همه مطالب, فارکس

بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت

بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت

بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت

در این مقاله میخوانید

بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت


مقایسه اسپرد و کمیسیون بروکر ترید کیت با آلپاری

 

 

ویدیوی مقایسه کمیسون ها و اسپردها که در فیلم میبینید و بروکر خوب الپاری 2 برابر بیشتر از بروکر خوب ترید کیت کمیسون میگیره


اسکالپ در فارکس چیست ؟

به معاملات کوتاه مدت در فارکس در حجم های بالا اسکالپ میگویند اگر بخواهیم معنی لغت را به انگلیسی معنی کنیم یعنی ناخنک زدن. اگرنمیدانید فارکس چیست به این مقاله مراجعه کنید.

بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت

معامله گری به روش اسکالپ یعنی اینکه شما در تایم فریم های کوچک همانند تایم فریم یک دقیقه ای وارد معامله شوید و تنها با چند کندل سود از آن خارج شوید.
البته باید این را بدانید که مهمترین نکته اسکالپ کردن در معامله در تایم فریم یک دقیقه ای این است که بروکری را(بهترین بروکر اسکالپ برای ایرانی ها ترید کیت میباشد که اسپرد و کمیسیون های پایینی دارد) انتخاب کنید که کمیسیون و اسپرد پایینی داشته باشد این را دقیق توضیح خواهم داد.

بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

مفهوم اسپرد

 

 

خوب دوستان اگر بخواهیم در مورد مفهوم اسپرد صحبت کنیم باید بگوییم که منظور از اسپرد تفاوت قیمت خرید و فروش می باشد .
که شما به عنوان کمیسیون به کارگزار و بروکر پرداخت میکنید ساده بگویم برای شما اگر از صرافی بخواهید دلار بخرید مثلاً دلار قیمت ۴۱۰۰۰ تومان میباشد صرافی دلار را به شما ۴۱,۰۰۰ تومان می‌فروشد و اما بخواهید همان دلار را به صرافی بفروشید صرافی از شما دلار را ۴۰ هزار تومان می خرد.

این هزار تومن همان اسپرد و قیمت تفاوت خرید و فروش می باشد که بروکرها و صرافی‌ها از شما دریافت می کنند.
حال در بروکرها این اسپرد ها تفاوت دارد در یک بروکر اسپرد بالایی از شما دریافت می شود مثلاً در پوند به دلار دو پیپ اسپرد دریافت می شود اما مثلاً در بروکر ترید کیت بهترین بروکر برای اسکالپ اسپرد از شما یک پیپ دریافت می‌شود و این سودی است که در جیب شما می رود.

هر چقدر کمتر اسپرد و کمیسون بدید سود شما بیشتر می شود پس وقتی که در تایم فریم های کوتاه دارید اسکالپ می کنید و یا همان معامله در تایم فریم کوتاه انجام میدهید هرچقدر اسپرد و کمیسون کمتر باشد سود شما بیشتر است.

چون شما بیشتر از ۲ الی ۳ کندل نمی خواهید سود بگیرید اگر بخواهید یک کندل سود به بروکر بدهید برای شما به صرفه نمی باشد پس هر چقدر میزان اسپرت و کمیسیون بروکر کمتر باشد کار شما راحت‌تر می‌شود و سود شما در اسکالپ بیشتر است.

برای شما مثال می آورم تا دقیق تر متوجه موضوع شوید شما می‌خواهید اسکالپ کنید و یک اسکالپر هستید و در تایم فریم کوتاه مدت یک دقیقه ای مشغول به معامله گری هستید.

حال اگر یک بروکری را انتخاب کنید که کمیسیون های بالایی از شما بگیرد و اسپرد و کمیسیون های بالایی داشته باشد مثلاً مثل بروکر خوب آلپاری که اسپرد ها و کمیسیون های بالایی دارد وقتی که وارد معامله می شوید تنها باید یک الی دو کندل کمیسیون به بروکر بدهید پس نفعی به شما نمی رسد و باید منتظر شوید که قیمت از نقطه ورود شما حداقل ۵ کندل بالا یا پایین تر بیاید تا شما سود کنید.

پس در بهترین حالت این است که اگر شما اسکالپر هستید یک بروکری را انتخاب کنید که اولاً یک طرفه از شما کمیسیون بگیرد بهترین بروکر اسکالپ بروکر خوب ترید کیت در سال ۲۰۲۳ میباشد .

دوماً کمیسیون ها و اسپرد های بسیار پایین داشته باشد تا وقتی شما وارد معامله می شوید تقریباً در همان نقطه ی ورود به سود برسید و با یک کندل یا دو کندل سود از معامله خارج بشوید.

بیشترین معامله گران که سبک اسکالپ را انجام میدهند و تقریباً این سبک شبیه باینری آپشن میباشد در تایم فریم های یک دقیقه ای روی جفت ارزهای طلا به دلار و پوند به دلار و یورو به دلار مشغول به معامله هستند .

این جفت ارزها چون در کل کمیسیون های بسیار پایینی دارد و حجم های بالایی دارد و می توانند با دو یا سه کندل سود سریع از آن خارج شوند بسیار مناسب برای اسکالپ هستند.

با ما باشید در زیر یک استراتژی اسکالپ بسیار عالی را در فرمت آموزش ویدیویی برای شما میگذاریم در بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت


آموزش ویدیویی استراتژی اسکالپ یک دقیقه ای

 


مهمترین نکات اسکالپ کردن

بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت۱-بروکری را انتخاب کنید که کمیسیون و اسپرد پایینی داشته باشد.(پیشنهاد ما بروکر ترید کیت هست که خود جناب مهدی تات با یک حساب پنجاه هزار دلاری در آن مشغول به معامله گری و اسکالپ میباشند)

۲-همیشه در روی روند ترید کنید نه ضد روند

۳-در تایم فریم های یک دقیقه ای نوسان بسیار بالاست پس حتماً از از حد ضرر هایی استفاده کنید که زیاد کوچک نباشد.

۴-بر روی جفت ارزهایی که اسپردهای بالایی دارند معامله نکنید مثل جفت ارزهای مینور .

۵-اسکالپ کردن جذابیت بسیار زیادی دارد چون می توانید در روز حدود ۱۰ الی ۵۰ تا معامله انجام دهید اما آن را با قمار اشتباه نگیرید.

۶-همیشه پایبند استراتژی خود باشید و سر خود معامله نکنید.

۷-اسکالپ کردن هم سود دارد هم ضرر پس مدیریت سرمایه خود را همیشه رعایت کنید و ضرر کردن ناراحت نشوید موقعیت های بسیاری در پیش روی شما هست که موجب سود شما می شود.

۸-در بازار رنج معامله نکنید برای شما سود زیادی نخواهد داشت.

۹-در زمان اخبار هیچگاه معامله نکنید حتی اگر پیش بینی شما درست باشد ممکن است بروکر سود شما را به عنوان یک گپ اخباری حساب کند و به شما سودی ندهد.

۱۰- همیشه یک درصد سود مشخصی را در روز برای خود در نظر بگیرید و پس از آن که به آن درصد مشخص شده رسیدید دیگر از طریق دست بردارید و به قول معروف اور ترید نکنید.


کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن استاد مهدی تات با وین ریت 75 درصد

عضویت رایگان کانال سیگنال

برای عضویت رایگان عضو کانال تلگرام شوید و به ادمین پیام دهید
عضویت رایگان

بهترین جفت ارزها برای اسکالپ کردن در بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت

بهترین نمادی را که می توانید برای اسکالپ انتخاب کنید پوند دلار می باشد(GBPUSD) و دومین نماد یورو به دلار (EUR USD)می باشد و سومین نماد دلار به فرانک سوئیس(USD CHF) می باشد البته جفت ارز طلا به دلار هم بسیار عالی می باشد.

اما یادتان باشد که این جفت ارز بسیار نوسان دارد تمام از کاربرها عاشق ترید بر روی طلا میباشند اما یادتان باشد که باید تجربه کافی را برای معامله گری روی طلا داشته باشید.

اخبار نرخ بهره بانکی

همیشه یادتان باشد برای معامله گری اخبار را دنبال کنید مخصوصاً برای معامله گری بر روی ارزهای یورو به دلار و پوند به دلار و طلا مهمترین اخبار نرخ بهره بانکهای آمریکا میباشد.
اعلام نرخ بهره بانک های آمریکا برای طولانی مدت روی دلار و طلا تاثیر بسزایی دارد و روند آن را در یک ماه آینده روشن می کند.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


آیا از اندیکاتور استفاده کنیم؟

برای اسکالپ کردن اندیکاتور های بسیار فراوانی در روی سایت های فارکس قرار گرفته شده است.
اما پیشنهاد ما این است که همیشه تحلیل شما بر روی سبک پرایس اکشن متمرکز باشد و روی پرایس اکشن معامله گری کنید تا اندیکاتورها.بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت اندیکاتورهای مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد.

اما اگر خواستید روی اندیکاتور معامله کنید به شما اندیکاتور پرفسورا را پیشنهاد میدهیم که یکی از بهترین اندیکاتور های اسکالپ میباشد که میتوانید در تایم فریم های ۱ دقیقه و ۵ دقیقه از آن استفاده کنید این اندیکاتور تنها روی روند به شما سیگنال می دهد و بسیار مناسب اسکالپ میباشد.

چند کندل سود بگیریم؟

خیلیا از جناب مهدی تات میپرسند که در معامله گری با روش اسکالپینگ باید چند کندل سود بگیریم.

این دیگر بستگی به استراتژی خودتان دارد از سه کندل تا ده کندل متغیر می باشند.

اگر استراتژی دارید که سه کندل سود آن است و زود می خواهید از معامله بیرون بیاید حتما باید با بروکری کار کنید که کمیسیون کمی از شما بگیرد مانند بروکر ترید کیت.

چون بقیه بروکرها کمیسیون بالایی دارند و تنها یک کندل یا دو کندل کمیسیون آن‌ها می‌شوند یعنی باید حداقل ۲ کندل از معامله شما بگذر تا معامله شما تازه گربه یا سر به سر شود و بعد در سود وارد شود.

البته باید این را هم اضافه کنم که ۹۰ درصد از بروکر ها از معاملات شما دو بار سود و کمیسیون دریافت می کند یکبار موقع وارد شدن و یکبار موقع خارج شدن و این اصلاً برای شما که می خواهید اسکالپ کار کنید و در تایم فریم یک دقیقه معامله کنید خوب نیست اما بروکر ترید کیت تنها بعد از بسته شدن معامله شما از شما سود می گیرد یعنی فقط یک بار و این برای اسکالپرهای عزیز بسیار عالی می باشد.

در مقایسه که ما انجام دادیم مابین بروکر خوب آلپاری و بروکر خوب ترید کیت که فیلم ویدیو شان در این مقاله گذاشته شده در معامله ای که مادر بروکر ترید کیت ۶۳ دلار سود کردیم در آلپاری سود ما ۵۲ دلار شد.

و هنگامی که کمیسیون های دو بروکر را باهم مقایسه کردیم و متوجه شدیم که بروکر خوب آلپاری دقیقاً دوبرابر بروکر خوب ترید کیت کمیسیون بر میدارد.

در تایم فریم ۵ دقیقه کار کنیم یا ۱ دقیقه؟

سوال سختی که از من می پرسید من عاشق چارت یک دقیقه ای می باشم .در بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت.
اما از نظر من که ۱۰ساله معامله گر حرفه ای فارکس و باینری آپشن هستم(اگر میخواهید درباره باینری آپشن بیشتر بدانید باه مقاله باینری آپشن چیست مراجعه کنید) تایم فریم ۵ دقیقه‌ای سودآورتر میباشد.
در تایم ۵ دقیقه ای ما نوسانات کمتری را داریم و روند را بهتر می توانیم تشخیص بدهیم هر چقدر تایم فریم شما بالاتر باشد معامله های شما معتبر تر و با ریسک کمتری می باشد.

آیا جناب مهدی تات روش سود آوری برای اسکالپ دارد؟

باید بگویم که بله جناب تات استراتژی های بسیار سودآوری دارد برای روش اسکالپ که در کلاسهای خصوصی خود آن را تدریس می کند .

وین ریت بسیار بالای آن دانشجویان ایشان را به سود بالایی رسانده و دانشجویان همه راضی می باشند و به همین علت ایشان به عنوان کار افرین برتر به تلویزیون و برنامه زنده دعوت شدند.

بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت

سبک ترید بسیار جدید میباشند و تلفیقی از سبک پرایس اکشن قدرت بازار و تلفیق شده با تجربه جناب تات می باشد.

برای رزرو کلاس های خصوصی ایشان می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09336161040

آیا جناب تات کانال سیگنال رایگان دارد؟

بله…کانال سیگنال رایگان باینری آپشن ایرانیان چند سال است مشغول به کار می باشد.

مقاله کامل توضیحات کانال سیگنال باینری آپشن

کانال سیگنال باینری آپشن با وین ریت حدود ۷۰ درصدی میتواند این کمک را به شما کند که سیگنالهای بسیار خوبی گرفته و بدون علم خاصی در بازارهای مالی مشغول به معامله گری شوید و به درآمد دلاری برسید برای عضویت رایگان در این کانال به آیدی زیر در تلگرام پیام دهید.

mahditatm@

کانال سیگنال رایگان باینری آپشن

https://t.me/binaryoptioniranian


آیا جناب تات رباتی دارند که سود ده باشد؟

بله ربات پرفسورا ورژن جدید این ربات با ۲۳ استراتژی که تمام آن در اختیار کاربر قرار می گیرد یک ربات بسیار عالی هم برای اسکالپ می باشد هم برای ترید های بلند مدت که شما می‌توانید با استراتژی های فراوان این ربات و تنظیمات مدیریت سرمایه بسیار پیشرفته آن میتواند سود خوبی را از بازار گی بگیرید سودی ما بین ۸ تا ۲۲ درصد در ماه.

این ربات می‌تواند هر استراتژی را که شما در ذهن دارید پیاده کند و با روش های پیشرفته مدیریت سرمایه آن می توانید به راحتی از این بازار سود بگیرید هزینه ارزان این ربات بسیاری از تریدر ها را مجذوب خود کرده است.
نکته جالب این است که سوددهی این ربات در بروکر خوب ترید کیت بالاتر از بروکرهای دیگر می باشد آن هم به دلیل این است که این بروکر کمیسیون کمتری را در هر معامله از شما دریافت می کند.

چه ساعت‌هایی برای اسکالپ مناسب است؟

اگر بخواهیم بگوییم چه ساعت هایی را نباید معامله کوتاه مدت یا همان اسکالپ را انجام بدهیم باید بگوییم که حدوداً بعد از ساعت ۸ شب اسپرد های بازار و جفت ارزها بالا میرود و دیگر نباید در این ساعت ها معامله کوتاه مدت انجام داد چون صرفه اقتصادی ندارد.
البته حدود ساعت ۱۲ شب بازار بورس استرالیا باز می شود و حدود آن ساعت چهار و نیم صبح هم بازار ژاپن که البته اسپرد پایینی دارد اما به خاطر نداشتن حجم بالا به نظر من مناسب اسکالپ نیستند البته بسیاری از اسکالپرها روی بازارهای آسیا در آن زمان ترید می کنند.

بهترین ساعت اسکالپ چه ساعتی است؟

اگر بخواهیم درباره بهترین زمان ساعت اسکالپ صحبت کنیم آن هم به وقت تهران باید بگوییم که زمان باز شدن بازار انگلیس به حدود ساعت ۱۱ صبح به وقت ایران هست مناسب است برای معامله گری در اسکالپ تا ساعت ۹ شب به وقت تهران.

بهترین جفت ارزها برای اسکالپ؟

بهترین جفت ارزها برای اسکالپ به خود جناب مهدی تات هم بر روی آنها معامله انجام میدهد جفت ارز پوند به دلار و یورو به دلار و طلا به دلار می باشد.
بهترین بروکر برای اسکالپ که آن را معرفی کردیم که بروکر ترید کیت میباشد تمام این نمادها را در اختیار شما میگذارد.

و البته می توانیم چهار جفت ارز دلار به فرانک دلار به دلار کانادا دلار به ین ژاپن دلار استرالیا به دلار آمریکا را هم بعد از آن سه جفت ارز اضافه کرد.
نمادهای اختصاصی جفت ارزها مناسب برای اسکالپ

(GBPUSD) (EUR USD) (XAU USD)
(USD CHF) (USD CAD) (USD JPY)
(AUD USD) (GBP JPY)

مدیریت سرمایه در اسکالپ

 

البته بگویم که در بهترین بروکر اسکالپ که بروکر ترید کیت می باشد حتماً باید مدیریت سرمایه را هم رعایت کنید حداقل ریسک به ریوارد شما در هر معامله باید یک به یک باشد غیر از این شما یک معامله گر ضررده می باشید.


کوتکس بهترین بروکر باینری آپشن

با کد بونوس 50 درصدی مخصوص آکادمی باینری آپشن ایرانیان

ثبت نام در کوتکس با بونوس 50 درصدی

کد بونوس : binaryoptioniranian
ثبت نام کنید

ثبت نام کنید 50 درصد روی تمام محصولات ما تخفیف بگیرید

شبکه های اجتماعی آموزشی ما


یکی از مشکلات رایج میان معامله‌گران همین رعایت نکردن مدیریت سرمایه در معاملات خود می باشد که موجب می شود معامله گر ضرر و زیان های بسیاری داشته باشد.

چگونه یک اسکالپر شویم :

اولین قدم برای معامله گری در روش اسکالپینگ این است که شما یک بروکر مطمئن و خوب و با کمیسیون ای کم پیدا کنید و در آن ثبت نام کنید همانند بروکر خوب ترید کیت.

لینک ثبت نام کاربران ایرانی بروکر ترید کیت که ۱۲ ساله رگوله میباشد :

https://my.forextk.com/register?referral=49

دومین قدم :

قدم دوم دانلود نرم افزار متاتریدر ۴ یا متاتریدر ۵ می باشد که شما را به بازار بورس وصل می کند شما می توانید از حساب های دمو استفاده کنید و استراتژی را که آموزش دیدید بر روی آن تست کنید و کم کم با این بازار آشنا شوید.

سومین قدم :

قدم سوم آموزش می باشد آموزش می باشد شما میتوانید از آموزش ویدیویی که در این مقاله جناب مهدی طالب برای شما ضبط کرده و آموزش استراتژی اسکالپ ست استفاده کنید و آن را در دمو تست کنید و آرام آرام وارد بازار معامله گری بورس جهانی شوید.

قدم چهارم :

باز کردن حساب پرفکت مانی میباشد شما هنگامی که میخواهید در حساب واقعی مشغول به معامله‌گری شوید باید به دلار پول داشته باشید یعنی ریال خود را تبدیل به دلار کنید حساب پرفکت مانی یک حساب ارزی می باشد که شما می توانید داخل آن دلار دیجیتال بریزید و آن را به بروکر خود منتقل کنید .

به یک صرافی ایرانی متصل شوید و از آن دلار پرفکت مانی بخرید و شماره کیف پول پرفکت مانی که ساختید با آنها دهید تا آنها دلار شما را در آن واریز کند.

البته باید بگویم که بروکر خوب ترید کیت که بهترین بروکر اسکالپ میباشد واریز و برداشت ریالی هم دارد و شما می توانید به سادگی از پشتیبانی این بروکر شماره کارت ریالی را دریافت کنید و به آن ریال بزنید و آنها خودشان در حساب شما دلار واریز میکنند و آن ریال را به دلار چنج میکنند.

خدمت واریز و برداشت ریالی برای رفاه بیشتر کاربران ایجاد شده که شما میتوانید از آن استفاده کنید.

نکات مهم در انتخاب یک بروکر خوب در بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت

بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت

 

نکات که باید برای انتخاب یک بروکر خوب رعایت کنیم را برای شما در زیر مینویسم

۱- اولین نکته این است که کمیسیون کمی از شما دریافت کند.

۲-نکته دوم پشتیبانی فارسی و ۲۴ ساعته می باشد که باید همیشه جوابگوی مشتریان خود باشد اگر مشکلی در برپایی کردن یا حساب برای آنها پیش اومد جوابگو باشند.

۳-حسابهای رگوله شده داشته باشند.

۴-سیستم کپی ترید داشته باشند همراه با وی پی اس رایگان

۵-آفر ها و بونوس های مختلفی به کاربران خود بدهند

۶-واریز و برداشت ریالی داشته باشند.

۷-سرور بسیار سریع برای باز و بسته شدن معاملات داشته باشند.

۸-دارای حساب های ecn معتبر باشند.

تمام این مواردی را که به شما گفتم را ما در بروکر ترید کیت جستجو کردیم و تحقیق کردیم که تمام این موارد را دارا می باشد و پیشنهاد اول ماه برای بهترین بروکر اسکالپ بروکر ترید کیت میباشد.


جمع بندی

اگر بخواهیم جمع بندی انجام بدهیم برای معاملات کوتاه مدت یا همان اسکالپ کردن بهترین بروکر حال حاضر برای ایرانیان که کمیسیون واقعاً پایینی دارد و پشتیبانی ۲۴ ساعت فارسی و واریز و برداشت ریالی و آفر های مختلف و حتی کپی ترید دارد بروکر ترید کیت می باشد که از نظر من بهترین بروکر برای اسکالپ  میباشد.

من تحقیق کردم که این بروکر ۱۲ سال است که سابقه کار دارد و رگوله شده در بورس استرالیا می باشد.
لینک ثبت نام کاربران ایرانی را برای شما در زیر می گذارم.

بهترین بروکر برای اسکالپ (سال 2023) ترید کیت

از لینک زیر ثبت نام کنید و برای وریفای حساب کارت ملی کافی میباشد.

https://my.forextk.com/register?referral=49

 

اگر هم در این راه دچار مشکل شدید به آیدی زیر پیام دهید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنیم

mahditatm@


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *