همه مطالب, آموزش‌های ویدیویی, استراتژی‌ها

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان در ماه نهم و این ماه وین ریت ۷۰ درصد به دست اومد.
البته به خاطر جنگ اوکراین و روسیه و جنگ داخلی روسیه آخرهای ماه بازار به هم ریخته بود اما ما سعی کردیم که سیگنال‌های خوبی را در باینری آپشن بدیم و به شما دوستان ارائه بدیم.

اگر بخواهیم درصد سود را در باینر آپشن با سیگنال‌ها محاسبه کنیم باید بگوییم که سود ماهیانه حدوداً ۵۰ الی ۱۰۰ به طور معمول هست .
کسانی هم که دوست دارند در باینری آپشن با روش مارتینگل با سیگنال‌های ما معامله کنند حدوداً سودشون ۱۰۰ الی ۱۵۰ درصد در ماه می‌باشد.

از حدود ۱۰ ماه پیش که دوباره کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان را راه اندازی کردیم نتایج بسیار عالی به دست آمده و دوستان کاربر بسیار ازکانال و سیگنال‌های باینری آپشن راضی بودند.

فیلم‌های زیادی و پیام‌های زیادی برای ما فرستادند و تشکر کردند و حتی در کلاس گروهی خرداد ماه که دوستان شرکت کرده بودند همانطور که در سایت و در کانال هم دیدید یکی از دانشجویان اضهار میکرد که یکی از دوستانش در کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان می‌باشد و ماهی حدوداً ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد سود می‌کند و هفته ای ۵۰۰ دلار درآمد دارد که این برای ما یک افتخار است.



البته باید بگویم که استاد مهدی تات که ملقب به پدر باینری آپشن ایران می‌باشد تمام این استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی را که در کانال سیگنال شاگردان او برای سیگنال دادن به شما استفاده می‌کند در کلاس‌های غیرحضوری و خصوصی آموزش می‌دهد و شما می‌توانید با تهیه آموزشها به راحتی و تضمینی به درآمد دلاری برسید.

بهترین بروکر حال حاظر برای باینری آپشن کدوم بروکر است؟

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان

توصیه استاد بزرگ باینری آپشن ایران جناب مهدی تات در ۷ سال معامله‌گری باینری آپشن بروکر خوب کوتکس می‌باشد به خاطر اینکه هم سرعت سرورهای خوبی دارد هم سود بسیار بالایی برای جفت ارزهای خود می‌دهد جفت ارزهای مهمی مثل EUR USD و GBP USD .

البته واریز و برداشت سریع هم با ارزهای پرفکت مانی و ارز دیجیتال تتر و پشتیبانی خوب این بروکر و پلتفرم بسیار زیبای بروکر باعث میشه که کاربران بسیاری را جذب خود کند.

این بروکر مشکلی با کار کردن معامله کردن ایرانی‌ها در بروکر خود ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت واریز و برداشت انجام بدهید و در بروکر خوب کوتکس معامله انجام بدهید.


💰بروکر کوتکس جایگزین مناسب برای بروکرهای باینری آپشن

💎از لینک زیر که مخصوص کاربران ایرانی هست ثبت نام کنید تا به صورت رایگان به عضویت کانال سیگنال ما درآیید و بونوس ۵۰ درصدی بگیرید❤️😍😍😍

❤️کد بونوس اصلاح شد …. باز در شارژ حساب بالای ۱۵۰ دلار کد بونوس ۵۰ درصدی را با من 💎چک کنید….کد رو تمدید کردم تا اعتبارش تموم نشده استفاده کنید😍
💵کد بونوس ۵۰ درصدی قابل ترید
binaryoptioniranian
😍برای بونوس 50 درصدی حساب باید 150 دلار حداقل شارژ شود
🥹کد بونوس همراه با لینک را برای دوستانتان بفرستید

تا اکسپایر نشده با بونوس 50 درصدی ثبت نام کنند
https://qxbroker.com/sign-up/?lid=184034


توضیحات کوتاه در مورد کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان در ساعت مشخصی به کاربران خود سیگنال می‌دهد و تعداد مشخصی به آنها سیگنال می‌دهد.

اگر اخبار مهمی در آن ساعت سیگنال دهی باشد و احساس کنیم که بازار خراب می‌شود و نوسان شدیدی خواهد داشت و قابل معامله‌گری و ترید کردن نیست سیگنال نمی‌دهیم.
پول شما برای ما مهم است نمی‌خواهیم که شما ضرر کنید و همانطور که می‌دانید در باینری آپشن به خاطر معامله‌گری در زمان اگر نوسانات بازار بیش از حد باشد ممکن است حتی یک سیگنال درست هم به ضرر منجر شود .
برای همین سعی می‌کنیم که در نوسانات شدید بازار سیگنال باینری آپشن ندهیم، خود ترید نکردن و ضرر ندادن یعنی سود کردن.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


آیا کانال سیگنال بهتر است یا آموزش باینری آپشن ؟

خیلی از دوستان شاید این سوال در ذهنشون ایجاد شود که آیا عضو کانال سیگنال بشویم و آیا آموزش‌ها را تهیه کنیم خب مسلماً آموزش‌های سبک جدید استاد مهدی تات تضمینی و بسیار پیشرفته است .
آموزش‌ها هم برای فارکس و هم برای باینر آپشن به صورت همزمان می‌باشد.

و ما پیشنهاد می‌کنیم که شما آموزش‌ها را تهیه کنید تا به جای ماهی گرفتن از ما صید ماهی را آموزش ببینید .
آموزش‌ها یک سال پشتیبانی و تمرین زیر نظر خود استاد مهدی تات را دارا می‌باشند.


کانال سیگنال برای چه کسانی مناسب هست ؟

در کل کانال سیگنال برای افراد مبتدی سب می‌باشد و برای افرادی که وقت آموزش دیدن و معامله‌گری در باینری آپشن و فارکس را ندارند.

کانال سیگنال چند درصد درماه سود دهی دارد؟

این را تقریبی می‌توان محاسبه کرد که وین ریت کانال سیگنال باینری آپشن وقتی ۷۰ درصد باشد می‌توانیم بگوییم حدوداً ماهیانه ۵۰ تا ۷۰ درصد با هر پولی که شما می‌گذارید می‌تواند به شما سود بدهد.

البته باز هم برمی‌گردد به مدیریت سرمایه حساب شما شما می‌توانید با ریسک بالاتر سود بیشتری کنید و یا با ریسک کمتر سود کمتری کنید.

در کدوم بروکر باینری آپشن سیگنال میدهید ؟

خوب همانطور که می‌دانید برای سیگنال دهی برای باینری آپشن بهترین بروکر کوتکس و آلپاری می‌باشد .
مخصوصاً بروکر خوب کوتکس که سرورهای قدرتمند و بسیار سریع برای معامله‌گری دارد.

همانطور که می‌دانید برای سیگنال‌های باینری آپشن سرعت حرف اول را می‌زند و باید در بروکری ما معامله کنیم که سرعت سرورها بالا باشد.
و بروکر خوب کوتکس یکی از بروکرهایی می‌باشد که سرعت بسیار بالایی برای باز کردن معامله ارائه می‌دهد.


شرایط عضویت کانال سیگنال رایگان باینری آپشن چیست؟

تنها شرایط عضویت برای کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان این می‌باشد که از لینک ما در بروکر کوتکس ثبت نام کنید و حداقل ۱۰۰ دلار شارژ کنید به همین راحتی.
و بعد از شارژ حساب به ما پیام دهید تا به رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن وی‌آی‌پی ما بشوید.


سود باینری آپشن بیشتر است یا فارکس

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان

خوب می‌رسیم به سوال مهم اینکه سود باینری آپشن بیشتر می‌باشد و یا فارکس در کل باید بگویم سود باینری آپشن شاید حدوداً ۱۰ برابر فارکس باشد.اگر نمیدانید فارکس چیست به آموزش رایگان فارکس در سایت مراجعه. کنید
اما باید این را هم توجه کنید که ریسک آن هم ۱۰ برابر فارکس می‌باشد.

تنها آکادمی صادقی که در این سال‌ها با صداقت با مردم رفتار کرده و گفتگو داشته آکادمی باینری ینری آپشن ایرانیان می‌باشد شاید شما مطالب دیگری را در سایت‌های دیگر بخوانید که شما را گمراه کند اما ما با شما کاملاً صادق هستیم.
سود معامله‌گری در باینری آپشن ۱۰ برابر سود فارکس می‌باشد اما ریسک آن هم ۱۰ برابر فارکس می‌باشد.

پس شاید این سوال مهم برای شما عزیزان معامله‌گر که در اول راه هستید پیش بیاید که استاد تات ما باینری آپشن را انتخاب کنیم یا فارکس را در کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان؟
باید بگویم که این تماماً برمی‌گردد به روحیات شما اگر روحیات ریسک‌پذیری بالاتری دارید باینری آپشن را انتخاب کنید و با سود بالای آن هم زندگی کنید و ریسک بالای آن را هم بپذیرید اما اگر ریسک پذیری پایینی دارید به شما توصیه می‌کنم که به جای باینری آپشن معامله‌گری در فارکس را انتخاب کنید و با سود کمتر آن اما ریسک کمتر آن هم سازگاری پیدا کنید.

این مثال برمی‌گردد دقیقاً به این مطلب مثلاً شما می خواهید از تهران به شیراز مراجعه کنید و یا بهتره بگم که سفر کنید.
چند نوع سرویس حمل و نقل برای انتخاب روبروی شما می‌باشد یکی آنکه با ماشین بروید یکی آنکه با قطار بروید و یکی آنکه با هواپیما بروید.
هر کدام مزایای خود و ریسک‌های خود را دارا می‌باشد مسلماً مسافرت با قطار راحت‌تر با خطر کمتر بسیار طولانی‌تر از مسافرت با ماشین می‌باشد.

مسافرت با هواپیما گرانتر با ریسک بالاتر بسیار سریع‌تر می‌باشد.

حال انتخاب با شما می‌باشد آدم ریسک پذیری هستید می خواهید هزینه بیشتری بدهید و سریعتر یعنی نیم ساعت تا یک ساعته به شیراز برسید خب مسلماً با هواپیما می‌روید.

می‌خواهید هزینه کمتری بدهید راحت‌تر سفر کنید امن‌تر سفر کنید میتوانید با قطار بروید که حدود ۸ ساعت در مسافرت هستید.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

یا اینکه می‌خواهید از جاده لذت ببرید یک هزینه متوسط بدهید کمی سریع‌تر به مقصد خود هم برسید.
خب می‌توانید با ماشین بروید پس تمام این انتخاب‌ها به روحیات شما بستگی دارند.
پس یاد گرفتید که قبل از انجام هر کاری انسان اول روحیات خود را باید شناسایی کند و خود را بشناسد ببیند آدم پر ریسکی می‌باشد یا کم ریسک آدم کم تحملی می‌باشد یا در تحمل.

من خودم آدم کم تحملی هستم و همیشه مسافرت‌هام با هواپیما و سریع می‌باشد و در زندگی هم آدم پرریسکی می باشم.

پس جواب این سوال شما این می‌باشد که اگر آدم کم تحمل و پر ریسکی می‌باشید وانید باینری آپشن را انتخاب کنید اما اگر آدم کم ریسک و پر تحملی می‌باشید می‌توانید فارکس را انتخاب کنید.

ریسک باینری آپشن بیشتر است یا فارکس؟

در جواب به این سوال باید بگویم که ریسک باینری آپشن مسلماً بالاتر می‌باشد همانطور که سود باینر آپشن بسیار بالاتر می‌باشد مخصوصا در کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان آن هم به این خاطر می‌باشد که در باینری آپشن ما تایم ترید داریم.
یعنی اینکه معامله‌ای را که باز می‌کنیم در یک تایم مشخص بسته می‌شود مثلاً یک معامله خرید می‌زنیم در ۵ دقیقه و بعد از ۵ دقیقه سرانجام این معامله مشخص می‌شود.

اما همانطور که می‌دونید در فارکس معاملات تایمی ندارد شما می‌توانید یک معامله خرید بزنید و حتی یکی دو روز منتظر باشید که این معامله به سود برود و آن را بعد دوروز خودتان ببندید.

اما یادتان باشد که در باینری آپشن شما به ازای پیش‌بینی خود سود دریافت می‌کنید ولی در فارکس شما به ازای هر پیپ جابجایی سود دریافت می‌کنید.

یعنی در باینری آپشن شما مشخص می‌کنید من یک معامله خرید باز می‌کنم به قیمت ۵ دلار و اگر در این معامله خرید قیمت حتی یک صدم پیپ از نقطه ورود شما بعد از ۵ دقیقه بالاتر باشد شما دلار سود خواهید کرد یعنی ۹ دلار به حساب شما برمی‌گردد.

خوب همین معامله را یعنی همین معامله خرید را که شما در باینر آپشن انجام دادید و ۴ دلار سود دریافت کردید به ازای یک صدم پیپ که بالاتر از نقطه ورود شما بود اگر بخواهیم در فارکس بررسی کنیم شما در فارکس در ضرر هستید چرا ؟توضیح می‌دهم.

شما وقتی که در فارکس وارد معامله می‌شوید و یا بهتر بگویم یک معامله باز می‌کنید حداقل ۲ الی ۳ پیپ کمسیون از شما کم می‌شود و معامله شما ۲ الی ۳ پیپ بالاتر و یا پایین‌تر باز میشود.
حال بستگی به معامله خرید و یا فروش دارد اگر معامله بای زده باشید بالاتر و یا اگر معامله فروش زده باشید پایین‌تر برای شما باز می‌شود.
به خاطر کمیسیون بروکر و اسپرد اسپرد همان تفاوت قیمت خرید و فروش هست که صرافی به عنوان کارمزد از شما می‌گیرد.
پس اگر در نظر بگیریم که شما همین معامله را بعد از ۵ دقیقه در باینری آپشن با سود به اتمام رسانده باشید در فارکس باید حداقل ۳ پیپ قیمت بالاتررفته باشد تا شما در حالت یر به یر و صفر باشید قیمت باید هی بالاتر برود تا شما سود بیشتری را داشته باشید.

مثال ساده‌ای می‌زنم تا متوجه بشوید مثلاً شما دلار خریدید به قیمت ۵۰ هزار تومان خوب وقتی که این دلار را بخواهید بفروشید صرافی از شما می‌خرد ۴۸ هزار تومان پس دلار باید بشود ۵۵ هزار تومان تا شما در موقع فروش بتوانید بفروشید آن را ۵۳ هزار تومان تا در این وسط ۳ هزار تومان شما سود کنید تازه اگر که کمیسیون خرید دلار ۵۰ هزار تومانی را حساب کنیم آن هم بگوییم هزار تومان سود کردید.

اما تایم مشخصی نداشته است شاید دلار در چند روز نوسان داشته و بعد از یکی دو هفته به قیمت ۵۵ هزار تومان رسیده اما در کل شما سود زیادی نکرده‌اید.

امیدوارم متوجه شده باشید چرا سود باینری آپشن بیشتر است…


مشاوره رایگان در زمینه فعالیتهای مالی بازار جهانی فارکس و باینری آپشن

09336161040


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *