همه مطالب

باینری آپشن بدون ریسک

 

بایدها و نبایدهای تایم در باینری آپشن بدون ریسک

باینری آپشن یک فضای مبتنی بر پیش بینی است و این پیش‌بینی را در یک محدوده زمانی در نظر می گیرد. در پایان تایم مسیر وقوع پیش بینی های شما تعیین میکند که شما سود کرده اید و یا متوجه ضرر هستید. پس تایم در مسیر موفقیت شما در باینری اپشن می‌تواند به یک فاکتور اساسی تبدیل شود. باینری آپشن بدون ریسک همان چیزی است که همه به دنبال آن هستند. اما چطور می توان با در نظر گرفتن یک تایم مناسب به باینری آپشن با ۹۰ درصد موفقیت رسید؟[livicon_evo name=”bomb.svg” style=”original” size=”60px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#22A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#91e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#6C7A89″ solid_color_action=”#4C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”0.3″ colors_when_morph=”none” brightness=”0.1″ saturation=”0.07″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”0.3″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”0″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”0″ draw_time=”1″ draw_stagger=”0.1″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”1″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”0″ erase_time=”1″ erase_stagger=”0.1″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo]

 

 

[livicon_evo name=”check-alt.svg” style=”original” size=”60px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#22A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#91e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#6C7A89″ solid_color_action=”#4C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”0.3″ colors_when_morph=”none” brightness=”0.1″ saturation=”0.07″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”0.3″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”0″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”0″ draw_time=”1″ draw_stagger=”0.1″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”1″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”0″ erase_time=”1″ erase_stagger=”0.1″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo]

آموزش باینری آپشن در مسیر درک مفهوم تایم کسانی که حرفه ای باینری آپشن شده‌اند، شاید دیگر دغدغه ضرر های آنچنانی را نداشته باشند. شکست در یک معامله از اصلی ترین فاکتورهای باینری آپشن است و حرفه ای ها می دانند که یک استراتژی باینری آپشن باید بتواند در مسیر همین پیروزی‌ها و شکست‌ها آنها را به موفقیت برساند. آنها مفهوم تایم را درک می‌کنند و می‌دانند که باید با مقوله تایم به درستی بازی کنند. اما در نقطه مقابل افراد مبتدی درک درستی از مفهوم بازی با تایم را ندارند. آنها غالباً به یک تایم که عموماً خیلی کوتاه است بسنده می‌کنند. شاید یکی دو تا پیروزی اولیه باعث شود که آنها در یک تایم خاص میخکوب بمانند و در پی شکست های پیاپی جرأت خروج از آن تایم و تجربه ی تایم های دیگر را نداشته باشند.

باینری آپشن بدون ریسک آن فرآیندی نیست که شما را در تایم زمانی گرفتار کند. استراتژی باینری آپشن بازی در تایم را می طلبد. از طرفی افراد مبتدی که غالباً فاقد آموزش باینری آپشن هستند معمولاً می خواهند که خیلی زود پولدار شوند. این خیلی زود آنها را به سمت تایم های کوچک می کشاند. تایم هایی که یک دقیقه تا ۵ دقیقه‌ای. تایم های کوچکی که برای تجربه های کوچک آنها بسیار بزرگ هستند.
باینری آپشن بدون ریسک معامله در تایم های بالاتر را می پسندد. چرا که این تایم ها دارای ریسک کمتری هستند. تایم مورد پسند برای ریسک کمتر می تواند زمان ۱۵ دقیقه و بیشتر باشد. خیلی ها فکر می کنند که می توان از طریق رسانه‌هایی مانند اینترنت به یک استراتژی رایگان باینری آپشن دست پیدا کنند. شاید اینطور باشد اما هرکسی که در کسب استراتژی موفق باینری آپشن توانمند شده است شاید همه فوت و فن های خود را در فضای اینترنت منتشر نکند.
آکادمی باینری آپشن ایرانیان می تواند شما را در رسیدن به یک استراتژی بدون ریسک با در نظر گرفتن درست تایم و اصول بازی کردن با تایم یاری نمایند.
جناب مهدی تات (نوستراداموس باینری آپشن ایران) در آخرین تئوریه خود تئوریه زمانهای شناور در باینری آپشن را مطرح کرده وآن را تدریس میکند و به عقیده ایشان یکی از رازهای موفقیت خودشان همین تئوری زمانهای شناور میباشد.
برای آموزش این تئوری میتوانید به عضویت در کانال تلگرام درایید.

 

 

باینری آپشن بدون ریسک
⦁ کلمه کلیدی اصلی: باینری آپشن بدون ریسک
⦁ کلمه کلیدی مرتبط :باینری آپشن با ۹۰ درصد موفقیت
استراتژی موفق باینری آپشن
آموزش باینری آپشن

بازدیدها: 6

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “باینری آپشن بدون ریسک

  1. احمدرضا رحمتی گفت:

    استاد ممنون بابت مطالبی که درسایت قرار میدید…

    1. باینری آپشن ایرانیان گفت:

      خواهش میکنم ایشالا که همه استفاده کنند

نظرات بسته شده است.