استراتژی‌ها, همه مطالب

بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن

بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن

بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن

بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن : سلام معامله‌گران عزیز در خدمت شما هستم با این مقاله با یک استراتژی بسیار قوی برای باینری آپشن و همینطور برای اسکالپ در فارکس در تایم یک دقیقه ای با یک اندیکاتور بسیار عالی که برای شما دیگه دانلود آن را در مقاله میگذارم.


نتایج دانشجویان عزیز ما بعد از آموزش باینری آپشن را در اینجا میتوانید ببینید:

نتایج شگفت انگیز دانشجویان آکادمی باینری آپشن ایرانیان که مقامهای اول تا چهارم مسابقات جهانی را کسب کرده اند.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


اول برای شما توضیح از نوع سیگنال دادن این اندیکاتور باید بدم برای بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن
این اندیکاتور سعی می کند که برای شما در چرخ های بازار سیگنال بدهد یعنی سویینگهای ماژور مارکت .
پس نکته اول در بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن این است که سعی کنید در روی روند سیگنالهای آن را بگیرید و سیگنالهای ضد روند را فیلتر کنید.
نوع سیگنال دادن این اندیکاتور به این صورت می باشد که اول برای شما یک نقطه زرد می گذارد و بعد یک فلش به عنوان سیگنال به شما می دهد که شما باید بعد از دادن سیگنال فلش و دیدن فلش وارد معامله ۵ دقیقه ای در باینری آپشن شوید.
البته بهتر است که حتی بعد از دیدن فلش هم شما اجازه بدهید یک کندل موافق با سیگنال در مارکت ایجاد شود و بسته شود و بعد وارد معامله خود شوید.

اسکالپ

برای ورود در فارکس و اسکالپ کردن اگر شما اسکالپر هستید بهتر است که تاییدیه کندل را داشته باشید و بعد ورود کنید میتوانید استاپ لاس خود را پشت قله ها و کف های قبلی ایجاد شده در مارکت بگذارید.
البته در ویدیو هایی که برای شما ضبط خواهم کرد که به صورت گیف میباشد این را به شما نشان خواهم داد.

دوستان حتما دقت کنید که ضد روند وارد بازار نشوید و زمانی که بازار مومنتوم شدیدی دارد ترید نکنید چون ممکن است نقاط ورود برای شما چندان مناسب نباشد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که برای ترید با این اندیکاتور میتوانید از سطوح حمایت و مقاومت هم به عنوان فیلترینگ استفاده کنید.

همیشه برای معامله کردن بعد از باز کردن چارت و متاتریدر خود حمایت و مقاومت های مهم بازار را بکشید و در نظر بگیرید.

این اندیکاتور بر روی متاتریدر ۴ نصب می شود و کار می کند برای بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن

همیشه برای معامله گری باید صبور باشید و چندین بار تحلیل انجام دهید و نقاط ورود خوبی را پیدا کنید تا سود های شما بیشتر از ضرر های شما باشند.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

تنها به صرف اینکه اندیکاتور سیگنال به شما می دهد نباید در بازار ورود کنید.
اگر هم که در باینری آپشن کار می کنید میتوانید با سیستم مدیریت مارتینگل ضررهای خود را جبران کنیم اما باید بسیار دقت کنید و استرس را از خود دور کنید استرس باعث ضرر شما می شود کنترل استرس یکی از کلیدهای موفقیت شما در باینری آپشن و فارکس می باشد.

اگر بخواهم از خاطرات خود در معامله گری در باینری آپشن بگویم یادم می‌آید که در در چند سال گذشته که با روش مارتینگل کار میکردم بعد از معامله دوم یا معامله سوم برای ترید کردن انگشتان دستم می لرزید و می‌ترسیدم که وارد ترید شوم که شاید این ترید را هم بازی ضرر به پایان برسانم اما کم کم با بالا رفتن تجربه کم کم استرسم کم شد و ترید های موفق بیشتری داشتم‌.


یکی از نکاتی را که من ملکه ذهنم کردم این میباشد که ما همیشه در یک ترید به دنبال برد و پیروزی نیستیم و بازار دست ما نیست شاید ضرر کنیم آن هم چندین بار پشت هم پس باید بر خود مسلط باشیم و میانگین وین ریت ماهانه خود را در نظر بگیریم شاید در دو روز من فقط ضرر کنم اما در کل ماه سود کنم پس جای نگرانی نیست.

در کل بازار باینری آپشن و فارکس ۵۰ الی ۷۰ درصد قابل پیش بینی می باشد و ما باید این را درک کنیم که نمی توانیم همیشه در این بازار سود بگیریم اما می توانیم همیشه در بازار پول بدست بیاوریم با روش های مدیریت سرمایه.

آموزش ویدیویی به صورت گیف


دانلود اندیکاتور

Rachan


نکات ورود و سیگنال گرفتن

به نظر من بهترین سیگنال های این اندیکاتور می‌تواند بر روی خط ترند و یا حمایت و مقاومت های ما به دست بیاید پس باید صبور باشیم تا قیمت بین سطوح برسد و بعد از سیگنال و کندل تایید ما وارد معامله شویم.
کندل تایید
به نظر من بهتر است که بعد از تایید کندل سیگنال ما وارد معامله شویم تا چرخش بازار دقیق ایجاد شود.
تایم ترید برای باینری آپشن
در تست هایی که با این اندیکاتور کردم و ویدیو کاملش را با زبان انگلیسی در کانال یوتیوب خودم دانلود کردن تایم ترید این اندیکاتور ۳ دقیقه و ۵ دقیقه میباشد که بهترین حالت ممکن است.
یادتان باشد که اندیکاتور و یا حتی سه شنبه بازار دستور نمی دهد و روانشناسی و تاثیر آن روز مارکت هست که خریداران و فروشندگان را وارد معامله می کند و با آنها دستور می دهد که در این قیمت بخرید و بفروشید.

تاثیر اخبار بر مارکت

همیشه مارکت تابع اخبار و استرسی بوده است که اخبار و شایعه های اخبار بر آن مستولی می شده.
پس به شما پیشنهاد می کنم که در تایم اخبار ترید نکنیم تا موجب ضرر شما دربهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن و فارکس نشود.


اسکالپ در بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن

البته قبل از اینکه به شما در مورد اسکالپ توضیح بدهم باید بگویم که از این اندیکاتور در تایم های بالاتر هم چون تایم یک ساعته هم می‌توانید استفاده کنید و سیگنال های بسیار خوبی را می دهد.

خوب برویم برای توضیحات اسکالپ برای اسکالپ کردن با این اندیکاتور همانطور که در بالا توضیح دادن بهتر است که بر روی روند و سیگنال های که روی خط ترند و حمایت و مقاومت ها داده میشود استفاده کنیم.

وقتی که سیگنال داده شد بعد از تایید کندل که هم جهت با سیگنال می باشد ما وارد معامله می شویم حد ضرر ما حدود ۵ الی ۱۰ پیپ باید باشد و حد سود ما هم همین مقدار حدوداً پنج کندل کافی است.

البته بهتر است که حد ضرر را اگر در معامله بای و خرید هستیم در کف قبلی ایجاد شده ایا یک سوئینگ مینور ایجاد شده بگذاریم.
دقت کنید که حد سود و حد ضرر یک به یک باشد.
اگر کندل ناگهانی زده شد و دیدیم که حد ضرر ما زیاد می شود و حد سود مان کمتر وارد معامله نشویم.

برای معامله فروش هم در بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن برعکس این عمل می کنیم یعنی بعد از تاییدیه کندل ورود میکنیم حد ضرر مان را بالای سقف یکی از سویینگ های مینور می گذاریم به دست خودمان را هم ۵ پیپ می گذاریم.البته من خودم اگر بخواهم از تجربیات اسکالپ در این ۱۰ سال ترید در فارکس بگویم باید بگویم که حد ضرر را بیشتر می گذارم.
اما مدیریت فعال را اجرا میکند چون ممکن است مارکت میکر ها و بیگ بوی ها با یک شدو استاپ لاس مرا بزنند و بعد قیمت روی روندی که من ترید زده بودم دوباره حرکت کند .
یعنی تحلیل من و ورود من درست بوده اما با یک شدو مرا از معامله و مارکت بیرون انداختند.

امیدوارم از این مقاله بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن راضی بوده باشید.


اندیکاتور جدید پرفسورا

اندیکاتور پرفسورا

ورژن جدید اندیکاتور پروفسور را هم آماده شده بسیار عالی می باشد که وین ریت بسیار بالا و خوبی دارد و میتواند به تریدر های تازه کار و حتی حرفه‌ای برای گرفتن تریگر و نقطه ورود کمک شایانی کند می توانید با ایدی من پیام بدهید و این اندیکاتور عالی را که با گارانتی به شما داده خواهد شد تهیه کنید.

آیدی تلگرام برای تهیه ورژن جدید اندیکاتور پرفسورا

۰۹۳۳۶۱۶۱۰۴۰

mahditatm@


 

تجارتتان موفق و روزگارانتان شاد و با بهترین استراتژی ۵ دقیقه باینری آپشن سودهای خوبی کنید

گروه آکادمی باینیر آپشن ایرانیان


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 224

نوشته های مشابه