همه مطالب, استراتژی‌ها

آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)

آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)

آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)

در این مقاله میخوانید

آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری) اگر بخواهیم در لغت باینری را معنا کنیم یعنی دو گزینه خرید و فروش .کسانی که در این معاملات قرار می گیرند موقع پایان زمان مقرر با دو شرط و دو امکان روبرو می شوند .

باید بگوییم که اولین امکان این است که سرمایه شان به سود تبدیل شود و دوم این امکان این است که با ضرر دهند.
یعنی در پایان معامله هیچ سودی نبرد و سرمایه شخص آنکه در ابتدا گذاشته ضرر شود و به او برنگردد در این مقاله مفصل به این موضوع می پردازیم چگونه می توان درباره باینری آپشن سود کرد؟

چه کسانی سود میکنند

تنها کسانی که آموزش باینری آپشن را می بینند فقط توانایی این را دارند که در این بازارهای مالی سرمایه به سود چون بازاری بسیار پر نوسان می باشد اگر بخواهیم به طور کلی در آموزش دقیق شویم باید بگوییم که باینری آپشن به معنای معامله اختیار می باشد با دو گزینه خرید و فروش در زمان مشخص.

در مثال یعنی شما یک معامله خرید را باز می‌کنید با تایم معامله ۵ دقیقه ای یعنی در پایان ۵ دقیقه معامله شما بسته می‌شود و اگر پیش بینی شما درست باشد شما سود به دست می‌آورید و اگر پیش بینی شما اشتباه باشد ضرر می کنید.

مثالی می آوریم تا شما بتوانید بیشتر با موضوع را درک کنید وقتی در این نوع بازارها معامله انجام می شود بین دو گزینه می باشد خرید و فروش برای مثال بگوییم در معامله با جفت ارزها اینکه در پایان معامله سود یا ضرر ببینید به فرد معامله گر تنها بستگی دارد این ممکن میباشد سرمایه گذار مبلغی را که در آن معامله گذاشته در کند و از دست بدهد یا به علاوه آن مبلغی که گذاشته ۷۰ تا ۸۰ درصد سود ببرد.

پس کسی که در این راه قدم بر می داردیعنی درآموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)  باید هوش مالی بسیار بالایی داشته باشد و هدفش تنها این نباشد که در یک زمان کوتاه و یک شب پولدار شود پس باید آموزش ببینند و قدرت و علم پیش بینی بازار و تحلیل آنها را به خوبی یاد بگیرد تا سود بگیرد پس به شما پیشنهاد میکنم مقاله آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری) را تا انتها بخوانید

برای این منظور معامله‌گر و تریدر باید آموزش ببینند و کم کم به سود برسد

بعد از چند سال آرام آرام به فکر سود های بزرگ باشد ریسک این معاملات و سرمایه‌گذاری در بازار ایران یا حتی بازارهای فارکس بالا می باشد پس حتماً باید آموزش باینری آپشن را به طور تخصصی فرا بگیرید.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


نکاتی که باید قبل از شروع معاملات باینری آنها را بدانید

آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)

در ادامه آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری) نکات مهم و ضروری آن را برای شما بازگو می کنیم تا آنها را بررسی کنیدم.

حداقل سرمایه شما

۱-شما می‌توانید با مبلغ ۲۰ دلار معاملات خود را شروع اما باید سرمایه‌گذاری به صورتی باشد که شما ریسک آن را بپذیرید و مبلغی را که گذاشتید اگر زمانی از دست بدهید بتوانید آن را جبران کنید

۲- در این بازار فقط به میزان مبلغ مالی که انجام دادید متحمل ضرر می شوید یا سود میکنید .
بعضی ها تصور می‌کنند که شاید بیش از آنچه که سرمایه گذاری کرده باشند ممکن است سرمایه خود را از دست بدهند
۳-نکته سوم با سود و ضرر در یک معامله باید هزینه پرداخت کنید یعنی کمیسیون بروکر یعنی اگر در یک معامله ۱۰ دلار گذاشتید و سود کردید ۸ دلار به شما برگردانده می شود

۴- نکته چهارم برای کسب سود در بلند مدت باید حتماً تعداد پیش بینی های صحیح شما بیشتر باشد و تعداد پیش بینی های غلط شما کمتر.

۵-شما نمیتوانید مالکیت سهامی را که در اختیارتان می گذارند در اختیار بگیرید شما فقط می توانید نوسانات بازار را پیش بینی کنید و از آن سود بگیرید.

راههای کسب درآمد 

برای کسب درآمد در بازار باینری آپشن راه های زیادی در اختیار دارید.
میزان موفقیت و برد شما تقریبا بین ۶۰ الی ۷۰ درصد از کل سرمایه گذاری خواهد بود و بستگی به این دارد که بروکری را که انتخاب می کنید آیا به شما سود خوبی می دهد یا سود کمی می دهند پس در انتخاب بروکر دقت کنید.
معاملات باینری آپشن بسیار راحت است و پیچیدگی های بورس فارکس را ندارند.
معاملات باینری آپشن فاقد کمیسیون ها و اسپرد های پنهان است.


نتایج دانشجویان عزیز ما بعد از آموزش باینری آپشن را در اینجا میتوانید ببینید:

نتایج شگفت انگیز دانشجویان آکادمی باینری آپشن ایرانیان که مقامهای اول تا چهارم مسابقات جهانی را کسب کرده اند.


آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)  و چگونگی انجام معاملات

در این مبحث به شما قدم قدم یاد می‌دهیم چگونه می توانید از باینری آپشن به درآمد دلاری برسید و تمام راه های کسب درآمد را در این معاملات بررسی می کنیم.

۱-بهترین بروکر را انتخاب کنید

برای سود گرفتن از باینری آپشن حتماً باید توجه کنید که بروکر مناسبی را انتخاب کنید باید در نظر بگیرید که امکانات بلوک و سود برگشتی آن به شما چگونه است شما می توانید از سایت هایی مانند آلپاری و کوتکس برای معاملات دمو و مجازی و تمرین استفاده کنید.

۲-در مورد پلتفرم بروکر ها باید بگوییم

هر بروکر پلتفرم و پنل معاملاتی شخصی خود را دارا می باشد باید بگوییم ابزاری که هر کدام به شما ارائه می‌دهند با یکدیگر متفاوت هستند ما به شما پیشنهاد میکنیم به بروکر کوتکس بروید چون پلتفرم بسیار زیبا و کاربردی دارد.لینک ثبت نام کاربران ایرانی آن را در زیر برای شما میگذارم.


مهمترین نکات اصلی در آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)

بروکرهای بسیار مختلفی در حال فعالیت هستند و به شما باینری آپشن را ارائه می‌دهند در زیر معیار های مهمی را که برای انتخاب یک بروکر خوب در باینری آپشن باید به آن توجه کنید را می آوریم.

یکی از بهترین بروکرهای باینری آپشن کوتکس می باشد لینک ثبت نام کاربرای ایرانی…و بروکر دیگر بروکر آلپاری میباشد: لینک ثبت نام کاربران ایرانی بروکر آلپاری

کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما

۱ -خدمات واریز و برداشت سریع و آلی داشته باشد

۲- پشتیبانی و پاسخگویی مناسب و سریع و عامه پسندی داشته باشد

۳ -حتماً پشتیبانی فارسی داشته باشد

۴ -مطمئن شوید که از حریم خصوصی و اطلاعات شما حفاظت می کند

۵ -از دیگران بپرسید که سود آنها را پرداخت کرده باشد

۶- بونوس به شما بدهد همانند سایت کوتکس


پسر خوانده فارکس

شاید شما این را هنوز ندانید که باینری و فعالیت آن از داخل بازارهای مالی جهانی فارکس به وجود آمده و افرادی آن را فرزندخوانده فارکس می نامند پس بهتر است قبل از فعالیت در بازارهای مالی باینری آپشن مفاهیم کلی فارکس و نحوه معاملات در فارکس و تحلیل آن را آموزش ببینید .

اطلاعات پایه در مورد بازار فارکس به دست بیاورید آن زمان به راحتی می توانید در باینری آپشن هم به معامله بپردازید و موفقیت شما تضمین بیشتری دارد.
به همین دلیل هم هست که افرادی همچون جناب استاد مهدی تات که تجارب زیادی در معاملات فارکس دارد در باینری آپشن بسیار موفق هستند .
پیشنهاد می‌کنیم که هر دوی این ها را یاد بگیرید.


اولین قدم در آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)

اولین قدمی که می توانید برای تحلیل این بازار بردارید دانلود نرم افزارمتاتریدر4  می باشد نرم افزار را حتماً شما شنیده اید و شاید تاکنون با آن کار کرده اید می‌دانید که این نرم افزار برای تجزیه و تحلیل بازارهای مالی و فارکس می باشد و شما می توانید روند بازار و به اندیکاتور های مختلف و نمودار های مختلف در آن بررسی کنید و حتی در فارکس با آن به معامله بپردازید .
نقاط قوت متاتریدر این است که این توانایی را دارد که پیاده سازی اندیکاتور و هر نمودار استراتژی که در ذهن شما باشد را میتواند انجام دهد.
و نمودار تمام بروکر ها و کارگزاری‌ها متاتریدر ۴ را در اختیار شما قرار می دهند.


طراحی استراتژی شخصی باینری آپشن

طراحی استراتژی باینری آپشن

طراحی استراتژی شخصی یکی از عواملی که می تواند شما را در باینری آپشن پیروز کند این است که یک استراتژی مناسب شخصی برای خود طراحی کنید تا بتوانید به کمک این استراتژی در بازارهای مالی باینری آپشن به سود مناسبی برسید.

برای اینکه استراتژی شما موفق شود به شما پیشنهاد می‌کنیم که استراتژی های مختلف را در سایت های مختلف و یوتیوب و آپارات مشاهده کنید و آنها را تست کنید تا بتوانید مناسب ترین آنها را برای خود پیدا کنید.

ببینید کدام استراتژی به روحیات شما میخورد و می‌توانید با کدام استراتژی به سود بیشتری برسید و آنها را با هم ترکیب کنید و یک استراتژی شخصی به وجود بیاورید. ویا آموزش باینری آشن ببینید تا یاد بگیرید.


نتایج دانشجویان عزیز ما بعد از آموزش باینری آپشن را در اینجا میتوانید ببینید:

نتایج شگفت انگیز دانشجویان آکادمی باینری آپشن ایرانیان که مقامهای اول تا چهارم مسابقات جهانی را کسب کرده اند.


هرچه بیشتر یاد بگیرید

اگر که حتی به یک استراتژی موفق رسیدید به این اکتفا نکنید و هرروز هرروز باید شما آموزش ببینید برای آموزش باینری آپشن و یاد بگیرید از تصورات اشتباه معامله گر ها این میباشد که فکر میکنند یک استراتژی برای همیشه سوده می باشد .

به آنها جواب می‌دهند اما مطمئن باشید که این یک فکر غلط و اشتباه می باشد بنابراین باید همیشه زمان بگذارید تا بتوانید آموزش های بیشتری ببینید تا در این بازار پر نوسان به سود بیشتری دست پیدا کنید.

اگر که این مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و استراتژی خود را در ساعت ها و زمان ها و روزهای مختلف تست کردید و جواب داد اکنون موقع سرمایه گذاری می باشد.

پیشنهاد می کنم همواره با سرمایه بسیار کم و اندک وارد معاملات خود بشوید و در این بازار شروع به معامله گری کنید تا خدای نکرده ضرر هنگفتی به شما نرسد .پس حتما آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری) را دنبال کنید
باید بدانید که برای واریز و برداشت پول از بروکر خود باید یک حساب پرفکت مانی هم افتتاح کنید  همچنین باید از تبدیل پول خود از دلار به ریال یا از ریال به دلار از صرافی های معتبر استفاده کنید.


آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)

انواع باینری آپشن

خب میرسیم به آموزش انواع و اقسام باینری آپشن باید بدونید که معامله گری در بازار باینری چیز بسیار پیچیده ای نیست معامله گر در هنگام معاملات در این بازار فقط و فقط دو انتخاب خرید و فروش دارند حالا هر جفت و یا سهامی که باشد و یک تایم معامله را برای معامله باید انتخاب کند و بعد از آن گزینه خرید و فروش را بزند یا همان گزینه کال یا پوت call , put.

آپشن خرید یا call یا همان buy

معامله خرید معامله ای که در آن بعد از اینکه ما تحلیل جفت ارز را انجام دادیم و بر روی استراتژی خود تحلیل کردیم که قیمت به سمت بالا میرود می توانیم آن را انجام بدهیم وقتی که شما معامله خرید را انجام می دهید باید قیمت بالاتر از نقطه ورود شما برود تا شما به سود برسید و اگر قیمت بالاتر از نقطه ورود شما بود بعد از تمام شدن زمانی که معین کرده اید شما به سود خواهد رسید.

معامله آپشن فروش یا put یا sell

خوب در معامله فروش شما بعد از تحلیل و اینکه بدانید که قیمت ریزش خواهد کرد باید وارد معامله سل sell شوید یا همان فروش .
اگر روی جفت ارزی که دارید معامله می کنید بعد از اینکه به معامله فروش ورود کردید قیمت پایین تر از نقطه ورود شما بعد از تایم مشخص ای که انتخاب کردید بسته شود شما در آن معامله سود کردید و بستگی به سود آن بروکر دارد بروکرها هفتاد یا هشتاد درصد سود به شما میدهد یا به اصطلاحی payout منظور برگشت پول است.

باینری آپشن محبوب تر از فارکس میباشد؟

بازار معاملات باینری آپشن و برطبق آموزش باینری آپشن در سال ۲۰۰۸ این بازار به عنوان یک بازار مالی شناخته شده است.
در سال ۲۰۱۲ معاملات آن رشد بسیار زیادی داشته است و معاملات این نوع بازار بین معامله گر ها اعتبار بیشتری را کسب نموده.
در این زمان اصطلاح لغت باینری آپشن از طرف مردم در گوگل سرچ بیشتری را داشته و گزارشهای کارگزاران بازار فیوچرز نشان می دهد که این معاملات حتی از معاملات فارکس در حال پیشی گرفتن می باشد .
اسپرد نداشتن و ساده بودن این بازار یکی از مهمترین دلایلی بوده که معامله گران را به سوی خود جذب کرده است.
پس از لحاظ امنیت بازار هیچ نگرانی نباید داشته باشید و بازار باینری آپشن قوانینی دارد که شما میتوانید به راحتی در آن کار کنید.

اما امنیت شما در این بازار به این بستگی دارد که یک بروکر بسیار خوب و مناسبی را انتخاب کنید همانند کوتکس و یا آلپاری زیرا هیچ معاملی به دور از ریسک نیست تمام معاملات از جمله فارکس و یا باینری آپشن دارای ریسک بسیار بالایی هستند و هیچ نوع تضمینی برای سود بردن از این بازار در آینده برای شما وجود ندارد

اگر سرمایه ای را وارد بازار می کنید حتماً باید ریسک های آن را هم محاسبه کنید و بپذیرید و مدیریت سرمایه خود را اجرا کنید.


نکاتی را که قبل از معامله گری و آموزش باینری آپشن باید آنها را رعایت کنید.

۱- انتخاب بروکر خوب (کوتکس)

آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)

بروکری را باید انتخاب کنید که حتماً دارای مجوزهای لازم از مراجع بین المللی و معتبر دارا باشد تابا مشاهده این مجوز ها شما مطمئن شوید که این بروکر زیر نظر مراجع بورسی می باشد مقررات مالی را اجرا می‌کند.

۲ -پلتفرم های معاملاتی شما

باید کارگزاری را انتخاب کنید که دارای پلتفرمی ساده و زیبا و دارای سرعت اجرایی بسیار بالایی باشد چون در باینری آپشن ثانیه ها هم برای شما موثر و مطرح می باشد حتماً باید دقت کنید این پلتفرم ها به خوبی کار کند و طراحی شده باشد پلتفرم خوب نقش مفیدی در معاملات تجاری شما در در این نوع بازار دارد همچنین می توانید با داشتن اپلیکیشن موبایل هر زمان و هر مکان به معامله انجام دهید.

۳-پشتیبانی بروکر

باید دقت داشته باشید که کارگزاری که در آن کار می کنید پشتیبانی بسیار خوبی به شما بدهد ندادن پشتیبانی خوب به شما اعتماد مشتری های یک بروکر را از بین میبرد.

۴-حساب دمو یا حساب آزمایشی

از آنجا که در این ده سال من مشغول ترید در بازار های معاملاتی باینری آپشن هستم و آموزش باینری آپشن میدهم به یاد ندارم که هیچ بروکری به کاربران خود حساب های دمو یاهمان حساب های آزمایشی ندهد پس حتماً قبل از معاملات در باینری آپشن استراتژی خود را در حساب های دمو و یا حساب های آموزشی تست کنید و بعد وارد بازار معاملات باینری آپشن شوید.آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

۵-مدیریت سرمایه در آموزش باینری آپشن

بهتر است که در معاملات باینری آپشن عواملی را که باعث کاهش ریسک معاملاتی شما در این نوع بازار می‌شود را بدانید آنها را در زیر برای شما آورده ایم.

۶-سیستم شخصی معامله گری مشخصی داشته باشیم

یکی از دلایل مهمی که شما را در باینری آپشن به سود می‌رساند داشتن یک سیستم معاملاتی خوب و مشخص است که بر آن باید پایدار باشید و همیشه آن را اجرا کنید و در اجرای آن هیچ وقت سرسری عمل نکنید.

۷-روند بازار را درک کنید:
یکی از مهمترین دلایل برد شما و سود کردن شما در باینری آپشن این ما این می باشد که شما حتماً باید روند را شناسایی کنید و ترجیحاً روی روند معامله باز کنید این کمک شایانی را به شما خواهد کرد تا در معاملات باینری آپشن و بعد از آموزش باینری آپشن به موفقیت برسید.

۸-ترید بلند مدت تر

توجه به تایم ترید و یا همان زمان ترید بسیار مهم است بعد از سالها تدریس و معامله گری در این بازار متوجه شدند که کسانی که از تایم معامله بالاتری استفاده می کنند موفق تر هستند یعنی کسانی که در تایم معاملات یک دقیقه ای معامله می کنند با ریسک بیشتری معامله می کنند و کسانی که در تایم مامله بالاتر مثلاً ۵ الی ۱۵ دقیقه در حال معامله هستند احتمال موفقیت بیشتری را دارا می باشند.

۹-زیر نظر گرفتن جفت ارزهایی که با هم همبستگی دارند:

اگر که در فارکس و یا باینری آپشن معامله کرده باشید مطمئناً تاکنون متوجه شده اید که بسیاری جفت ارزها با هم همبستگی دارند یعنی اگر جفت ارزی به صورتی شارپی بالا برود جفت ارز دیگری به صورت شارپی پایین می آید مثل چارت یورو به دلار یا دلار فرانک سوئیس، که برعکس هم عمل میکنند و همبستگی معکوس دارند همیشه باید این نوع نمودار های قیمتی را زیر نظر بگیرید.

۹-کنترل احساسات

یکی دیگر از مهم ترین بخش معاملات در باینری آپشن کنترل احساسات. می باشد اگر شما شخصی هستید که نمی توانید کنترل احساسات خود را داشته باشید به شما پیشنهاد می کنم وارد بازار فارکس و باینری آپشن نشوید چون اگر نتوانید بر احساسات خود کنترل داشته باشید یک معامله گر موفق نمی شوید.

۱۰-میزان سرمایه ورود به معامله در 

میزان سرمایه ورود به یک معامله باید یک تا سه درصد از کل سرمایه شما باشد شما نباید مثلاً با ۱۰ درصد و یا ۲۰ درصد از سرمایه خود وارد یک معامله شوید اگر آن معامله ضرر شود چه میشود شما ۲۰ درصد از سرمایه خود را از دست داده اید و عصبانی می شوید و نمی توانید بر اساسات خود کنترل داشته باشید و دست به کارهای عجیب غریب میزنید و فقط دوست دارید که دکمه خرید و فروش را بزنیم تا ضرر از دست رفته جبران شود.


آیا باینری آپشن قمار است:

آیا باینری آپشن قمار است

خیلی از دوستان از من می‌پرسند که آیا باینری آپشن قمار است بروکرها این بازار را قمار نمی دانند یکی از دلایلی که آنها این بازار را قمار نمی دانند این هست که نفر سوم هم در این بازار پول پرداخت می‌کند و پول مشارکتی دارد.در ادامه آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری با باینری آپشن)

دومین دلیل این است که هیچ کارمزد از طرف بروکر به بهانه قرعه کشی در پایان تجارت به شما داده نمی شود به زبان ساده اگر بگویند در قمار اگر شما برنده شوید چند برابر آن را به شما خواهند داد و به شما پاداش می دهند اما در باینری آپشن فقط بخشی از پول شما به عنوان سود به شما پس داده خواهد شد.در ادامه آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)

اما دلایل افرادی که میگویند آموزش باینری آپشن و خود معاملات باینری آپشن قمار است این است که میگویند وقتی که شما در یک بازار پیش بینی میکنید و آن باعث از دست رفتن پول می شود مثل یک بازی شانسی می باشد و این یعنی قمار اما باید از این دسته افراد این سوال را پرسید آیا این تفسیر شما برای تمام معاملات سهام و دارایی و هست پس با این تفسیر تمام معاملات بازار سهام و دارایی و بورس ایران و بورس طلا باید قمار نامیده شود چون اگر پیش بینی شما در خرید سهام مثلاً سهام ایران خودرو اشتباه باشد شما پولتان را از دست می‌دهید.

آموزش باینری آپشن برای چه کسانی می باشد؟

آموزش باینری آپشن و آموزش بازارهای مالی فارکس برای تمام افراد مناسب می باشد اما اگر در فکر این هستید که یک شب پولدار شوید وارد این بازار نشوید برای موفقیت در این بازار حتماً باید صبور باشید و پشتکار داشته باشیم و مرحله و مرحله پیش بروید اول باید آموزش ببینید.در ادامه آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری با باینری آپشن)

در حساب دمو کار کنید بعد در حساب واقعی با پول کم معامله انجام دهید و اگر استراتژی شما موفقیت آمیز بود کمکم حساب خود را افزایش دهید و وارد معاملات بزرگتر با سود بیشتر شوید.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


 استاد بزرگ باینری آپشن ایران(جناب مهدی تات)

ایشان به خاطر سود بسیار زیاد دانشجویان خود به عنوان کارآفرین برتر در برنامه زنده تلویزیونی دعوت شدند از پیشنهاد اول ما تنها ایشان می باشد.

شما میتوانید از آموزش های عالی جناب استاد مهدی تات که بهترین استاد باینری آپشن ایران هست و شاگردانی از سراسر دنیا دارد همچون انگلیس امریکا سوئیس فرانسه استرالیا استفاده کنید و یا در کلاس های خصوصی شان که با سبکی جدید در حال معامله گری در باینری آپشن هست آن هم با ترید های ۵۰۰ دلاری شرکت کنید و آن را یاد بگیرید تا بتوانید با خیال آسوده و راحت در این نوع بازار کار کنید.

آموزشهای ایشان هم برای باینری آپشن هست هم برای فارکس و هم برای اسکالپ کردن شما می توانید به راحتی آنها را فرا بگیرید و در عرض مدت نه چندان طولانی یک تریدر حرفه ای بشوید و با پشتیبانی که ایشان دارد می توانید بسیار پیشرفت کنید.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

اگر شما علمی از این بازار ندارید می توانید به راحتی با عضویت رایگان در کانال سیگنال باینری آپشن رایگان ما به کسب درآمد دلاری بپردازید کانال سیگنال رایگان باینری آپشن ایرانیان در خدمت شما هستم و سیگنال های روزانه ای را به شما می دهند .و همین طور آموزش باینری آپشن.

شما می توانید به راحتی به کسب درآمد دلاری بپردازید اما اگر می خواهید به صورت حرفه ای کار کنید باید حتما آموزش خصوصی و تخصصی ببینید.
لینک کانال سیگنال تلگرامی با 10 سال سابقه

https://t.me/binaryoptioniranian

واردکانال تلگرام شوید بشوید و بعد به ادمین پیام بدهید و بگویید می خواهم به کانال سیگنال شما بشوند تا شما را با عضویت درآورد.

موفق و پر سود باشید


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 45

2 دیدگاه در “آموزش باینری آپشن (درآمد دلاری)

  1. افشین خواجه رستمی گفت:

    سلام
    عالی بود ،ممنون از راهنمایی شما دوستان
    موفق باشید

    1. باینری آپشن ایرانیان گفت:

      خواهش میکنم عزیزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *