همه مطالب

سود مداوم در باینری آپشن

سود مداوم در باینری آپشن

سود مداوم در باینری آپشن

سود مداوم در باینری آپشن

 

 

[livicon_evo name=”coins.svg” style=”original” size=”60px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#22A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#91e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#6C7A89″ solid_color_action=”#4C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”0.3″ colors_when_morph=”none” brightness=”0.1″ saturation=”0.07″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”0.3″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”0″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”0″ draw_time=”1″ draw_stagger=”0.1″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”1″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”0″ erase_time=”1″ erase_stagger=”0.1″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo]

 

سود مداوم در باینری آپشن

https://t.me/binaryoptioniranian

 

سود مداوم در باینری آپشن

به عقیده من هر کاری در این دنیای پر از شگفتی سود دارد و این تنها بستگی به نگاه شما دارد و بی پرده به شما بگویم اگر فکر میکنید در کاری که دست به آن زدید سودی نیست همین اکنون آن را رها کنید.

ذهنیت شما سود برای شما میسازد

بیایید تصور کنیم شما یک مغازه ساندویچی دارید و بعد سه ماه تلاش بی وقفه و کار بی وقفه جز درآوردن کرایه مغازه پولی عایدتان نمیشود اما….اما…. در سر خیابان شما یک ساندویچی است که اتفاقا برند هم هست…
پس چطور ممکن است کنار شما یک شعبه از یک ساندویچی برند باشد و درآمد نا محدود داشته باشد ولی ساندویچی شما درآمدی نداشته باشد؟؟

بله ذهنیت صاحب آنجا سود داشتن نامحدود ساندویچی بوده که اکنون به آنجا رسیده و ده ها شعبه دیگر هم افتتاح کرده و اگر شما هم سرگذشت صاحب آنجا را بررسی کنید متوجه میشوید که آن شخص هم همانند شما با یک ساندویچی کوچک شروع کرده و امپراطوری خود را از یک ساندویچی ۶ متری آغاز کرده و آن را ساخته…..
پس سوال مهم این است شما چرا نمیتوانید ؟؟؟

خواستن توانستن است

بعد از یک سال تدریس و تحقیق روی ۲۵۰ نفر دانشجوی خود به این نتیجه رسیدم که دانشجویانی که ذهنیت این را داشتند که باینری آپشن فقط سود دارد به سودهای کلانی رسیدند که ویدیوهای آنها در سایت و کانال تلگرام آکادمی باینری آپشن ایرانیان موجود است.

پاداش صبر سود است

یکی دیگر از نکات مهمی که در تحقیقات خود روی دانشجویان به آن رسیدم کلمه صبر است.
بله این جمله را با یقین به شما میگویم پاداش صبر شما سود است.
دانشجویانی که صبر داشتند و بی گدار و با عجله دست به معامله نزدند همیشه در سود بودند در سود مداوم.

من با افتخار میتوانم بگویم که توانستم عادت ذهنی آنها را تغییر دهم آنهایی که می خواستند را.

باینری آپشن سود دارد اما نه برای همه باینری آپشن برای کسانی سود دارد که با این ذهنیت وارد بازار میشوند.

در اینجا مثالی برای شما میزنم تا درک بهتری داشته باشید.
۲۰ درصد از دانشجویان من در بورس ایران کار میکنند جالب اینجاست این دانشجویانی که در بورس ایران کار میکنند و سود میکنند با این ذهنیت سمت باینری آپشن آمدند که سریعتر و راحت تر سود کنند!!! برای من جالب است آنها سمت باینری آپشن نیامدند تا ببینند آیا سود دارد یا نه!!! آنها آمدند چون بورس ایران بازده سود دهی ۳ ماهه و شش ماهه دارد و خواستند همزمان در باینری آپشن هم سود کنند ولی راحت تر و سریعتر….
و نکته جالب این مطلب است و معجزه آن در اینجاست که تمام آنها دارند سود میکنند!!!

حتی یکی از این دانشجویان بعد از فرا گرفتن آموزشهای آکادمی یک استراتژی ساخت که با آن سود خوبی میکرد و تا آنجا پیش رفت که به ما پیشنهاد خرید استراتژی را داد که بعد از ماهها مذاکره بالاخره آن را به رایگان در اختیار ما قرار داد و جا دارد از ایشون در این مقاله تشکر کنم و براش آرزوی موفقیت کنم…. بله تمام زندگی ساخت ذهنیت است و بس….شما چه ذهنیتی دارید؟؟؟
بی پرده بگویم اگر در ذهن شما باینری آپشن مساوی است با ضرر دادن!!! همین امروز دنبال شغل دیگه ای باشید!!!

در این دنیای بزرگ هیچ کاری نشد ندارد….
از دوروز شناکردن در استخر گرفته که رکورد گینس آن دست یک ایرانی است تا چشم بسته روی طناب راه رفتن و به نظر من سود نگرفتن از باینری آپشن سخت تر از سود گرفتن آن است و این جمله که باینری آپشن سود ندارد شبیه یک جک بی مزه است…
چرا این حرف را میزنم؟؟
چون به جز خودم دانشجویان من به سودهایی در این بازار رسیدند که هضم آن برای شما غیر ممکن است(اسناد و فیلمهای آنها در سایت و کانال تلگرام ما موجود است)

فرشید بعد از رکورد سود ۷۴ میلونی در کمتر یک روز و تبدیل ۵۰۰ دلار به ۶۷۰۰ دلار در هفته بعدی به سود ۱۶۰ میلیونی در یک هفته رسید.

محمد رضا در طی شش ماه یک میلیارد تومن سود داشت.

دکتر ساسان در یک روز به رکورد سود ۱۴ میلیونی رسید.

بهنام در سه روز با بیست دلار به رکورد سود ۲۲۰ دلار رسید

ایلیا با مدیریت ریسک عالی روزی ۷۰ دلار سود میکند.

عباس: با اموزشهای ما در فارکس در یک هفته به رکورد سود ۱۴ میلیون تومنی رسید.

عیسی تبدیل ۳۰ دلار به ۱۰۰ دلار در یک هفته ایشون اکنون مشغول به تدریس است.

بزرگمهر درآمد هفتگی از ۲۰۰ دلار تا ۷۰۰ دلار

خانم بهناز رکورد تبدیل ۲۰ دلار به ۸۰ دلار

امیر رکورد تبدیل ۳۰ دلار به صد دلار در یک هفته

علی درامد هفتگی ۱۰۰ دلار

مهدی درامد هفتگی ۲۰۰ دلار

محمد درآمد هفتگی ۵۰ دلار

حمید تبدیل ۱۰۰ دلار به ۶۰۰ دلار در بک هفته

رضا درآمد هفتگی ۴۰ دلار

محسن درآمد هفتگی ۱۲۰ دلار

محمد درآمد هفتگی ۱۵۰ دلار

مهدیار سود ماهیانه ۳۲۰ دلار

 

علی رضا درآمد ماهیانه ۴۰۰ دلار

و…..

این گوشه ای از درآمدهای دانشحویان من بود البته میتوانید تمام اطلاعات را در کانال تلگرام من ببینید.
البته باید با افتخار اعلام کنم که ۷ نفر از دانشجویان آکادمی در حال حاظر مشغول به تدریس باینری آپشن هستند و خود دیگر استاد هستند و مایه افتخار ما هستند.

بله باینری آپشن برای کسانی که ذهنیت سود ده بودن را

دارند بسیار سود آور است و به نظر من اگر ذهنیت ثروت و سودآوری را نداشته باشید حتی اگر طلا فروشی هم بزنید اتفاقی برای شما می افتد که تمام سرمایه خود را از دست میدهید دنیا تنها بازتابی از باورهای شماست.

مهدی تات(نوستراداموس باینری ایران)

 

 

 

جناب مهدی تات و آکادمی باینری آپشن ایران این روزها در حال تکمیل استراتژی ۹۰ درصدی خود است که در اختیار بچه های وی آی پی و دانشجویان خود قرار دهد  اطلاعات بیشتر در اواخر پاییز امسال منتشر میشود.

 

آموزش تضمینی باینری آپشن:

آموزشهای ما به صورت تضمینی به شما ارائه خواهد شد و شما بعد از گذراندن آموزشهای ما به هیچ آموزش دیگری نیاز ندارید.

شما هم میتوانید همانند دیگر دانشجویان ما که به درآمد دلاری رسیدند به درآمد دلاری برسید. فیدبک و درامد های دانشجویان ما هرروزه در کانال تلگرام ما  گذاشته میشود.شما میتوانیدگوشه ای  بازخوردها و نتایج دانشجویان ما را در سایت در قسمت بازخوردها و نتایج دانشجوها مشاهده کنید.

نکته: تمام استراتژی ها را اول در دمو تست کنید و اگر نتیجه مثبت گرفتید با آن شروع به معامله کنید. پیشنهاد ما به شما این است برای رسیدن به استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن در قدم اول آموزش اصولی باینری آپشن را فرا بگیرید بگیرید تا بتوانید همانند صدها دانشجوی ما به سود دلاری برسید.بازخوردها ونتایج دانشجویان مارا میتوانید در صفحه باز خورد و نتایج دانشجویان مشاهده کنید یا در کانال تلگرام ما دنبال کنید. شما بعداز فرا گرفتن آموزش اصولی باینری آپشن میتوانید با هر اندیکاتوری به ریتینگ بالا دست پیدا کنید چون آموزشهای ما بدون اندیکاتور طراحی شده و در ترم دوم آموزشها سبکها و متدهای روز امریکا به شما آموزش داده خواهد شد همراه با تئوری های شخصی جناب مهدی تات تئوری های زمانهای شناور و هیجانات زمانی یکسان و آینه های موازی و غیره به شما تدریس میشود.

 

 

 

خدماتی که جناب تات در این ۸ ماه برای معامله گران باینری آپشن ایران انجام داده:

 

آموزش و پرورش بیش از ۲۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.

حدود ۱۴۰ هزار دلار درامد ارزی برای تمام افراد آکادمی باینری آپشن ایرانیان.

ایجاد ۱۰ شغل مرتبط با باینری آپشن.

مشاوره و کمک به بیش از ۲۰۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.

تهیه و ساخت صدها ویدیوی آموزشی رایگان برای معامله گران.

ساخت پنل ثبت نتایج ترید برای پیشرفت معامله گران.

جذب سرمایه گذار برای معامله گران موفق.

تهیه صدها مقاله دیدگاهی و تجربی برای معامله گران باینری آپشن ایران.

طرح بیش از ۱۲ تئوریه جدید وپیشرفته و قابل اجرا برای ترید در باینری آپشن.

طراحی بیش از ۳۰ استراتژی رایگان برای معامله گران باینری آپشن.

طراحی و ساخت ربات تست استراتژی های باینری آپشن برای آنالیز استراتژی ها و تمامی اندیکاتورها برای تصریح روند و پیشرفت استراتژی های باینری آپشن.

طراحی اندیکاتور برای دانشجویان وی آی پی.

طراحی تمرین های معامله گری و تمرین های روانشناسی ترید برای دانشجویان وی ای پی.

پرورش بیش از ۲۰ معامله گر رتبه A باینری آپشن.

پرورش بیش از ۴۰ معامله گر رتبه B باینری آپشن.

پرورش بیش از ۸۰ معامله گر رتبه c باینری آپشن.

بوجود آوردن یک سیستم آموزشی اصولی مبتنی بر اصول تحلیل تکنیکال نوین و مبتنی بر روانشناسی انگیزشی برای موفقیت بیشتر دانشجویان.

برگزاری کلاس های آموزشی حضوری برای متقاضیان.

مشاوره دادن و راهنمایی به بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار.

همکاری و مشاوره دادن به معامله گران و سرمایه گذاران و نهاد های دولتی و ارگان های فتا و آگاهی برای جلوگیری از جرمها و کلاهبرداری های اینترنتی مرتبط با بورس.

درج شماره تماس شخصی برای برقراری پل ارتباطی موثر برای مشاوره و راهنمایی.

سرمایه گذاری برای ساخت ربات های معامله گر باینری آپشن و فارکس برای پیشرفت هر چه سریعتر جامعه معامله گران باینری آپشن ایران.

 

 

[av_notification title=’اهداف آکادمی باینری آپشن ایرانیان’ icon_select=’yes’ icon=’ue8c6′ font=’entypo-fontello’ color=’green’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’60’ av_uid=’av-37y7fk’ admin_preview_bg=”]

آکادمی باینری آپشن ایرانیان اولین وتنها آکادمی آموزشی باینری آپشن ایران اهداف بلند مدتی را دنبال میکند که به شرح زیر است:

کار آفرینی و اشتغال زایی برای تمام افراد جامعه
پرورش و تربیت  معامله گران  حرفه ای
ایجاد جامعه  معامله گران باینری آپشن برای جذب  سرمایه گذار
ایجاد شغل دوم و تبدیل کردن باینری آپشن به شغل اول معامله گران
کسب درآمد دلاری  و کمک به اقتصاد کشور و  عموم  مردم
فراهم کردن بستری امن برای معامله گران و سرمایه گذاران
[/av_notification]

 

[av_headline_rotator before_rotating=’من شکست میخورم ولی’ after_rotating=” interval=’3′ animation=’fade zoom’ margin=” margin_sync=’true’ tag=’h4′ size=” align=’left’ custom_title=’#d80808′ av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av_uid=’av-6wtq0r’ admin_preview_bg=”] [av_rotator_item title=’تسلیم نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#14c9bd’ av_uid=’av-6gdy0b’] [av_rotator_item title=’نا امید نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#ed5425′ av_uid=’av-3ie56j’] [av_rotator_item title=’بی خیال نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#2add1a’ av_uid=’av-2s8557′] [/av_headline_rotator]

 

[av_magazine link=’category,102,34′ items=’6′ offset=’34’ tabs=’aviaTBtabs’ thumbnails=’aviaTBthumbnails’ heading=” heading_link=’manually,http://’ heading_color=’theme-color’ heading_custom_color=’#ffffff’ first_big_pos=’top’ av_uid=’av-2v8dqh’ admin_preview_bg=”]

 

[av_blog blog_type=’posts’ categories=’34’ link=’category’ blog_style=’single-big’ columns=’3′ contents=’excerpt’ content_length=’content’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ items=’3′ offset=’0′ paginate=’yes’ conditional=” av_uid=’av-4xvpex’]

 

[av_postslider link=’category,34′ wc_prod_visible=” prod_order_by=” prod_order=” columns=’3′ items=’9′ offset=’0′ contents=’title_read_more’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ autoplay=’yes’ interval=’5′ av_uid=’av-2okyrd’]

 

بازدیدها: 27

نوشته های مشابه