فارکس, همه مطالب

آموزش ثبت نام در آلپاری

آموزش ثبت نام در آلپاری

آموزش ثبت نام در آلپاری

تاریخچه شرکت آلپاری

آلپاری، یکی از بروکرهای معتبر در عرصه مالی، در سال 1998 در شهر کازان، روسیه تأسیس شد. این اتفاق در دورانی افتاد که روسیه در گیرگاه یک بحران اقتصادی جدی قرار داشت. در ابتدا، آلپاری به عنوان یک شرکت حرفه‌ای وارد بازارهای سهام شد و خدمات دلالی، نمایندگی و مدیریت سرمایه را ارائه می‌کرد. بعداً، با اخذ مجوز از بانک مرکزی روسیه، در زمینه خدمات مالی فعالیت خود را گسترش داد.

آموزش ثبت نام در آلپاری

سیر تحول زمانی بروکر آلپاری

– در سال 2002، آلپاری به منظور گسترش فعالیت‌های خود به مقاصد بین‌المللی، زبان انگلیسی را به وب‌سایت خود اضافه کرد.

– شرکت آلپاری (UK) در سال 2004 تأسیس شد و در سال 2006 توانست تحت نظر Financial Services Authority مورد رگوله‌گذاری قرار گیرد.

– طی سال‌های مختلف، شعبه‌های متعددی از آلپاری در کشورهای مختلف افتتاح یا تعطیل شدند.

– متأسفانه در سال 2010، به دلیل عدم پیشرفت موفق در زمینه مبارزه با پول‌شویی، شرکت مورد جریمه قرار گرفت.

– در سال 2010، دفتر آلپاری در کشور قبرس تأسیس شد و مجوز از CySEC دریافت کرد. اما در سال 2012، این مجوز لغو شد و دفتر آلپاری در قبرس در سال 2013 بسته شد.

– شرکت آلپاری (UK) در سال 2008 وارد بازار هند شد، اما در سال 2014 خدمات خود را در این کشور متوقف کرد.

– در 19 ژانویه 2015، به علت تغییراتی که در تعویض نرخ ارز در برابر فرانک سوئیسی اتفاق افتاد، آلپاری ورشکست شد.

– از سال 2017، آلپاری به عضویت انجمن فروشندگان فارکس درآمد (AFD) پیوست.

– در همین سال، بانک مرکزی روسیه مجوز آلپاری و چند بروکر دیگر را لغو کرد.

– در سال 2006، شرکت Alpari US LLC تأسیس شد و به عضویت NFA درآمد. اما در سال 2015، عضویت این شرکت در NFA لغو شد.

– در سال 2005، آندری داشین، بنیان‌گذار آلپاری، صندوق خیریه‌ای را تشکیل داد که هدفش کمک به کودکان جمهوری تاتارستان بود.

– در سال 2022، بروکر آلپاری به عنوان یکی از 34 بروکر تأییدشده توسط بانک مرکزی هند در فهرست قرار گرفت.


معرفی بروکر آلپاری

آموزش ثبت نام در آلپاری: بروکر آلپاری در آخرین ماه‌های سال 1998 در روسیه شروع به کار کرد و بسرعت به موفقیت‌های زیادی دست یافت. در سال 2000، این شرکت پلتفرم Metaquotes را معرفی کرد و در سال 2002، امکان استفاده از پلتفرم Meta Trader را برای مشتریانش فراهم ساخت. در این دوره، آلپاری به منظور پیشرفت و بهبود کیفیت خدمات خود تلاش می‌کرد. همچنین در سال 2004، به‌عنوان یکی از اولین بروکرهایی که اپلیکیشن محبوب متاتریدر را برای مشتریان خود فراهم کرد، شناخته شد.

تا طول سال‌ها، بروکر آلپاری تأییدیه‌های متعددی از نهادهای نظارتی کسب کرد که این امر برای مشتریان و اعتماد آن‌ها به این بروکر بسیار مهم است. در این مدت، آلپاری تعداد زیادی جایزه به دست آورد و برای مشتریانش طرح‌های تشویقی بسیاری را اجرا کرد. در حال حاضر، بروکر آلپاری یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایرانیان جهت فعالیت در این حوزه مالی است.

آلپاری یکی از پلتفرم‌های محبوب و معتبر در سطح جهان است که خدمات خود را به ایرانیان نیز ارائه می‌دهد. تقریباً بیش از نیم میلیون فرد ایرانی در حال حاضر از این بروکر برای مشارکت در بازار فارکس استفاده می‌کنند که این اعداد نشان‌دهنده اهمیت بروکر در این میان است.

آموزش ثبت نام در آلپاری

در دوره آخرین سال‌های قرن بیستم و با تأسیس نظام اقتصادی جدید جهان، “آندری داشین” بنیان‌گذار برند آلپاری شد. او به افراد روسی اجازه داد تا در بازار فارکس اقدام به ثبت‌نام در این بروکر کنند. در بازه زمانی از سال 2010 تا 2014، آلپاری مجوزهای مهمی از سازمان‌های رسمی جهانی دریافت کرد. همچنین، وقتی بروکر آلپاری در بازار انگلستان، قبرس و آمریکا حضور داشت، موفق به دریافت مجوزهای FCA و NFA از ایالات متحده آمریکا شد. اما در حال حاضر، این شعبات و مجوزها غیرفعال هستند.


معرفی بروکر آلپاری برای ایرانیان

آموزش ثبت نام در آلپاری :بروکر آلپاری، در طی تقریباً 25 سال اخیر، خدمات خود را به ایرانیان نیز ارائه می‌دهد. در شرایطی که تحریم‌ها موجب محدودیت‌هایی در انجام معاملات مالی شده‌اند، پیدا کردن یک بروکر با سابقه طولانی در بازار فارکس و در عین حال معتبر و با اعتبار، وظیفه ساده‌ای نیست. به همین علت، بروکر آلپاری به عنوان یک انتخاب مطمئن برای ایرانیان به‌ویژه حرفه‌ایان در این زمینه تلقی می‌شود.

با توجه به تحولات اقتصادی جهانی اخیر، بخش زیادی از مشتریان این بروکر ایرانیان بوده‌اند. با سابقه طولانی ارائه خدمات و همکاری قوی با ایرانیان، این بروکر اگرچه ممکن است تنها دارای رگولاتوری سطح یک نباشد، اما برای ایرانیان یکی از بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌آید. این بروکر رگولاتوری‌های قابل‌قبولی دارد که مورد اعتماد مشتریانش قرار می‌گیرد.

حمایت از زبان فارسی یکی از عواملی است که استفاده از این بروکر برای ایرانیان را آسان‌تر می‌کند. خوشبختانه، این بروکر امکان استفاده از زبان فارسی را هم در پلتفرم و هم برای تعامل با پشتیبانی فراهم کرده است، که این امر به عنوان یک نقطه قوت برجسته برای آلپاری شناخته می‌شود.

رابط کاربری ساده، آلپاری را برای همه تریدرها با انواع سطوح دانش و تجربه، مناسب کرده است. به‌طور مثال، در محیط این پلتفرم، شما به راحتی می‌توانید اقدامات مختلف مانند افتتاح حساب، واریز و برداشت و دیگر امور را انجام دهید. همچنین، فرآیند ثبت‌نام، افتتاح حساب و نصب متاتریدر نیز در این بروکر به سهولت قابل اجراست. به طور خلاصه، این بروکر با داشتن ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از زبان فارسی و رابط کاربری ساده، به یک انتخاب مناسب برای انتخاب در مقایسه با سایر بروکرها تبدیل شده است. با در نظر گرفتن همه این عوامل، فعالیت بیش از 500 هزار کاربر ایرانی در این بروکر از جمله اموری است که تصادفی نیست. (البته این آمار بر اساس اطلاعات غیررسمی است.)


آموزش ثبت نام و احراز هویت در بروکر آلپاری

قبل از هر چیز، مهم است به این نکته اشاره کنیم که برای استفاده از خدمات بروکر آلپاری، شما به یک فیلترشکن نیاز دارید. این امر به دلیل محدودیت‌هایی است که کشور در استفاده از این بروکر اعمال کرده است و نه به دلیل خود بروکر. باید توضیح دهیم که بروکر آلپاری یکی از بروکرهای معتبر جهانی است که خدمات خود را به ایرانیان نیز ارائه می‌دهد. برای دسترسی به این بروکر، شما نیاز به VPN با IP ثابت ندارید و می‌توانید از یک فیلترشکن معمولی با سطح امنیت بالا استفاده کنید.

لینک ثبت نام کاربران ایرانی در بروکرالپاری

 

در مرحله اول برای ثبت‌نام در بروکر آلپاری، به وب سایت آن به آدرس www.alpariforex.org مراجعه کنید. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، خدمات بروکر آلپاری برای ایرانیان قابل دسترسی هستند. تاکید می‌شود که تیم مدیریت بروکر، برای راحتی ایرانیان، زبان فارسی را به‌عنوان یکی از زبان‌های رسمی بروکر اضافه کرده است.

با این روش، با کلیک بر روی گزینه “EN” که در تصویر نیز مشاهده می‌شود، می‌توانید به راحتی زبان فارسی را انتخاب نمایید. اگر تصمیم به استفاده از نسخه انگلیسی دارید، برای ثبت‌نام، باید بر روی گزینه “Register” کلیک کرده و برای ورود به حساب کاربری خود، گزینه “Log in” را انتخاب نمایید.

آموزش ثبت نام در آلپاری


در صورتی که تصمیم به تغییر زبان سایت به فارسی دارید، با صفحه‌ای مشابه تصویر مواجه خواهید شد که استفاده از آن بسیار آسان است. برای ثبت‌نام، بر روی گزینه‌ای با نام “ثبت‌نام” که در تصویر نیز مشخص است، کلیک کنید. اگر هم قصد ورود به حساب کاربری خود را دارید، می‌توانید به راحتی بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

به‌علاوه، اگر تصمیم به استفاده از بروکر به زبان دیگری دارید، با کلیک بر روی گزینه “FA”، لیستی از زبان‌های پشتیبانی‌شده توسط بروکر نمایش داده می‌شود. از این لیست، می‌توانید یکی از زبان‌های موجود را انتخاب کنید.

در این قسمت باید بر روی تب “ثبت‌نام” کلیک کنید، و سپس اطلاعات خود از جمله نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره موبایل را در جعبه‌های مخصوص وارد نمایید. لطفاً توجه داشته باشید که این اطلاعات باید به زبان انگلیسی وارد شوند. پس از وارد کردن اطلاعات و تایید گزینه “پذیرش قوانین و سیاست‌های سایت” و تأیید این موضوع که سن شما بیشتر از 18 سال است، باید بر روی گزینه سبزرنگ “ادامه” کلیک نمایید.

آموزش ثبت نام در آلپاری

در قسمت بعدی، شما کشور، تابعیت و شهر خود را از لیست انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه “ادامه” در پایین صفحه کلیک کنید. همانطور که مشاهده می‌فرمایید، فرآیند ثبت‌نام در بروکر آلپاری به دلیل داشتن پشتیبانی از زبان فارسی بسیار ساده است، و ما تلاش داریم تا نکات مهمی که در روند ثبت‌نام باید رعایت شوند، را به شما توضیح دهیم.

آموزش ثبت نام در آلپاری

در این قسمت، بروکر آلپاری یک کد برای شما ارسال می‌کند که می‌توانید از این قسمت انتخاب کنید که چگونه می‌خواهید این کد را دریافت کنید؛ از طریق پیام کوتاه یا ایمیل. روش دلخواه خود را انتخاب نمایید. در مرحله بعد، اعداد درهمی که در تصویر مشاهده می‌شود، وارد کرده و سپس بر روی گزینه “دریافت کد” کلیک نمایید.

سپس کافی است به ایمیل یا تلفن همراه خود مراجعه کرده و کد ارسال‌شده را از ایمیل یا در بین پیام‌های گوشی موبایل خود پیدا کنید و آن را در کادر آخر وارد نمایید.

با وارد کردن کد در مرحله پیش، تقریباً فرآیند ایجاد حساب به پایان می‌رسد. اما در آخر، اگر تمایل دارید تبلیغاتی از طرف شرکت آلپاری دریافت کنید، می‌توانید گزینه مرتبط را فعال کنید و در نهایت بر روی گزینه سبزرنگ “اتمام ثبت‌نام” کلیک نمایید.

ادامه: آموزش ثبت نام در آلپاری

اگر توجه کنید، در مراحل ثبت‌نام در بروکر آلپاری، مرحله‌ای برای انتخاب رمز عبور وجود ندارد، که این مورد بسیار مهم است. به دلیل اینکه بروکر پس از ایجاد حساب، برای شما یک رمز عبور و شماره کابین (که می‌توان آن را به‌عنوان نام کاربری نیز در نظر گرفت) ایجاد می‌کند.

برای مشاهده این اطلاعات، می‌توانید به ایمیلی که در مراحل ثبت‌نام وارد کردید مراجعه کرده و ایمیل ارسالی از بروکر آلپاری را باز کنید. با این حال، اگر به دلیل امنیت و سادگی استفاده از رمز عبور ایجادشده مشکلی دارید، از ابتدا می‌توانید رمز عبور خود را به تطابق با ترجیحات خود تغییر دهید.

برای این کار، به صفحه اصلی بروکر بروید و بر روی گزینه “تنظیمات” کلیک کنید. سپس از زیرمنوی بازشده، بخش “امنیتی و شخصی‌سازی” را انتخاب کنید.

ادامه : آموزش ثبت نام در آلپاری

با مراجعه به بخش “امنیتی و شخصی‌سازی” از مسیری که اشاره شد، با یک صفحه مشابه روبرو خواهید شد. برای تغییر رمز عبوری که توسط بروکر Alpari انتخاب شده است، کافیست به بخش “رمز عبور” که در تصویر مشخص است، مراجعه کنید و بر روی گزینه “تغییر” کلیک کنید.

با فعال کردن گزینه “تغییر”، یک پنجره مشابه در مرحله پیش برای شما نمایان خواهد شد. در اینجا باید رمز عبور فعلی که بروکر Alpari برای شما تعیین کرده است، را در کادر اول و دوم وارد کرده و همان رمز عبور را در کادر سوم تکرار کنید. رمز عبور جدیدی که انتخاب می‌کنید باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و شامل اعداد، حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، و برخی کاراکترهای خاص باشد.

برای تغییر رمز عبور، مانند مراحل ثبت‌نام، یک کد برای شما ارسال می‌شود. شما باید یکی از روش‌های دریافت کد را انتخاب کرده و بر روی گزینه “ارسال کد” کلیک کنید. پس از دریافت کد، آن را در کادر مربوطه وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه سبزرنگ “تغییر” کلیک نمایید.


آموزش تایید هویت در بروکر Alpari

آموزش ثبت نام در آلپاری

پس از ثبت‌نام در بروکر آلپاری، حتماً باید اقدام به تایید هویت خود کنید. تا زمانی که این مرحله را انجام ندهید، امکان انجام معاملات در این بروکر وجود ندارد. برای تایید هویت، ابتدا به حساب کاربری شخصی خود یا همان کابینه وارد شوید. سپس از تب “حساب من”، گزینه “ارسال مدارک” را انتخاب کنید.

اگرچه حتی با ورود به اطلاعات شخصی (مسیری که در قسمت قبل توضیح داده شد) می‌توانید به پایین صفحه بروید و به قسمت “ارسال مدارک” دسترسی داشته باشید. در این بخش، با کلیک بر روی “انتخاب کنید”، باید یکی از مدارک مانند کارت ملی، پاسپورت، کارت اعتباری، گواهی‌نامه و… را انتخاب کنید. سپس با اسکن تصویر مدرک، فایل را به بروکر ارسال نمایید.

با انتخاب نوع مدرک، بر روی “انتخاب فایل برای ارسال” کلیک کنید تا با باز شدن پنجره‌ای، تصویر مدرک خود را به بروکر ارسال کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که عکس آپلود شده باید از نوع PDF، Doc x، Doc، PNG، TIFF، GPEG یا GIF باشد و حجم آن حداکثر 5 مگابایت باشد.

شروع معاملات در بروکر Alpari و اتصال به نرم‌افزار متاتریدر

آموزش ثبت نام در آلپاری

ثبت‌نام و تایید هویت در یک بروکر از مراحلی است که معامله‌گران برای شروع معاملات خود باید انجام دهند. اما به دلیل دسترسی به معاملات در برخی از بروکرها، برخی از افراد ترجیح می‌دهند از پلتفرم‌های معاملاتی ویژه‌تری استفاده کنند تا مزایای معاملاتی خود را بهبود بخشند و رصد بهتری بر روی معاملات خود داشته باشند.

یکی از نرم‌افزارهای پرکاربرد و محبوب برای معامله، نرم‌افزار متاتریدر است. برای استفاده از این نرم‌افزار و معامله از طریق حساب کاربری خود در بروکر، ابتدا باید یک حساب معاملاتی در بروکر Alpari ایجاد کنید و سپس آن را به نرم‌افزار متاتریدر متصل کنید.

برای انجام این کار در بروکر Alpari، دو مسیر را می‌توانید دنبال کنید که در تصویر نیز نمایش داده شده‌اند. در ستون سمت راست تصویر، دو گزینه وجود دارد. اگر تمایل دارید به معامله ارزهای فارکس، فلزات یا CFD داشته باشید، باید گزینه اول را انتخاب کنید. در صورتی که به معاملات آپشن علاقه دارید، می‌توانید به گزینه دوم رجوع کنید.

همچنین با کلیک بر روی گزینه “افتتاح حساب” که در وسط تصویر مشخص شده است و به آن در تصویر اشاره شده است، می‌توانید حساب معاملاتی خود را ایجاد کنید.

پس از انتخاب هر یک از مسیرهای گفته‌شده (البته انتخاب فارکس، فلزات و CFD از سمت راست)، با چنین صفحه‌ای مواجه خواهید شد. ابتدا باید نوع حساب خود، یعنی حساب حقیقی یا مجازی، را در بخش “نوع حساب” مشخص کنید.

در صورتی که به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای درنظر گرفته می‌شوید، می‌توانید نوع حقیقی را انتخاب نمایید. اما اگر تازه به بازار فارکس وارد شده‌اید، مناسب‌تر است نوع مجازی را انتخاب و تا زمانی که اطمینان ندارید که می‌توانید سودآوری داشته باشید، حساب مجازی را حفظ کنید.

پس از انتخاب نوع حساب، باید یکی از زیرمجموعه‌های حساب که برای هر نوع موجودند، مثل استاندارد، ECN و …، را انتخاب کنید. توضیح مختصری از هر نوع حساب در ستون سمت چپ تصویر قابل مشاهده است. به عنوان مثال، حداقل مبلغ برای افتتاح هر حساب چقدر است، اسپردها، پلتفرم‌های معاملاتی و سایر ویژگی‌ها از اطلاعاتی است که در ستون سمت چپ در دسترس شما قرار دارد.

در بخش بعدی می‌توانید ارز مورد نظر برای حساب خود را انتخاب کنید. این انتخاب باعث می‌شود موجودی، سود و زیان شما به ارز مورد نظر (مثلاً دلار آمریکا یا یورو) تبدیل شود. پس از انجام تمامی مراحل فوق، کافی است روی گزینه “افتتاح حساب” در پایین صفحه کلیک کنید.

تنها نکته‌ای که باقی مانده، این است که اگر نوع حساب را مجازی انتخاب کنید، باید مبلغی را به‌عنوان سرمایه اولیه انتخاب کنید. به عبارت دیگر، این مبلغ مجازی و در صورت سود یا ضرر شما تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت. این مرحله به عنوان یک آزمایش ایفا می‌شود. در نهایت، اگر توانایی خود را در بازار با مبلغ معینی احساس می‌کنید، این مبلغ را به‌عنوان سرمایه واقعی در حساب حقیقی خود وارد کنید.

بعد از زدن گزینه “افتتاح حساب”، یک صفحه جدید برای شما باز خواهد شد، در این صفحه، اطلاعات حساب معاملاتی شما برای استفاده در متاتریدر قرار دارد. در صورتی که نرم‌افزار متاتریدر را نصب نکرده‌اید، از لینکی که در همین بخش قرار دارد، استفاده کنید و برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید تا پس از وارد کردن اطلاعات، به معامله‌گری بپردازید.

همچنین، می‌توانید از قسمت “Platforms and Applications” یا “پلتفرم‌های تجاری و نرم‌افزارها” به لینک دریافت متاتریدر دسترسی داشته باشید.

ادامه : آموزش ثبت نام در آلپاری

خب بعد از دانلود و نصب برنامه متاتریدر، با یک صفحه مشابه مواجه خواهید شد که در آن باید به سروری که در هنگام افتتاح حساب در بروکر Alpari انتخاب کرده بودید، متصل شوید. ابتدا بر روی نام سرور موردنظر کلیک کنید و سپس گزینه “Next” را انتخاب کنید.

در صورتی که سرور موردنظر خود را پیدا نکردید، امکان اضافه کردن آن وجود دارد. با اسکرول کردن لیست سرورها به پایین، روی علامت + کلیک کرده و نام سرور موردنظر خود را وارد کنید. سپس با کلیک روی دکمه “Scan”، سرور شما به لیست اضافه خواهد شد و شما می‌توانید آن را انتخاب کنید.

البته باید بگم شما میتوانید در پایین صفحه سایت در قسمت کاربری خود پلتفرم متاتریدر 4 و 5 را از بروکر  و سایت آلپاری دانلود کنید

 

لطفا توجه داشته باشید که انتخاب نام کاربری، رمز عبور و همچنین سرور باید به دقت انجام شود. در صورتی که در ورود اطلاعات به خطا برخورد کنید، برای بازگشت به صفحه قبلی می‌توانید به تب “File” در بالای صفحه مراجعه کرده و سپس روی “Open an Account” در زیرمنوی باز شده کلیک نمایید. با این کار، فرصت دیگری برای انتخاب سرور و وارد کردن اطلاعات خود فراهم می‌شود.

پس از انتخاب سرور که باید به دقت انجام شود، حالا باید نام کاربری و رمز عبوری که پس از ایجاد حساب در بروکر Alpari به شما اختصاص داده شده، را در جعبه‌های مربوط وارد نمایید. توجه داشته باشید که بر اساس حساب کاربری که پیش‌تر در بروکر ایجاد کرده‌اید، باید بخش بالایی به نام “Existing Trade Account” را انتخاب کنید؛ اما اگر تاکنون حساب کاربری نداشته‌اید، باید یکی از گزینه‌های پایینی که مرتبط با ایجاد حساب واقعی یا آزمایشی (دمو) می‌شود را انتخاب نمایید.

در نهایت با کلیک روی گزینه “Finish”، مراحل به اتمام می‌رسد و شما آماده برای شروع معاملات در متاتریدر خواهید بود.


واریز سرمایه به بروکر آلپاری

آموزش ثبت نام در آلپاری

امکان داشتن حساب با ارزهای دلار آمریکا (USD) و یورو (EUR) برای کاربران بروکر آلپاری وجود دارد. به‌طور معمول، اغلب افراد ایرانی ارز دلار را به‌عنوان نوع حساب شخصی خود انتخاب می‌کنند. باید توجه داشت که حساب شخصی به‌عنوان یک حساب پشتیبانی عمل می‌کند. به عبارت دیگر، با واریز سرمایه به این حساب، قادر به انجام معامله نخواهید بود. برای این‌که بتوانید معاملات خود را انجام دهید، نیاز است مبلغ موردنظر خود را به یکی از حساب‌های تجاری (حساب معاملاتی) انتقال دهید. در این مرحله، نیاز به انجام انتقال داخلی دارید.

انتقال دارایی بین حساب‌ها در بروکر آلپاری بسیار آسان است، اما در آینده به تفصیل به این موضوع خواهیم پرداخت. در این بخش، می‌خواهیم راجع به واریز سرمایه برای معاملات واقعی در بازار توضیح دهیم. امکان معامله در بازار فارکس و بازارهای جهانی با استفاده از ریال ایران وجود ندارد؛ به همین دلیل برای واریز مبلغ به حساب خود در بروکر نیاز به یک راهکار جانبی دارید. در واقع، این کار توسط صرافی‌ها انجام می‌شود.

برای شروع معاملات حقیقی، نیاز به سرمایه اولیه دارید. بنابراین، باید بتوانید سرمایه خود را به بروکر آلپاری واریز کنید. بعد از افتتاح حساب، با اسکرول به پایین صفحه به بخش انتقال وجه می‌رسید که در آن امکان واریز سرمایه وجود دارد.

پس از ورود به بخش انتقال وجه، ابتدا نوع انتقال را به واریز وجه تنظیم می‌کنید. سپس باید یکی از پلتفرم‌های پراکنده برای انجام این عملیات را انتخاب نمایید. معمولاً انتخاب بهترین پلتفرم بر اساس کارمزد کم، امنیت و سرعت انجام معامله انجام می‌شود. به‌عنوان نمونه، ما از تتر برای شارژ حساب استفاده میکنیم که پایین ترین کارمزد را دارد.

سپس باید یکی از حساب‌های شخصی یا تجاری خود در بروکر را برای انتقال وجه انتخاب کنید. با انتخاب تمام اطلاعات موردنظر، با کلیک بر روی دکمه “ادامه” به مرحله بعدی انتقال وجه خواهید رفت.

در اینجا شما میتوانید گزینه کریپتو را انتخاب کنید و از تتر بر روی شبکه trc20 برای واریز استفاده کنید

در اینجا گزینه انتقال کریپتو را انتخاب کنید

برای آموزش ساخت کیف پول تتر ولت ترون لینک کلیک کنید

و بعد روی ادامه کلیک کنید در صفحه بعد مقدار ارزی را که میخواهید جابه جا کنید را بنویسید و بهد موافقت با قوانین را بزنید تا به صفحه بعد منتقل بشید در مرحله اخر ارز خود را usdt بگذارید در شبکه trcb و بعد ادرس کیف پول بروکر را گپی کنید و در کیف پول خود یا صرافی که از آن تتر دریافت کردید جایگذاری کنید و در آخر هم انتفال دید.

مبلغ مورد نظر بعد از چند ساعت در حساب شما مینشیند.

برای برداشت وجه هم از این راه باید عمل کنید و چندان فرقی ندارد…


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 41

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *