استراتژی‌ها, همه مطالب

آموزش باینری آپشن (بهترین استراتژی یک دقیقه آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

آموزش باینری آپشن (بهترین استراتژی یک دقیقه آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

در این مقاله میخوانید

برای آموزش تخصصی و تضمینی با شماره زیر تماس بگیرید

09336161040

آموزش باینری آپشن بهترین استراتژی یک دقیقه باینری آپشن ( آلپاری کوتکس پاکت آپشن) ( آلپاری کوتکس پاکت آپشن):سلام دوستان خوبم و معامله گران عزیز باینری آپشن و فارکس در این مقاله می خواهم به شما آموزش باینری آپشن دهم وچند تا استراتژی بسیار عالی یک دقیقه ای را آموزش بدهم.

آموزش ویدیویی در اواسط صفحه میباشد

یکی از این استراتژی ها برای آموزش باینری آپشن استراتژی می باشد که به درخواست بروکر آلپاری برای کاربران بروکر خوب آلپاری در وبینار آنلاین در یک ساعت آموزش داده اند و فیلم ویدیویی هم برای شما آماده کرده‌اند که برای شما میگذارم این ویدیو برای آموزش باینری آپشن بوده.

 

حضور مهدی تات در تلویزیون

شما میتوانید آموزشهای تخصصی ما را با یکسال پشتیبانی آموزشی رایگان در اینجا تهیه کنید لطفا به کانال تلگرام بروید به ادمین جناب تات پیام دهید

https://t.me/mahditatm



شاگردان جناب مهدی تات نفرات اول تا چهارم مسابقات جهانی معامله گری هسند…شما هم میتوانید با تهیه آموزشهای ایشان و پشتیبانی یکساله ایشان به مدارج بالا برسید و به درآمد دلاری



لینک کانال سیگنال  باینری آپشن ما عضو کانال بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید

https://t.me/binaryoptioniranian

https://t.me/mahditatm

نتایج دانشجویان عزیز ما بعد از آموزش باینری آپشن را در اینجا میتوانید ببینید:

نتایج شگفت انگیز دانشجویان آکادمی باینری آپشن ایرانیان که مقامهای اول تا چهارم مسابقات جهانی را کسب کرده اند.



آموزش باینری آپشن

باینری آپشن چیست (پادکست صوتی)

 

 



قبل از آنکه بخواهم آموزش باینری آپشن را به تفسیر برای شما شرح دهم باید نکته ای مهم را به شما بگویم دوستان من که مقاله های ما را دنبال می کنید و می خوانید در تک تک این مقاله ها نکات بسیار مهمی بازگو شده که برای پیشرفت شما می باشد و حتماً مقاله ها را با حوصله بخوانید .

شاید آن نکته‌ای که در آموزش باینری آپشن گفته شده زندگی معامله گری شما را تغییر دهد و شما را به یک معامله گر موفق تبدیل کند در این مقاله هم می خواهم درباره مدیریت سرمایه صحبت کنم و چرا می خواهم صحبت کنم چون من ۱۰ سال است که در این بازار معامله گری می کنند و پنج سال می باشد که آموزش معامله گری به بیش از ۳ هزار معامله گر داده ام پس نکاتی که گفته می‌شود نکاتی بسیار مهم و حیاتی می باشد تا شما معامله‌گران بهتری شوید.

بهترین بروکری که میتوتنید در آن کار کنید کوتکس میباشد با سود و پشتیبانی عالی و بعد آن الپاری که درصد سودش پایین تر از کوتکس است البته پیشنهاد اول ما کوتکس است که بعد از ثبت نام در این سایت با لینک زیر میتوانید به رایگان عضو کانال سیگنال ما شوید که وین ریت 80 درصدی دارد.

لینک مخصوص ورود کاربران ایرانی را برای شما میگذارم:

کد بونوس 50 درصدی کوتکس برای لینک باینری آپشن ایرانیان

سلام، کد بونوس ۵۰ درصدی در کوتکس

binaryoptioniranian

شارژ حساب با ۱۵۰ دلار بونوس قابل ضرر ۵۰ درصدی

 

بروکر کوتکس : لطف کنید با قند شکن وارد شوید

https://qxbroker.com/sign-up/?lid=184034

 

بروکر آلپاری: با قند شکن وارد شوید

https://alpariforex.org/fa/registration/?partner_id=1259861


در این مقاله آموزش باینری آپشن هم می خواهم درباره مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک برای شما بنویسم و نکات مهمی را درباره این موضوع به شما گوشزد کنم تا شما بتوانید از آن استفاده کنید و معامله بهتری شوید.


نمونه تمرینات دانشجویان عزیز زیر نظر استاد بزرگ باینری ایران مهدی تات

تشکر دانشجوی عزیز از سود دلاری و درآوردن پول عمل جراحی خود با آموزشهای باینری آپشن جناب مهدی تات

 

 

 


۹۰ درصد از ضرر ها برای رعایت نکردن مدیریت سرمایه است.

در این سال‌های طولانی که مشغول به تدریس بودنم و آموزش باینری آپشن  داده ام متوجه این شدم که ۹۰ درصد از ضرر های معامله گران باینری آپشن و فارکس فقط و فقط به دلیل این است که دوستان معامله گر مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک خود را رعایت نمیکنند.

 

استراتژی یک دقیقه باینری آپشن

دوستان خوب من معامله گر عزیز تریدرهای خوبه باینری آپشن و فارکس این مهمترین موضوعی می باشد که شما باید آن را بدانید و آن مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه در تک تک معاملات خود است. اگر میخواهید بیشتر با باینری آپشن اشنا بشوید میتوانید به مقاله باینری آپشن چیست مراجعه کنید.

برای شما مثال هایی میزنم تا دقیق متوجه بشوید که منظور من چی هست.

شاگردی دارم که هر روز ترید های خود را برای من می فرستد و هفتگی سود و زیان های آن را بررسی میکنم.
بعضی از هفته ها سود خوبی می کند بعضی از هفته ها ضرر میکند.
جالب اینجاست که ضررهای زیاد او تنها در یک یا دو معامله هست یعنی اگر که در هفته ده معامله انجام بدهد هشت معامله آن سود است و دو معامله آن ضرر است.
البته باید این را اضافه کنم که او در فارکس مشغول به معامله گری می باشد.

اما شما سوال می پرسید چگونه مگر میشود ۸ معامله آن سود باشد و ۲ معامله آن ضرر باشد اما در هفته در کل ضرر دهد.
بله میشود هم اکنون این مطلب را در  آموزش باینری آپشن برای شما شرح می دهم و موضوع را روشن میکند.

 

در نظر بگیرید که او هشت معامله با حجم کم یک دهم لات باز می کند.
در این معاملات مثلاً اون ۸۰ پیپ سود کرده است یعنی حدود ۸۰ دلار.
او به خود بسیار مطمئن شده است و غرور او را فرا گرفته.

دردو معامله آخر و در دو ترید آخر او می آید به جای یک دهم لات از پنج دهم لات حجم استفاده می کند.

خوب اگر که در این دو معامله استاپ لاس ایشان ۲۰ باشد یعنی در هر معامله ۱۰ پیپ استاپ لاس یا حد ضرر داشته باشد و ۱۰ پیپ استاپ لاس آن خورده باشد یعنی در کل ۲۰ پیپ ضرر داده اما با حجم معاملاتی پنج دهم.

بله ۲۰ پیپ ضرر خورده با حجم معاملاتی ۵ دهم که می کند صد دلار.

 

آموزش باینری آپشن بهترین استراتژی یک دقیقه باینری آپشن ( آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

همانطور که برای شما حساب کردم متوجه شدید که در ۸ معامله خود ۸۰ دلار سود کرده و در دو معامله آخر ۱۰۰ دلار ضررکرده.

این هم به این خاطر هستش که مدیریت سرمایه خود را رعایت نکرده و به خاطر غروری که از ترید های قبلی برای او به وجود آمده در دو ترید آخر با حجم بالاتری وارد شده و ضرر سنگین تر از سود خود دیده.

بسیار بسیار راحت و ساده سود هفته خود را از دست داده.

پس اگر دقت کنید این موضوع ربطی به استراتژی ندارد و  ربطی به آموزش باینری آپشن  ندارد و بر میگردد به طمع تریدر های عزیز.

برای شما مثال دیگری می آورم برای آموزش باینری آپشن:

یکی از شاگردان من در باینری آپشن یک تریدر بسیار خوب است و معاملات او وین ریت ۷۰ تا ۸۰ درصد دارد.
اما همیشه برآیند آن ضرر می باشد.

این شاگرد بنده در روز لپ تاپ رو باز میکنه و میشینه که ترید بزنه… اول تردیدهای ۵ دلاری در باینری آپشن میزنه.
همونطور که میدونید در باینری آپشن حجم و لات معنی نداره و شما با پول و دلار مشخص میکنید که حجم معاملات چقدره و مثلا تصمیم میگیرید که در یک ترید و معامله ۵ دلار بزارید.

بله این شاگرد بنده شروع میکنه با ترید های ۵ دلاری معامله خود را انجام میدهد بعد از چند برد پیاپی غرور و طمع آن را فرا می گیرد.
و به جای آن که معاملات خود را با ۵ دلار ادامه دهد معاملات ۲۰ دلاری باز میکند.

 

استراتژی 1 دقیقه باینری آپشن

خودتان می توانید حدس بزنید چه اتفاقی می افتد با یک ضرر ۲۰ دلاری تمام سود خود را از بین می برد و اعصاب خود را خورد میکند و تازه میخواد آن را جبران کند و معامله بالاتری می گیرد مثلاً ۴۰ دلار و دیگر هیچ… ادامه را می توانید خودتان حدس بزنید.

پس باید چکار کرد؟

خب حال این سوال پیش می آید در آموزش باینری آپشن که باید چه کار کرد این را به شما میگویم.

یک شما باید ۳ درصد از مبلغی را که در حساب خود دارید در هر معامله به کار ببرید.
مثلاً اگر ۱۰۰ دلار دارید معامله های ۱ تا ۳ دلاری فقط انجام بدهید.
من خودم با حساب ۵ هزار دلاری که در یکی از حسابهای بروکر کوتکس دارم فقط ترید های ۱۰ الی ۲۰ دلاری انجام میدهم در حالی که وین ریت من بالای ۷۰ درصد می باشد.

یادتان باشد بازار به همین شکل میباشد من نمی توانم بگویم چون استاد این کار هستند تمام معاملات من درست انجام میشود.

بازار است قیمت است و هیچ تعهدی به من نداده است که تمام پیش بینی های من درست انجام شود معامله گرانی که در این بازار شروع به معامله گری می کنند انسان هستند و هیجانات خاص خود را دارند که آنها هم به قیمت و چارت اضافه میشود شاید من بگویم قیمت مثلاً در قیمت ۱.۲۰۲۰ دیگر بر می‌گردد اما هیجانات قیمت است شاید در قیمت ۱.۲۰۳۰ برگردد یا اصلا بر نگردد.

 

استراتژی 1 دقیقه باینری آپشن

 

 

لینک کانال تلگرام  وکانال سیگنال ما عضو کانال بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید

https://t.me/binaryoptioniranian

 

تمام حرف من این است در آموزش باینری آپشن که ما میگوییم داریم تحلیل و پیش‌بینی می‌کنیم و چیزی صددرصد نیست تنها داریم پیش‌بینی می‌کنیم پیش بینی کردن واقعیت نیست حدس زدن است.
و اگر در آموزش باینری آپشن این جمله بالا را شما توانستید درک کنید به یک معامله گر موفق تبدیل می شوید.

ما تنها داریم بر روی الگو هایی که یاد گرفتیم بازار را پیش بینی می کنیم و میلیون ها نفر در این بازار مشغول به معامله گری هستند.

معامله گر ها هیجانات خود را در بازار خالی می‌کنند و این بازار هیجانات تمام معامله گر ها را مثل یک آینه به ما نشان می دهد و آنها را بازخورد می دهد.
ترس و طمع و سود و ضرر و استرس… تمام این هیجانات را میتوانیم در یک کندل از بازار مشاهده کنیم پس چرا دنبال صد در صد هستید.

پس هر زمانی که خواستید با حجم بالا در یک معامله که از نظر شما ۱۰۰ درصد از وارد شوید یاد حرف من بیفتید.

ضرر های معامله گران به خاطر استراتژی معامله گری و نبود یک استراتژی معامله گری خوب نیست به خاطر رعایت نکردن مدیریت سرمایه می باشد.
این بازار تا آنجایی که من تجربه دارم به شما فرصت های فراوانی می دهد پس اگر یک فرصت عالی به دست آوردید و آن را از دست دادید هیچ نگران نباشید فرصت عالی تر از آن هم در ساعاتی دیگر در روبروی شما میباشد.

در ادامه مقاله آموزش باینری آپشن بهترین استراتژی یک دقیقه باینری آپشن ( آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

بارها شده که به خاطر یک محاسبه اشتباه یک ترید اشتباه زدم و خود را ملامت کرده ام و دیگر نتوانستم ترید بزنم.
وقتی برگشتم به چارت نگاه کردم دیدم بعد از اون اشتباه من ده ها فرصت عالی بود که می توانستم از آن استفاده کنم اما به خاطر طمع و ترس از ؛از دست رفتن یک معامله خوب معاملات بهتر از آن و عالی تر از آن را از دست داده ام.

 

استراتژی 1 دقیقه باینری آپشن

من نمی‌توانم این قول را به شما بدهم در آموزش باینری آپشن که تمامی پیش‌بینی‌های شما از بازار درست از آب در بیاید اما می توانم این قول را به شما بدهم که در یک روز بیشتر از آنچه که شما فکر می کردید موقعیت مناسب و عالی برای معامله کردن داشته باشید البته اگر که صبور باشید. و آموزش باینری آپشن را تخصصی دیده باشید در کل در هرکاری تخصص حرف اول را میزند و آکادمی باینری آپشن ایرانیان تخصصی و تضمینی به شما باینری آپشن آموزش میدهد.

این را کسی به شما می گوید که یک دهه از عمر خود را پایه چارت گذاشته و روزی ۸ ساعت به چارت و قیمت خیره شده و معامله می کند.
پس هیچ وقت عجله نکنید و صبور باشید و نگویید این بهترین معامله می باشد و تمام پول خود را در یک معامله بگذارید و ضرر ببینید از این معاملات خوب و بهتر از آن همیشه و همیشه در چارت پیدا می شود نگران نباشید.




آموزش باینری آپشن (بهترین استراتژی یک دقیقه آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

 

آموزش ویدیویی و وبینار آنلاین استاد تات در بروکر آلپاری

 


این استراتژی را که می خواهم به شما آموزش بدهم بسیار استراتژی خوبی می باشد که آموزش ویدیویی آن را هم در این صفحه براتون میگذارم.

البته میتوانید این مقاله استراتژی 90 درصدی باینری آپشن هم مطالعه کنید.

فقط یادتان باشد که ما از اندیکاتور بی بند bband که رایگان هست استفاده میکنیم تنها ایراد این اندیکاتور این است که اندیکاتور ای هست که اصلاحی می باشد اگر به این استراتژی علاقه مند شدید می توانید اندیکاتور پروفسورا؛ را تهیه کنید که همین استراتژی را بهینه تر پیاده کرده است و به شما ارائه میدهد و شما میتوانید به راحتی با آن کار کنید.

 

آموزش باینری آپشن

آموزش باینری آپشن (بهترین استراتژی یک دقیقه آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

من خودم با این استراتژی ۶ ماه کار کردم در حساب ریل و با این استراتژی پول درآوردم البته باید بگویم که اوایل کار معامله گریم بود.

آموزش باینری آپشن در این استراتژی ما از دو اندیکاتور بی بند (bband ) و هاما (hama)ما استفاده میکنیم که این دو اندیکاتور را برای شما و برای دانلود در این صفحه می گذرد البته باید بگویم که این دو اندیکاتور کاملا رایگان بوده و شما می توانید با یک سرچ ساده در گوگل این دو اندیکاتور را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.
اندیکاتور هاما hama یک مووینگ اوریج هستش که وقتی قیمت بالای آن قرار میگیره به رنگ آبی در می آید و وقتی قیمت زیر آن قرار میگیره به رنگ قرمز در می آید.
پریود زمانی آن را می توانید مشخص کنید البته در این استراتژی از پریود زمانی ۲۱ استفاده می کنیم.

ما در این استراتژی از اندیکاتور ها ما استفاده میکنیم تا روند لحظه‌ای بازار در تایم فریم یک دقیقه را پیدا کنیم و متوجه بشیم که آیا روند صعودی است یا نزولی که ما به دنبال معامله خرید هستیم یا معامله فروش.

همانطور که متوجه شدیم اگر که قیمت زیره اندیکاتور hama هاما باشد ما فقط به دنبال سیگنال های فروش می گردیم و اصلاً با سیگنال های خرید کاری نداریم و می‌خواهیم در این استراتژی فقط روی روند کار کنیم چون روند قدرت دارد همیشه معاملاتی که روی روند انجام میشود از وین ریت بالاتری برخوردار است.
آموزش باینری آپشن bband
بی بند اندیکاتور ای میباشد که همانطور که از اسم آن مشخص میباشد بر روی باندهای بولینگر باند ساخته شده و هنگامیکه مووینگ بولینگر باند که در وسط باند قرار دارد قیمت را قطع کند سیگنال می دهد.
این اندیکاتور همراه با فلش و یک دم بلند می باشد که قیمت را دنبال می کند اگر قیمت دم یا همون موینگ اوریج اندیکاتور را قطع کند به شما سریع سیگنال می دهد.
بهترین استراتژی یک دقیقه باینری آپشن

معامله فروش یا سل sell در استراتژی bband

خب برویم سراغ استراتژی ما درآموزش باینری آپشن  این استراتژی منتظر می مانیم که قیمت زیر اندیکاتور hama ها ما بیاید و اندیکاتورها ما به شکل قرمز در بیاید در این موقع منتظر میمانیم تا اندیکاتور بی بند فلش قرمز و فلش فروش به ما دهد چون ما منتظر فروش یاسل هستیم در بازار.

 

استراتژی یک دقیقه باینری آپشن



آموزش باینری آپشن (بهترین استراتژی یک دقیقه آلپاری کوتکس پاکت آپشن)


بعد از دیدن سیگنال اندیکاتور بی بند البته سیگنال فروش اندیکاتور بی بند ما وارد یک دقیقه یا دو دقیقه سل می شویم.
البته یادتان باشد این اندیکاتور در هر دو روند سیگنال میدهد ما در موقع فروش فقط دنبال سیگنال های قرمز و فلش های قرمز و رو به پایین اندیکاتور هستیم و آن را اجرا می‌کنیم.
البته از این استراتژی هم می توانید در تایم های ۵ دقیقه برای فارکس و اسکالپ کردن استفاده کنید.

به این نحو که بعد از دریافت سیگنال فروش وارد معامله می شوید و حد ضرر خود را بالای قله قبلی می گذارید و حد سود تان را کف دره قبلی محاسبه می کنید البته حد سود را می توانید دو یا چهار کندل بگذارید و همینطور حدضرر تان را.

آموزش باینری آپشن بهترین استراتژی یک دقیقه باینری آپشن ( آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

معامله بای buy یا خرید در استراتژی bband

خب برای وارد شدن به معامله خرید یا بای باید منتظر بشویم تا قیمت بالای اندیکاتور hama ها ما قرار بگیرد.

 

استراتژی یک دقیقه باینری آپشن

 

وقتی که قیمت درست بالای اندیکاتور hama ها ما قرار گرفت و اندیکاتور به رنگ آبی در آمد ما به دنبال معاملات خرید می باشیم چون روند صعودی شده و قدرت با خریداران می باشد.

در این هنگام که قیمت در بالای اندیکاتور hama ها ما قرار گرفته ما باید منتظر باشیم تا اندیکاتور بی‌بند bband هم سیگنال صعودی و بای به ما بدهد.
وقتی که اندیکاتور bband بی بند به ما سیگنال بای buy داد ما می توانیم وارد یک معامله یک تا دو دقیقه ای خرید و یا بای بشویم.

یادتان باشد که در این استراتژی اندیکاتور بی بند سیگنالهای ضد روند هم می دهد اما شما باید آنها را با اندیکاتور هاما hama فیلتر کنید و ضد روند وارد بازار و معامله نشوید چون قدرت دست چه کسانی هست که روی روند معاملات انجام میدهند.

نکته مهم:

تنظیمات بی بند باید تغییر کند همانند عکس :

 

استراتژی یک دقیقه باینری آپشن

 

نکته مهم:

نکته مهمی که درآموزش باینری آپشن  باید به آن اشاره کنم این است که شما باید حتما بازار رنج یا ساید را فیلتر کنید چون سیگنال هایی که در بازار رنج به شما می دهند قابل ترید و معامله نمی باشد.

نکته مهم :

در آموزش باینری آپشن این رو هم یادتان باشد که حتماً حمایت و مقاومت های قیمتی خود را قبل از ترید کردن مشخص کنید چون وقتی که قیمت ها به این نواحی می رسند برمیگردند و چون این استراتژی یک استراتژی روی روند می باشد شما نباید وارد معامله ای شوید که نزدیک به حمایت یا مقاومت بازار می باشد چون ممکن است مثلاً شما در روند نزولی وارد معامله سل شوید اما در همانجا یک سطح حمایت وجود داشته باشد و قیمت پس از رسیدن به حمایت بر میگردد و چند دقیقه صعودی شود.

و برعکس آن در معاملات خرید یا بای مثلاً شما دنبال سیگنال صعودی در یک روند باشید و وارد یک معامله خرید میشوید در صورتی که در همان سطح و همان قیمت یک مقاومت در روبروی قیمت می باشد و قیمت بعد از رسیدن به آن سطح چند دقیقه برخواهد گشت و معامله شما با ضرر بسته می شود.

لینک دانلود اندیکاتورهای بی بند و هاما

BBand Stop Alert

HAMA_

آدرس کانال تلگرام جناب استاد تات

https://t.me/binaryoptioniranian

 

لینک کانال تلگرام  وکانال سیگنال ما عضو کانال بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید

https://t.me/binaryoptioniranian

 



استراتژی یک دقیقه باینری اپشن ستراتژی دوم

آموزش باینری آپشن بهترین استراتژی یک دقیقه باینری آپشن ( آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

خب بریم به توضیح استراتژی بعدی که با سی سی آی cci برای شما طراحی کردم.

اوسیلاتور CCI :

اول یک تعریفی داشته باشیم که ببینیم اصلا اسیلاتور یا اندیکاتور سی سی آی چه اسیلاتوری میباشد.
اسیلاتور سی سی آی تشکیل شده از موینگ اوریج که پریود زمانی مشخص شده دارد و میتونید آن را تغییر بدید و دو لول ۱۰۰ و منفی ۱۰۰.
موینگ داخل اسیلاتور سی سی آی cci برای نشان دادن اشباع خرید و فروش به کار میرود.

اگر که مووینگ اسیلاتور بالای لول ۱۰۰ قرار بگیرد نشانگر اشباع قیمتی در خرید می باشد و اگر بر روی لول منفی ۱۰۰ قرار بگیرد اشباع فروش را به ما نشان می دهد.

البته باید بگویم که در این استراتژی ما اصلا کاری به اشباع قیمت نداریم و می‌خواهیم روی قدرت قیمت وارد معامله بشویم.
تجربه ثابت کرده که هر چقدر روی روند و قدرت معامله کنیم نتیجه بهتری می‌گیریم و وین ریت بالاتری در معامله هامون خواهیم داشت.

استراتژی CCI ورود به معامله بای یا خرید

استراتژی یک دقیقه باینری آپشن

 

در این استراتژی ما ابتدا صبر می کنیم تا سی سی آی از لول صفر خود بگذرد و نزدیک به لول ۱۰۰ خود شود اگر که روند صعودی بود و بازار رنج و ساید نبود و کندل قدرت مناسبی داشت و سی سی آی CCI نزدیک به لول ۱۰۰ خود شده بود وارد یک دقیقه معامله بای یا خرید می شویم حتماً باید یادتان باشد که بازار رنج نباشد.

 

ورود به معامله سل یا فروش

در آموزش باینری آپشن خب برای ورود به معامله فروش یا همان سل sell ما صبر میکنیم تا اسیلاتور سی سی آی cci از لول صفر خود به سمت پایین حرکت کنید و نزدیک لول منفی -۱۰۰ خود بشود ما در اینجا اگر که کندل های قدرتمند سل داشتیم یک دقیقه وارد معامله سل می شویم

 

آموزش باینری آپشن

یادتان باشد که این استراتژی بر اساس قدرت بازار می باشد و حتماً باید توجه داشت که قبل از اینکه وارد معامله شویم چک کنیم که بازار رنج و یا ساید نباشد و بازار مومنتوم خوبی داشته باشد اگر می گویید مومنتوم چیست الان برای شما توضیح می دهم.

تعریف مومنتوم:آموزش باینری آپشن , مومنتوم

مومنتوم به شتاب داشتن قیمت میگوییم زمانیکه کندل ها بزرگ باشند و با سرعت زیادی نوسان کنند.
در این هنگام میگوییم که مومنتوم بازار بالا می باشد.

پس همیشه دقت کنید که برای ترید با این استراتژی باید مومنتوم بازار قوی باشد و بازار رنج نباشد.

برای اجرای این استراتژی هم حتماً باید سطوح حمایت و مقاومت خود را بکشید و مشخص کنید چون قیمت در آن سطوح امکان برگشت دارد پس حتما در نظر بگیرید.

من در تنظیمات سی سی آی رنگ و استایل را قرمز کرده ام شما هم میتونید اینکارو کنید تا بهتر ببینید.

 

لینک کانال تلگرام  وکانال سیگنال ما عضو کانال بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید

https://t.me/binaryoptioniranian

 



آموزش باینری آپشن (بهترین استراتژی یک دقیقه آلپاری کوتکس پاکت آپشن) استراتژی دوم

ادامه مقاله آموزش باینری آپشن بهترین استراتژی یک دقیقه باینری آپشن ( آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

خب دوستان عزیز و تریدرهای خوب باینری آپشن و فارکس میرسیم به استراتژی سوم که با اندیکاتور آر اس آی می‌خواهیم در این قسمت کار کنیم و در مناطق و سطوح اشباع در خرید و فروش معامله انجام بدهیم.

خب دوستان در این استراتژی ما انتظار می کشیم که مووینگ rsi در سطح اشباع خود قرار بگیرد چه در سطح لول ۳۰و چه ۷۰ .

همونطور که میدونید اندیکاتورrsi از دو لول ۳۰ و ۷۰ تشکیل شده.

البته باید اضافه کنم اگر که از لول های ۲۰ و ۸۰ هم شما استفاده کنید بسیار عالی تر خواهد بود .
یعنی باید لول های rsi را در ستینگ این اندیکاتور به ۲۰ و ۸۰ تبدیل کنید.

برای این استراتژی اول نیاز داریم که حمایت و مقاومت های قیمتی را در نظر بگیریم و آنها را مشخص کنیم در تایم فریم یک دقیقه.
یعنی کف و سقف های قیمتی خود را همیشه مشخص کنیم.

برای کشیدن کف سقف و حمایت و مقاومت های ماژور و یا مینور می توانیم از سقف های ماژور و سقف های مینور استفاده کنیم و برای کشیدن حمایت ها درکف می توانیم از دره های ماژور و دره های مینور استفاده کنیم.

ورود به معامله سل یا فروش برای استراتژی rsi

 

آموزش باینری آپشن

برای ورود به استراتژی برای فروش یا سل یا شورت باید انتظار بکشیم که مووینگ اندیکاتور آر اس آی به سطح اشباع ۷۰ یا ۸۰ که ما آن را تغییر دادیم برسد و قیمت هم به یک مقاومت خوب و مهم برسد و ما در آنجا می توانیم بعد از رسیدن قیمت به مقاومت و در اشتباع بودن rsi در لول ۸۰ یک معامله سل یا فروش ۱ یا ۲ دقیقه ای باز کنیم.

ورود به معامله بای یا خرید در استراتژی rsi

برای معامله خرید در این استراتژی ما نیاز داریم که مووینگ اندیکاتور rsi به سطح اشباع ۳۰ یا ۲۰ برسد و قیمت هم به یک کف حمایتی مهم برسد اگر از آس ای در سطح اشباع بود در آنجاس که ما وارد یک معامله بای یا خرید یک دقیقه ای می شویم.

آموزش باینری آپشن

 

برای تغییر لول دراندیکاتور rsi همانطور که در عکس مشخص است وقتی که این اندیکاتور را به چارت اضافه میکنید در یک کادر سفید تنظیمات اولیه آن اندیکاتور مشخص میشود شما باید گزینه لوله ها را بزنید که با انگلیسی به اسم لول levels مشخص شده و لول ۳۰ و ۷۰ را به ۲۰ و ۸۰ تغییر دهید و اوکی را بزنید.

اموزش باینری آپشن

 

نکته‌ای که باید برای شما ذکر کنم و به آن اشاره کنم این است که هر اشباع در خرید و فروشی برای ما سیگنال سل یا بای یا همان خرید و فروش ندارد و ما باید دقت کنیم به استراتژی خودمان.در آموزش باینری آپشن آکادمی نکات کلیدی به شما آموزش میدهیم که مثل آب خوردن بازار را تحلیل کنید و ترید کنید.

همانطور که در مقاله قبلی هم اشاره کردم باید همیشه به استراتژی خودتان پایبند باشید.

 

آدرس کانال تلگرام جناب استاد تات

https://t.me/binaryoptioniranian

 



آموزش باینری آپشن (بهترین استراتژی یک دقیقه آلپاری کوتکس پاکت آپشن) استراتژی سوم

استراتژی فراکتال

آموزش باینری آپشن بهترین استراتژی یک دقیقه باینری آپشن ( آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

خب دوستان عزیز و معامله گران فارکس دوست داشتنی میریم سراغ یک استراتژی دیگر که هم میتوانید در باینری آپشن از آن استفاده کنید و هم می‌توانید در فارکس از آن استفاده کنید.

 

استراتژی یک دقیه ای فراکتال

در این استراتژی فراکتالی ما بر روی روند کار میکنیم و استراتژی بسیار خوب و قوی می باشد.
اول اجازه می دهیم تا در یک روند قیمت برگردد و نقطه های فرکتال ایجاد شود و بعد وارد معامله می شویم.

ورود به معامله بای یا خرید در استراتژی فرکتال

برای ورود به معامله خرید یا همان بای باید اول قیمت را در روند خودش دنبال کنیم.
اگر قیمت صعودی باشد ما باید منتظر ایجاد نقطه های سبژ باشیم….
وقتی که روند و کندل ها بالا رفتند .در سویینگ ایجاد شده نقطه‌های فراکتال مشخص می‌شود و ما می توانیم در آنجا وارد معامله بای شویم.
ما می توانیم در اینجا بعد از ایجاد نقطه های سبز ایجاد شده ۱ الی ۳ دقیقه وارد معامله خرید شویم.
روند و جهت روند را هم می‌توانید با خط ترند یا مووینگ ۲۱ مشاهده کنید و تشخیص دهید.

ورود به معامله سل یا فروش در استراتژی فرکتال

برای ورود به معامله فروش یا سل sell در این استراتژی قیمت را در یک روند نزولی دنبال می کنیم و منتظر برگشت قیمتی می شویم و منتظر می مانیم که نقطه های قرمز فراکتالی بعد از ایجاد سوئینگ برای ما مشخص شود بعد از یکی دو کندل که نقطه های فرکتالی مشخص شد می توانیم وارد معامله فروش شویم اکسپایر تایمر و تایم ترید برای معاملات ۱ تا ۳ دقیقه می باشد.

درآموزش باینری آپشن  یادتان باشد که بازار های رنج قاتل این استراتژی مباشند و باید دقت کنید و صبور باشین و در بازار رنج و ساید روی این استراتژی کار نکنین .صبر داشته باشید بازار روند پیدا خواهد کرد و در آن زمان شروع به معامله کنید و از این استراتزی خوب کمال استفاده را ببرید تا بیشتر موفق شوید و سود خوبی از بازار بگیرید.

در  آموزش باینری آپشن دقت کنید که در این استراتژی هم باید حتماً حمایت و مقاومت های ماژور و مهم خود را مشخص کنید تا بدانید که کف و سقف های مهم قیمتی کجا می باشد و احتمال برگشت قیمت در کدام سطوح می باشد.

اگر که تازه کار هستید و مفهوم مقاومت و حمایت های ماژور را نمیدانید آن به این معنی هست که حمایت و مقاومت های مهم و بزرگ ما می شود همان ماژور.

یعنی جاهایی که چرخش قیمت بوده مثلاً قیمت حالت صعودی داشته و به یک قیمتی رسیده و کلاً قیمت برگشت خورده و حالت نزولی گرفته در آن سطح که قیمت برگشت خورده میشود سقف مهم و ماژور مقاومتی ما.

در حالت برعکس هم همینطور قیمت نزولی بوده به یک سطح مهم و ماژور حمایتی رسیده و کلاً روند برگشته و حالت صعودی به خود گرفته و قدرت با خریدار ها بوده.
این کفه حمایتی که قیمت را برگردانده و به آن حالت صعودی داده کف ماژور حمایتی ما میشود.

این استراتژی هم می‌توانید در تایم فریم ۵ دقیقه برای اسکالپ در فارکس استفاده کنید.

به این نحو که وقتی که وارد یک معامله بای می شوید بعد از ایجاد فراکتال های آبی رنگ در مسیر روند صعودی قیمت حد ضرر را می توانید زیر نقطه نقطه های فراکتالی بگذارید و حد سود تان را هم می توانید قله مقابل قرار دهید.

و در ورود به معامله سل sell یا فروش هم می توانید بعد از ایجاد نقطه های قرمز فراکتالی وارد معامله سل شوید و حد ضرر خود را پشت نقطه های ایجاد شده قرمز قرار دهید و حد سود خودتان را هم حمایت روبه رو بگیرید ویا میتوانید دو یا چند کندل سود بگیرید از بازار و از معامله خارج شوید.

حتماً در تمام معاملات خود مدیریت سرمایه را رعایت کنید.آموزش باینری آپشن یک طرف و رعایت کردن نکات مدیریت سرمایه یک طرف.
مدیریت سرمایه کلید موفقیت شما در بازارهای جهانی فارکس و باینری آپشن میباشد.

دانلود اندیکاتور فراکتال

Fractal Support and Resistance

 



آموزش باینری آپشن (بهترین استراتژی یک دقیقه آلپاری کوتکس پاکت آپشن) استراتژی چهارم

استراتژی یک دقیقه کانال

خب دوستان عزیز تریدرهای عزیز میریم سراغ یک استراتژی بسیار قوی دیگر در آموزش باینری آپشن که برای شما در نظر گرفتند و در زیر توضیحات آن را میدهم.
استراتژی بعدی ما استراتژی کانال ها می باشد که بسیار استراتژی خوبی هست با اندیکاتور کانال کار میکنیم.

این اندیکاتور خوب که لینک دانلود آن را در پایین برای شما میگذارم اتومات کانال های بزرگ حرکتی قیمت را برای شما ترسیم می کند و اتومات کانال را

برای شما آپدیت می کند و می توانید از آن استفاده کنید.
قبل از اینکه به شرح استراتژی برسم تا آن را توضیح دهم باید درباره کانال های قیمتی و حرکات زیگزاگ قیمت به شما توضیحی بدم.

 

استراتژی یک دقیقه باینری آپشن

همانطور که می دانید قیمت همیشه به صورت زیگزاگ در حال حرکت است و همیشه حرکت قبلی خود را اصلاح میکند.
پس در این مواقع قله ها و دره ها ای جدید برای خود می سازد.

حرکات زیگزاگ قیمت مشخصاً یک کانال قیمتی را به وجود می آورد که کف و سقف هایی دارد ما از این کانال های قیمتی می توانیم کف و سقف های روند ها را پیدا کنیم و معامله کنیم.

وقتی که قله جدید بالاتر از قله قبلی باشد و کف جدید ایجاد شده بالاتر از کف قبلی یک روند صعودی در پیش داریم و همین اتفاق و تکرار این اتفاق یک کانال قیمتی را به ما در حالت صعودی می دهد.

در حالت نزولی هم ما کف جدید ایجاد شده پایین تر از کف قبلی و قله جدید ایجاد شده پایین تر از قله قبلی می باشد.
در این اتفاق و تکرار این اتفاق ما یک روند نزولی را که در یک کانال قیمتی در حال حرکت می باشد را مشاهده خواهیم کرد.
اندیکاتور کانال این کانال های قیمتی را به صورت اتومات برای ما می کشد و کف و سقف را در یک کانال می کشد و به ما نشان می دهد و آنها را آپدیت می کند آن هم به صورت اتومات.

برسیم به استراتژی خودمان در آموزش باینری آپشن

ورود به معامله سل یا فروش در استراتژی کانال

برای ورود به معامله سلف و فروش در این استراتژی

منتظر می مانیم تا قیمت در یک کانال قیمتی نزولی قرار بگیرد و روند خوبی داشته باشد بهترین نوع روند که مد نظر من هست روند زیگزاگ هست که یک زیگزاگ ملایم به سمت پایین باشد با مومنتوم خوب نه زیاد کند نه زیاد تند و شدید.
در این هنگام کانال به صورت پایین و نزولی به شیب ملایم در می آید پس ما صبر میکنیم که قیمت به سقف این کانال برسد هر موقع به سقف خط کانال رسید در آنجا یک معامله ۱ تا سه دقیقه ای ۳ یا فروش باز میکنیم.

ورود به معامله خرید یا بای در استراتژی کانال

در آموزش باینری اپشن برای ورود به معامله خرید یا بای باید صبر کنیم و منتظر بمانیم تا قیمت روند صعودی پیدا کند با شیبی ملایم و حرکتی زیگزاگ که بهترین نوع حرکت در کانال می باشد.
دقت کنید که شیب قیمتی نباید شیب تند و پر قدرتی باشد چون ممکن است که کف و سقف های کانال را بشکند.
در این روش و استراتژی صبر می کنیم و انتظار میکشیم تا قیمت به کف کانال برسد و برای ما موقعیت خرید ایجاد کند بعد از رسیدن قیمت به کف کانال و خط کانال ما وارد یک معامله بای یا خرید یک تا سه دقیقه ای می شویم.

دقت داشته باشید که حمایت ها و مقاومت های خود را بکشید تا تحلیل بهتری از قیمت داشته باشید.

در این استراتژی که به شما آموزش داده حتماً باید به شتاب مومنتوم قیمت توجه داشته باشید.

اگر حس کردید که فشار قیمت و مومنتوم قیمت بالا هست و قیمت پرقدرت نشان می دهد وارد معامله نشوید.

اسکالپ برای فارکس

این استراتژی هم میتوانید در فارکس و در تایم های ۵ دقیقه یا ۳۰ دقیقه استفاده کنید.

برای ورود به معامله بای در فارکس انتظار می کشیم که قیمت در روند صعودی خود به کف کانال ما نزدیک شود.

با برخورد قیمت به کف کانال و برگشت یک کندل و سبز شدن کندل ما در آنجا وارد معامله بای یا خرید می شویم و حد ضرر مان را هم در کف ایجاد شده در گذشته بازار که نزدیک به ورود ما بوده هست می گذاریم برای حد سود گرفتن در این استراتژی می توانیم که حد سود مان را مقاومت روبه رو در نظر بگیریم یا قله روبروی قبلی.

برای معامله فروش و سل در این استراتژی در فارکس ما در یک حرکت نزولی صبر می کنیم و منتظر می مانیم تا قیمت نزدیک به سقف کانال نزولی ما شود و با برخورد قیمت سقف کانال نزولی ما و برگشت یک کندل و قرمز شدن کندل وارد معامله سل یا فروش می شویم.

برای سود گرفتن و تیک پروفیت استراتژی می توانیم معامله مان را در حمایت روبروی ایجاد شده ببندیم و برای حد ضرر گذاشتن می توانیم از قله قبلی استفاده کنیم و حد ضرر مان را بالای قله قبلی ایجاد شده که نزدیک به ورود ما هست بگذاریم.

بهتر است که وقتی که بازار رنج میشه از این استراتژی استفاده نکنیم مخصوصاً در فارکس که سوده آنچنانی برای ما ندارد مگر در تایم های بالای یکساعت و چهار ساعت.

 

دنلود اندیکاتور کانال اتوماتیک

Channel Surfer

 



لینک کانال تلگرام  وکانال سیگنال ما عضو کانال بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید

https://t.me/binaryoptioniranian

 



 

روانشناسی ترید یک دقیقه ای(آموزش باینری آپشن)

آموزش باینری آپشن بهترین استراتژی یک دقیقه باینری آپشن ( آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

میرسیم به روانشناسی معاملات یک دقیقه ای باینری آپشن.

اگر که شما یک معامله گر و تریدر در باینری آپشن در تایم های کوتاه مدت هستید حتماً باید روی روانشناسی ترید خود کار کنید و آن را تقویت کنید.

همانطور که میدانید معاملات کوتاه مدت در باینری به خاطر داشتن نوسانات بالا در تایم یک دقیقه بسیار بسیار استرس زا می باشد.
پس همیشه این امکان وجود دارد که معامله گر اعصاب و روان خود را از دست بدهد و عصبانی شود و استرس موجود در معامله باعث میشود که معامله گر نتواند تحلیل خوبی داشته باشد و دیگر روی استراتژی خود معامله نکند و بدون داشتن استراتژی معامله کند که موجب باخت میشود ممکن است ضررهای هنگفتی با آن وارد شود.

 

اموزش باینری اپشن

پس یکی از نکاتی که باید به آن آگاه باشد در آموزش باینری آپشن روانشناسی معامله گری می باشد که در زیر چند نکته آن را به شما آموزش می دهد.
طمع نکنید

یکی از نکاتی که حتماً باید آن را درک کنید و اجرا کنید این است که در بازار موقعیت بسیار فراوان است و هیچگاه هیچگاه طمع نکنید.
مثلاً اگر در یک روز سود مناسبی عآید شما شد و از این بازار سود خوبی کردید دیگر لپ تاپ خود یا کامپیوتر خود را خاموش کنید و به کارهای خود برسید و لزومی ندارد که به شنید و دوباره و دوباره ترید کنید.

از باخت ترس نداشته باشید

هیچ گاه در این بازار از ضرر کردن نترسید و نگران ضرر نباشید این بازار هم سود دارد هم ضرر دارد این بازار به قول ضرب المثل قدیمی دو سر طلا می باشد و هم سود های فراوانی عاید شما می کند و هم ضرر پس از ضرر کردن نترسید اگر معامله ای با ضرر بسته شد نگران نباشید و خود را ملامت نکنید و به دنبال فرصت بعدی بگردید.

اموزش باینری اپشن

 

در آموزش باینری آپشن یکی از مشکلات مهم معامله گر ها همین ترس از باخت است برای همین همیشه به دنبال استراتژی های ۹۰ درصد و ۱۰۰% ای هستند که در این بازار ناموجود می باشد اگر این را قبول کنیم که در این بازار هم ضرر هست و هم سود یک معامله گر موفق می شویم پس باید از سود هامون محافظت کنیم و ضرر های کمی در این بازار بدهیم و مدیریت سرمایه خود را رعایت کنیم.

شاگردانی داشتم که بعد از دیدن من می‌گویند آقای تات یک استراتژی ۱۰۰ درصد به ما یاد بدهد تا ما بتوانیم پول در بیاریم و معامله کنیم و زندگی مان را نجات بدهیم اما هیچ استراتژی صددرصدی در این بازار وجود ندارد.

پس خواهشاً شما هم این را باور کنید که در این بازار هم باخت وجود دارد و هم برد هم سود وجود دارد هم ضرر طوری برنامه ریزی کنید که سود های تان از ضرر های تان بیشتر باشد تا یک معامله گر موفق باشید .
یکی از معامله‌گران موفق امریکا به نام لنس ده سال پشت هم ضرر می کرد تا اینکه موفق شد به سود مستمر برسد.

اینها مهمترین حرف‌هایی هست که قبل از آموزش استراتژی ها و یادگیری استراتژی ها و اجرای آن ها شما باید بدانید هر استراتژی باخت دارد و برد این شما هستید که باید به نحو احسنت از آن استفاده کنید.

لاک پشت باشید

یاد بگیرید که در کار ترید و معامله گری لاکپشت باشیم و مثل یک لاک پشت آهسته و پیوسته حرکت کنید تا مثل خرگوش تند و تیز و بخواهید سود های آنچنانی از این بازار بگیرید و یک شبه راه صد ساله را بروید.

چک لیست تهیه کنید

من به تمام شاگردان خود می گویم که همیشه از معاملات خود چک لیست تهیه کنند و معاملات خود را بنویسند و حتی علت برد و باخت خود را بنویسند تا یادشان باشد در معاملات بعدی از تجربیات خود استفاده کنند.

 

اموزش باینری اپشن

نوشتن یکی از راههای آموزش ذهن است که به ذهن یاد می دهید که کجاها وارد معامله شود و کجاها اشتباه کرده که آن اشتباه را دیگر تکرار نکند.
برای این کار شما باید تایم دقیق ترید جفت ارز و علت برد یا علت باخت خود را بنویسید.
و حتماً باید بنویسید برداشتی که از این معامله داشته اید و به چه علت معامله کرده اید این به شما کمک می کند تا در معامله گری پیشرفت زیادی بکنید.

منظم باشید

تلاش کنید همیشه و همیشه در باینری آپشن و در  معاملات خود منظم باشید و ساعات خاصی را برای معامله گری انتخاب کنید و به آن پایبند باشید بهترین ساعت معامله کردن ساعت ۱۱ تا ۴ بعد از ظهر می باشد که بازار نوسانات زیادی ندارد.
پس همانطور که گفتم در  آموزش باینری آپشن سعی کنید به معامله گری خود یک نظم خاص بدهید و ساعت خاصی را برای ترید انتخاب کنید.

آموزش ببینید 

سعی کنید آموزش باینری اپشن را درماه دوره کنید و یا اگر استادی دارید معاملات خود را به استاد تان نشان بدهید و نظر آن را جویا بشوید استاد مثل چراغ راهی است برای شما در این راه تاریک که تجربیات خودش را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از آن تجربیات برای ترید های موفق تر استفاده کنید.

اموزش باینری آپشن



لینک کانال تلگرام  وکانال سیگنال ما عضو کانال بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید

https://t.me/binaryoptioniranian



جناب تات که ۵ سال است آموزش باینری آپشن  و فارکس را به دانشجویان خود ارائه می‌کند یکی از برترین اساتید ایران می باشد که با پشتیبانی ۲۴ ساعته و یک ساله خود زبانزد عام و خاص میباشد.
به شما پیشنهاد می دهم که آموزش های ایشان را تهیه کنید تا بتوانید از تجربیات ایشان در معاملات خود استفاده کنید ایشان طی یک سال به شما پشتیبانی می دهد .

 

آدرس کانال تلگرام جناب استاد تات

https://t.me/binaryoptioniranian

شماره تماسهای پشتیبانی

پشتیبانی اول : 09336161040

پشتیبانی دوم: 65120025

بازدیدها: 299

2 دیدگاه در “آموزش باینری آپشن (بهترین استراتژی یک دقیقه آلپاری کوتکس پاکت آپشن)

  1. سید مهدی گفت:

    سلام استاد تات من دانشجوی خصوصی شما هستم خواستم از زحمات شما در این ۳ سال تشکر کنم و بگم هم تو آموزش باینری آپشن تک هستید و هم در آموزش فارکس
    من الان یکسال هست که تو سود هستم ماهی ۵۰ درصد حداقل در باینری آپشن و فارکس سود میکنم
    ممنون از شما که آنقدر دلسوز هستید

    1. باینری آپشن ایرانیان گفت:

      ممنون عزیزم لطف داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *