آموزش‌های ویدیویی, استراتژی‌ها, اندیکاتورها, اندیکاتورهای فارکس و باینری آپشن, فارکس, مقاله‌های آموزشی مختلف, همه مطالب

کانال سیگنال باینری آپشن رایگان(همراه با ترید لایو 500 دلاری)

کانال سیگنال باینری آپشن رایگان

در این مقاله میخوانید

کانال سیگنال باینری آپشن رایگان(همراه با ترید لایو 500 دلاری)  ما دوباره برای معامله  گران عزیز باینری آپشن راه اندازی شده و شما می توانید به راحتی و به صورت رایگان تمام رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان جناب مهدی تات بشوید و به سادگی از سیگنال هایی که در این کانال برای شما گذاشته می شود به صورت روزانه استفاده کنید و سود ببرید.
اول باید بپردازیم به اینکه کانال سیگنال باینری آپشن چیست.

در این مورد شاید سوال های بسیار زیادی برای شما پیش بیاید و شما در ذهن خود بگویید که کانال سیگنال باینری آپشن چیست و ما در آنجا چه کار می کنیم و چگونه از سیگنال ها میتوانیم استفاده بکنیم.

باید بگویم دوستان که جناب تات بعد از ۱۰ سال تجربه معامله گری این سیگنال ها را برای شما می دهد و شما می توانید به صورت رایگان از کانال سیگنال باینری آپشن استفاده کنید.

ترید لایو 500 دلاری استاد مهدی تات در کانال سیگنال باینری آپشن


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

بهترین بروکر باینری آپشن

لینک ثبت نام مخصوص کاربران ایرانی همراه با کد بونوس 50 درصدی بروکر خوب کوتکس که یکی از بهترین بروکرهای باینری آپشن میباشد

لینک ثبت نام بروکر کوتکس مخصوص ایرانیان

از این لینک ثبت نام کنید تا به رایگان عضو کانال سیگنال استاد مهدی تات شوید


ویدیوی سود دانشجوی عزیز و تبدیل 220 دلار به 820 دلاراز طریق کانال سیگنال باینری آپشن در کانال تلگرام موجود است

کانال تلگرام آکادمی باینری آپشن ایرانیان


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


سود ماه هفتم کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان که در این ماه وین ریت بالای 75% درصدی داشتیم

 

 


ساعات سیگنال دهی کانال سیگنال باینری آپشن رایگان(همراه با ترید لایو 500 دلاری)

ما در ساعت معینی که مشخص شده در کانال سیگنال باینری آپشن شروع به دادن سیگنال می کنیم و مثلاً به شما می گوییم پوند به دلار 5 دقیقه  یا 15 دقیقه خرید بزنید یا یورو به دلار 15 دقیقه سل بزنید.

همان لحظه که سیگنال ها را شما دریافت کردید باید وارد معامله بشوید و بای وسل را بزنید. منظور همان call یا put  است

باید دقت داشته باشید که سیگنال‌ها با اختلاف حدوداً ده ثانیه به دست شما میرسه و شما آن را می‌زنید و کلاً در این رابطه ما به شما اول آموزش و آموزش خصوصی استاد تات را پیشنهاد می کنیم که خودشان در کانال سیگنال های ۵۰۰ دلاری میزنند.

 

کانال سیگنال باینری آپشن

 

سیگنالهای کانال سیگنال باینری آپشن بسیار معتبر و دقیق داده میشود یا خود جنابت آتنی سیگنال ها را می دهد یا شاگردان خصوصی جناب تات که در اموری ترید بسیار حرفه‌ای هستند و زیر نظر ایشان چندین سال مشغول به معامله گری می باشند.

اما در کل به نظر ما اگر که شما بخواین که نتیجه بهتری درباره را بشنوم بگیرید میتوانید آموزش های ما را تهیه کنید که در کانال سیگنال باینری آپشن از همون ثبت و استراتژی ها برای سیگنال دادن استفاده

می‌کنیم و تاکنون حدود ۴۰ سیگنال دادیم که هشت باخت بوده و ۳۲ برد نتایجش بوده و حدودا وین ریت ۸۰ درصدی داشته.

ادامه مقاله کانال سیگنال باینری آپشن رایگان(همراه با ترید لایو 500 دلاری)….در کل همونطور که میدونید و در بازارهای مالی بودید بازار مالی باینری آپشن بازاری پردیس و پر نوسان است همانطور مانند بازار فارکس و معامله گری در باینری آپشن مهارت بسیار زیادی می خواهد چون همانطور که باید روند قیمت را پیش بینی کنید باید زمان آن را هم پیش بینی کنید و کار بسیار سخت می شود.اما درکانال سیگنال باینری آپشن سیگنالها بسیار دقیق هستند.
در باینری آپشن ما به جز اینکه سعی داریم که پیش‌بینی یک روند قیمتی را داشته باشیم که روند نزولی هست یا صعودی باید یک تایمی را در نظر بگیریم که مثلاً اگر از این قیمت ما خرید زدیم و بای گرفتیم بگوییم در مثال قیمت از این قیمت ۳ دقیقه دیگه بالاتر قرار خواهد گرفت و مثلاً پنج دقیقه دیگه بالاتر قرار گرفت.


استراتژی های کانال سیگنال باینری آپشن رایگان(همراه با ترید لایو 500 دلاری)

همانطور که گفته شد استراتژی ما بر روی پرایس اکشن و سبک خصوصی جناب استاد مهدی تات می باشند و سیگنال ها بر این اساس و بر این استراتژی داده میشود.

شاید این سوال در ذهن تان پیش بیاد که از کجا بدونیم که این کانال سیگنال باینری آپشن معتبر میباشد پس باید مروری کنیم بر کارها و افتخارات استاد که در این ۵ ساله به دست آورده.

ایشون بسیاری از شاگردان خود را به سود رسانده و رضایت دانشجویان به صورت ویدیو در سایت ما هست و می توانید آن را در لینک زیر ببینید:

نتایج دانشجویان ما – باینری آپشن ایرانیان


کانال سیگنال باینری آپشن


لینک توضیحات ویدیویی در یوتیوب کانال سیگنال باینری آپشن رایگان(همراه با ترید لایو 500 دلاری)

 


همانطور که میدونید و اگر یک معامله گر باینری آپشن یا فارکس باشید معامله‌گری در باینری آپشن بسیار پر استرس می باشد حال اینکه شما اگر بخواهیم به عده ای از معامله گر ها سیگنال بدهید پس از استرس بسیار زیادی خواهید داشت و کار هر کسی نمی باشد.

ما در کانال سیگنال باینری آپشن  ایرانیان این کار را برای شما انجام میدهیم.

دوستان باید توجه کنید که حتما مدیریت سرمایه را رعایت کنید و پر ریسک عمل نکنید.

جناب مهدی تات ۶ ویدیو یک ساعته برای روانشناسی معامله‌گری دارد که در سایت موجود می باشد و می توانید از آنها استفاده کنید و بسیار برای شما مناسب هست.

در معاملات باینری آپشن درست است که استراتژی بسیار مهم است اما باید بدانید که روانشناسی معامله گری هم بسیار بسیار مهم میباشد.

اگر بخواهیم درباره معامله گری و تجربیات جناب تات در این مقاله صحبت کنیم حرف های بسیاری هست که در این مقاله نمی‌توان گنجاند…


نکته بسیار بسیار مهم که حتماً باید رعایت کنید در  کانال سیگنال باینری آپشن رایگان(همراه با ترید لایو 500 دلاری)  برای معامله گران تازه کار می باشد این است که اگر که نمی دانید چگونه در باینری آپشن معامله کنید ویدیو های رایگان که در سایت موجود هست را ببینید تا آموزش ببینید و یاد بگیرید و مهارت پیدا کنید.

ما سعی کردیم که در یک زمان معین و در زمانی سیگنال ها را صادر کنیم تا شما بتوانید به طور احسنت استفاده کنید که بازار نوسانات کمی دارد تا سود شما بیشتر شود مثلاً امروز ما ۵ سیگنال صادر کردیم و پنج برد داشتیم که اگر با ده دلار وارد معامله میشدید ۴۴ سود نصیب تان میشه معادل یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان.

البته باید بگویم که این نوع سبک ترید و معامله گری در باینری آپشن را می توانید در کلاسهای خصوصی جناب تا یاد بگیرید وخودتان هر وقت که دلتون خواست به معامله گری بپردازید و سود کنید.

این را هم اضافه کنم که شما می توانید در باینری آپشن و فارکس از اندیکاتور بسیار عالی پروفسورا استفاده کنید که وین ریت خوبی دارد و همینطور یک ساعت فیلم آموزشی همراه این اندیکاتور میتوانید دریافت کنید و پشتیبانی جناب تات را داشته باشید.

خیلی از دوستان با این اندیکاتور توانستند در بازار سودهای خوبی داشته باشند که سود های آنها را در سایت گذاشتیم و می‌توانید آن را در لینک زیر ببینید:

توضیحات اندیکاتور جدید پرفسورا ورژن برلین با وین ریت 75 درصد در فارکس و باینری آپشن

 


نحوه عضویت در کانال سیگنال

 

کانال سیگنال باینری آپشن

نحوه عضویت در کانال سیگنال هم برای شما در زیر نوشته ایم که می توانید مستقیم با ایدی جنابتان پیام بدید و یا بعد از وارد شدن به کانال تلگرامی باینری آپشن ایرانیان به ادمین پیام بدید تا شما روز به کانال سیگنال باینری آپشن به صورت رایگان عضو کند.

در ضمن شما میتوانید بعد از دریافت سیگنال های ما خودتان هم با استراتژی های رایگان و یا با آموزشی که از آقای تات دریافت میکنید در حساب خود به معامله گری بپردازید.

شما به راحتی میتوانید در کانال یوتیوب ما عضو شوید و ویدیو های آموزشی رایگان ما استفاده کنید.


باینری آپشن یک نوع بازار جدید در بازار بورس جهانی می‌باشد که در آن زمان بسیار مهم می‌باشد در معامله در باینری آپشن برخلاف فارکس اسپرد و کمیسیون خریدوفروش وجود ندارد و شما در همان لحظه که دگمه خرید و یا فروش را می‌زنید معامله برای شما در همان قیمت باز می‌شود و تایمه معاملات آن شروع می‌شود زمان معامله در اختیار شما می‌باشد می‌توانید از ۱ دقیقه تا ۴ ساعت و یا حتی روزانه معامله تان را انجام بدهید .

تفاوت دیگری که باینری آپشن با فارکس دارد این است که ما در بازار بورس فارکس به‌اندازه‌ی جابجائی پیپ سود می‌گیریم و یا ضرر می‌کنیم اما در باینری آپشن بدین‌ صورت نمی‌باشد و هر آنجاکه در قیمت معامله را باز کردید سود و زیان شما محاسبه می‌شود مثلاً اگر در قیمت ۱ هزار تومن ۱ معامله بای و یا خرید باز کرده باشید مثلاً در تایم ۲ دقیقه اگر بعد ۲ دقیقه‌ای حتی یک‌صدم پیپ قیمت از ورود شما بالاتر باشه به شما سود تعلق می‌گیرد .

این خاصیت باینری آپشن بسیار جذاب می‌باشد و معامله‌گران بورس را به خود جذب می‌کند .

در باینری آپشن حتی شده که من در ۱ روز ۳۰ درصد از سرمایه خود را سود کرده‌ام مثلاً اگر ۱ هزار دلار داشتم ۳۰۰ دلار سود کردم در آن روز .

اما همین سود بالا و جذابیت باعث طمع معامله‌گران در باینری آپشن می‌شود و شما همیشه باید دقت کنید که این طمع باعث نشود که مدیریت سرمایه خود را رعایت نکنید و بی‌ محابا و پرریسک معامله کنید که باعث ضرر و زیان شما بشود ما در کانال سیگنال باینری آپشن مدیریت سرمایه را بسیار عالی رعایت می‌کنیم


نکاتی را که شما باید رعایت کنید تا یک تریدر خوب شوید این است

حتما باید در همان لحظه از سیگنال ها استفاده کنید تا برنده شوید اگر سیگنال داده ش و شما دیر زدید ممکن است که بازنده شوید.

در باینری آپشن همان‌طور که می‌دونید زمان بسیار و بسیار مهم می‌باشد
پس حتما دقت کنید که هنگام سیگنال گرفتن سریع عمل کنید تا به سود شما منتهی شود .

نکات دیگری را که باید توجه کنید این است که حتما در پنل معامله خود میزان سرمایه‌ای را که می‌خواهید در هر معامله به کار بگیرید حتما چک کنید
نکته بعدی را که باید به آن اشاره کنم این است که حتما در پنل خود تایمه ترید را که می‌خواهید انجام بدید حتما چک کنید تا اشتباهی صورت نگیرد تا موجب ضرر شما شود همیشه تایم ترید خود را چک کنید .

 

کانال سیگنال باینری آپشن

ترید کردن در سبک باینری آپشن بسیار باید سریع و با تمرکز بسیار بالا انجام شود تا شما به سود دلاری برسید باید دقت داشته باشید که در هنگام سیگنال آن جفت ارزی را که در کانال می‌نویسیم با دقت انتخاب کنید تا خدای‌نکرده اشتباه نکنید .
یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت بشه این است که اصلا استرس نداشته باشید و همیشه سعی کنید که خیلی آرام و با احساس خوب به معامله بپردازید و ترید کنید.

ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که بهترین سیگنال‌ها را برای شما انتخاب کنیم و در کانال قرار بدهیم تا شما به سود دلاری برسید و اصلا دیگران سیگنال‌ها نباشید شما به‌راحتی می‌توانید از کانال سیگنال ما سود بدست بیاورید .

سعی کنید همیشه بهترین. ورود را انتخاب کنید و اگر سیگنالی به شما داد به بهترین نحو آن را پیاده کنید و اجرا کنید و ورود داشته باشید .

کانال سیگنال ما بسیار معتبر است و تاکنون بسیاری از دوستان را به سود دلاری رسانده‌ایم اما بازهم به شما می‌گویم که آموزش دیدن بسیار بهتر است چون الان شما ماهی دریافت می‌کنید اما با آموزش ماهی گیری یاد می‌گیرید .

من در این سال‌ها که مشغول معامله‌گری بودم و مشغول تدریس بودم تجربیات بسیاری بدست آوردم یکی از این تجربه‌های من مدیریت سرمایه می‌باشد یادتان باشد و فراموش نکنید که حتما و حتما مدیریت سرمایه خود را تاآنجا که می‌توانید رعایت کنید و هیچ‌وقت طمع نکنید ترس و طمع دشمن شما در معامله‌گری در باینری آپشن می‌باشد کانال سیگنال ما بسیار بسیار سیگنال‌های خوبی می‌دهد پس شما نگران نباشید .

 

کانال سیگنال باینری آپشن

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از کانال‌های سیگنال فارکس فیک می‌باشند و یا هزینه بسیار بالایی را از شما ماهیانه دریافت می‌کنند و حق عضویت‌های بسیار بالایی را از شما می‌گیرند اما کانال سیگنال باینری آپشن ما به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما دوستان معامله‌گر می‌توانید به‌صورت رایگان به عضویت آن درآیید و مشغول به معامله‌گری شوید و از آن سود خوبی به دست آورید.

جناب تات مدت‌ها بود که در فکر ایجاد دوباره‌ کانال سیگنال باینری آپشن بود اما متأسفانه به‌خاطر داشتن شاگردان زیاد و مشغولیتی همانند ترید زدن و مدیریت سایت نمی‌توانست این کانال را ایجاد کند اما بالاخره با پشتکار ایشان و شاگرد خصوصی ایشان دوباره کانال سیگنال باینری آپشن راه‌اندازی شد تا به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد پس لطفاً زحمات ایشان را پاس بدارید و احقاق حق کنید و به دیگران آن را معرفی کنید تا دیگران هم بتوانند به سود دلاری برسند .
.
شما باید این را بدانید که ما در این زمان تمام تلاش خود را می‌کنیم که به مردم کشورمان و معامله‌گران کشورمان کمک کنیم تا بتوانند به درآمدی دلاری برسند این بازار بزرگ مثل اقیانوسی است از دلار که می‌توان به سودهای فراوان رسید .

جناب تات مدیریت سرمایه هم انجام می‌دهند و حتما حساب باید حداقل ده‌هزار دلار باشد تا ایشان برای شما مدیریت سرمایه انجام بدهند سود ماهیانه مدیریت اکانت برای شما تقریباً چهل درصد میباشد.

البته جناب تات ۲ نوع ربات طراحی کرده‌اند که برای فارکس می‌باشد شما می‌توانید از آن ربات‌ها در فارکس استفاده کنید این ربات‌ها به‌صورت خودکار معامله انجام می‌دهند و شما نیازی نیست که بالای چارت و نمودار باشید سود این ربات‌ها در ماه مابین ۸ درصد تا ۱۲ درصد نسبت‌ به نوسانات بازار می‌باشد و بسیار امن می‌باشند .


نکات تازه دیگر درباره

کانال سیگنال باینری آپشن رایگان(همراه با ترید لایو 500 دلاری)

کانال سیگنال باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن رایگان زیر نظر استاد  باینری آپشن ایران مهدی تات دوباره افتتاح شد.استاد مهدی تات سالهاست که در زمینه فارکس وبور  و باینری آپشن مشغول به معامله گری و تدریس می باشد. حدود ۱۰ سال است که ایشان در بازار مالی فعالیت دارد و حدود ۵ سال می باشد که مشغول به تدریس می باشد.

ایشان حدود 3000 شاگرد در سراسر جهان از جمله ایران انگلیس آلمان امریکا ترکیه سوئد سوئیس و دیگر کشورها جهان دارد.

ایشان کارآفرین برتر سال ۱۳۹۹ بوده و به خاطر سود های فراوان شاگردانش به تلویزیون و برنامه زنده تلویزیونی دعوت شده است.

کانال سیگنال باینری آپشن گه به صورت رایگامن میباشد حدوداً وین ریت ۷۵ درصدی دارد و در بروکر های آلپاری و کوتکس سیگنال ها داده می شود.

استاد  تات تنها معامله‌گری هست که  تریدهای ۵۰۰ دلاری در ایران انجام داده است و سود کرده است .ترید های ایشان را می توانید در کانال تلگرام و سایت ایشان مشاهده کنید.کانال سیگنال باینری آپشن برای دوستان و معامله گر های عزیز باینری آپشن به صورت رایگان می باشد و هر کسی می تواند در آن شرکت کنند.

کانال سیگنال باینری آپشن برای تمام دوستان معامله گر باینری آپشن به صورت رایگان میباشد کافیست که از لینک های پایین و یا به آیدی جناب تات پیام داده و عضو کانال بشید و یا در گوگل سرچ کنید سایت باینری آپشن ایرانیان و وارد سایت شوید و بالا در منو گزینه کانال سیگنال باینری آپشن را انتخاب کنید و به آیدی های موجود در آن پیام بدید تا عضویت کانال در بیایید.

نتایج اخیر کانال سیگنال باینری آپشن به این صورت می باشد که بعد از حدود ۴۵ ترید در این هفته ۳۷ برد و باخت نتیجه آن بوده.

اگر توضیحی کوتاه بخواهیم در مورد سبک باینری آپشن بگوییم این است که باینری آپشن شاخه‌ای از فارکس و بورس جهانی می باشد که به صورت زمان و تایمی ترید می شود و معامله گر خرید و فروش را در تایم های مشخصی انجام می دهد و سود آن را به صورت درصدی از ۷۰ تا ۸۲ درصد سرمایه گذاری به دست می آورد.

 

کانال سیگنال باینری آپشن

آیدی جناب تات برای عضویت در کانال سیگنال باینری آپشن :

mahditatm@

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان :

https://t.me/binaryoptioniranian

وین ریت ببسیار عالی و بالای این سیگنال ها مورد توجه بسیاری از دوستان بوده و دوستان برای آموزش خصوصی در کلاسهای جناب تات بعد از دیدن این سیگنال ها و تریدر های لایو ۵۰۰ دلاری شرکت کردند.همونطور که میدونید بازارهای مالی فارکس و باینری آپشن بسیار پر ریسک و سود آور می باشد و حتماً قبل از وارد شدن به این بازار باید آموزش ببینید.

در کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان ما سیگنال ها را در تایم فریم یک دقیقه و دردهایم تایید دو یا سه دقیقه برای دوستان ارسال میکنیم.سیگنال ها به سبک آموزش خصوصی جناب تات می باشد و یا خودشان و یا شاگردان ایشان سیگنال ها را به صورت دقیق برای شما ارسال می کنند.

باینری آپشن سبکی از معامله گری میباشد که میتوان در روز از آن سود های بسیار خوبی گرفت اما از طرفی بسیار پاریس که می باشد و روانشناسی معامله گری بسیار در آن دخیل می باشد.گوشه ای از سود های دانشجویان را در سایت و کانال ما میتوانید ببینید .

اما گفتنی است استاد مهدی تات شگردانی دارند که حتی در یک روز توانستند با یک حساب هزار دلاری ۴۰ هزار دلار سود بگیرند.کانال سیگنال رایگان باینری آپشن استاد کمک شایانی است برای تریدر های تازه کار و یا قدیمی که وقت ندارند معامله گری کنند.

سیگنال هایی که در کانال گذاشته میشود تجربیات ۱۰ ساله جناب تات و شاگردان ایشان می باشد.کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان به درخواست بسیاری از معامله‌گران باینری آپشن و شاگردان جناب مهدی تات دایر گردید تا کمکی باشد به وضع اقتصادی کنونی دوستان معامله گر تا هم به صورت آموزشی باشد و هم سیگنال ها را معامله کنند تا از این بازار سودی برده باشند.

شما می توانید با دریافت این سیگنال ها و معامله گری با آنها حداقل در روز با پول تان ۵ تا ۱۰ درصد سود کنید.سیگنال های باینری آپشن به صورت دقیق و با تکنیک و استراتژی استاد برای شما فرستاده می شود.برای عضویت در کانال سیگنال رایگان باینری آپشن می توانید به آیدی های زیر پیام دهید.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


جناب مهندس مهدی تات سالهاست که در زمینه فارکس و باینری آپشن مشغول به معامله گری و تدریس می باشد. حدود ۱۰ سال است که ایشان در بازار مالی فعالیت دارد و حدود ۵ سال می باشد که مشغول به تدریس می باشد. ایشان حدود سه هزار شاگرد در سراسر جهان از جمله ایران انگلیس آلمان امریکا ترکیه سوئد سوئیس و دیگر کشورها دارد.ایشان کارآفرین برتر سال ۱۳۹۹ بوده و به خاطر سود های فراوان شاگردانش به تلویزیون و برنامه زنده دعوت شده.

 

کانال سیگنال باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن برای تمام دوستان معامله گر باینری آپشن به صورت رایگان میباشد کافیست که از لینک های پایین و یا به آیدی جناب تات پیام داده و عضو کانال بشید و یا در گوگل سرچ کنید سایت باینری آپشن ایرانیان و وارد سایت شوید و بالا در منو گزینه کانال سیگنال باینری آپشن را انتخاب کنید و به آیدی های موجود در آن پیام بدید تا عضویت کانال در بیایید.

کانال سیگنال باینری آپشن برای دوستان و معامله گر های عزیز باینری آپشن به صورت رایگان می باشد و هر کسی می تواند در آن شرکت کنند.نتایج اخیر کانال سیگنال باینری آپشن به این صورت می باشد که بعد از حدود ۴۵ ترید در این هفته ۳۷ برد و باخت نتیجه آن بوده.

در کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان ما سیگنال ها را در تایم فریم یک دقیقه و دردهایم تایید دو یا سه دقیقه برای دوستان ارسال میکنیم.سیگنال ها به سبک آموزش خصوصی جناب تات می باشد و یا خودشان و یا شاگردان ایشان سیگنال ها را به صورت دقیق برای شما ارسال می کنند.وین ریت بالای این سیگنال ها مورد توجه بسیاری از دوستان بوده و دوستان برای آموزش خصوصی در کلاسهای جناب تات بعد از دیدن این سیگنال ها و تریدر های ۵۰۰دلاری شرکت کردند.

همونطور که میدونید بازارهای مالی فارکس و باینری آپشن بسیار پر ریسک و سود آور می باشد و حتماً قبل از وارد شدن به این بازار باید آموزش ببینید.سیگنال هایی که در کانال گذاشته میشود تجربیات ۱۰ ساله جناب تات و شاگردان ایشان می باشد.

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان به درخواست بسیاری از معامله‌گران باینری آپشن و شاگردان جناب مهدی تاج دایر گردید تا کمکی باشد به وضع اقتصادی کنونی دوستان معامله گر تا هم به صورت آموزشی باشد و هم سیگنال ها را معامله کنند تا سودی کرده باشند.

باینری آپشن سبکی از معامله گری میباشد که میتوان در روز از آن سود های بسیار خوبی گرفت اما از طرفی بسیار پاریس که می باشد و روانشناسی معامله گری بسیار در آن دخیل می باشد.گوشه ای از سود های دانشجویان را در سایت و کانال ما میتوانید ببینید اما گفتنی است استاد مهدی تات شگردانی دارند که حتی در یک روز توانستند با یک حساب هزار دلاری ۴۰ هزار دلار سود بگیرند.

کانال سیگنال رایگان باینری آپشن استاد کمک شایانی است برای تریدر های تازه کار و یا قدیمی که وقت ندارند معامله گری کنند.شما می توانید با دریافت این سیگنال ها و معامله گری با آنها حداقل در روز با پول تان ۵ تا ۱۰ درصد سود کنید.سیگنال های باینری آپشن به صورت دقیق و با تکنیک و استراتژی استاد برای شما فرستاده می شود.


کانال سیگنال باینری آپشن حدوداً وین ریت ۷۵ درصدی دارد و در بروکر های آلپاری و کوتکس سیگنال ها داده می شود.استاد مهدی تات تنها معامله‌گری هست که با تریدهای ۵۰۰ دلاری معامله انجام داده است و سود کرده .ترید های ایشان را می توانید در کانال تلگرام و سایت ایشان مشاهده کنید.کانال سیگنال باینری آپشن برای دوستان و معامله گر های عزیز باینری آپشن به صورت رایگان می باشد و هر کسی می تواند در آن شرکت کنند.

 

کانال سیگنال باینری آپشن

نتایج اخیر کانال سیگنال باینری آپشن به این صورت می باشد که بعد از حدود ۴۵ ترید در این هفته ۳۷ برد و باخت نتیجه آن بوده.کانال سیگنال باینری آپشن برای تمام دوستان معامله گر باینری آپشن به صورت رایگان میباشد کافیست که از لینک های پایین و یا به آیدی جناب تات پیام داده و عضو کانال بشید و یا در گوگل سرچ کنید سایت باینری آپشن ایرانیان و وارد سایت شوید و بالا در منو گزینه کانال سیگنال باینری آپشن را انتخاب کنید و به آیدی های موجود در آن پیام بدید تا عضویت کانال در بیایید.

اگر توضیحی کوتاه بخواهیم در مورد سبک باینری آپشن بگوییم این است که باینری آپشن شاخه‌ای از فارکس و بورس جهانی می باشد که به صورت زمان و تایمی ترید می شود و معامله گر خرید و فروش را در تایم های مشخصی انجام می دهد و سود آن را به صورت درصدی از ۷۰ تا ۸۲ درصد سرمایه گذاری به دست می آورد.

در کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان ما سیگنال ها را در تایم فریم یک دقیقه و دردهایم تایید دو یا سه دقیقه برای دوستان ارسال میکنیم.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

سیگنال ها به سبک آموزش خصوصی جناب تات می باشد و یا خودشان و یا شاگردان ایشان سیگنال ها را به صورت دقیق برای شما ارسال می کنند.وین ریت بالای این سیگنال ها مورد توجه بسیاری از دوستان بوده و دوستان برای آموزش خصوصی در کلاسهای جناب تات بعد از دیدن این سیگنال ها و تریدر های ۵۰۰دلاری شرکت کردند.

همونطور که میدونید بازارهای مالی فارکس و باینری آپشن بسیار پر ریسک و سود آور می باشد و حتماً قبل از وارد شدن به این بازار باید آموزش ببینید.سیگنال هایی که در کانال گذاشته میشود تجربیات ۱۰ ساله جناب تات و شاگردان ایشان می باشد.

کانال سیگنال باینری آپشن

 

کانال سیگنال باینری آپشن برای تمام دوستان معامله گر باینری آپشن به صورت رایگان میباشد کافیست که از لینک های پایین و یا به آیدی جناب تات پیام داده و عضو کانال بشید و یا در گوگل سرچ کنید سایت باینری آپشن ایرانیان و وارد سایت شوید و بالا در منو گزینه کانال سیگنال باینری آپشن را انتخاب کنید و به آیدی های موجود در آن پیام بدید تا عضویت کانال در بیایید.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

سبک سیگنال دهی

 

کانال سیگنال باینری آپشن

سیگنالها بدون اندیکاتور و برروی سبک پرایس اکشن لنس و الگو می باشد.سیگنال ها بسیار دقیق و با استراتژی و با صبر داده می شود این سیگنال ها در ساعت معین که به شما گفته می شود داده می شود تا به راحتی شما بتوانید از این سیگنال ها استفاده کنید.تاکنون سیگنال های باینری آپشن سود حدوداً ۸۰ درصدی داشته است و اگر سیگنال ها را با ۱۰ دلار معامله میکردید تا کنون حدود ۳۸۰ دلار سود کرده بود و اگر معامله می کردید ۳۸۰۰ دلار نصیب شما می شده.

 

بروکری که جناب مهدی تات از آنها استفاده می کند بروکرهای معتبر آلپاری و کوتکس می باشد و شما می توانید با ایجاد یک حساب در آنها از لینکی که برای شما فرستاده می شود به کانال سیگنال بپیوندید.

سود به دست آمده است این ناله ها تماماً برای خود شما می باشد و هیچ درصدی از سود شما برای ما نیست.سیگنالهای کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان رایگان می باشد و برای کمک به معامله‌گران باینری آپشن میباشد.

بیشتر سیگنال ها در تایم فریم یک دقیقه داده می شود و تایم ترید سه دقیقه ای دارد.سیگنالهای کانال سیگنال باینری آپشن در ساعت تنظیم شده که بازار مناسب برای معامله گری باشد.شما می‌توانید با خیال راحت این سیگنال‌ها را دریافت کنید و به معامله بپردازید و اگر خواستید که مثل خود آقای تات ترید کنید می توانید در کلاسهای خصوصی ایشان شرکت کنید.

آیدی جناب تات برای عضویت در کانال سیگنال باینری آپشن :
mahditatm@

کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان 


چرا باید عضو کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان بشوید

کانال سیگنال باینری آپشن

سودهای دلاری کانال سیگنال

دلیل‌هایی را که برای شما می‌آورم که به شما این فرصت را بده تا به‌صورت رایگان عضو کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان بشوید .

اولین دلیل این است که کانال سیگنال باینری آپشن ایرانیان کلا رایگان است و برای کمک به شما برای رسیدن به درآمد دلاری می‌باشد .

دلیل دوم این است که سود حاصل از سیگنال‌ها تنها برای خود شما می‌باشد و ما هیچ حق عضویت یا درصدی از سود شما را برنمی‌داریم .

سومین دلیل این است که کانال سیگنال ما زیر نظر جناب تات می‌باشد که تجربه ده‌ ساله در این بازار دارد و می‌تواند به شما برای سودآوری دلاری کمک کند و سیگنال‌های بسیار عالی بدهد .

دلیل چهارم این این می‌باشد که جناب تت به‌عنوان کارآفرین برتر در برنامه زنده تلویزیونی دعوت‌شده و در مورد کار و اندیکاتور و ربات و شاگردانش به صحبت پرداخته و مورد تقدیر واقع‌شده .

دلیل پنجم این است که شاید شما تازه‌کار باشید و نتوانید خودتان ترید کنید و اگر زمانی به ترید پرداختید موجب ضرر شما بشود این کانال سیگنال‌هایی به شما می دهد که شما بتوانید از آن سود دلاری به دست بیاورید .

دلیل ششم این است که ممکن است که شما اصلا وقت ترید کردن نداشته باشید و سر کار باشید یا کلا اصلا حوصله تحلیل کردن نداشته باشید و شما به‌راحتی می‌توانید بدون هیچ تحلیلی فقط با زدن دکمه بای یا سل با سیگنال‌های ما به درآمد برسید .

 

کانال سیگنال باینری آپشن

سودهای دلاری کانال سیگنال

دلیل هفتم این است که کلا ترید کردن یک کار پر از استرس می‌باشد و ممکن است در زمان تحلیل کردن شما به‌ خاطر استرسی که دارید اشتباه کنید اما وقتی‌که سیگنال دریافت می‌کنید استرسی شامل حال شما نمی‌شود و به‌راحتی و به‌آسانی می‌توانید معامله انجام بدهید و سود کنید و به درآمد دلاری برسید و از آن لذت ببرید.

دلیل هشتم این است که بسیاری از تریدرها به‌خاطر رعایت نکردن مدیریت سرمایه و طمع کردن ممکن است که تمام سرمایه خود را در بازار از دست بدهند اما در کانال سیگنال ما مدیریت سرمایه انجام میشود.

دلیل نهم ترس از ترید می‌باشد

بسیاری از معامله‌گران بعد از انجام معامله ممکن است ضرر کنند این ضرر باعث می‌شود تا ذهن آن‌ها از ترید بترسد و دوست دارند کسی به آن‌ها سیگنال بدهند یا اندیکاتور به آن‌ها سیگنال بدهند کانال سیگنال بهترین راه‌حل برای افرادی هست که از ترید کردن می‌ترسند و نمی‌توانند خودشان تحلیل کنند و ترید کنند .

دلیل دهم این است که شما وقتی‌که عضو کانال سیگنال می‌شوید مثل یک معامله گری که تجربه ده‌ساله دارد می‌توانید معامله انجام بدهید چون سیگنال‌هایی که به شما می‌رسد تجربیات ده‌ساله جناب تات و شاگردان ایشان می‌باشد و می‌توانید با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده کنید و سود دلاری ببرید بدون این‌ که هزینه‌ای پرداخت کنید .

دلیل یازدهم این می‌باشد که تمامی سیگنال‌هایی که به شما داده می‌شود به‌صورت آموزشی می‌توانید از آن استفاده کنید و یاد بگیرید و آموزش ببینید و کم‌کم خودتان معامله‌گری را یاد بگیرید و به یک معامله گر حرفه‌ای تبدیل شوید تا برای خودتان هر وقت که خواستید معامله کنید و از بازار سود بگیرید.


کانال سیگنال بهتر است یا این‌که آموزش ببینید ؟

خب بخوایم بررسی کنیم که کانال سیگنال باینری آپشن بهتر است یا این‌که شما خودتون بیاین و آموزش ببینید باید بگم که از لحاظ روان‌شناسی و اساتید موفقیت در کل دنیا آموزش دیدن سرمایه‌گذاری روی خود آدم می‌باشد و یک سرمایه‌گذاری پرسود می‌باشد چون دیگر خودتان به‌راحتی می‌توانید ترید کنید و معامله کنید و یک حرفه‌ای رو یاد گرفتید .

مثال ماهی دادن و آموزش ماهیگیری می‌شه مثل این می‌باشد که ما هر روز بیاییم به شما چند ماهی بدهیم و تنها دست خودمان باشد که این ماهی‌ها را به شما کی بدهیم اما وقتی شما ماهیگیری یاد می‌گیرید به این معناست که هر وقت و هر زمانی‌که دلتان خواست می‌توانید ماهی به دست بیاورید پس آموزش ماهی گیری بهتر از این است که شما در روز چند تا ماهی به دست بیاورید پس درکل آموزش خیلی بهتر از این‌که شما به کسی تکیه کنید که به شما سیگنال بدهد شاید یک روز ما وقت نداشته باشم به شما سیگنال بدهیم شاید یک روز حوصله نداشته باشم آن‌وقت شما چه می‌کنید باید منتظر باشید تا من بیایم و به شما سیگنال بدهم پس ما همیشه آموزش را در وهله اول قرار می‌دهیم مخصوصاً آموزش‌های خصوصی جناب تئاتر که یکی از بهترین اساتید حال حاظر در ایران هست .

کانال سیگنال باینری آپشن

سودهای دلاری کانال سیگنال

 

آموزش‌های ما به چه نحو می‌باشد:

.سبک آموزشی ما سبک مخصوص به خودمان می‌باشد و بدون اندیکاتور و در راستای سبک پرایس اکشن می‌باشد به‌جز آموزش‌ها که بسیار عالی هستند و نتایج دانشجویان را هم می‌توانید در کانال و در سایت مشاهده کنید که نتایج بسیار عالی و خوب داشتند این‌ موضوع مهم است که ما یک‌سال پشتیبانی آموزشی رایگان به شما می‌دهیم و ۲ ماه تمرین زیر نظر جناب دارید تا اشتباهات شما را در معامله‌گری بگیرد و به شما تمرین بدهد و این کار باعث می‌شود که شما خیلی خیلی سریع پیشرفت کنید و یاد بگیرید که چگونه باید معامله کنید آموزش‌های جناب تات آموزش‌هایی کاربردی می‌باشد که از تجربیات ده‌ساله خود در این آموزش‌ها استفاده می‌کند تا شما را هرچه سریع‌تر به درآمد برساند دور از تئوری‌های طوطی‌وار استادانی که واقعاً استاد نیستند و خودشان چیزی بلد نیستند و شما را تنها گمراه میکنند.

در کل آموزش‌ها پایه‌ریزی شده تا شما هرچه سریع‌تر به درآمد برسید بسیار ساده‌گویی و دور از الفاظ و کلمات پیچیده فارکس و تمرین‌ها طوری طراحی‌شده که واقعیت بازار را شما بتوانید ببینید و آن را تحلیل کنید و آرام‌ آرام معامله‌گری را یاد بگیرید و بتوانید از این بازار بزرگ درآمد کسب کنید نه این‌که فقط چند تئوری باشد که شما فقط بتوانید تحلیل کنید و هیچ کاری دیگری نتوانید بکنید و وقتی یک معامله‌ای به مشکل برمی‌خورد نمی‌دانید چرا این معامله شما ضرر شده اما وقتی‌که شما یک‌سال پشتیبانی آموزشی دارید می‌توانید راحت سوالات خود را از استاد تات بپرسید تا شما بگوید که این اشتباه برای چه هست و باید شما چکار می‌کردید .


آموزش روش مارتینگل:

البته قبل از آموزش روش مارتینگل باید بگویم که در کانال سیگنال ما به همچین روشی اصلا احتیاجی نیست چون سیگنال‌های ما بسیار معتبر است اما یک زمانی ما سیگنال دادیم شما دیر وارد شدی و ضرر کردی می‌توانی از این روش ضررها را جبران کنی روش مارتینگل یک روشی که کسانی که ضرر می‌کنند می‌توانند ضررشان را جبران کنند .

 

کانال سیگنال باینری آپشن

سودهای دلاری کانال سیگنال

روش مارتینگل روشی است که مثلاً شما یک دلار روی معاملات تون گذاشتید آن یک دلار ضرر شد در معامله دوم به جایی‌که ما یک دلار بزنیم و آن را جبران کنی دو دلار می‌زاریم هم ضرر جبران شده هم این وسط یک دلار سود به دست آوردیم.
البته باید بگویم که این روش کمی خطرناک می‌باشد و کسانی که می‌خواهند از این روش استفاده کنند حتما باید در حساب خود پول زیادی داشته باشند مثلاً اگر شما می‌خواهید با یک دلار مارتینگل شروع کنید حتما در حسابتان حداقل حداقل باید سیصد دلار موجودی داشته باشید .

درکل ما این روش را به کسانی پیشنهاد می‌کنی که موجودی حساب بالایی دارند و می‌خواهند سریع سود کنند من شاگردانی داشتم که با همین روش ماشین خریدن خونه خریدن و زندگی خوبی به راه انداختند این روش را هم می‌توانید در بازار باینری آپشن کار کنید و هم در بازار فارکس یک روشی است برای پول درآوردن .

 


حرف آخر

 

کانال سیگنال باینری آپشن

سودهای دلاری کانال سیگنال

دوستان عزیز بگذاریم با صداقت با شما حرف بزنم من ده‌ساله که دارم در این بازار معامله انجام می‌دهند و درگیر این بازارم و کل زندگی‌ام را در این بازار گذاشتم و به قول معروف مویم را در این بازار سپید کرده‌ام.

صادقانه بگم پنج‌ساله دارم تدریس می‌کنم و می‌دونم که واقعاً باینری آپشن و فارکس بازار بسیار پراسترس و پرطمع و پر ترسی است خیلی دوستان طمع‌کار هستن و به‌خاطر طمع نمی‌توانند از این بازار سود بگیرند.

خیلی دوستان می‌ترسند و به‌خاطر این ترسشان است که نمی‌توانند از این بازار سود بگیرند خیلی دوستان آموزش کافی و آگاهی ندارند و با چند تا پکیج پابلیک شده‌ی رایگان آموزش دیدند و انتظار دارند که میلیاردها تومن از این بازار سود بگیرند .

نه این‌طوری نمی‌شود شما باید آموزش ببینید و حتما شما هر جایی‌که می‌روید آموزش می‌بینید باید یک استاد یک‌سال در کنار شما باشد تا اشتباهات معامله‌گری شما را بگیرد تا بتواند موجب پیشرفت شما بشود اما هم‌چین اساتیدی در ایران بسیار کم می‌باشد و شما اگر می‌خواهید استادی را انتخاب کنی حتما باید تاریخچه‌ی او را با بقیه مقایسه کنید.

یادتان باشد که چشم‌بسته در این اینستا گرام و تلگرام و یوتیوب به کسی استاد نگویید… استاد کسی است که خودشو نشون می‌ده استاد کسی است که ترید می‌کنه و استاد کسی است که دوهزار تا شاگرد پرورش داده استاد کسی است که کارآفرین و حتما شما باید در انتخاب یک استاد و همیشه دقت کنید.

 

کانال سیگنال باینری آپشن

سودهای دلاری کانال سیگنال

نکته بعدی که می‌خوام به شما بگم اینه که دوستان بالاخره یک روز شما باید آموزش ببینید منم خیلی دوست دارم بشینم تو خونه و یکی بیاد به من سیگنال بده اوکی خیلی خوبه اما تا کی تا کی می‌تونی به من سیگنال بده ….

شما باید اینو بدونید که شما خودتون باید ماهیگیری یاد بگیرید ما همون جوری که داریم که در این کانال سیگنال سیگنال می‌دیم پنجاه تا معامله کردیم پنجاه تا سیگنال دادیم و فقط ده تا ضرر شده داریم همینو به شما یاد می‌دیم.
خودت می‌تونی هر وقت که خواستی ترید کنی معامله کنی پس تنبلی نکن از دایره راحتیت پا شو بیا آموزش ببین ما کانال سیگنالمون همیشه هست مشکلی نداره اما این را از روی دلسوزی برای شما می‌گم که اگر می‌خواهید در این شغل بمونی و پول دربیاری باید کار کنی باید تلاش کنی باید هر دقیقه آموزش ببینی باید هر دقیقه آپدیت باشی باید تجربه به دست بیاری اینو یادتون باشه من دلسوز شما هستم که اینو دارم به شما می‌گم .

موفق و پر سود باشید


شماره مشاوره برای کلاس خصوصی و یا خرید ربات و کانال سیگنال و اندیکاتور پرفسورا:

09336161040


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 464

نوشته های مشابه

16 دیدگاه در “کانال سیگنال باینری آپشن رایگان(همراه با ترید لایو 500 دلاری)

  1. باینری آپشن ایرانیان گفت:

    ممنون از شما

  2. علی گفت:

    کانال سیگنال باینری آپشن رایگان است؟

  3. حسینی گفت:

    ممنون استاد من تا حالا تو این پنج ماه ۱۵۰۰دلار با کانال سیگنال باینری آپشن شما سود کردم .واقعا ممنون جناب تات

  4. موسوی گفت:

    استاد شما تو ایران تک هستید من امروز ۳۰ دلار با سیگنال های شما در کانال سیگنال باینری آپشن رایگان شما سود کردم
    در کل شده ۲۵۰ دلار در این هفته ممنون استاد تات

  5. مجید اخوان گفت:

    سلام آستاد تات بزرگ گفته بودید کامنت بزارید و سوهاتونو بگید ،اول خواستم تشکر کنم و بگم خدا خیرتون بده که به فکر مردم هستید ،من تردیدهای ۲ دلاری میزنم و این ماه حدود ۲۵ دلار از کانال سیگنال باینری آپشن رایگان شما سود داشتم ،ممنون استاد عزیز

  6. علیزاده گفت:

    فرمودید سودهای این ماه رو بگیم استاد،من زیاد وقت نکردم اینماه تو کانال سیگنال باینری آپشن سیگنال بزنم اما در کل این ماه ۱۲۶ دلار سود کردم و تشکر میکنم از استاد مهربانی چون شما…علیزاده

  7. هومن فرتاش گفت:

    سلام جناب تات …به نظر من شما تنها استاد واقعی باینری آپشن هستید
    من این ماه از کانال سیگنال باینری آپشن رایگان شما ۷۸۰ دلار سود گرفتم ممنون از وقتی که به صورت رایگان میزارید و سیگنال میدید

  8. مرادی فرد گفت:

    سلام استاد فرمودید سودهامونو براتون بفرستیم
    من ۴ ماهه در کانال سیگنال باینری آپشن رایگان شما عضو هستم و در این ۴ ماه حدود ۲۰۰۰ دلار سود کردم ممنون از شما …اضافه کنم سرمایه ۶۰۰۰ دلار هست الان شده ۸۲۰۰ دلار

  9. روزبه گفت:

    ممنون آقای تات با کانال سیگنال باینری آپشن شما من این ماه ۳۰ درصد با پولم سود کردم حدود ۳۰۰ دلار
    همیشه پاینده باشید استاد

  10. موحدی گفت:

    عالی هستید عالی استاد
    هم خودتون هم کانال سیگنال باینری آپشن شما
    من این ماه با ۲۰۰ دلار ۷۰ دلار سود کردم
    ممنون فقط مهدی تات پدر باینری آپشن ایران

  11. علی رضا غلامی گفت:

    خودتون آقای تات و کانال سیگنال باینری آپشن رایگان شما نمرتون ۲۰ هست…
    فرموده بودید سود این ماه رو در سایت بنویسم ..من یه حساب ۴ هزار دلاری دارم و این ماه ۱۱۰۰ دلار معادل حدودی پنجاه میلیون سود کرد با سیگنالای شما ممنون از این که هستید

  12. طاها گفت:

    سلام استاد تات من آین ماه که گذشت ۳۵ درصد سود کردم
    ترید پر ریسک زدم و اما عالی بود سیگنالهای شما
    ممنون از شما و کانال سیگنال باینری آپشن شما

    1. باینری آپشن ایرانیان گفت:

      خواهش میکنم

  13. حسین عزیزی گفت:

    فقط میتونم بگم تو ایران تکی جناب تات
    کانال سیگنال باینری آپشن شما هم فقط یه دونس.
    این ماه ۵۰۰ دلار سود کردم با حساب ۲ هزار دلارین
    ممنون استاد جان

  14. سجاد گفت:

    سلام استاد . خیلی ازتون ممنونم . مطالب خیلی خوبی آموزش دادید

    1. باینری آپشن ایرانیان گفت:

      خواهش میکنم عزیزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *