بورس ایران

مزیت بورس برای شرکت ها

مزیت بورس برای شرکتها

مزیت بورس برای شرکت ها

 

مزیت بورس برای شرکتها

 

 

 

[livicon_evo name=”coins.svg” style=”original” size=”60px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#22A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#91e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#6C7A89″ solid_color_action=”#4C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”0.3″ colors_when_morph=”none” brightness=”0.1″ saturation=”0.07″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”0.3″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”0″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”0″ draw_time=”1″ draw_stagger=”0.1″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”1″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”0″ erase_time=”1″ erase_stagger=”0.1″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo]

 

مزیت بورس برای شرکت ها

باینری آپشن و دیدگاه برتر

 

مزیت بورس برای شرکت ها

بورس اوراق بهادار به عنوان بازوی اصلی بازار سرمایه علاوه بر تجهیز، جذب و هدایت منابع مالی و پس‌اندازی و هدایت « به سمت فعالیت‌های مولد و اشتغال‌زا، نقش تأمین مالی بنگاه‌ها و موسسات اقتصادی را نیز برعهده دارد. پذیرش شرکت‌های جدید در فرآیند توسعه بازار سرمایه و ارتقای جایگاه آن در اقصاد ملی، ضمن کمک به توسعه کمی بازار بورس و گسترش فرهنگ سهامداری و سرمایه‌گذاری در دارایی های مالی، مزایای متعددی برای شرکت‌های پذیرفته شده به ارمغان می‌آورد:

۱٫سهولت در تأمین مالی از طریق انتشار سهام و سایر اوراق بهادار (اوراققرضه(

شرکت‌های پذیرفته شده در بازار بورس، می‌توانند برای تأمین مالی برنامه‌های طرح و توسعه و سرمایه‌گذاریهای جدید خود، اقدام به انتشار سهام جدید از طریق افزایش سرمایه کنند. تأمین مالی از طریق افزایش سرمایه به مراتب آسانتر و کم هزینه‌تر از تسهیلات و اعتبارات بازار پول بوده و به لحاظ زمانی بلند مدت می‌باشد. البته شرکت‌های بورسی، از ابزارهای دیگری همچون انتشار اوراق قرضه نیز برای تأمین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری، می‌توانند استفاده کنند.

۲٫ کاهش ریسک نقدینگی

شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، به مراتب با ریسک کمتری مواجهند. شرکت‌های بورسی به محض برخورد با مشکل کمبود نقدینگی، می‌توانند از طریق افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید، ریسک نقدینگی را کاهش دهند.

۳٫ برخورداری از معافیت مالیاتی

شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، طبق قانون مالیات‌های مستقیم از معافیت مالیاتی ۱۰ درصد بر روی مالیات عملکرد برخوردارند. بر این اساس شرکت‌های بورسی، با نرخ ۵/۲۲ درصد مشمول مالیات می‌شوند. (شرکت‌های غیربورسی با نرخ ۲۵ درصد(

۴٫ تعیین ارزش سهام شرکت

ارزش سهام شرکت‌های بورسی براساس عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌گردد. قیمت سهام این شرکت‌ها هر روز با توجه به وضعیت شرکت ‌(اوضاع مالی، رشد تولید، کاهش هزینه‌ها، افزایش فروش و برنامه‌های طرح و توسعه) و وضعیت صنعتی که شرکت در آن قرار دارد، تعیین می‌شود. صاحبان سهام نیز از مزیت تعیین روزانه ارزش دارایی‌هایشان، توسط یک بازار رسمی بهره‌مند خواهند شد.

۵٫ سهولت در تغییر ترکیب سهامداری و انتقال مالکیت

ترکیب سهامداران (عمده، خرده) شرکت‌های بورسی، با عنایت به داد و ستد سهام آنها در بازار، دائما در حال تغییر است. البته سرعت و میزان تغییر بستگی به درجه نقدینگی سهام شرکت دارد.
برای سهامداران شرکت پذیرفته شده در بورس، امکان فروش یا خرید سهام بیشتر شرکت در راستای تصمیم‌گیری در خصوص ارزش و ترکیب دارایی‌ها و ثروتشان، وجود دارد.

سهامداران شرکت بورسی از طریق بازار با به توجه وضعیت کنونی و آینده شرکت، نسبت به ادامه سهامداری و یا انتقال مالکیت تصمیم گرفته و اقدام به خرید یا فروش سهام شرکت می‌کنند.

۶٫ افزایش اعتبار داخلی و بین‌المللی

شرکت‌های بورسی با عنایت به معیارها و فرآیند پذیرش‌ (معیارهای سودآوری و ارائه صورت‌های مالی معتبر) و خرید و فروش سهام آنها و در نتیجه تغییر در ترکیب سهامداران، اعتبار داخلی و بین‌المللی پیدا می‌کنند. ارزیابی دائمی عملکرد شرکت در بازار و حساسیت فعالان بازار بورس نسبت به فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت، زمینه‌های اعتبار مذکور را مهیا می‌سازد.

۷٫ سهولت در استفاده از تسهیلات بانکی و یا سایر ابزارهای تأمین مالی

شرکت‌های بورسی به دلیل کسب اعتبار و رعایت قوانین و مقررات بازار بورس در چارچوب رعایت اصول وموازین استانداردهای حسابداری و مالی و گام برداشتن در مسیر پویایی، تحول و سودآوری روزافزون، برای استفاده از اعتبارات بانکی از تسهیلات ویژه‌ای برخوردارند. سقف تسهیلات بانکی برای شرکت‌های پذیرفته شده در بورس بیشتر از شرکت‌های غیربورسی است.

۸٫ ارائه معیارهای جدید برای ارزیابی عملکرد مدیریت شرکت

علاوه بر استفاده از معیارهایی همچون نسبت بازده حقوق صاحبان سهام، دارایی‌ها، سود فروش و گردش دارایی‌ها، برای ارزیابی عملکرد مدیریت شرکت‌های بورسی، ابزارهایی همانند تغییرات ارزش سهام، بازده سهام و نسبت قیمت به درآمد، نیز به کار می‌رود. البته با استفاده از معیارهای ارائه شده، شرکت را می‌توان با سایر شرکت‌های فعال در آن صنعت مقایسه نمود.

۹٫ افزایش توان رقابتی و سهم از بازار

با عنایت به مقایسه شرکت‌ها در یک صنعت مورد نظر توسط تحلیلگران بازار بورس و تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران نسبت به خرید یا فروش سهام، شرکت‌های بورسی در یک شرایط رقابتی قرار می‌گیرند. از طرف دیگر با افزایش شناخت مردم نسبت به شرکت و محصولات آن در بازار، افزایش سهم شرکت از بازار (فروش محصولات) امکان پذیر می‌گردد.

پذیرش شرکت‌ها در بورس و امکان خرید و فروش سهام آنها در یک بازار رسمی، درجه انعطاف‌پذیری و آینده‌نگری شرکت را افزایش داده و از طریق قرار گرفتن در فرآیند سودآوری بیشتر و استفاده از روش‌های نوین، پویایی و تحول شرکت را امکانپذیر می‌سازد.
ورود شرکت‌های جدید به بازار بورس در راستای راهبرد توسعه کمی بازار سرمایه، علاوه بر ایجاد زمینه‌های ارتقای جایگاه بورس اوراق بهادار در فرآیند توسعه ملی، فرآیند توسعه صنعتی را تسهیل نموده و تخصیص بهینه منابع را مهیا می‌سازد.

 

جناب مهدی تات و آکادمی باینری آپشن ایران این روزها در حال تکمیل استراتژی ۹۰ درصدی خود است که در اختیار بچه های وی آی پی و دانشجویان خود قرار دهد  اطلاعات بیشتر در اواخر پاییز امسال منتشر میشود.

 

آموزش تضمینی باینری آپشن:

آموزشهای ما به صورت تضمینی به شما ارائه خواهد شد و شما بعد از گذراندن آموزشهای ما به هیچ آموزش دیگری نیاز ندارید.

شما هم میتوانید همانند دیگر دانشجویان ما که به درآمد دلاری رسیدند به درآمد دلاری برسید. فیدبک و درامد های دانشجویان ما هرروزه در کانال تلگرام ما  گذاشته میشود.شما میتوانیدگوشه ای  بازخوردها و نتایج دانشجویان ما را در سایت در قسمت بازخوردها و نتایج دانشجوها مشاهده کنید.

نکته: تمام استراتژی ها را اول در دمو تست کنید و اگر نتیجه مثبت گرفتید با آن شروع به معامله کنید. پیشنهاد ما به شما این است برای رسیدن به استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن در قدم اول آموزش اصولی باینری آپشن را فرا بگیرید بگیرید تا بتوانید همانند صدها دانشجوی ما به سود دلاری برسید.بازخوردها ونتایج دانشجویان مارا میتوانید در صفحه باز خورد و نتایج دانشجویان مشاهده کنید یا در کانال تلگرام ما دنبال کنید. شما بعداز فرا گرفتن آموزش اصولی باینری آپشن میتوانید با هر اندیکاتوری به ریتینگ بالا دست پیدا کنید چون آموزشهای ما بدون اندیکاتور طراحی شده و در ترم دوم آموزشها سبکها و متدهای روز امریکا به شما آموزش داده خواهد شد همراه با تئوری های شخصی جناب مهدی تات تئوری های زمانهای شناور و هیجانات زمانی یکسان و آینه های موازی و غیره به شما تدریس میشود.

 

 

 

خدماتی که جناب تات در این ۸ ماه برای معامله گران باینری آپشن ایران انجام داده:

برگزاری کلاسهای حضوری آموزش باینری آپشن به صورت فوق پیشرفته

آموزش و پرورش بیش از ۳۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.

آموزش و پرورش بیش از ۵ استاد و مدرس باینری آپشن

برگزاری وبینار آموزشی در بروکر آلپاری معتبرترین بروکر خاورمیانه به درخواست بروکر آلپاری

حدود ۱۴۰ هزار دلار درامد ارزی برای تمام افراد آکادمی باینری آپشن ایرانیان.

مدیریت جامعه باینری آپشن ایران بعد از چالش تحریم سایت الیمپ ترید.

ایجاد ۱۰ شغل مرتبط با باینری آپشن.

مشاوره و کمک به بیش از ۲۰۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.

تهیه و ساخت صدها ویدیوی آموزشی رایگان برای معامله گران.

ساخت پنل ثبت نتایج ترید برای پیشرفت معامله گران.

جذب سرمایه گذار برای معامله گران موفق.

تهیه صدها مقاله دیدگاهی و تجربی برای معامله گران باینری آپشن ایران.

طرح بیش از ۱۲ تئوریه جدید وپیشرفته و قابل اجرا برای ترید در باینری آپشن.

طراحی بیش از ۳۰ استراتژی رایگان برای معامله گران باینری آپشن.

طراحی و ساخت ربات تست استراتژی های باینری آپشن برای آنالیز استراتژی ها و تمامی اندیکاتورها برای تصریح روند و پیشرفت استراتژی های باینری آپشن.

طراحی اندیکاتور برای دانشجویان وی آی پی.

طراحی تمرین های معامله گری و تمرین های روانشناسی ترید برای دانشجویان وی ای پی.

پرورش بیش از ۵۰ معامله گر رتبه A باینری آپشن.

پرورش بیش از ۷۰ معامله گر رتبه B باینری آپشن.

پرورش بیش از ۱۲۰ معامله گر رتبه c باینری آپشن.

بوجود آوردن یک سیستم آموزشی اصولی مبتنی بر اصول تحلیل تکنیکال نوین و مبتنی بر روانشناسی انگیزشی برای موفقیت بیشتر دانشجویان.

برگزاری کلاس های آموزشی خصوصی برای متقاضیان.

مشاوره دادن و راهنمایی به بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار.

همکاری و مشاوره دادن به معامله گران و سرمایه گذاران و نهاد های دولتی و ارگان های فتا و آگاهی برای جلوگیری از جرمها و کلاهبرداری های اینترنتی مرتبط با بورس.

درج شماره تماس شخصی برای برقراری پل ارتباطی موثر برای مشاوره و راهنمایی.

سرمایه گذاری برای ساخت ربات های معامله گر باینری آپشن و فارکس برای پیشرفت هر چه سریعتر جامعه معامله گران باینری آپشن ایران.

 

 

[av_notification title=’اهداف آکادمی باینری آپشن ایرانیان’ icon_select=’yes’ icon=’ue8c6′ font=’entypo-fontello’ color=’green’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’60’ av_uid=’av-37y7fk’ admin_preview_bg=”]

آکادمی باینری آپشن ایرانیان اولین وتنها آکادمی آموزشی باینری آپشن ایران اهداف بلند مدتی را دنبال میکند که به شرح زیر است:

کار آفرینی و اشتغال زایی برای تمام افراد جامعه
پرورش و تربیت  معامله گران  حرفه ای
ایجاد جامعه  معامله گران باینری آپشن برای جذب  سرمایه گذار
ایجاد شغل دوم و تبدیل کردن باینری آپشن به شغل اول معامله گران
کسب درآمد دلاری  و کمک به اقتصاد کشور و  عموم  مردم
فراهم کردن بستری امن برای معامله گران و سرمایه گذاران
[/av_notification]

 

[av_headline_rotator before_rotating=’من شکست میخورم ولی’ after_rotating=” interval=’3′ animation=’fade zoom’ margin=” margin_sync=’true’ tag=’h4′ size=” align=’left’ custom_title=’#d80808′ av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av_uid=’av-6wtq0r’ admin_preview_bg=”] [av_rotator_item title=’تسلیم نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#14c9bd’ av_uid=’av-6gdy0b’] [av_rotator_item title=’نا امید نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#ed5425′ av_uid=’av-3ie56j’] [av_rotator_item title=’بی خیال نمیشم’ link=” linktarget=” custom_title=’#2add1a’ av_uid=’av-2s8557′] [/av_headline_rotator]

 

[av_magazine link=’category,102,34′ items=’6′ offset=’34’ tabs=’aviaTBtabs’ thumbnails=’aviaTBthumbnails’ heading=” heading_link=’manually,http://’ heading_color=’theme-color’ heading_custom_color=’#ffffff’ first_big_pos=’top’ av_uid=’av-2v8dqh’ admin_preview_bg=”]

 

[av_blog blog_type=’posts’ categories=’34’ link=’category’ blog_style=’single-big’ columns=’3′ contents=’excerpt’ content_length=’content’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ items=’3′ offset=’0′ paginate=’yes’ conditional=” av_uid=’av-4xvpex’]

 

[av_postslider link=’category,34′ wc_prod_visible=” prod_order_by=” prod_order=” columns=’3′ items=’9′ offset=’0′ contents=’title_read_more’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ autoplay=’yes’ interval=’5′ av_uid=’av-2okyrd’]

 

بازدیدها: 0

نوشته های مشابه