همه مطالب, آموزش‌های ویدیویی, استراتژی‌ها

کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی

کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی

کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی ، دوستان عزیز با فیدبک کانال سیگنال باینری آپشن همراه شما هستیم برای ماه هشتم.

وین ریت 73 % ماه هشتم کانال سیگنال باینری آپشن رایگان

کانال سیگنال باینری آپشن که به صورت رایگان برای عموم در دسترس می باشد در ماه هشتم با وین ریت ۷۳ درصد ادامه پیدا کرد و سود قابل ملاحظه ای را برای دوستان به ارمغان آورد.
اگر بخواهم توضیح مختصری درباره کانال سیگنال رایگان باینری آپشن ایرانیان بعد هم باید بگویم این کانال سیگنال که تحت مدیریت استاد بزرگ باینری آپشن ایران جناب مهدی تات مدیریت می شود.

اگرشما تازه کار هستید و نمیدانید باینری آپشن چیستو یا نمیدانید تفاوت فارکس و یا باینری آپشن در چیست لطفا مقاله آموزش باینری آپشن رامطالعه کنید که بسیار به شما کمک میکند این مقاله همراه آموزشهای ویدیویی میباشد.

کانال سیگنال باینری آپشن توسط یکی از دانشجویان خصوصی ایشان اداره می‌شود و سیگنال ها توسط دانشجوی خوب جناب تات برای کاربران ارسال می گردد سیگنال های کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی در کانال تلگرام به صورت روزانه در ساعت مشخص داده میشود.

سیگنال های کانال سیگنال باینری آپشن بسیار با دقت و با وسواس خاصی برای کاربران صادر می شود تا آن را با خیال راحت توان تولید کنند و سود خوبی به دست بیاورند.
در ویدیوی که برای شما گذاشتم که کلاس دسته جمعی آموزش باینری آپشن و فارکس در خرداد ۱۴۰۲ در حال برگزاری می باشد یکی از اعضای شرکت کننده از طریق دوست خود معرفی شده و صحبت های جالبی در مورد سود کانال سیگنال باینری آپشن رایگان جناب مهدی تات می کند.
ایشان اذعان می دارد که یکی از دوستای ایشان که جناب تات را به او معرفی کرده در کانال سیگنال باینری آپشن عضو میباشد و در ماه حدوداً هزار تا ۳ هزار دلار سود از سیگنالهای کانال سیگنال جناب تات به دست می آورد.
به شما حتما پیشنهاد میکنیم فیلم را که حدودا یکه دقیقه میباشد ببینید.

کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی که به صورت رایگان برای کاربران می باشد برای کمک به معامله گران تازه کار و یا حرفه ای ایجاد شده است تا دوستان بتوانند از آن استفاده کنند.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

میانگین وین ریت کانال سیگنال باینری آپشن در این ۸ ماه حدود ۷۵ درصد

کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام اصلی باینری آپشن ایرانیان و بعد از آن پیام به ادمین کانال به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی شوید.
البته قبلا آن باید از لینکی که در زیر برای شما گذاشتم در بروکر کوتکس ثبت نام کنید و تایید هویت انجام بدهید و حداقل ۱۰۰ دلار واریزی داشته باشید تا بتوانید به رایگان در کانال سیگنال باینری آپشن عضو شوید.

جناب تات هیچ مبلغ ماهیانه ای از کسی دریافت نمی‌کند و سود شما تماما برای خود شما میباشد.

البته توضیحات کامل تر و سودهای کاربران کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی را میتوانید در مقاله عضویت در کانال سیگنال باینری آپشن مطالعه کنید.

استاد مهدی تات حدودا ده سال می باشد که معامله گر فارکس می باشد و با حساب ۵۰ هزار دلاری در بروکر فارکس کیت مشغول به معامله است و یک حساب ۵۰۰۰ دلاری هم در بروکر کوتکس دارد.

ایشان یکی از موفق‌ترین تریدرهای معروف ایرانی می باشد که با داشتن بیش از ۳ هزار دانشجو و تربیت بیش از ۲۰ استاد، رزومه بسیار درخشانی در این زمینه دارد.

توضیح دیگری که باید درباره کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی بدهم این میباشد که سیگنال های کانال سیگنال با تایم ترید ۵ الی ۱۵ دقیقه صادر می شود تا دوستان به راحتی بتوانند با سیگنالها معامله کنند.


کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی به چه صورت میباشد

کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی

 

ما در کانال سیگنال در ساعت مشخصی مشغول به تحلیل فاندامنتال بازار فارکس می شویم .
بعد از بررسی جفت ارزها از لحاظ فاندامنتال و تکنیکال اگر موقعیت مناسب گیر بیاید سیگنال خوبی به شما ارائه می دهیم.

بعد از صادر کردن سیگنال به شما می گوییم که در کدام جفت ارز باید ترید بزنید و تایم ترید و یا همان زمان اکسپایر معامله شما باید چند دقیقه باشد.
بیشترین تایم تریدی که ما استفاده میکنیم ۱۵ دقیقه می باشد.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


چرا ما از تایم اکسپایر یا همان تایم ترید ۱۵ دقیقه استفاده می کنیم؟

کانال سیگنال باینری آپشن تضمینی

بعد از سالها ترید و معامله گری در باینری آپشن به ما ثابت شده که اگر ما بخواهیم سیگنال برای کسی ارسال کنیم در زمان فرستادن سیگنال ۱۰ الی ۳۰ ثانیه تفاوت زمانی ارائه سیگنال ما به شما می باشد.
پس هر چقدر تایم ترید سیگنال ما بیشتر باشد و تایم ترید بلندمدت تر باشد برای کاربر راحت تر است و با استرس کمتری می تواند معامله انجام بدهند و من به شما توصیه می کنم هیچ وقت در کانال های سیگنالی که سیگنال های ۱ تا ۲ دقیقه ای به شما می دهند عضو نشوید و در کانال سیگنالی عضو شوید که مدیریت آن مثل جناب مهدی تات آدم معتبر و معروفی باشد.

متاسفانه در زمینه فارکس و باینری آپشن ، از بچه ۱۲ ساله تا دختر ۱۸ ساله در اینستاگرام و تلگرام همه مدرس و استاد شدند و از این قبیل افراد سواستفاده گر در این زمینه بسیار زیاد شده.
ما به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از دیدن آموزش اساتید ۱۷، ۱۸ ساله فیک و یا عضویت در کانال های سیگنال آنها،اول فیدبک و رزومه طرف را حتما مطالعه کنید و جستجو کنید و تحقیق کنید تا گیر شیادان که در این روزها بسیار هم شدند نیفتید و پولتان را از دست ندهید.

جناب مهدی تات یکی از برترین اساتید فارکس و باینری آپشن ایران می باشد که به عنوان کارآفرین به تلویزیون هم دعوت شده و در بروکر بزرگ و معتبر آلپاری وبینار لایو آموزشی داشتند و در هفته‌های آینده هم در به درخواست بروکر بزرگ فارکس کیت یک وبینار آموزشی لایو در اینستاگرام درباره حساب های استاندارد و ای سی ان و استراتژی های اسکالپ و کپی ترید خواهند داشت.


کلام آخر

شما با کانال سیگنال ما میتوانید به راحتی به درآمد دلاری برسید و به سود ماهیانه ۵۰ تا ۱۵۰ درصد برسید و البته حتماً باید مدیریت سرمایه را در کانال سیگنال باینری آپشن رعایت کنید.
عضویت در کانال سیگنال ما به صورت رایگان میباشد و هیچ هزینه ای ماهیانه از شما دریافت نمی شود.


فیلم صحبتهای دانشجوی کلاس گروهی خرداد ماه درباره سود چند هزار دلاری از کانال سیگنال باینری آپشن رایگان جناب مهدی تات


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 33

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *