همه مطالب

رویدادهای مهم اقتصادی 24 ساعت آینده

باشه، در ادامه جدولی با قالب و کادربندی مناسب را برای شما طراحی می‌کنم و آن را با فونت تاهما، به رنگ سبز و صورتی در سیستم وردپرس قرار می‌دهم:

“`html

امروز، 18 ژوئیه 2023، چند رویداد اقتصادی مهم وجود دارد که می تواند بازارها را تحت تاثیر قرار دهد.شاخص قیمت مصرف کننده ایتالیادر ساعت 11:30 صبح به وقت شرقی، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایتالیا برای ماه ژوئن منتشر می شود. انتظار می رود CPI 0.0 درصد نسبت به ماه قبل و 6.4 درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد. این افزایش نسبت به ماه قبل کاهش می یابد، اما همچنان بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی بانک مرکزی اروپا (ECB) است. افزایش CPI می تواند باعث شود که ECB در جلسه آینده خود نرخ بهره را 50 واحد پایه افزایش دهد.سخنرانی کریستین لاگارددر ساعت 12:00 ظهر به وقت شرقی، کریستین لاگارد، رئیس ECB، در نشستی در پاریس سخنرانی خواهد کرد. انتظار می رود لاگارد در مورد چشم انداز تورم و سیاست های ECB صحبت کند. او ممکن است در مورد احتمال افزایش نرخ بهره ECB در جلسه آینده خود صحبت کند.صورتجلسه بانک مرکزی استرالیادر ساعت 5:00 صبح به وقت شرقی، صورتجلسه آخرین جلسه سیاست بانک مرکزی استرالیا منتشر می شود. بانک مرکزی استرالیا در ماه ژوئن نرخ بهره را 50 واحد پایه افزایش داد و انتظار می رود در جلسه آینده خود نیز نرخ بهره را افزایش دهد. صورتجلسه می تواند اطلاعات بیشتری در مورد انگیزه های بانک مرکزی استرالیا برای افزایش نرخ بهره ارائه دهد.تاثیر رویدادهای اقتصادی بر بازارهارویدادهای اقتصادی امروز می تواند بازارهای سهام، ارز و اوراق قرضه را تحت تاثیر قرار دهد.

  • بازارهای سهام ممکن است در صورت افزایش CPI ایتالیا و احتمال افزایش نرخ بهره ECB کاهش یابد.
  • ارزش یورو ممکن است در صورت افزایش CPI ایتالیا و احتمال افزایش نرخ بهره ECB کاهش یابد.
  • ارزش دلار استرالیا ممکن است در صورت افزایش نرخ بهره بانک مرکزی استرالیا افزایش یابد.

سرمایه گذاران باید به این رویدادهای اقتصادی توجه کنند و برنامه ریزی خود را بر این اساس انجام دهند.شاخص قیمت مصرف کننده ایتالیاشاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایتالیا یکی از مهم ترین شاخص های تورم در اروپا است. این شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی در ایتالیا را اندازه گیری می کند. CPI ایتالیا در ماه مه 8.1 درصد افزایش یافت که بالاترین میزان افزایش در 40 سال گذشته است. افزایش CPI ایتالیا ناشی از عوامل مختلفی از جمله افزایش قیمت انرژی، مواد غذایی و مسکن است.انتظار می رود CPI ایتالیا در ماه ژوئن 0.0 درصد نسبت به ماه قبل و 6.4 درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد. این افزایش نسبت به ماه قبل کاهش می یابد، اما همچنان بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی ECB است. افزایش CPI می تواند باعث شود که ECB در جلسه آینده خود نرخ بهره را 50 واحد پایه افزایش دهد.سخنرانی کریستین لاگاردکریستین لاگارد، رئیس ECB، در ساعت 12:00 ظهر به وقت شرقی در نشستی در پاریس سخنرانی خواهد کرد. انتظار می رود لاگارد در مورد چشم انداز تورم و سیاست های ECB صحبت کند. او ممکن است در مورد احتمال افزایش نرخ بهره ECB در جلسه آینده خود صحبت کند.افزایش تورم در اروپا یک نگرانی جدی برای ECB است. ECB قصد دارد تورم را به هدف 2 درصدی خود کاهش دهد. با این حال، افزایش نرخ بهره می تواند باعث شود که اقتصاد اروپا کند شود. ECB باید مراقب باشد که در مبارزه با تورم، اقتصاد اروپا را بیش از حد کند نکند.صورتجلسه بانک مرکزی استرالیابانک مرکزی استرالیا در ماه ژوئن نرخ بهره را 50 واحد پایه افزایش داد و انتظار می رود در جلسه آینده خود نیز نرخ بهره را افزایش دهد. صورتجلسه آخرین جلسه سیاست بانک مرکزی استرالیا در ساعت 5:00 صبح به وقت شرقی منتشر می شود. صورتجلسه می تواند اطلاعات بیشتری در مورد انگیزه های بانک مرکزی استرالیا برای افزایش نرخ بهره ارائه دهد.افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی استرالیا برای مبارزه با تورم است. تورم در استرالیا در ماه مه 5.1 درصد افزایش یافت که بالاترین میزان افزایش در 20 سال

 

 

 

تاریخ زمان کشور رویداد پیش‌بینی قبلی
18 ژوئیه 8:00 صبح AUD صورتجلسه سیاست پولی
5:00 صبح JPY فعالیت صنعت سه‌گانه (ماهانه) 0.4% 1.2%
Day 5, All جلسات گروه G20
CNY سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (کل سال) 0.1%
EUR پیش‌بینی‌های اقتصادی اتحادیه اروپا
GBP حراج باند 30 ساله 4.39|2.6
18 ژوئیه
تاریخ زمان کشور رویداد پیش‌بینی قبلی
18 ژوئیه 8:00 صبح AUD صورتجلسه سیاست پولی
5:00 صبح JPY فعالیت صنعت سه‌گانه (ماهانه) 0.4% 1.2%
Day 5, G20 Meetings
CNY سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (کل سال) 0.1%
EUR پیش‌بینی‌های اقتصادی اتحادیه اروپا
GBP حراج باند 30 ساله 4.39|2.6
3:45 بعد از ظهر CAD شروع ساخت و ساز مسکن 223K 202K
4:00 بعد از ظهر CAD تغییرات ماهانه شاخص قیمت مصرف (CPI) 0.3% 0.4%
Median CPI y/y 3.7% 3.9%
Trimmed CPI y/y 3.6% 3.8%
Common CPI y/y 5.0% 5.2%
CAD تغییرات ماهانه شاخص CPI هسته‌ای 0.4%
CAD تغییرات ماهانه شاخص قیمت تولیدکننده (IPPI) -0.1% -1.0%
CAD تغییرات ماهانه شاخص قیمت مواد اولیه تولیدکننده (RMPI) -0.2% -4.9%

ارسال سوال

لطفاً سوال خود را در فرم زیر بنویسید و برای ارسال دکمه “ارسال” را کلیک کنید.





بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *