲۱ یا ۵۵ بسیار عالی می باشد.


فیلم آموزش به صورت گیف


تمرکز

 

این را همیشه به یاد داشته باشید که برای معامله کردن در بازارهای مالی باینری آپشن و فارکس تمرکز داشتن یکی از فاکتور های مهم یک معامله گر می باشد که به آن کمک می کند که از این بازارهای مالی باینری آپشن سود خوبی به دست آورد حتماً در موقع ترید تمرکز خود را حفظ کنید.

یکی از خاطراتی که می توانم در این باره برایشان بازگو کنند این میباشد که یکی از شاگردان بنده یک تریدری میباشد که تمرکز بسیار بالایی دارد و توانست چندین باره حساب های هزار دلاری خود را به ۴۰ هزار دلار تبدیل کند آن هم در یک روز.

سیگنال خرید وفروش
همانطور که در گیف بالا مشاهده کردید ما بر روی روند یک کندل بزرگ داریم که حجم آن ۱۲ پی می باشد اندیکاتور آن را برای ما مشخص کرده.
برای ورود به معامله خریددر ما بعد از دیدن سیگنال کندل اندیکاتور اسپایک ثبت می کنیم که قیمت اصلاح خود را انجام بدهند و بعد در معامله خرید وارد می شویم تا میتونید یک الی سه دقیقه می باشد که به نظر من ۳ دقیقه بهتر است.
برای ورود به معامله فروشم دقیقاً برعکس این عمل می کنیم.

اندیکاتور اسپایک دربهترین استراتژی 1 دقیقه ای باینری آپشن (کندل Spike)  را برای دانلود در زیر برای شما میگذارد که میتوانید از آن استفاده کنید


دانلود تمپلیت ها و اندیکاتور ها


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


تجارتتان موفق و روزگارانتان شاد

گروه آکادمی باینیر آپشن ایرانیان


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 154

نوشته های مشابه