preloader

آکادمی باینری آپشن ایرانیان

آکادمی باینری آپشن ایرانیان
آکادمی باینری آپشن ایرانیان

کانال سیگنال رایگان باینری آپشن 

کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال چیست؟

کانال سیگنال رایگان باینری آپشن یک کانال تلگرامی می باشد که شما می توانید به رایگان در آن عضو شوید.
ما در کانال سیگنال باینری در ساعت های مشخصی به شما سیگنال برای معامله گری در سبک باینری آپشن می دهیم.

تایم اکسپایر سیگنالهای باینری آپشن

سیگنال ها عمدتاً در تایم اکسپایر ۵ دقیقه می باشد و شما به راحتی فرصت آن را دارید که سیگنال را دریافت کنید و در بروکر معامله انجام دهید.
ما بیشتر در تایم فریم یک دقیقه ای تحلیل می کنیم و تحلیل مان بر روی سبک پرایس اکشن میباشد.

کدام بروکر باینری آپشن سیگنال میدهید

ما در دو بروکر خوب کوتکس و آلپاری به شما سیگنال می دهیم و این دو بروکر مورد تایید ما برای معامله گری درباره راهش نمی باشند.
مادر این هفت سال تجربه معامله گری برای انتخاب بروکر همیشه وسواس داشتیم و الان بهترین بروکر برای کاربران ایرانی بروکر کوتکس می باشد که هم پلتفرم بسیار عالی دارد و هم درصد سود بالایی به شما میدهد.
البته ما در بروکر معتبر آلپاری هم معامله میکنیم اما به دلیل کاربر پسند نبودن پلتفرم و سود کم این بروکر خوب ترجیح میدهیم در بروکر کوتکس کار کنیم.

سود ماهیانه کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

باید این توضیح را در مورد سود ماهیانه کانال سیگنال باینری آپشن به شما بدهم که سود ماهیانه بستگی به ریسک پذیری شما و مدیریت سرمایه شما دارد سود کانال میتواند از ۵۰ درصد در ماه تا ۲۰۰ درصد در ماه برسد.

آیا احتیاج به مارتینگل هست ؟

مارتینگل چیست ؟
قبل از اینکه بخواهم درباره نیاز داشتن به مارتینگل کردن معاملات صحبت کنم اول باید مارتین گر را توضیح بدهم مارتینگل یک سبکی است در معاملات بورس فارکس و باینری آپشن به این معنا که اگر شما یک معامله انجام دادید و با ضرر تمام شد حجم معامله دوم خود را دو برابر می کنید.
مثلا اگر شما در معامله اول با ۱ دلار وارد معامله شدید و ضرر کردید برای ورود به معامله دوم با ۲ دلار وارد می شوید این سبک را سبک مارتینگل میگوییم.
باید بگویم که میانگین وین ریت کانال سیگنال ما حدوداً ۷۰ تا ۷۵ درصد بوده و شما نیازی به مارتینگل ندارید.

کانال سیگنال زیر نظر چه کسی مدیریت میشود؟

کانال سیگنال باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن زیر نظر مستقیم استاد بزرگ باینری آپشن ایران مهدی تات مدیریت می شود.
مادر کانال سیگنال همیشه اول بازار و تحلیل میکنیم اخبار فاندامنتال را تحلیل می کنیم نوسانات بازار و در نظر میگیریم و اگر بازار مناسب ترید کردن بود به شما سیگنال میدهیم.

کانالهای سیگنال فیک

در این روزگار که پلتفرم های اجتماعی بسیار زیاد شدن افراد بسیاری برای سوء استفاده کردن از شما اقدام به ایجاد کانال های سیگنال و گرفتن پول ماهیانه از شما کردند.
بسیاری از این کانال ها اگر بخواهیم درصد بگوییم باید بگوییم ۹۵ درصد از این کانالها فیک می باشند و اکثراً آدمهای شیاد و نابلدی هستند که فقط به دنبال کسب درآمد از مردم ناآگاه میباشند.
حال برای اعتبار سنجی یک کانال سیگنال باید اول ببینید تحت مدیریت چه کسی میباشد مثال برای شما می آورم.

مثلاً جناب آقای تات ده سال تجربه معامله گری در بازار فارکس و باینری آپشن را دارا می باشد حدود شش سال می باشد که سایت و کانال تلگرام و کانال آپارات و پیج اینستاگرام و یوتیوب دارد.

جناب مهدی تات به عنوان کارآفرین برتر به خاطر سود بالایی دانشجویان خود به تلویزیون و برنامه زنده دعوت شده است.
ایشان با حساب ۵۰۰۰ دلاری در باینری آپشن و ۵۰ هزار دلاری در فارکس مشغول به کار می باشد و ترید های لایو خود را به صورت فیلم در کانال تلگرام خود انتشار می‌دهد و استیتمنت خود را در کانال می گذارد.
شما همیشه برای انتخاب استاد و کانال سیگنال و یا کپی ترید و خرید آموزش و غیره… حتماً باید به رزومه طرف مقابل نگاه کنید و ببینید چه سابقه ای داشته که شاگردان ای داشته و چه کارهایی کرده تا گیر شیادان و کانال های فیک نیفتید.

آیا در بازار otc شما سیگنال میدهید؟

خیر باید بگویم که بازار تی سی در بروکرهای باینری آپشن یک بازار ساختگی میباشد که اصلاً مبدا قیمتی درستی ندارد.
احیانا اگر شما دیدید کسانی در بازارهای اویسی سیگنال می دهند و یا تایید می کنند و یا حتی آموزش میدهند مطمئن باشید افرادی سودجو و نابلد میباشد از نظر ما بازار اوتی ۳۱ بازار غیر واقعی می باشد و معامله گری در آن اشتباه بزرگی است.

آیا آموزش رایگان دارید؟

بله هم در سایت و هم در کانال تلگرام و هم در پیج یوتیوب جناب تات صدها ویدیوی آموزشی رایگان با استراتژی های مختلف با اندیکاتور های مختلف ضبط کرده و در اختیار کاربران و معامله گران در این هفت سال گذاشتند است.

اندیکاتور پرفسورا ورژن برلین چیست؟

اندیکاتور پروفسورا ورژن جدید آن ورژن برلین میباشند که شما بعد از خرید چهار اندیکاتور در چهار سبک مختلف که غیر اصلاحی میباشد دریافت میکنید.
این اندیکاتور تجربیات ۱۰ ساله جناب تات می‌باشد و اندیکاتوری بسیار خوب با وین ریت بالا می باشد که آموزش ویدیویی هم دارد.
دوستانی که تمایل دارند با اندیکاتور معامله کنند که البته ما پیشنهاد نمیکنیم و همیشه آموزش و سبک پرایس اکشن را ارجح می دانیم می توانند آن را تهیه کنند و از آن استفاده کنند .
البته باید بگویم این اندیکاتور نقاط ورود بسیار خوبی حتی برای کسانی که پرفکشن کار می کنند می دهد و برای تمام افراد مناسب می باشد.
اما مطلقه پیشنهاد نمیکنیم که صرفاً بدون تحویل با سیگنال های هیچ اندیکاتور ای شما معامله کنید این را به یاد داشته باشید اندیکاتور به بازار دستور نمی دهد.

ربات معامله گر پرفسورا چیست ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ربات معامله گر پروفسورا که ورژن جدید آن ،ورژن یونیورس می باشد، یک ربات می باشد با ۲۳ استراتژی و ۳ نوع مدیریت سرمایه که کاملترین رباتی می باشد که در بازار موجود است .
شما با هزینه بسیار کمی می توانید آن را تهیه کنید، ربات پرفسورا یونیورس می تواند از ۸ درصد تا ۲۰ درصد به شما در ماه سوددهی دهد.
این ربات به صورت اتومات معامله میکند و نیازی نیست که شما پای چارت بشینید و ترید کنید .
حتی استراتژی ربات ۱۲ هزار دلاری معروف روسی هم در این ربات می باشد که در آموزش های ویدیویی این ربات برای شما فرستاده خواهد شد.

کانال رایگان سیگنال باینری آپشن(وین ریت 75 %)

آکادمی باینری آپشن ایرانیان بعد از ۸ سال حضور در بازارهای مالی فارکس و باینری آپشن اکنون تجربیات خود را در قالب کانال سیگنال  باینری آپشن در خدمت دوستان عزیز و معامله گر های ایرانی قرار داده است.

سیگنال با وین ریت بالا و ساعات مشخص سیگنال دهی

ما سعی کردیم بهترین سیگنال ها را که  می توانیم به دست بیاوریم به شما ارائه دهیم .تنها کاری که شما باید بکنید این است که از سیگنال ها استفاده کنید.شما بسیار راحت و ساده می توانید کسب درآمد کنید آن هم کسب درآمد دلاری

دعوت جناب تات به عنوان کارآفرین و خالق ربات فارکس و اندیکاتور سود ده پرفسورا تعجب جناب حسینیان مجری معروف تلویزیون از سود 280 میلیونی شاگردان جناب مهدی تات
گوشه ای از ویدیوهای ارسالی سود کاربران کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان
وین ریت 80 درصدی و سود 700 دلاری کاربر کانال سیگنال
وین ریت 80 درصدی و سود 700 دلاری کاربر کانال سیگنال
توضیحات کامل کانال سیگنال باینری آپشن
توضیحات کامل کانال سیگنال باینری آپشن
تبدیل 220 دلار به 800 دلار توسط کاربر کانال رایگان سیگنال
تبدیل 220 دلار به 800 دلار توسط کاربر کانال رایگان سیگنال
سودهای کانال سیگنال و رضایت کاربران
کانال سیگنال باینری آپشن
سودهای کانال سیگنال و رضایت کاربران
سودهای کانال سیگنال و رضایت کاربران
سودهای کانال سیگنال و رضایت کاربران
سودهای کانال سیگنال و رضایت کاربران
کانال سیگنال باینری آپشن
سودهای کانال سیگنال و رضایت کاربران
آکادمی باینری اپشن ایرانیان در طی 7 سال فعالیت خود بالای 3000 هزار فیلم و عکس از رضایت دانشجویان خود دارد که متاسفانه در این برگه نمیگنجد ، برای دیدن تمام این نتایج درخشان لطفا به کانال تلگرام ما مراجعه کنید
برای عضویت رایگان در کانال سیگنال باینری آپشن با شماره زیر و آیدی تلگرام پیام دهید
سوالهای متداول کاربران کانال سیگنال
بونوس 50 درصدی قابل ترید در صورت عضویت در کانال سیگنال

یکی از مزایای کانال سیگنال ما این میباشد که بعد از ثبت نام در بروکر کوتکس و هنگام شارژ حساب خود شما میتوانید از کد بونوس مخصوص سایت ما استفاده کنید، تا بونوس 50 درصدی قابل ترید از طرف بروکر دریافت کنید، مثلا اگر شما 500 دلار حساب خود را شارژ کنید  250 دلار بونوس قابل ترید از طرف بروکر دریافت میکنید

آیا عضویت در کانال سیگنال باینری آپشن رایگان است ؟

بله ، بعد از ثبت نام در بروکری که ما در آن سیگنال میدهیم (بروکر کوتکس و یا آلپاری) و شارژ حساب خود ،حداقل 100 دلار، به عویت کانال سیگنال ما در می آیید

سود ماهیانه کانال سیگنال باینری در ماه چقدر است؟

سود کانال سیگنال در ماه حدودا از 50 تا 200 درصد میباشد، بستگی به شرایط بازار و نوسانات بازار

آیا آموزش رایگان هم دارید؟

بله هم در سایت و هم در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام و یوتیوب ، حدود 100 فیلم آموزشی داریم که میتوانید از آنها استفاده کنید

در روز چند تا سیگنال میدهید؟

بستگی به بازار دارد ، در روزهای خوب تا 5 سیگنال به شما میدهیم

آیا برای عضویت مبلغ ماهیانه از ما دریافت میکنید؟

خیر، کانال سیگنال رایگان میباشد و هیچ مبلغی از شما به صورت ماهانه دریافت نمیشود

برای عضویت رایگان در کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان و دریافت کد بونوس 50 درصدی قابل ترید با ما در تماس باشید

بازدیدها: 193

کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

80% وین ریت

×
مهدی تات
خانه
وبلاگ