همه مطالب, استراتژی‌ها

استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن) سلام عرض میکنم خدمت همه ی دوستان عزیز امیدوارم هرجایی که هستید حال دلتون خوب باشه.
امروز میخوایم یکی دیگه از استراتژی های باینری آپشن را به شما آموزش دهیم ممنون میشم تا پایان مقاله من را حمایت کنید.

خب دوستان قبل‌ از این‌که بریم سراغ استراتژی‌ها و ببینیم که استراتژی‌ها به چه شکلی هست می‌خوام درباره بروکرها با شما صحبت کنم بهتون پیشنهاد می‌کنم که اصلا با بروکر پاکت آپشن کار نکنید این بروکر صد و پنجاه میلیون تومن به آکادمی ما بدهکار است و رندوم حساب‌های کاربران ایرانی را حذف میکند و بسیاری از شاگردان من هفته‌ای با من تماس می‌گیرن و می‌گن که پاکت آپشن سود ان ها رو نمی‌ده و پول‌شونو خورده.

بهترین بروکری که میتوتنید در آن کار کنید آلپاری میباشد و البته کوتکس لینک ورود کاربران ایرانی را برای شما میگذارم

بروکر کوتکس


استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)


شما میتوانید آموزشهای تخصصی ما را با یکسال پشتیبانی آموزشی رایگان در اینجا تهیه کنید لطفا به کانال تلگرام بروید به ادمین جناب تات پیام دهید.
لینک کانال سیگنال باینری آپشن ما عضو کانال بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید

https://t.me/binaryoptioniranian


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


آموزش ویدیویی استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

 


قبل از آنکه بخواهم آموزش را به تفسیر برای شما شرح دهم وبریم سراغ استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن) باید نکته ای مهم را به شما بگویم دوستان من که مقاله های ما را دنبال می کنید و می خوانید در تک تک این مقاله ها نکات بسیار مهمی بازگو شده که برای پیشرفت شما می باشد و حتماً مقاله ها را با حوصله بخوانید .
شاید آن نکته‌ای که در یک مقاله گفته شده زندگی معامله گری شما را تغییر دهد و شما را به یک معامله گر موفق تبدیل کند در این مقاله هم می خواهم درباره مدیریت سرمایه صحبت کنم و چرا می خواهم صحبت کنم چون من ۱۰ سال است که در این بازار معامله گری می کنند و پنج سال می باشد که آموزش معامله گری به بیش از ۳ هزار معامله گر داده ام پس نکاتی که گفته می‌شود نکاتی بسیار مهم و حیاتی می باشد تا شما معامله‌گران بهتری شوید.


 استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن استراتژی اول

استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

این استراتژی از سه اندیکاتور تشکیل شده ابتدا به معرفی اندیکاتور می پردازیم و سپس توضیح میدیم که چطوری از این اندیکاتور میتونیم استفاده کنیم و سیگنال های باینری آپشن و فارکس دریافت کنیم.
این اندیکاتور یک اندیکاتور پرکاربرد است شباهت زیادی به اندیکاتور باندهای بولینگر دارد و در زمینه تعیین جهت روند جفت ارز مورد نظر کاربرد دارد و در ترکیب با سایر اندیکاتور ها و سیستم های معاملاتی نتایج فوق العاده را در پیش دارد.

اندیکاتور را از قسمت اندیکاتور ها انتخاب کرده و نیازی نیست تغییراتی در تنظیمات عمومی ایجاد کنیم به من اجازه بدید اندیکاتور های دیگر را معرفی کنیم و سپس آموزش اینکه چطور از آنها سیگنال بگیریدو در باینری آپشن از آنها استفاده کنید را در اختیارتان قرار میدم.

پس تا انتهای مقاله با من همراه باشید.

اندیکاتوری قدرتمند سی سی آی cci  یک اسیلاتور یا نوسانگر مبتنی بر حرکت است که توسط دونالد لمبر ساخته شده ‌است. این شاخص، برای تعیین زمان رسیدن یک سهام سرمایه گذاری شده، به حالت خرید و فروش بیش از حد (اشباع خرید و فروش) به کار می‌رود. همچنین برای ارزیابی جهت و قدرت روند در بورس نیز کاربرد دارد. در واقع یک شاخص همه کاره است که می‌تواند برای شناسایی روند جدید یا هشدار نسبت به شرایط بحرانی مورد استفاده قرار گیرد.

اندیکاتو را از قسمت اندیکاتور ها اضافه میکنیم.

استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

 

هنگامی که اندیکاتور را اضافه کردید به حالت پیش فرض آن اکتفا میکنیم.

اندیکاتور بعدی که آنرا معرفی میکنیم: rsi

پس از اضافه کردن اندیکحاتور به چارت تنظیمات پیش فرض آن را تغیر نمیدهیم.

 

استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

 

اندیکاتور بعدی که میخواهیم آنرا به چارت اضافه کنیم:

استوکستیک هست برای  استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن

پس از اضافه کرن اندیکاتور باید در تنظیمات پیش فرض آن تغییراتی ایجاد نکنیم تا از اندیکاتور استفاده ی بهینه تری بکنیم.

استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

الان دیگ اندیکاتورامون را به چارت اضافه کردیم بریم تا آموزش استفاده از آن ها و طریقه ی سیگنال دهی را بهتون آموزش بدهم.در این استراتژی تایم کندل ها روی یک دقیقه و تایم معاملاتی نیز بر روی یک دقیقه قرار میدهیم.

هنگامی که اندیکاتور سی سی آی محدوده ی 100 رو روبه پایین قطع کرد و اندیکاتور آر اس آی روی خط 70 یا پایین تر ازخط 70 بود و همچنین اندیکاتور استوک هستیک نیز پایین تر از محدوده ی 80 بود و یا گره ایجاد کرده بود ما وارد ترید 5 دقیقه فروش میشویم.
بریم تا چند تا سیگنال روی چارت نشونتون بدم.

 

سیگنال فروش

در اینجا مشاهده میکنید که اندیکاتور سیسی آی خط رو قطع کرده روبه پایین و تاییدیه دوم رو نیز از اندیکاتور آر اس آی میگیریم که داخل محدوده هست و تاییدیه ی سوم رو نیز میتونیم از اندیکاتور اسلایتور تصادفی یا همون استوک هستیک میتونیم بگیریم که روی خط هست و گره تشکیل داده است.

بریم برای تحلیل موقعیت بعدی:

در اینجاهم 3 تا تاییدیه از اندیکاتور هارو دریافت کردیم و مشاهده میکنید که اگر در این سیگنال هم ما ورود میکردیم ترید ما با سود بسته میشد.در اینجا نیز مشاهده میکنیم اندیکاتور سیسی آی خط رو به سمت پایین قطع کرده و اندیکاتور آر اس آی نیز در محدوده هستش و اندیکاتور اسیلاتور تصادفی نیز درسته بیرون از محدوده هست اما یکی از نکاتی که در معرفی اندیکاتور ها به اون اشاره کردیم این بود که یا داخل اندیکاتور باشه و یا هم دیگر رو روبه پایین قطع کنند یا به قول خودمون گره ایجاد کنند. که در اینجا نیز مشاهده میکنیم که گره ایجاد شده و اگر ما در اینجا وارد ترید میشید ترید ما با سود بسته میشد.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


بریم برای تحلیل بعدی:

در اینجا هم دیگه فکر میکنم کاملا واضح هست و سیگنال فروش کاملا براتون جا افتاده است.
اینجا رو شما به من بگید. آیا 3 تاییدیه رعایت شده؟پاسخ بله هست
در اینجاهم 3 تاییدیه رعایت شده و بازهم اگر ما وارد ترید میشدیم ترید ما به سود بسته میشد.
دوستان عزیزم در نظر داشته باشید که روند بازار اصلا خوب نیست و به اصطلاح بد مارکت هست اما قدرت استراتژی رو میبینید که چقد قدرتمند سیگنال داده و سیگنال نیز به سود بسته شده.

امیدوارم تا اینجای آموزش رو استفاده کرده باشید
بریم تا سیگنال خرید رو هم توضیح بدم.

سیگنال خرید

هنگامی که اندیکاتور سی سی آی محدوده ی 100- رو روبه بالا قطع کرد و اندیکاتور آر اس آی روی خط 30 یا بالاتر تر ازخط 30 بود و همچنین اندیکاتور استوک هستیک نیز بالاتر از محدوده ی20 بود و یا گره ایجاد کرده بود روبه بالا ما وارد ترید 5 دقیقه خرید میشویم.

بریم تا چند تا تحلیل داشته باشیم روی چارت
با من همراه باشیدمیبینیم که اندیکاتور سیسی آی خط رو از پایین به سمت بالا شکونده و آر اس آی نیز در محدوده هست و اندیکاتور استوک هستیک یا همون اسیلاتور تصادفی نیز گره ایجاد کرده است

 

استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

پس وارد ترید 5 دقیقه ای خرید میشویم و مشاهده میکنید که اگر ما وارد ترید شده بودیم ترید ما با سود بسته میشد.
تحلیل های بعدی رو نیز با دقت مشاهده کنید
امیدوارم از این آموزش استفاده کافی رو برده باشید
ابتدا حتما در حساب دمو و در شرایط مختلف بازار این را بررسی کنید و سپس در حساب ریل خود به ترید بپردازید.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

لینک کانال سیگنال باینری آپشن و بررسی وین ریت 73 درصد ماه هشتم کانال سیگنال رایگان جناب مهدی تات

شما میتوانید عضو کانال بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید وارد شوید و به ادمین پیام دهید تا عضو کانال سیگنال رایگان شوید.
https://t.me/binaryoptioniranian


دوستان عزیز امیدوارم هرجایی که هستید حال دلتون خوب باشه.

یکی دیگه از  استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن) را به شما آموزش دهیم ممنون میشم تا پایان مقاله من را حمایت کنید استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن) من را حمایت کنید.


قبل از آنکه بخواهم آموزش را به تفسیر برای شما شرح دهم باید نکته ای مهم را به شما بگویم دوستان من که مقاله های ما را دنبال می کنید و می خوانید در تک تک این مقاله ها نکات بسیار مهمی بازگو شده که برای پیشرفت شما می باشد و حتماً مقاله ها را با حوصله بخوانید .

شاید آن نکته‌ای که در یک مقاله گفته شده زندگی معامله گری شما را تغییر دهد و شما را به یک معامله گر موفق تبدیل کند در این مقاله هم می خواهم درباره مدیریت سرمایه صحبت کنم و چرا می خواهم صحبت کنم چون من ۱۰ سال است که در این بازار معامله گری می کنند و پنج سال می باشد که آموزش معامله گری به بیش از ۳ هزار معامله گر داده ام پس نکاتی که گفته می‌شود نکاتی بسیار مهم و حیاتی می باشد تا شما معامله‌گران بهتری شوید.


بهترین بروکری که میتوتنید در آن کار کنید آلپاری میباشد و البته کوتکس لینک ورود کاربران ایرانی را برای شما میگذارم

بروکر کوتکس

 


استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن استراتژی دوم

خب بریم سراغ یکی دیگر از استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن

اما امروز کمی متفاوت تر عمل کنیم و راجب اسکالپ حرف بزنیم.

بله درست خوندید اسکالپ در فارکس.

شما به راحتی میتونید با روش مارتینگل کلی سود کنید اگرنمیدونید مارتینگل چیست این مقاله رو مطالعه کنید.

پس تا انتهای مقاله با من همراه باشید.


استراتژی معاملاتی اسکالپ

اسکالپ چیست ؟

اگر بخواهیم در مورد این نوع استراتژی بازارهای مالی که در فارکس و باینری آپشن استفاده می‌کنیم صحبت کنیم باید بگوییم که معاملاتی از نوع کوتاه‌مدت که سود چند کندلی دارند و با حجم بالا زده می‌شود تمام استراتژی‌هایی که در اسکالپ که در فارکس استفاده می‌شود می‌توانیم آن را در باینری آپشن استفاده کنیم و دوستانی که دارند مقاله را می‌خوانند وقتی‌که نام اسکالپ را می‌شنوند نباید تعجب کنند چون این استراتژی‌ها برای باینری آپشن هم هست و ما با همین استراتژی‌ها در تایم‌های پنج دقیقه و پونزده دقیقه در باینری آپشن می‌توانیم ترید بزنیم و یک نوع استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن هست.

اسکالپینگ یک استراتژی تجاری کوتاه مدت و باحال است که بر حرکات بازار کوچکتر تمرکز دارد. این استراتژی با باز کردن تعداد زیادی معاملات با هدف کسب سود ناچیز در هر معامله عمل می کند. در نتیجه، اسکالپرها با زدن ترید زیادتر و کوچکتر سود بهتری و بیشتر به دست می آورند. این استراتژی معاملاتی دقیقا برعکس نگه داشتن یک موقعیت برای مدت طولانی، روزها یا حتی هفته ها است.البته شما با همین روش میتونید در باینری آپشن هم کار کنید.

اسکالپ  کردن به دلیل نسریع بودن و نوسانات در فارکس بسیار محبوب است. سرمایه گذارانی که به دنبال تغییرات دائمی در زمینه ارزش گذاری هستند تا از چرخش های افزایشی کوچک برای معاملات نوسانی سرمایه گذاری کنند. این نوع معامله گر تمایل دارد روی سودهای حدود 5 پیپ در هر معامله تمرکز کند. با این حال، آنها امیدوارند که تعداد زیادی از معاملات موفق شوند زیرا سودها بدون تغییر، پایدار و آسان به دست می آیند.

دوستان در این استراتژی که ما از میانگین‌های متحرک می‌خواهیم استفاده کنیم از میانگین متحرک با پریود سی و پنج روز هستش که در تایم فریم یک‌دقیقه‌ای استفاده می‌کنید تایم ترید برای باینری آپشن هم پنج دقیقه می‌باشید در این استراتژی اجازه می‌دهیم قیمت در سیگنال فروش زیر میانگین متحرک سی و پنجم قرار بگیرد و دوباره برگردد و به موینگ اوریج یا همان میانگین متحرک ۳۵ سی و پنج ما برخورد کند و ما آن هنگام هستش که وارد معامله فروش می‌شویم حالا زمان ترید ما ۵ دقیقه پنج‌دقیقه‌ای یا ۱۵ پونزده دقیقه‌ای یکی از استراتژی‌های بسیار خوبی هست که می‌تونید شما استفاده کنید .

 

استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

یکی از نکات منفی نرخ گسترش شغل این است که نمی‌توانید برای مدت طولانی در یک معامله بمانید. علاوه بر این، مدل مقیاس بندی مرسوم به زمان و حاشیه نویسی زیادی نیاز دارد، زیرا باید دائماً نمودارها را تجزیه و تحلیل کنید و به دنبال فرصت هایی برای معاملات جدید باشید. حال بیایید نحوه عمل اسکالپ را نشان دهیم. در زیر نمودار 1 دقیقه ای gbp/USD را مشاهده خواهید کرد. استراتژی معاملاتی نسبت بر این ایده استوار است که ما به دنبال فروش هرگونه تلاشی برای حرکت قیمت برای حرکت بالاتر از میانگین متحرک 35 دوره ای (MA) هستیم.تمام این استراتژی ها هم در فارکس و هم در باینری آپشن با تایم ترید 5 دقیقه ای قابل اجراست.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


در حدود 3 ساعت ما 4 فرصت معاملاتی ایجاد کردیم. هر بار، قیمت قبل از چرخش به سمت پایین، کمی بالاتر از میانگین متحرک دوره 35 قرار می گرفت. استاپ ضرر 5 پیپ بالاتر از میانگین متحرک است، زمانی که قیمت از MA بیش از 3.5 پیپ تجاوز نمی کند.حد سود برداشت نیز 5 پیپ است زیرا ما بر روی دستیابی به تعداد زیادی معاملات موفق با سودهای کمتر تمرکز می کنیم. بنابراین، 20 پیپ در مجموع با استراتژی معاملاتی اسکالپ میتونید جمع آوری شد.

سیگنال خرید

خب دوستان برای گرفتن سیگنال خرید و یا همان بای هم ما منتظر می‌شویم که قیمت میانگین متحرک سی و پنج‌روزه ما را بشکند و به سمت بالا حرکت کند و بر روی میانگین متحرک قرار بگیرند بعد صبر می‌کنیم که قیمت دوباره برگردد و به میانگین متحرک ما برخورد کند یعنی درحقیقت قیمت خودش را اصلاح کند یعنی اگر که قیمت صعودی بوده دوباره شود و به میانگین متحرک ما بخورد و ما در آن‌جاست که وارد یک معامله پنج دقیقه یا پونزده دقیقه‌ای بای می‌شویم.

 

استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

 


ترجمه یکی از مقالات درباره استراتژی های اسکالپ فارکس که خواستید میتونید مطالعه کنید

استراتژی معاملات روزانه

معاملات روزانه شامل فرآیند خرید و فروش ارز تنها در 1 روز معاملاتی است. در حالی که در همه بازارها قابل استفاده است، استراتژی های معاملات روزانه عمدتاً در فارکس استفاده می شوند. این روش معاملاتی باز و بسته شدن همه معاملات را در یک روز توصیه می کند. عدم حفظ هیچ موقعیتی در طول شب خطر را کاهش می دهد. برخلاف کسانی که از استراتژی های اسکالپینگ استفاده می کنند، معامله گران روزانه اغلب معاملات باز را در طول روز نظارت و کنترل می کنند. معامله گران روزانه عمدتاً از بازه های زمانی 30 دقیقه و 1 ساعت برای تولید ایده های معاملاتی استفاده می کنند.

بسیاری از معامله گران روزانه تمایل دارند استراتژی های معاملاتی خود را بر اساس اخبار قرار دهند. رویدادهای برنامه ریزی شده مانند آمارهای اقتصادی، نرخ بهره، تولید ناخالص داخلی، انتخابات و غیره به شدت بر بازار تأثیر می گذارند. علاوه بر محدودیتی که برای هر پوزیشن اعمال می شود، معامله گران روزانه تمایل به تعیین محدودیت ریسک روزانه دارند. یک تصمیم رایج در میان معامله گران، تعیین محدودیت ریسک روزانه 3٪ است. این به محافظت از حساب و سرمایه شما کمک می کند

در نمودار بالا، پوند/دلار آمریکا در نمودار ساعتی حرکت می‌کند. این استراتژی معاملاتی مبتنی بر یافتن خطوط حمایت و مقاومت افقی در نمودار است. در این مورد خاص، زمانی که قیمت در حال افزایش است، روی ناحیه مقاومت تمرکز می کنیم. حرکت قیمت به مقاومت افقی متصل می شود و بلافاصله پایین تر می شود. استاپ ضرر ما بالاتر از حداکثر قبلی است تا امکان شکست جزئی از خط مقاومت را فراهم کند. بنابراین، استاپ لاس 25 پیپ بالاتر از نقطه ورود قرار می گیرد.

از طرف دیگر، ما از سطح پشتیبانی برای ثبت سفارش Take Profit استفاده می کنیم. در نهایت، اکشن قیمت پایین تر شد و حدود 65 پیپ سود به ما داد.

استراتژی معاملاتی بلند مدت

معاملات روی روند یک استراتژی بلند مدت است. برخلاف اسکالپینگ و معاملات روزانه، این استراتژی معاملاتی عمدتاً بر روی فاندامنتال متمرکز است. این یکی از  استراتژی های موفق تجارت فارکس PDF است. حرکت های ضعیف بازار در این نوع استراتژی ردیابی نمی شوند زیرا تأثیر کمی بر تصویر گسترده تر بازار دارند.

معامله گران موقعیت توانایی نظارت بر سیاست های پولی بانک مرکزی، تحولات سیاسی و سایر عوامل اساسی را برای شناسایی روندهای چرخه ای دارند. معامله گران موقعیت موثر ممکن است نیاز به باز کردن تعداد معدودی از معاملات در طول سال داشته باشند. با این حال، هدف سود در این معاملات می تواند چند صد پیپ در هر معامله باشد. این استراتژی معاملاتی برای معامله گران صبور بیشتر محفوظ است زیرا ممکن است موقعیت های آنها هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد.

استراتژی مبنای قیمتی

معاملات پرایس اکشن معاملاتی مبتنی بر مطالعه تاریخچه قیمت برای ایجاد استراتژی های معاملاتی فنی است. عمل قیمت می تواند به عنوان یک تکنیک مستقل یا همراه با یک اندیکاتور استفاده شود. آنها هنوز هم در ارتباط با رویدادهای اقتصادی استفاده می شوند و عامل مهمی هستند. چندین استراتژی دیگر وجود دارد که در چارچوب اقدام قیمت قرار دارند که در بالا ذکر شد.

معاملات پرایس اکشن را می توان برای دوره های زمانی مختلف (بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت) مورد استفاده قرار داد. توانایی استفاده از تایم فریم های متعدد برای تجزیه و تحلیل، باعث محبوبیت معاملات قیمت در میان بسیاری از معامله گران می شود.

استراتژی معاملاتی بین مناطق قیمت

معامله بین مناطق قیمتی در مورد شناسایی نقاط حمایت و مقاومت است. بر این اساس، معامله گران در اطراف این مناطق حمایتی و مقاومتی معامله خواهند کرد. این استراتژی در بازارهایی بدون نوسان قابل توجه و بدون روند آشکار به خوبی کار می کند. تحلیل تکنیکال ابزار اصلی مورد استفاده در این استراتژی است.

زمان معاملات از پیش تعیین نشده است زیرا استراتژی معاملات منطقه قیمت را می توان در هر چارچوب زمانی پیاده سازی کرد. مدیریت ریسک بخشی جدایی ناپذیر از این استراتژی است، زیرا در صورت افزایش ناگهانی، ممکن است معامله گر مجبور باشد هر موقعیت محدود به مرز را ببندد.

استراتژی معاملاتی روند

تجارت روند یک استراتژی ساده معاملاتی فارکس است که توسط بسیاری از معامله گران در همه سطوح استفاده می شود. معاملات روند با بهره برداری از حرکت جهت دار بازار بازده مثبتی را ارائه می دهد. معاملات روند معمولاً در میان مدت و بلند مدت انجام می شود زیرا خود روندها در طول نوسان دارند. مانند اکشن قیمت، تجزیه و تحلیل چند تایم فریم نیز در معاملات روند قابل استفاده است.

استراتژی تجارت بلند مدت

استراتژی تجارت بلندمدت عمدتاً بر روی مبانی متمرکز است، با این حال می توان از روش های فنی مانند نظریه موج الیوت استفاده کرد. حرکات کوچک بازار در این استراتژی در نظر گرفته نمی شود زیرا بر تصویر کلی بازار تأثیر نمی گذارد. این استراتژی را می توان در همه بازارها از سهام گرفته تا فارکس اعمال کرد.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

همانطور که در بالا ذکر شد، معاملات بلندمدت چشم انداز بلندمدتی دارند (هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها!) این یک استراتژی برای معامله گران پایدار است. درک چگونگی تأثیر عوامل اقتصادی بر بازار یا روندهای فنی در پیش بینی ایده های معاملاتی ضروری است.

استراتژی معاملاتی میان مدت

تجارت میان مدت یک استراتژی سفته بازانه است. با این استراتژی، معامله گر باید راهی برای استفاده از محدودیت های حاشیه معاملاتی و همچنین روند بازار پیدا کند. معامله گران با انتخاب “بالا” و “تقوی” می توانند به موقعیت های خرید و فروش مناسب وارد شوند. معاملات میان مدت به این دلیل نامیده می شوند که پوزیشن ها معمولاً بین چند ساعت تا چند روز نگه داشته می شوند. روندهای بلندمدت مورد علاقه هستند زیرا معامله گران می توانند از روند در چندین نقطه در طول روند سرمایه گذاری کنند.

استراتژی های موثر معاملات فارکس

تجارت فارکس به ترکیبی از عوامل نیاز دارد تا یک استراتژی معاملاتی را شکل دهد که برای شما مفید باشد. استراتژی های بی شماری وجود دارد که می توانید اتخاذ کنید. با این حال، درک و احساس راحتی با استراتژی ضروری است. هر معامله گر اهداف و منابع منحصر به فردی دارد که باید هنگام انتخاب استراتژی مناسب به آن توجه کنید.

آیا سه معیار وجود دارد که معامله گران می توانند برای مقایسه مناسب بودن استراتژی ها استفاده کنند؟

زمان صرف شده برای معامله

فراوانی فرصت های معاملاتی

سودهای به دست امده

برای مقایسه آسان استراتژی های فارکس بر اساس سه معیار، مقاله این معیارها را در نمودار حبابی نشان داده است. محور عمودی «نسبت سود/زیان» است، استراتژی‌های بالای نمودار سودآورتر هستند اما ریسک هر معامله نیز بالاتر است. تجارت بلندمدت معمولاً استراتژی با بالاترین نسبت سود/زیان است. محور افقی زمان سرمایه گذاری شده است که نشان دهنده مدت زمانی است که برای نظارت فعالانه بر معاملات نیاز است. استراتژی که بیشترین زمان را می طلبد، اسکالپینگ به دلیل فراوانی معاملات زیاد و مکرر آن است.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

اگر دنبال استراتژی 1 دقیقه ای باینری هستید به این مقاله مراجعه کنید.

یکی دیگه از استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن را به شما آموزش دهیم ممنون میشم تا پایان مقاله من را حمایت کنید.

قبل از آنکه بخواهم آموزش را به تفسیر برای شما شرح دهم باید نکته ای مهم را به شما بگویم دوستان من که مقاله های ما را دنبال می کنید و می خوانید در تک تک این مقاله ها نکات بسیار مهمی بازگو شده که برای پیشرفت شما می باشد و حتماً مقاله ها را با حوصله بخوانید .

شاید آن نکته‌ای که در یک مقاله گفته شده زندگی معامله گری شما را تغییر دهد و شما را به یک معامله گر موفق تبدیل کند در این مقاله هم می خواهم درباره مدیریت سرمایه صحبت کنم و چرا می خواهم صحبت کنم چون من ۱۰ سال است که در این بازار معامله گری می کنند و پنج سال می باشد که آموزش معامله گری به بیش از ۳ هزار معامله گر داده ام پس نکاتی که گفته می‌شود نکاتی بسیار مهم و حیاتی می باشد تا شما معامله‌گران بهتری شوید.


استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن استراتژی سوم

خب بریم سراغ یکی دیگر از استراتژی هامون استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

خب عزیزان این استراتژی که امروز میخوام بهتون بگم از دوتا اندیکاتور تشکیل شده و اندیکاتور های آشنایی هم هستند و قبلا تو استراتژی های دیگه ایم ازشون استفاده کردیم.تایم کندل ها در این استراژی 30 ثانیه هستش و تایم معاملاتی ما 1 دقیقه هستش.

بریم تا اندیکاتور هارو معرفی کنم و به چارت اضافه کنیم.

اندیکاتور هایی که توی این استراتژِ استفاده میشه اولیش بولینگر بند هستش.

  • باندهای بولینگر، می‌توانند برای تعیین چگونگی روند صعودی یک دارایی استفاده شوند.

همچنین نقاطی را که روند تغییر می‌کند یا قدرت خود را از دست می‌دهد، به ما نشان می‌دهد. اگر یک روند صعودی به اندازه کافی قوی باشد، به‌طور منظم به باند بالایی برخورد می‌کند. زمانی که قیمت به باند بالایی برخورد می‌کند، نشان می‌دهد که قیمت از این باند هم بالاتر می‌رود و معامله‌گران می‌توانند از این فرصت برای تصمیمات خرید خود، استفاده کنند.

  • باندهای بولینگر می‌توانند برای تعیین قدرت ریزش قیمت یک دارایی، استفاده شوند.

همچنین می‌توانند زمانی را که به‌طور بالقوه قیمت در آستانه تغییر روند قرار دارد، نشان دهند. در یک روند نزولی قوی، قیمت در امتداد باند پایینی حرکت می‌کند و نشان می‌دهد که فروش دارایی، قدرت زیادی دارد. اما اگر قیمت در باند پایینی حرکت کند یا از برخورد به آن ناکام بماند، نشانه‌ای از این است که روند نزولی، درحال از دست دادن قدرت خود است.

همتون این رو میشناسید یک محدوده ی اشباه خریدو و فروش داره اما تنظیمات کاستوممون روی این اندیکاتور به این شکل هستش.

عدد دوره روی 10 میزاریم و انحراف معیارش رو روی 2 قرار میدیم.

در این اندیکاتور ما به میدلاین حتیاج نداریم میتونید اون رو از داخل تنظیمات حذف کنید تا اندیکاتورتون خلوت تر بشه.

حالا توی استراتژِی میگم که چطوری ازش استفاده میکنیم.

استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

سیگنال فروش در استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

خب دوستان می‌پردازیم به استراتژی پنج‌ دقیقه‌ای باینری آپشن با اندیکاتور بولینگر باند در این استراتژی ما صبر می‌کنیم که کندل‌ها سطح بولینگر باند را تاچ کند یعنی کانال‌ها را بشکنند مثلاً در حالت نزولی اگر کانال بولینگر باند به سمت پایین شکسته شد یعنی موقعیت موقعیت فروش است و صبر می‌کنیم دوباره قیمت به باند بالا برسد وقتی‌که قیمت به باند بالا رسید ما یک معامله پنج‌دقیقه‌ای فروش را می‌زنیم .
در عکس پایین موقعیت معامله فروش را برای شما نشان دادم معامله فروش در روند ایجاد شده و در اصلاح قیمتی آن اقدام به فروش می‌کنیم.

برای گرفتن سیگنال بای از اندیکاتور بولینگر بند اول صبر می‌کنیم تا قیمت کانال بالایی بولینگر بند را بشکند وقتی‌که کانال بالایی بولینگ باند شکسته شد صبر می‌کنیم که قیمت خودش را اصلاح کند و به کف کانال پایینی برسد آن زمان است که وارد پنج دقیقه معامله خرید و یا بای می‌شوی دوستان دقت کنید که حتما باید روند ایجاد شده باشد .

در عکس کاملاً نشان داده‌ایم که سیگنال بای را در کجا باید دریافت کنید و کجا وارد معامله بشوید.

دوستای خوبم نکته ی بعدی برای اینکه تشخیص بدید بازار کجاها رنج شده است میتونید از اندیکاتور بولینگربند کمک بگیرید

جاهایی که دوتا خط به هم نزدیک شده وارد یک محدوده ی رنج شدیم بهتره که اینجور مواقع هم وارد پوزیشین نشید.

حتما حتما قبل از اینکه در حساب ریل خود وارد پوزیشن بشید ابتدا برای مدتی تو شرایط مختلف بازار این رو در حساب دموی خود امتحان کنید

آزمون و خطا کنید

و سپس در حساب ریل خود وارد پوزیشن بشید و انشالله نتایج خوبی حاصل کنید.

اگر هم سوالی دارید یا میخواید در کانال سیگنال دهی ما عضو شید و رایگان سیگنال دریافت کنید و یا در دوره ی آموزشی فارکس و باینری ما با پشتیبانی شرکت کنید میتونید در تلگرام پیام دهید.

https://t.me/binaryoptioniranian

 

دوستان یک نکته ی دیگه که الان یادم افتاد و خیلی هم مهم هست بحثه مدیریت سرمایه هست .

عزیزانی هستند که با اینکه استراتژی خوبی بلد هستند و کاملا به اون مسلط هستند اما میبینید که نتایج خوبی حاصل نمیکنند و حتی بیشتر مواقع ضرر ده میشن.

در این رابطه هم در سایت مقاله ای راجبه مدیریت سرمایه گذاشته شده حتما حتما اون رو مطالعه کنید و حتی پیشنهاد میکنم نه یک بار بلکه قبل از ترید همیشه یک دور اون رو بخونید و همچنین کنترل احساسات خودتون در دست بگیرید.

با رعایت این نکات بهتون قول میدم نتایج خوبی کسب میکنید.


ویدیوی همین مقاله در کانال یوتیوب ما


امیدوارم انرژیتون پایین نیومده باشه و بریم سراغ یک استراتژی بمب دیگه ای

آماده اید؟؟!!!!!!

در این استراتژی تایم کندل ها بر روی 1 دقیقه و تایم معاملاتی ما هم روی 5 دقیقه قرار میدیم.

دوستان توجه داشته باشید که میتونیم در تایم معاملاتی 3 و 5 دقیقه هم استفاده کنیم.

تست اونو میزاریم برعهده ی شما البته اگر نیاز بود خودم اینو تست میکنم و براتون نتایجشو حتما میزارم.

بی درنگ بریم سراغ استراتژی

ابتدا از قسمت اندیکاتور ها اندیکاتور انولوبس رو انتخاب میکنیم

یک ابزار تحلیل تکنیکال است که به وسیله دو میانگین متحرک، رنج بالا و پایین در روند قیمت یک نماد را مشخص می‌کند. از آنجا که میانگین متحرک یک اندیکاتور تاخیری نسبت حرکات قیمت است

هدف استفاده از این اندیکاتور مشخص کردن شرایط سقف و کف فروش و شناسایی نواحی اشباع شده در بازار توسط معامله‌گران است. با استفاده از این اندیکاتور، می‌توان تحلیل‌ها را بهبود بخشید البته باید در نظر داشت که این اندیکاتور را باید در کنار ابزارهای دیگر مورد استفاده قرار داد.

در قسمت تنظیمات اندیکاتور برای اینکه بهینه تر بشه و درصد خطای اون رو تا مقدار چشم گیری کاهش پیدا کنیم تنظیماتش رو به تنظیماتی که براتون نوشتم تغییر میدیم.

Period=8

Deviation=0.02

Moving=sma

Source=open

تنظیمات رو به حالت بالا تغییر میدیم.

در قسمت تنظیمات تمام تیک هارو بر میداریم به جز خط میانی مثل همون اندیکاتور موینگ اوریج میشه.

در قسمت رنگ ها میتونیم برای اینکه بهتر دیده بشه و یکم به کارمون هم نظم بدیم رنگ اون رو به رنگ سفید تغییر بدیم.

اندیکاتور بعدی که ما به چارت اضافه میکنیم اندیکاتور پارابولیک سار هستش.

امروزه این سیستم را با نام اندیکاتور پارابولیک سار می‌شناسند و از آن به عنوان ابزاری برای شناسایی روند بازار و نکات بالقوه معکوس استفاده می‌کنند. آقای وایلدر تا کنون اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال متعددی را به صورت دستی ایجاد کرده که در حال حاضر، بخش مهمی از اکثر سیستم‌های معاملات دیجیتال و نرم‌افزارهای نموداری را تشکیل می‌دهند. بدین ترتیب، این تکنیک‌ها دیگر نیازی به محاسبات دستی نداشته و به راحتی قابل استفاده هستند

اندیکاتور پارابولیک سار از دات‌ها و نقطه‌های کوچکی تشکیل شده که در بالا یا پایین قیمت بازار قرار می‌گیرند

این اندیکاتور رو عزیزان بر خلاف اندیکاتور قبلی به تنظیمات پیش فرض خودش اکتفا میکنیم و دست نمیزنیم. و در قسمت تنظیمات رنگش رو برای اینکه با اندیکاتور قببلیمون یکی بشه و منظم تر بشه این رو هم به رنگ سفید تغییر رنگ میدیم.

و نوع کندل هامون توی این استراتژی دوستان کندل های هیکن اشی هستش.

اما به چه شکل از این اندیکاتور ها توی این استراتژی سیگنال گرفته میشه.

اول موقعیت خرید در استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن)

طبق قوانین استراتژی زمانی که خط اندیکاتور انولوبس ما کندل سبز رنگ مارو از بالا به پایین کراس بکنه یا همون قطع بکنه یا ما این رو به نوع دیگه بگم میشه زمانی که کندل های سبز ما خط انولوبس مارو کراس یا همون قطع بکنند به سمت بالا. یا برعکس خط اندیکاتور ما کندل سبز رنگ مارو از بالا به پایین کراس بکنه و پارابولیک هم زیر کندل های سبز ما باشه بعد از بسته شدن کندل, روی کندل بعدی وارد پوزیشین خرید یا همون پوزیشن بای میشیم.

 

و اما برای گرفتن سیگنال فروش:

برای پوزیشن سل دقیقا عکس این حالت هستش.

زمانی که خط اندکاتور ما کندل قرمز رنگ مارو از پایین به بالا کراس یا قطع بکنه یا کندل قرمز رنگ ما خط اندیکاتور مارو کراس بکنه و اندیکاتور پارابولیک ما بالای کندل ها باشه ما وارد یک پوزیشن 1 دقیقه ای فروش میشیم.

پس دقیقا این دوتا عکس هم دیگه هستند.

این قله و دره هارو نشون میده دیگ. امیدوارم بتونید راحت درک کنید.

فکر میکنم مشخص باشه قوانینش.

بچه ها یک نکته رو توضیح بدم.

زمانی که کندل ها انقد نزدیک به اندیکاتور ما حرکت میکنند این جور مواقع اصلا و به هیچ عنوان وارد پوزیشن نگردید.

یعنی این استراتژی توی روند های خیلی صعودی و یا روند های به شدت صعودی یا نزولی جواب نمیده

چیزی که روی چارت هم مشخصه طبق تجربه ی من نسبت به این استراتژی باید سینوسی و نوسانی باشه حرکت کندل ها تا بتونیم نتایج خوبی داشته باشه.

باید روند های نمیگم روند باید ساید باشه یا همون بی جهت یا رنج باشه ولی وقتی روند های به شدت صعودی یا به شدت نزولی داریم نمیتونیم بگیم از بالا یا از پایین کراس کرده.

اندیکاتور پارابولیک توی این قضیه خیلی کمکمون میکنه.

دوسان عزیز امیدوارم که از این مقاله استفاده ی کافی رو ببرید.

حتما قبل از اینکه در حساب ریل خود شروع به ترید کنید حتما حتما در حساب دموی خود تمرین کنید و در شرایط مختلف بازار در تمام روزهای هفته این استراتژی هارو تست کنید و بعد از اینکه به اونها مسلط شدید در حساب ریل خود شروع به ترید بکنید.

حتما نکات رو چندین مرتبه با خودتون مرور بکنید

در بازار های پر نوسان و رنج ترید نکنید

در بازار هایی که کندل ها دارای شدو های بزرگ هستند ترید نکنید

این نکات ساده رو رعایت کنید در استراتژی 5 دقیقه باینری آپشن (آلپاری و کوتکس و پاکت آپشن) بهتون قول میدم به یک وین ریت خوبی دست پیدا میکنید و لذت سود در این مارکت رو به دست میارید.

امیدوارم هرجایی که هستید شادو پیروز باشید


 

شما میتوانید آموزشهای تخصصی ما را با یکسال پشتیبانی آموزشی رایگان در اینجا تهیه کنید لطفا به کانال تلگرام بروید به ادمین جناب تات پیام دهید.

لینک کانال سیگنال  باینری آپشن ما عضو کانال بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید

https://t.me/binaryoptioniranian

 

اگر سوالی درباره استراتژی ها داشتید حتما بپرسید

موفقو پرسود باشید

در پناه حق


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 81

نوشته های مشابه