همه مطالب, استراتژی‌ها

استراتژی 90 درصد باینری آپشن

استراتژی 90 درصد باینری آپشن

استراتژی چیست

استراتژی 90 درصد باینری آپشن قبل از آنکه بخواهیم به استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن بپردازیم باید معنی دقیق استراتژی را برای شما بازگو کنم تا اصلاً متوجه بشیم وقتی می گوییم استراتژی منظورمان چیست این باعث می‌شود که شما بدانید که اصلاً باید برای اجرای یک استراتژی چه کار کنید .

 

استراتژی 90 درصد باینری آپشن

 


قبل از مطالعه کامل مقاله به یاد داشته باشید که فقط با آموزش حرفه ای وپشتیبانی و تمرین شما به سود مستمر می رسید پس تردید را کنار بگذارید و همین الان اموزش های تضمینی آکادمی باینری آپشن ایرانیان و جناب استاد مهدی تات را تهیه کنید برای تهیه آموزشها به آیدی زیر پیام دهید یا با شماره زیر تماس بگیرید:

09336161040

mahditatm@

https://t.me/mahditatm


اگر میخواهید در بروکر خوب کوتکس ثبت نم کنید وبیشتر با آن آشنا شوید به مقاله برسی بروکر کوتکس مراجعه کنید.(لینک ثبت نام بروکر خوب کوتکس):

https://qxbroker.com/sign-up/?lid=184034


ادامه مقاله

خیلی ها فکر میکنند استراتژی تنها زدن یک دکمه هست یا برد یا باخت…

نه به این شکل نیست استراتژی باید در ذهن شما نهادینه شود و یک عادت ذهنی ایجاد کند…

شما باید استراتژی را که یاد می گیرید دقیقا طبق همان راهبردی که در آموزش شما هست انجام بدهید نه کم نه زیاد…

بعضی از شاگردانم را دیده ام که بعد از آموزش های استراتژی های شخصی بنده آنها چیزهای به استراتژی اضافه میکنند و از آن چیزهایی کمک می کنند.

این نمی شود ‌نمبتوان آن را ساده سازی کرد نمی‌توان آن را اضافه کرد یک استراتژی شخصیت خاص خودش را دارد… الگوی خاص خودش را دارد …زمان و مکان خاص خودش را دارد … و تمام این موارد و الگوها را شما باید رعایت کنید.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

استراتژی 90 درصد باینری آپشن

 

استراتژی یعنی یکسری از تصمیماتی که با الگوهای خاص و انجام شود و باید دقیقا آن راهبرد ها انجام شود.


تا آن را درست درک نکرده اید از دست کشیدن از اجرای آن خودداری کنید.

بعضی از دوستان را دیده ام که تا یک استراتژی را تست می کنند و انجام می دهند زود از آن دست می کشند و میگویند این به دردمان نمی خورد .

اما در واقع اگر دقت کنیم میبینیم که آنها حتی استراتژی را درک نکردند و درست انجام نمی دهند و می‌گویند که این استراتژی خوب نیست .

یادتان باشد قبل از آنکه از یک استراتژی سرخورده شوید و از آن دست بکشید باید مطمئن شوید که آن را درک کرده اید و دوم آنکه آن را دقیق اجرا کرده اید .

البته نه فقط برای یک بار یا دوبار حداقل ۲۰ بار تا یک میانگین برد و باخت ای از آن به دست آورده باشید.یعنی وین ریت آن استراتژی دقیقاً در آمده باشد.
پس الان می خواهم برای شما یک جمله جالب بگویم .
شما اگر برگردید و به پشت سر خود و به گذشته نگاه کنید می بینید که من درست می گویم…شما بالای ۹۰ درصد از استراتژی های را که به نظر خودتان تست کرده بودید اشتباه درک کرده بودید و یا اشتباه آنها را تست کرده بودید .

الان موقع آن است که بروید و دوباره آنها را تست کنید و قبل از تست کردن حتما آنها را درک کنید تا بتوانید خوب اجرا کنید.

نکته آخر بر سر این موضوع:

نکته آخر ای را که می خواهم برای موضوع به شما بگویم این است که این حرف هایی را که به شما زدم را جدی بگیرید این حرفهای یک معامله گری است که حدوداً ۱۰ سال است در فارکس و باینری آپشن مشغول به ترید و ۵ سال است مشغول به تدریس می باشد.

نتایج شگفت انگیز دانشجویان جناب استاد مهدی تات را میتوانید در اینجا ببینید.

 

استراتژی 90 درصد باینری آپشن

 

مشکلات اجرا نکردن یک استراتژی برای مدت طولانی:

خب دوستان قبل از اینکه بخواهیم برای شما استراتژی های موفق باینری آپشن را آموزش بدهیم (اگر در باینری آپشن تازه کار هستید و میخواهید بدانید دقیقا باینری آپشن چیست به مقاله باینری آپشن چیست نگاهی بیاندازید )و به آن استراتژی ها بپردازیم باید به شما دلیل اجرا نکردن استراتژی ها را گوشزد کنم تا بدانید که مشکل کار است کجا میباشد .

چرا شما نمیتوانید یک استراتژی را اجرا کنید و یا آن را به مدت طولانی تست کنید .

این مهمترین کاری هست که شما باید انجام بدهید و قبل آن باید بدانید که چرا نمی توانید آن را درست انجام بدهید.

یکی از دلایل اینکه شما نمی توانید پایبند باشید به یک استراتژی این است که حوصله شما سر می رود و به قول عامیانه ذهن و مغز شما نمی کشد .
و البته باید به شما بگویند که این برای باهوش بودن و یا باهوش نبودن شما نیست.

دقیق به شما میگویم شما این عادت ذهنی را برای خود ایجاد نکرده اید.

 


ذهن شما یک دایره راحتی را برای خود ایجاد کرده است و همیشه دوست دارد که همان کارهای روزمره خود را انجام دهد و اگر روزی شما بخواهید از آن یک کار متفاوت انجام بدهد سرباز می زند و شما را از انجام دادن آن کار باز می دارد.

این کار ذهن می باشد و دوست ندارد کار جدیدی را آغاز کند و به سرانجام برساند.
خوب دلیلی برای شما می آورم تا بهتر متوجه شوید و این یکی از رازهای یک معامله گر موفق بودن میباشد.

تا حالا به این دقت کرده اید که شما میخواهید بعد از یک مدت طولانی به باشگاه بروید و ورزش کنید بعد از چند روز باشگاه رفتن کارهای جدیدی برای شما پیش می آید مهمانی های جدید دوستان جدید کارهای ضروری و غیرضروری جدید که شما را از باشگاه رفتن باز می‌دارد تمام اینها را ذهن برای شما می آفریند این را بدانید.

و دلیلش هم این است که ذهن از دایره راحتی خود خارج شده و می خواهد دوباره برگردد به همان دایره راحتی خود.

یا مثلاً میخواهید زبان تازه یاد بگیرید مثلاً زبان انگلیسی کلی پکیج آموزشی تهیه میکنید و شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنید چند روز اول بسیار عالی پیش میرود از زن به خاطر یادگیری چیزهای جدید و ترشح هورمون بسیار به وجد آمده و با شما همراهی می کند.

اما وقتی که این هیجانات فرو می نشیند ذهن دوباره می‌خواهد برگردد به همان دایره راحتی کارهای روزمره خود که قبلاً انجام می داده.
و شما بدون آنکه بفهمید و متوجه شوید بعد از چند مدت متوجه می شوید که آموزش زبان انگلیسی خود را ول کردید.

بله تمام این کارها کار ذهن میباشد و این ذهن هست که نمیخواهد دایره راحتی خود را یا به زبان ساده بگویم همان کارهای روزمره و روتینی که انجام می داده کاری رو بیشتر انجام بدهد.

پس یادتان باشد دراستراتژی 90 درصد باینری آپشن هنگام اجرای یک استراتژی و یا معامله گری ذهن می خواهد از این کار جدید سرباز زدند و برگردد به دایره راحتی خود اما خوب ما چه کنیم چه راهکاری داریم برای اینکه ذهن ما را برنگرداند به دایره راحتی خود.

حتی من پا را فراتر از این می گذارم و به شما میگویم حتی آن باخت هایی که شما در یک معامله عجولانه به دست می آورید و نصیب شما می شود و ضرر هایی را که نصیب خود می کنید… کار ذهن می باشد تا شما را از این معامله گری و کار جدیدی که در پیش دارید باز دارد.

بله تمام این ها را زن برای شما فراهم می کند تا برگردد به دایره راحتی خودش.

 

 

مثل یک گربه ای که در آفتاب لمیده و دارد آفتاب می گیرد و لذت می برد و کسی پا روی دمش می گذارد او را با چنگ های خود تنبیه می کند تا دیگر مزاحم استراحتش نشود.

خوب حالا که این را فهمیده ایم باید راهکاری پیدا کنیم تا با آن مقابله کنیم.

یکی از راهکارهای مقابله با دایره راحتی ذهن ایجاد کردن عادت های ذهنی و نهادینه کردن آنها می باشد یعنی انقدر آن کار را مستمر و با نظم و ترتیب و به تکرار انجام دهیم که بشود جزئی از عادت ذهنی ما….

یعنی بشود جزیی از دایره راحتی ذهن تا دیگر آن کار را به راحتی انجام بدهد نه به سختی.

پس همانطور که متوجه شده اید برای نگاه کردن به چارت و صبوری هم شما باید تمرین کنید.

بله من همیشه به شاگردانم تمرین صبر می دهم و با آنها استراتژی هایی را کار می‌کنم که احتیاج به صبر دارد و شما هم در استراتژی 90 درصد باینری آپشن  باید آن را تمرین کنید.

پس شما باید یاد بگیرید که صبور باشید و نگاه کردن به چارت و انتظار کشیدن را تمرین کنید.

شما باید یاد بگیرید که اگر میخواهید استراتژی را تست کنید و وین ریت آن را به دست بیاورید باید دقیقاً همان استراتژی را پیاده کنید نه کم و نه زیاد و این کار هم؛ هم حوصله می خواهد و هم صبوری که این ویژگی ها را هم می توانید با تمرین و تکرار به دست بیاورید.

پس دست به کار بشوید و این عادت های ذهنی را آرام آرام و در طی ماه ها برای خود ایجاد کنید البته با نظم و ترتیب.

استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن

خب میرسیم به اولین استراتژی که می خواهم به شما آموزش بدهم یک استراتژی بسیار عالی برای کسانی که میخواهند واقعاً در این بازار کار کنند و صبور هستند.
استراتژی استوکستیک و موینگ اوریج:

قبل آنکه بخواهم شرح استراتژی را برای شما بازگو کنم اول باید به شما بگویم که اسیلاتور ها چی هستند و اندیکاتورها و موینگ اوریج ها چی هستند و چگونه کار می‌کنند.

تعریف استوکستیک:

 

استراتژی 90 درصد باینری آپشن

 

این اسیلاتور تشکیل شده است از دو میانگین متحرک به نام های کا و دی k and d.
این دو میانگین متحرک به رنگ های آبی و قرمز می باشد.

میانگین متحرک به رنگ آبی که پریود زمانی بالاتری دارد k میباشد و میانگین متحرک قرمز به نام d می باشد که پریود زمانی کوتاه تری دارد.
پریود زمانی به معنای بازه زمانی می باشد که در این اسیلاتور بازه زمانی پنج روزه و سه روزه در پیش فرض آن تنظیم شده است.

همانطور که در عکس میبینید موینگ ها و یا همان میانگین های قیمتی اسیلاتور در دو لول ۲۰ و ۸۰ در حال حرکت می باشند.
این دو لول مناطق اشباع را به ما نشان می دهند.

لول ۲۰ منطقه اشباع در فروش را و لول ۸۰ منطقه اشباع در خرید را به ما نشان می دهد.
خب این از اولین ابزاری که ما در این استراتژی به کار می گیریم.

موینگ اوریج ۲۱:

میانگین متحرک میانگینی می باشد که بالاترین قیمت و پایین ترین قیمت کندل ها را در یک بازه زمانی برای ما مشخص میکند.

اگر برای شما سوال است که میانگین متحرک برای چه کاری می آید باید بگویم که در این استراتژی از میانگین متحرک استفاده می کنیم تا روند لحظه ای قیمت را ببینیم و مشخص کنیم که روند لحظه قیمت آیا صعودی میباشد یا نزولی میباشد.

خوب میرویم سراغ استراتژی و ببینیم استراتژی بر چه مبنایی پایه گذاری شده و به چه صورتی می باشد در زیر توضیحاتی این استراتژی را برای شما شرح می دهند.
خوب طبق عکس هایی که برای شما گذاشتم مووینگ ۲۱ را روی چارت می آوریم و به آن یک رنگ زیبا که مورد پسند ما باشد می دهیم.

میانگین متحرک به ما روند لحظه‌ای قیمت را نشان می دهد و ما در این استراتژی قرار است که فقط روی روند ترید بزنیم.

دوستان به یاد داشته باشید که این استراتژی را می توانید در تایم یک دقیقه ای برای باینری آپشن و در تایم های بالاتر مثلاً در تایم فریم ۵ دقیقه ای برای فارکس استفاده کنید.

استوکستیک دیفالت:
خب اندیکاتور استوکستیک را برای نوسان گیری استفاده می کنیم و صبر کنیم که اسیلاتور روی مناطق اشباع خود بره و ما به خودمان را باز کنیم.

 

تعریف منطق اشباع یا over sold و over bought

این مناطق که در اسیلاتور های مختلف لول های مختلف دارند مثلاً در اسیلاتور های rsi ۳۰ و ۷۰ میباشد.
یا در CCI …لول ۰ و ۱۰۰ میباشد مناطقی هستند که در آنجا خریدار ها و فروشنده ها میلی به خرید و فروش ندارند و انتظار برگشت قیمت را داریم.

البته باید بگویم که همیشه بدینگونه نیست که مثلاً اگر میانگین متحرک در یکی از اسیلاتور ها به منطقه اشباع خرید و فروش برسه قیمت برخواهد گشت اصلاً بدین‌گونه نیست.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

خب بپردازیم به بقیه استراتژی 90 درصد باینری آپشن

در این استراتژی برای خرید ما اول صبر میکنیم که قیمت بالای میانگین متحرک ۲۱ روزه ما قرار بگیرد یعنی بالای مووینگ ۲۱ ما.

وقتی که قیمت در بالای میانگین متحرک قرار گرفت ما این را می دانیم که قیمت حالت صعودی به خود گرفته و ما منتظر خرید می باشیم.

سوالی که اینجا برای ما پیش می آید این است که بهترین زمان برای خرید در این زمان ها چه موقع است مطمئناً بهترین زمان زمانی هست که قیمت به کف خود برسد تا ما آن را بتوانیم بخریم.

خب پس این رسیدن کف قیمت را از کجا باید حدس بزنیم؟

بله اینجا می باشد که اسیلاتور استوکستیک به کار ما می آید.

پست ترین استراتژی همانطور که در عکس به شما نشان داده ام صبر میکنیم برای خرید قیمت بالای میانگین متحرک ۲۱ ما برود و باسن دوباره ثبت می کنیم که میانگین های متحرک اسیلاتور استوک کلاسیک زیر لول ۲۰ قرار بگیرند و بعد اینجاست که ما بعد از بالا آمدن میانگین متحرک است او کسی ک و قطع کردن خط هم از بالای لول ۲۰ معامله با یه خود را باز میکنیم.

 

استراتژی 90 درصد باینری آپشن

این موضوع را یادتان باشد که اجازه بدهید خط های کا و دی اوسیلاتور استوکستیک اول ابتدا زیر لول ۲۰ قرار بگیرند و برای باز کردن معامله بای صبر کنیم لول ۲۰ را به سمت بالا قطع کنند و ما آنجاست که وارد معامله بای buy یا همان خرید می‌شویم و نه زودتر.

تایم ترید یا همان زمان معامله (اکسپایر تایم)ما برای این استراتژی ۲ الی ۴ دقیقه می باشد.

برای ورود به معامله در استراتژی 90 درصد باینری آپشن فارکس و برای اسکالپ کردن هم می‌توان از این استراتژی استفاده کرد و دیگر اینکه در فارکس همانطور که میدانید زمان معامله ما نداریم ما استاپ لاس داریم و تیک پروفیت که می توانیم استاپ لاس را زیرکف یا همان دره وارد شده قرار دهیم و تیک پروفیت را قله مقابل یا سقف قبلی که در گذشته بازار مشخص شده قرار دهیم.

در حقیقت می توانیم استاپ لاس یا همان حد ضرر و تیک پروفیت یا همان حد سود را از در سقف هایی که حمایت و مقاومت مینور و کوچک ما بوده قرار بدهیم.

یادتان باشد که در این استراتژی صبور بودن حرف اول را میزند.

البته شما می توانید از اسیلاتوری استفاده کنید که در هنگام ورود به مناطق اشباع زنگ اخطار داشته باشند و وقتی که خطوط میانگین متحرک این اسیلاتور در لول ۲۰ یا در لول ۸۰ قرار گرفت به شما اخطار بدهد تا شما راحت تر بتوانید این استراتژی را به کار ببرید.

خوب برسیم به زمان معامله کردن برای معامله فروش یاسل.

 

 

برای اینکه موقعیتی پیدا بشود برای فروش ما باید اول انتظار بکشیم که قیمت زیر میانگین متحرک ۲۱ ما برود.

بعد از اینکه قیمت زیر میانگین قرار گرفت ما صبر میکنیم که اسیلاتور استوکاستیک هم در منطقه اشباع خرید قرار بگیرد.
یعنی بالای لول ۸۰ خودش.

و بعد از اینکه خطوط استوکستیک یعنی خطوط کا و دی بعد از قرار گرفتن در بالای لول ۸۰ و هنگام برگشت خود خط لول ۸۰ را قطع کرد ما وارد معامله فروش یاسل sell میشویم.

زمان معامله و یا همان تایم ترید در باینری آپشن هم در هنگام معاملات فروش ۲ الی ۴ دقیقه می باشد.

البته باید بگویم که زمان معاملات بستگی به روحیات و تجربیات شخصی خود معامله گر میتواند عوض بشود.

شاید کسانی دوست داشته باشند که معاملات یک دقیقه ای انجام بدهند یا کسانی دوست داشته باشند که معاملات را بالای پنج دقیقه انجام بدهند این دیگر بستگی به شخصیت معامله‌گری شما دارد.

برای معامله گری در فارکس و یا اسکالپ کردن هم روی این استراتژی برای معامله فروش میتوانید در قله قبلی که ایجاد شده حد ضرر یا استاپ لاس خود را قرار دهید و حد سود یا تیک پروفیت خود را کف قبلی که ایجاد شده در نظر بگیرید یا همان حمایت و مقاومت های مینور ایجاد شده در گذشته بازار.

یادتان باشد که اگر قیمت وسط میانگین متحرک ۲۱ ما باشد یعنی بازار رنج است و حتماً باید قیمت زیر میانگین ما باشد.

دوستان حتماً در این استراتژی دقت کنید که در هنگام معامله و تحلیل چارت سطوح حمایت و مقاومت خود را بکشید و مشخص کنید.
این استراتژی که به شما آموزش داده ام یک استراتژی بسیار ساده و کاربردی می باشددر بین استراتژی 90 درصد باینری آپشن.

میتوانید از این استراتژی در تایم فریم های متفاوت کار کنید مثلاً در تایم فریم ۵ دقیقه یا ۱۵ دقیقه یا نیم ساعت یا یک ساعته.

یادتان باشد که برای اجرای این استراتژی حتماً صبور باشید و استراتژی را همانند آن چیزی که فرا گرفته اید اجرا کنید.

این استراتژی به دلیل اینکه روی روند معامله انجام میدهید بسیار قوی و موثر می باشد. و میتوانید ان را با استراتژی مارتینگ هم اجرا کنید اگر نمیدانید مارتینگا یعنی چی به مقاله مارتینگل چیست رجوع کنید.


لینک کانال تلگرام  وکانال سیگنال ما عضو کانال بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید

https://t.me/binaryoptioniranian

 


استراتژی دبل تاپ

خب در این قسمت میرسیم به استراتژی دبل تاپ یا دو قله.استراتژی 90 درصد باینری آپشن (پاکت آپشن و کوتکس و آلپاری)

اول باید بررسی کنیم که این اصطلاح از کجا آمده و برای چه دلیل است.

Double top

واژه دبل تاپ به معنی دو قله یا دو سقف میباشد البته باید اضافه کنم که واژه دبل باتم هم داریم که به معنای ۲ دره یا دو کف میباشد.

اگر بخواهم تعریفی کلاسیک از این واژه داشته باشم باید بگویم که دبل تاپ هنگامی رخ می دهد که قیمت دو سقف همسان و مساوی هم میزند و شکل دو کوه به خود می گیرد.

در دبل باتم هم قیمت دو کفه همسان و مساوی هم ایجاد می کند و به شکل دو دره که مساوی هم هستند در می آید.
اگر در عکس زیر دقت کنید می بینید که قیمت دو قله همسان ایجاد کرده ‌.

استراتژی 90 درصد باینری آپشن

در این عکس در توضیحات استراتژی 90 درصد باینری آپشن همانطور که مشاهده میکنید قیمت در مرحله اول که قله جدیدی تشکیل داده و در مرحله دوم دومین قله ای که تشکیل داده مساوی همان قله قبلی است یعنی از لحاظ قیمتی چندان تفاوت زیادی با قیمت قبلی ندارد و نتوانسته سقفی بالاتر از سقف قبلی خود ایجاد کند در این حالت ما می‌گوییم که دبل تاپ رخ داده است.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

در این عکس همانطور که مشاهده میکنید قیمت کف و یا دره جدید ایجاد کرده و در مرحله دوم کف دیگری تشکیل داده اما کف جدید دوم تقریباً مساوی با کف قبلی خود است و نتوانسته قیمت پایین تره جدیدی را از کف قبلی خود ایجاد کند.

در این حالت ما می‌گوییم دبل باتم ایجاد شده.

استراتژی 90 درصد باینری آپشن

خب استراتژی ما برمیگرده به همین اتفاقی که در چارت بارها و بارها می افتد یعنی دبل باتم ها و دبل تاپ ها ما انتظار داریم که بعد از ایجاد این دو نوع الگوی خاص قیمت نتواند به روند خود ادامه دهد و برگردد البته این ۷۰ تا ۸۰ درصد مواقع می باشد.

یادتان باشد که اگر میخواهید روی این دو الگو ترید بزنید و معامله کنید حتماً باید این اتفاق ها و الگوهای دبل تاپ و دبل باتم بر روی روند قیمتی اتفاق بیفتد نه در یک بازار رنج یا ساید که بازار روند خاصی ندارد و هیچ تحرکی در کار نیست.

البته باید بگویم که این الگوها یعنی دبل باتم و دبل تاپ ها در تایم فریم های بالاتر هم ایجاد می‌شود و یادتان باشد که هر چقدر تحلیل منا در تایم فریم های بالاتر باشد برگشت قیمتی محتمل تر خواهد بود و تحلیل ما بیشتر قابل اعتماد می باشد.

اما برای دوستانی که در باینری آپشن کار می کنند ما توصیه می کنیم که در تایم فریم یک دقیقه به دنبال این الگو باشند و روی این الگوها معامله کنند و ترید بزنند چون پیدا کردن این الگوها در تایم فریم های بالاتر بسیار حوصله سر بر می باشد البته برای دوستانی که در فارکس کار می کنند توصیه می کنیم که بهتر است که از این الگو ها در تایم فریم های یک ساعته و چهار ساعته و دیلی استفاده کنند و روی آنها معامله کنند چون این الگوها در تایم های بالاتر معتبر تر هستند.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


در کل باید بگویم این الگو ها بخاطر این اتفاق می‌افتد که قیمت به یک مقاومت و یا حمایت مهم قیمتی می رسد و نمی‌تواند آن حمایت و یا مقاومت قیمتی را بشکند اما سعی خود را می کند.

بار اول بار دوم و شاید هم بار سوم که سه قله یا سه دره پیش می آید اما نمی تواند حمایت و یا مقاومت روبروی خود را بشکند و بر میگردد تا دوباره انرژی جمع کند و بتواند آن سطح قیمتی را بشکند.

نکته مهم :
نکته مهم در استراتژی 90 درصد باینری آپشن برای ورود به معامله سل و یا فروش باید دقت کنید که اگر قله دومی که در دبل تاپ زده می شود دارای یک شدو یا همان سایه یا دم بلند باشد که در این حالت بسیار برای ورود مناسب میباشد و این تاییدیه برای دبل تاپ ما می باشد.

 

دبل تاپ چیست

برای ورود به معامله بای و یا خرید هم باید دقت کنید که اگر دره یا همان کف دوم دارای یک شدو و سایه و دم بلند باشد بسیار مناسب برای ورود است و تایید ای برای دبل باتم ما می باشد می توانید در آنجا و بعد از دیدن آن دم و سایه وارد معامله خرید و یا بای بشوید.

 

دبل تاپ چیست

تایم معامله در این استراتژی در باینری آپشن می تواند دو الی سه دقیقه باشد. البته می‌توان یک دقیقه ای هم وارد معامله شد.

برای معامله در فارکس هم میتوانید بعد از کندل برگشتی وارد معامله بشویم و استاپ لاس یا همان حد ضرر خود را زیرش شدو یا سایه ایجاد شده بگذارید و حد سود و تیک پروفیت خود را دو یا سه کندل در نظر بگیرید.

یادتان باشد که همانند الگوهایی که در عکس نشان داده‌اند استراتژی را اجرا کنید.

مهمترین موضوع برای این استراتژی صبر می باشد و باید شما صبور باشید تا این اتفاق و این الگو ایجاد شود تا شما بتوانید معامله خود را انجام دهید.
البته باید بگویم که میتوانید در چارت های مختلف دنبال این الگو بگردید و حداقل ۶ چارت را زیر نظر داشته باشید.

می‌توانید در متاتریدر ۴ چارت های مورد نظر خود را باز کنید و با کلیک کردن روی علامت پنجره در نوار بالای متاتریدر ۴ همزمان چارتهای قیمتی را در یک پنجره با هم ببینید.

 


استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن:

استراتژی بعدی برای شما استراتژی half trend  هست که را به شما معرفی کنم که هم میتوانید در باینری آپشن از آن استفاده کنید هم میتوانید از آن در فارکس و اسکالپ کردن از آن استفاده کنید که استراتژی بسیار قوی و خوبی هم در فارکس و هم در باینری آپشن میباشد هم در بروکر پاکت آپشن و کوتکس و آلپاری.

Half trend خط روند دایمانیک محسوب میشود که بعد از شکسته شدن آن سیگنال
میدهد.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


بهترین بروکر باینری آپشن

در حال حاضر بهترین بروکر باینری آپشن مخصوص ایرانی ها بروکرخوب کوتکس میباشد (ًquotex)

بروکر کوتکس جایگزین مناسب برای بروکرهای باینری آپشن

💎از لینک زیر که مخصوص کاربران ایرانی هست ثبت نام کنید تا به صورت رایگان به عضویت کانال سیگنال ما درآیید و بونوس ۵۰ درصدی بگیرید❤️😍😍😍

💵کد بونوس ۵۰ درصدی قابل ترید
binaryoptioniranian

😍برای بونوس 50 درصدی حساب باید 150 دلار حداقل شارژ شود
کد بونوس همراه با لینک را برای دوستانتان بفرستید تا اکسپایر نشده با بونوس 50 درصدی ثبت نام کنند

https://qxbroker.com/sign-up/?lid=184034


استراتژی 90 درصد باینری آپشن

در این روش هم برای فیلتر کردن استراتژی از موینگ اوریج استفاده میکنیم با پریود ۱۱۰ روزه.

خب موینگ اوریج ۱۱۰ را به چارت اضافه میکنیم و اگر قیمت پایین موینگ باشد ما به دنبال فرصتهای فروش میکردیم و اگر قیمت بالای موینگ ۱۱۰ باشد یعنی قدرت بازار دست خریداران هست و ما باید دنبال فرصتهای خرید باشیم.

Half trend

باید بگویم که این اندیکاتور کار خط روند را برای ما انجام می دهد یعنی جایی که خط روند قیمتی ما میشکند این اندیکاتور سیگنال بای و سل میدهد.
و به نظر من هم برای باینری آپشن و هم برای فارکس یک استراتژی بسیار قوی میباشد اما یادتان باشد که باید روی روند سیگنال های آن را استفاده کنید.

برای ورود به معامله بای حتماً باید بگذارید که روند بالای مووینگ ۱۱۰ ما باشد و بعد اندیکاتور ما سیگنال بای بدهد.

در آن هنگام میتوانید که وارد معامله بای با تایم فریم ۲ تا ۵ دقیقه شوید البته تایم ۲ تا ۴ دقیقه هم بسیار خوب است.
برای معامله در فارکس تایم و زمان معامله مشخصی ندارد و میتوانید بعد از سیگنالی که اندیکاتور به شما میدهد وارد معامله بای یا خرید بشوید.
همانطور که در عکس می‌بینید سیگنال های بای یا خرید این اندیکاتور به رنگ آبی می باشد که شما پس از سیگنال گرفتن و دیدن فلش آبی میتوانید وارد معامله خرید و یا بای بشوید.
برای باینری آپشن که تایم و زمان ترید آن دو تا چهار دقیقه می باشد.

اما برای استفاده این سیگنال ها در معاملات فارکس و تعیین حد سود و حد ضرر شما می توانید از دره ها و قله های گذشته و یا همان حمایت و مقاومت های روبرو و قبلی که در گذشته بازار اتفاق افتاده که حمایت و مقاومت های مینور ما را تشکیل داده استفاده کنید.

در این استراتژی مثل استراتژی قبلی باید این را به خاطر بسپارید که روی روند معاملات خود را انجام بدهید چون اگر که معاملات ضد روند انجام دهید ممکنه ضرر زیادی به شما بزند.

Half trend معاملات فروش یا سل یا شورت

برای ورود به معامله فروش یا سل هم اجازه می دهیم که قیمت زیر میانگین متحرک ۱۱۰ قرار بگیرد .
وقتی که قیمت زیر میانگین متحرک قرار گرفت اجازه می دهیم که اندیکاتور ترند به ما سیگنال سل یا فروش دهد و با سیگنال های خرید و یا بای آن اصلاً کاری نداریم.

پس بعد از دیدن سیگنال اندیکاتور و یا همان فلش قرمز وارد یک معامله سل می شویم.
برای باینری آپشن از تایم ترید یا همان زمان معامله ۲ تا ۴ دقیقه استفاده می کنیم.

برای معامله در فارکس و یا اسکالپ کردن هم بعد از دیدن سیگنال فروش و فلش قرمز وارد معامله می شویم و حد ضرر مان را بالای قله قبلی و حد سود مان را روبه روی کف قبلی که به وجود آمده بود می گذاریم.

این را یادتان باشد که هنگامی که قیمت قدرت بسیار زیادی دارد و یا زمان اخبار است و یا شما نمی دانید و نمی توانید تحلیل درستی از بازار داشته باشید به شما می گویم که معامله نکنید تا بازار آرام شود و شما بتوانید آن را تحلیل کنید.

در این استراتژی هر زمان قیمت پایین موینگ اوریج بود و half trend به ما سیگنال فروش یا سل داد ما وارد پوزیشن ۲ تا ۴ دقیقه فروش میشویم و اگر قیمت بالای موینگ ۱۱۰ بود و half trend به ما سیگنال خرید یا همان بای داد ما با تایم معامله ۲ تا ۴ دقیقه وارد معامله خرید میشویم این استراتژی

برای تایم فریم یک دقیقه است اما میتوان آن را در تمام تایم فریم ها استفاده کرد.

برای اسکالپ هم ما به همین صورت عمل میکینیم و پوزیشن خود را باز نگه می داریم تا حداقل ۳ تا ۵ پیپ از بازار بگیریم و استاپ لاس خود را بالای قله اگر سل گرفته باشیم و پایین اخرین دره اگر معامله بای گرفته باشیم خواهیم گذاشت.

در کل کار با اندیکاتورها همانند کار با هواپیمایی است که سوخت آن در حال تمام شدن است و هر لحظه ممکن است سقوط کند.

ما به شما پیشنهاد میکینم برای موفقیت و رسیدن به سود دلاری همانند صدها دانشجوی آکادمی باینری آپشن ایرانیان آموزش اصولی را فرا بگیرید.

باینری آپشن را همانند یک شغل ببینید که سود بینهایت دارد.مغازه ای بدون مالیت بدون کارگر بدون پرداخت هزینه های سنگین اما به شرطی که آموزش حرفه ای باینری آپشن را دیده باشید.

این مقاله توسط مهدی تات برای عامه مردم تهیه شده تا بتوانند به زبان ساده آموزش ببینند و درآمد دلاری کسب کنند.
همواره استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن را اول در دمو تست کنید.

لینک دانلود اندیکاتور half trend که قبل تر ها به قسمت ۱۵۰ دلار فروخته میشد در پایین صفحه برای شما گذاشته میشود.

دانلود اندیکاتور half trend:

http://s5.picofile.com/file/8363290692/HalfTrend_1_02.ex4.html


تایم فریم:۵ دقیقه

جفت ارز: AUD/USD, EUR/USD, GBP/USD

اندیکاتور های استفاده شده:

Moving Averages

Signal Arrow 1(multi time moving average cross signal)

Signal Arrow 2(additional signal arrow)

Zig Zag

QQE indicator

Karl Dittman signal

SnakeForce

 

خب در این استراتژی هم همینطور که میبینید از اندیکاتور ها استفاده شده که هم روند را به ما نشان می دهد و هم همکف های قیمتی را به ما نشان میدهد و ما میتوانیم از آنها برای تشخیص تقریبی کف ها ی قیمتی استفاده کنیم.

اندیکاتورهای همانند میانگین متحرک یا موینگ اوریج و اندیکاتور خوب زیگزاگ اندیکاتور نشان دهنده کف و سقف ها اندیکاتور کارل دیتمن و اندیکاتوری همچون اسنک فورس.
ترتیب سیگنال گرفتن هم به زبان ساده در زیر برای شما آوردم که میتوانید از آن استفاده کنیم.

اگر از این استراتژی در باینری آپشن استفاده می کنید می توانید از تایم ترید یا همان تایم معاملات ۱ تا ۵ دقیقه استفاده کنید.
برای استفاده این استراتژی در فارکس و اسکالپ هم میتوانید به سبک اسکالپ کردن استراتژی های که بارها در بالا توضیح داده شده استفاده بفرمایید.

شرایط خرید:

۱٫ خط رنگ سبز روی خط صورتی باشد

۲٫ فلش به بالا

۳٫ QQE آبی بالای خط نقطه نقطه قرمز باشد.

۴٫ اندیکاتور کارل دیتمن رنگ سبز داشته باشد

۵٫ اندیکاتور SnakeForce دارای سبز ضخیم باشد

(قانون ۱،۲،۳،۵ بسیار ضروری است اما شماره ۴ اختیاری است)

دانلود تمپلیت و اندیکاتورها

 

s18.picofile.com/…5076/fxsuperscalper.rar


 

جفت ارز: همه جفت ارزها

اندیکاتور های استفاده شده:

CCI rnp (period 14, levels 190, -190)

KG Targets Points

Cci
خب در این روش و استراتژی که ما می خواهیم از آن استفاده کنیم از اسیلاتور سی سی آی استفاده می کنیم.
این اسیلاتور هم همان طور که در عکس مشاهده میکنید و میبینید نواحی اشباع در خرید و اشباع در فروش را به ما نشان می دهد.

همانطور که در عکس موجود بالا مشاهده می کنید وقتی که قیمت به نواحی اشتباع در فروش نزدیک میشود رنگ خط میانگین متحرک این اسیلاتور به رنگ آبی در می آید که موقعیت های خرید را به ما نشان می دهند و اعلام می کند که قیمت به حد اشباع شده مدنظر اسیلاتور رسیده است.
لول های این اسیلاتور از منفی ۱۰۰ و مثبت ۱۰۰ تشکیل شده باشد.

که هرگاه میانگین متحرک این اسیلاتور زیر منفی ۱۰۰ قرار بگیرد رنگ میانگین متحرک و خط آن آبی می شود و هر زمان که میانگین متحرک و خط این اسیلاتور بالای لول +۱۰۰ قرار بگیرد رنگ آن قرمز میشود.

بهتر است برای این استراتژی هم از موینگ اوریج ۵۰ برای تشخیص روند استفاده کنیم و روی روند از این سطوح و مناطق اشباع استفاده کنیم.
زمان معامله و تایم ترید هم میتواند از ۱ دقیقه تا ۵ دقیقه متغیر باشد.

 

شرایط خرید:

۱) صبر کنید تا مقدار rnp CCI به سطح -۱۰ برسد یا شکسته شود.

۲) خرید در اولین سیگنال خرید CCI rnp (وقتی قرمز می شود)

شرایط فروش:

۱) صبر کنید تا مقدار CCN rnp به سطح ۱0 برسد یا شکسته شود.

۲) فروش در اولین سیگنال فروش CCI rnp (هنگامی که آبی می شود).


جناب مهدی تات و آکادمی باینری آپشن ایران این روزها در حال تدریس استراتژی ۹۰ درصدی خود است که در کلاسهای خصوصی آموزش میدهد برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

۰۹۳۳۶۱۶۱۰۴۰

آموزش تضمینی  فارکس و باینری آپشن:

آموزشهای ما به صورت تضمینی به شما ارائه خواهد شد و شما بعد از گذراندن آموزشهای ما به هیچ آموزش دیگری نیاز ندارید.

شما هم میتوانید همانند دیگر دانشجویان ما که به درآمد دلاری رسیدند به درآمد دلاری برسید. فیدبک و درامد های دانشجویان ما هرروزه در کانال تلگرام ما  گذاشته میشود.شما میتوانیدگوشه ای  بازخوردها و نتایج دانشجویان ما را در سایت در قسمت بازخوردها و نتایج دانشجوها مشاهده کنید.

نکته: تمام استراتژی ها را اول در دمو تست کنید و اگر نتیجه مثبت گرفتید با آن شروع به معامله کنید. پیشنهاد ما به شما این است برای رسیدن به استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن در قدم اول آموزش اصولی باینری آپشن را فرا بگیرید بگیرید تا بتوانید همانند صدها دانشجوی ما به سود دلاری برسید.بازخوردها ونتایج دانشجویان مارا میتوانید در صفحه باز خورد و نتایج دانشجویان مشاهده کنید یا در کانال تلگرام ما دنبال کنید. شما بعداز فرا گرفتن آموزش اصولی باینری آپشن میتوانید با هر اندیکاتوری به ریتینگ بالا دست پیدا کنید چون آموزشهای ما بدون اندیکاتور طراحی شده و در ترم دوم آموزشها سبکها و متدهای روز امریکا به شما آموزش داده خواهد شد همراه با تئوری های شخصی جناب مهدی تات تئوری های زمانهای شناور و هیجانات زمانی یکسان و آینه های موازی و غیره به شما تدریس میشود.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

خدماتی که جناب مهدی تات در این 5 سال  برای معامله گران فارکس و باینری آپشن ایران انجام داده:

برگزاری کلاسهای آموزشی حضوری و ارائه مدرک تحلیل تکنیکال زیر نظر وزارت علوم

به دست آوردن مقام اول و دو مقام  چهارم در مسابقات باینری آپشن بروکر پاکت آپشن میان ۷۰۰ نفر شرکت کنندها از سراسر دنیا توسط دو دانشجوی آکادمی باینری آپشن ایرانیان جناب نیما( دو مقام سوم و  چهارم ) جناب ایلیا (نفر اول) و بهمن (نفر چهارم) و جناب میناگر (نفر چهارم)

رکورد شکنی سودآوری توسط دانشجوی خصوصی جناب تات که توانستند در دوروز حساب خود را ۴۰ برابر کنند و مبلغ ۱۰۰۰ دلار را تبدیل به ۴۰/۰۰۰ هزار دلار کنند.(فیلم تریدهای لایو و معاملات در سایت و کانال تلگرام قرار گرفته است)

حضور در برنامه زنده تلویزیون به دلیل سود بالای دانشجوی ایشان و کارافرینی  و صحبت درباره اندیکاتور سود ده پرفسورا

برگزاری کلاسهای حضوری(خصوصی)آموزش باینری آپشن به صورت فوق پیشرفته

طراحی و برنامه نویسی اولین اندیکاتور هوشمند و سود ده ایرانی برای بورس جهانی فارکس و بورس ایران  به نام پرفسورا (PROFESORA)توسط جناب مهدی تات

آموزش و پرورش بیش از 2800 نفر معامله گر باینری آپشن.

آموزش و پرورش بیش از ۵ استاد و مدرس باینری آپشن

برگزاری وبینار آموزشی در بروکر آلپاری معتبرترین بروکر خاورمیانه به درخواست بروکر آلپاری

حدود ۴۰۰ هزار دلار درامد ارزی برای دانشجویان  آکادمی باینری آپشن ایرانیان.

مدیریت جامعه باینری آپشن ایران بعد از چالش تحریم سایت الیمپ ترید.

ایجاد ۱۰ شغل مرتبط با باینری آپشن.

مشاوره و کمک به بیش از 9000 نفر معامله گر فارکس و باینری آپشن.

تهیه و ساخت صدها ویدیوی آموزشی رایگان برای معامله گران.

ساخت پنل ثبت نتایج ترید برای پیشرفت معامله گران.

جذب سرمایه گذار برای معامله گران موفق.

تهیه صدها مقاله دیدگاهی و تجربی برای معامله گران باینری آپشن ایران.

طرح بیش از ۱۲ تئوریه جدید وپیشرفته و قابل اجرا برای ترید در باینری آپشن.

طراحی بیش از ۳۰ استراتژی رایگان برای معامله گران باینری آپشن.

طراحی و ساخت ربات تست استراتژی های فارکس و باینری آپشن برای آنالیز استراتژی ها و تمامی اندیکاتورها برای تصریح روند و پیشرفت استراتژی های باینری آپشن.

طراحی اندیکاتور برای دانشجویان وی آی پی.

طراحی تمرین های معامله گری و تمرین های روانشناسی ترید برای دانشجویان وی ای پی.

پرورش بیش از 400معامله گر رتبه A باینری آپشن.

پرورش بیش از 600 معامله گر رتبه B باینری آپشن.

پرورش بیش از 1000 معامله گر رتبه c باینری آپشن.

بوجود آوردن یک سیستم آموزشی اصولی مبتنی بر اصول تحلیل تکنیکال نوین و مبتنی بر روانشناسی انگیزشی برای موفقیت بیشتر دانشجویان.

برگزاری کلاس های آموزشی خصوصی برای متقاضیان.

مشاوره دادن و راهنمایی به بیش از 2000 سرمایه گذار.

برگزاری کلاسهای حضوری با ارائه مدرک تحلیل تکنیکال از وزارت علوم در تمام شهرهای کشور همچون تهران؛ مشهد؛ شیراز؛ انزلی؛ فومن؛ رشت و غیره

همکاری و مشاوره دادن به معامله گران و سرمایه گذاران و نهاد های دولتی و ارگان های فتا و آگاهی برای جلوگیری از جرمها و کلاهبرداری های اینترنتی مرتبط با بورس.

درج شماره تماس شخصی برای برقراری پل ارتباطی موثر برای مشاوره و راهنمایی.

سرمایه گذاری برای ساخت ربات های معامله گر باینری آپشن و فارکس برای پیشرفت هر چه سریعتر جامعه معامله گران باینری آپشن ایران.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


لینک کانال تلگرام  و کانال سیگنال ما :

عضو کانال تلگرام بشید و به آیدی پشتیبانی پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن شوید.


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 497