همه مطالب, استراتژی‌ها, اندیکاتورها

جفت ارزهای otc درباینری آپشن

جفت ارزهای otc درباینری آپشن

سوالات متداول:

1. جفت ارزهای otc چیست و چه تفاوتی با جفت ارزهای واقعی دارد؟
2. آیا معامله کردن روی جفت ارزهای otc خطرناک است؟
3. آیا تحلیل تکنیکال و تحلیل پرایس اکشن برای جفت ارزهای otc کاربرد دارد؟
4. آیا معامله گران معروفی مثل مهدی تات روی جفت ارزهای otc می‌کنند؟

دوستان عزیز و معامله‌گران خوب امروز در خدمت شما هستیم با مقاله جفت ارزهای otc در باینری آپشن چیستند.

همانطور که می‌دونید بازار باینری آپشن ه‌ای از بازار فارکس می‌باشد که ما در آن بر حسب زمان معامله می‌کنیم.
بروکرهایی هستند که هنگامی که بانک‌ها تعطیل می‌باشند و در روزهای تعطیلی مارکت جفت ارزهایی را به شما ارائه می‌دهند که پسوند otc جلوی آنها می‌باشد مثلا Euro USD otc.

“بازار باینری آپشن، یکی از روش‌های معامله در بازار فارکس است که بر اساس زمان انجام معامله عمل می‌کند.”

بازار باینری آپشن، یکی از روش‌های معامله در بازار فارکس است که بر اساس زمان انجام معامله عمل می‌کند. در این روش، معامله‌گران برای پیش‌بینی قیمت یک دارایی خاص در زمان مشخصی، یک مبلغ سرمایه را در معامله قرار می‌دهند. در صورتی که پیش‌بینی معامله‌گر صحیح باشد و قیمت دارایی مورد نظر در زمان تعیین شده به سمتی حرکت کند، سود معامله به معامله‌گر تعلق می‌گیرد. اما در صورتی که پیش‌بینی معامله‌گر اشتباه باشد و قیمت دارایی به سمت معکوس حرکت کند، سرمایه معامله‌گر از دست می‌رود. بازار باینری آپشن به دلیل سادگی و قابلیت استفاده آسان برای معامله‌گران تازه‌کار نیز محبوبیت زیادی دارد.


آیا جفت ارزهای otc واقعیت هست یا مجازی؟

جفت ارزهای otc درباینری آپشن

باید بگویم که اگر در روز تعطیل در بروکرهای باینری آپشن مشغول به معامله‌گری هستید که در جلوی جفت ارزها کلمه otc نوشته شده بدانید که آن قیمت شبیه ساز شده می‌باشد و واقعیت خارجی ندارد.

مثلاً در بروکر پاکت آپشن که یک بروکر اسکم میباشد جفت ارزهای otc و یا حتی سهام‌ها otc می‌باشند یک بازار مجازی و غیر واقعی می‌باشد.

اگر بخواهم مثل همیشه با شما صادق باشم این بازار otc یک قلک برای بروکرها محسوب می‌شود و شما نباید در آن ترید کنید.

آیا بر روی جفت ارزهای otc معامله کنیم؟

جفت ارزهای otc معامله کردن روی آنها خطرناک است و بهتر است از آنها دوری کنیم.

شفاف بگویم این نوع جفت ارزهای otc یک ساز بازار می‌باشند و هیچ نوع تحلیل تکنیکال و یا تحلیل پرایس کشنی ندارد و قیمت تماماً دست خود بروکر می‌باشد.

ترید کردن روی جفت ارزهای otc بسیار پر ریسک و خطرناک می‌باشند چون یک قیمت مجازی می‌باشد نه یک قیمت واقعی بروکر آنها را دستکاری می‌کند.

اگر این سوال در ذهن شما هست که جناب استاد مهدی تات روی جفت ارزهای otc معامله کنم یا خیر باید بگویم که اگر انجام ندهید خیلی بهتر می‌باشد و به نفع شما هست.

حتی در برخی از پیج‌های اینستاگرام و یوتیوب دیدم که افرادی شیاد با درست کردن ویدیوهای آموزشی و حتی ترغیب شما با استراتژی‌هایی همانند روانشناسی کندل‌ها ، الگوهای کندلی شما را ترغیب به معامله کردن در بازارهای otc می‌کنند که این کار شیادانه میباشد.

سوالات متداول:

1. جفت ارزهای otc چیست و چه تفاوتی با جفت ارزهای واقعی دارد؟

2.آیا معامله کردن روی جفت ارزهای otc خطرناک است؟
3. آیا تحلیل تکنیکال و تحلیل پرایس کشنی برای جفت ارزهای otc کاربرد دارد؟
4. آیا معامله گران معروفی مثل مهدی تات روی جفت ارزهای otc می‌کنند؟


بر روی چه جفت ارزهایی در باینری آپشن معامله کنیم؟

جفت ارزهای otc درباینری آپشن

“هرگز بر روی چیزهایی که شما درک کاملی از آنها ندارید، شرط نگذارید.” – وارن بافت

تجربه ۷ سال تدریس من این موضوع را برای برای من روشن ساخت بهترین جفت ارزها در باینری آپشن برای معامله‌گری در روزهایی که بازار و مارکت جهانی باز می‌باشد ارزهای یورو به دلار و پوند به دلار می‌باشد.

دقت کنید دوستان گفتم که در بازاری که باز می‌باشد یعنی همه روزها به جز شنبه و یکشنبه می‌توانید از صبح تا ساعت ۸ شب بر روی جفت ارزهای مهم که جلوی آنها ننوشته باشد او تی سی معامله کنید.

قیمتهای اصلی جفت ارزها را از کجا ببینیم؟

من چون یک معاملگر فارکس بودم و بعد به باینری آپشن پرداختم شه قیمت‌ها را در متاتریدر ۴ و یا متاتریدر ۵ مشاهده می‌کردم شما هم می‌توانید برای دیدن قیمت‌های واقعی بازار از متاتریدر ۴ استفاده کنید.
سورس این نرم‌افزار را می‌توانید در سایت mql ۵ ببینید و دانلود کنید.

هیچ کس در یک شبه تحقق رویاها و اهداف خود را نمی‌بیند. این یک مسیر طولانی است که نیازمند تلاش، تمرکز و انگیزه قوی است. کتاب های نویسندگان معروف کشور امریکا، مانند جیم ران، جول استین، آنتونی رابینز، برایان تریسی و کاترین پاندربنو، می‌توانند به ما در این مسیر انگیزه و الهام بخش باشند.

جیم ران، نویسنده و سخنران امریکایی، در کتاب های خود به اهمیت تعیین هدف و تلاش برای رسیدن به آن تاکید می‌کند. وی معتقد است که هر کسی می‌تواند به هدف خود دست یابد، اما نیازمند تصمیم‌گیری قاطع و تلاش مداوم است. ران با ارائه راهکارها و تکنیک‌های موفقیت، به ما آموزش می‌دهد که چگون

یا از لینکی که در پایین برای شما می‌گذارم در آلپاری ثبت نام کنید و در انتهای برگه سایت که نوشته شده است دانلود پلتفرم متاتریدر ۴ و یا متاتریدر ۵ را از آنجا دانلود کنید.


بروکر پاکت آپشن یک بروکر کلاهبردار است

شفاف به شما بگویم بله بروکر باینری پاکت آپشن یک بروکر اسکم و کلاهبردار می‌باشد اگر هم نمی‌دانید معنی اسکم چیست یعنی همان کلاهبردار.

این بروکر از سه سال پیش شروعکرد به بلاک کردن حساب‌ها و بستن کردن اکانت‌های شاگردان بنده.

چرا؟ چون شاگردان من در باینر آپشن سود زیادی می‌کردند حتی این بروکر سود ۴۰۰۰ دلاری خود بنده را هم نداد و اکانت مرا حذف کرد.

این بروکر تا جایی با شما خوب است که نتوانید سود کنید و اما اگر سود کنید حساب شما را مسدود می‌کند به عنوان که شما از ربات استفاده کرده‌اید.

حال جالب‌تر این است که خود پاکت آپشن یک ربات تهیه کرده که به افزونه گوگل کروم وصل می‌شود و شما می‌توانید از آن استفاده کنید اما باید بگویم متاسفانه این ربات هم فیک می‌باشد و سیگنال‌های بدی برای شما به ارمغان می‌آورد و باعث ضرر زیاد شما می‌شود.

وای، چه جالب! یه ربات هم هست که خودش پاکت آپشن رو ساخته و به گوگل کروم وصل میشه. خیلی جالبه که این ربات هم فیکه و سیگنال‌های بدی بهت میده و تورو تو مشکل می‌ندازه. بدبخت میکنه!

“اقدامات کلاهبردارانه بروکر پاکت آپشن برای تحت فشار قرار دادن معامله‌گران ایرانی و سرقت پول آنها

در مدت سه سال گذشته بروکر کلاهبردار پاکت آپشن دست به هر کاری زده تا بتواند پول مردم و معامله‌گران ایرانی را که دستشان به جایی بند نیست را بالا بکشد و سر آنها کلاه بگذارد.


افراد و پیجهای سوء استفاده گر و شیاد را چگونه شناسایی کنیم؟

جفت ارزهای otc درباینری آپشن

در حالت کلی برای شما می‌گویم : اگر دیدید افرادی و یا پیجی که بیوگرافی معتبری ندارد و یا شما را تشویق می‌کنند که در بازارهای otc باینری آپشن ترید کنید و یا به شما استراتژی‌های کندلی پیشنهاد میکند آن هم در تایم فریم یک دقیقه و یا حتی پایین‌تر .
یا به عنوان بروکر پاکت آپشن را معرفی میکند شک نکنید که آنها افرادی شیاد و سو استفاده‌گری می‌باشند و شما باید از آن پیج خارج شوید وگرنه ضرر سنگینی در این بازار خواهید دید.


مثالی می‌زنم که شما دقیقاً درک کنید وقتی کسی یا پیج اینستاگرام و یا یوتیوبی به شما می‌گوید که بیایید در بازار او تی سی ترید بزنید و یا به شما استراتژی رایگان کندلی آموزش میدهد و یا میگوید در بروکر پاکت آپشن حساب باز کنید، مثل این است فروشنده ماشین به شما یک پراید معرفی می‌کند که اولاً می‌گوید این پراید اتومات می‌باشد بدنه بسیار محکم و بسیار قوی دارد و استاندارد ۵ ستاره اروپا دارد و موتورش برای شرکت میتسوبیشی ژاپن می‌باشد….دیگر خودتان تا ته خط را متوجه شوید….

دلایل شیادی پیجهای اینستاگرام و یوتیوب و تلگرام در بازار فارکس و باینری آپشن:

1. آیا دلایل شیادی پیج‌ها و افراد در اینستاگرام و تلگرام در بازار فارکس و باینری آپشن برای همه افراد یکسان است؟
2. چرا ضعف اقتصاد ایران و چرخه رو به نابودی اقتصادی ایران افراد را به کلاهبرداری مجبور می‌کند؟
3. آیا تنها علت کلاهبرداری در این بازارها اقتصاد خراب ایران است؟
4. چگونه می‌توان یک استاد و یا پیج معتبر را از یک استاد نما و یا کانال شیاد و کلاهبردار تشخیص داد؟

خب اول باید بگویم که دلایل کلاهبرداری پیج‌ها و افراد در اینستاگرام و تلگرام به دلیل ضعف اقتصاد ایران و چرخه رو به نابودی اقتصادی در ایران می‌باشد که افرادبیکار و سوء استفاده گر را مجبور می‌کند از بیکاری دست به کلاهبرداری بزنند.

البته باید بگویم که دیگر کلاهبرداری به خاطر اقتصاد خراب ایران در خون و رگ افراد سودجو ریشه کرده دیگر کاریش هم نمی‌شه کرد.

فروش پکیج و مدیریت حساب و کارهای دیگر در این بازارها باب هست بارها دیدم پکیج فروش‌ها و استاد نماهایی که مدیریت حساب قبول کردند و پول طرف را در جا سوخت دادن و یا بالا کشیدند یا کانال‌های سیگنال فیک که با دادن سیگنال‌های زیاد مردم را بدبخت کردند.

چگونگی سنجش یک استاد و یا پیج معتبر:

حال می‌رسیم به این سوال که یک استاد را از یک استاد نما چگونه تشخیص بدهیم و یا یک کانال معتبر را از یک کانال شیاد و کلاهبردار چگونه تشخیص بدهیم.

آیا همیشه به دنبال آموزش‌های بی‌نقص و معتبر هستید؟ آیا خواسته‌هایتان را از کانال‌های تقلبی و کلاهبرداری جدا می‌کنید؟ اگر بله، حتماً نیاز به راهنمایی یک استاد واقعی دارید! به عبور از تبلیغات سطحی بپردازید و با ما در معرفی استادان حقیقی و کانال‌های معتبر همراه باشید. ما اطمینان می‌دهیم که تجربه آموزشی و تحقیقی شما بی‌نقص خواهد بود. همین حالا به تیم ما بپیوندید و از راهنمایی‌های خلاقانه ما بهره‌برداری کنید.

خوب اولین کاری که باید بکنید این هست که ببینید این استاد و یا این پیج چگونه شما را آموزش می‌دهد و چگونه شما را راهنمایی می‌کند آیا این شخص کلاس حضوری دارد آیا این شخص و یا این پیج زش‌های حرفه‌ای دارد آیا این شخص با بروکرهای معتبری همچون آلپاری و کوتکس و آمارکت و غیره کار میکند.

در کل باید بیوگرافی کانال و پیج را مشاهده کنید

در اینستاگرام دیدم یک دختر ۱۸ ساله روی یک مبل پشت یک دیوار سفید می‌نشیند و اسمش را گذاشته خانم تریدر و حرف‌هایی را که در یوتیوب اساتید دیگر می‌گویند او تکرار می‌کند و به شما می‌گوید بیایید به شما آموزش بدهم و یا به شما سیگنال بدهم اما یک حساب لایو ندارد یک استیتمنت ندارد.

کیفیت واقعی یک تریدر را نمی‌توان از جلوه‌های خوشگل بزک کرده و اما بی‌ارزش و سطحی آن سنجید.

شما اگر بهش بگید یک ترید بزن نمی‌تواند ازش بپرسید کجا کلاس تا حالا گذاشتید میگه آنلاین هستم.

این مقایسه دوستان برای تبلیغ نیست استاد مهدی تات نیازی به تبلیغ ندارد فقط خواستم مقایسه کنم

1. آیا جناب مهدی تات تجربه آموزش تریدینگ را دارند؟
2. آیا شاگردان جناب مهدی تات از کشورهای مختلف به او می‌آیند؟
3. آیا جناب مهدی تات به عنوان بهترین معامله‌گر ماه در بروکر فارکس کیت دعوت شده است؟
4. آیا سابقه ۷ ساله در سایت معتبر و کانال تلگرام دارد؟

  • جناب مهدی تات کلاس‌های ۴۰ نفره فارکس و باینری آپشن در سراسر ایران برگزار کرده و می‌کند.
  • آموزش‌های غیر حضوری بسیار حرفه‌ای دارد به عنوان تریدر و استاد در تلویزیون دعوت شده.
  • شاگردانش از انگلیس و آلمان آمریکا و کانادا و ترکیه و دیگر کشورها پیش او می آیند تا آموزش خصوصی ببیند.
  • به عنوان بهترین معامله‌گر ماه در بروکر معتبر فارکس کیت دعوت شده.
  • در بروکر آلپاری وبینار آنلاین یک ساعته به عنوان تریدر برتر باینر آپشن ایران برگزار کرده که همین وبینار آنلاین آموزشیش را پیج اینستاگرام زد بورس به مردم پولی می‌فروخت و مردم ناآگاه آن را می‌خریدند.
  • بالای ۲۰۰۰ هزار فیلم مستند از سودهای دانشجویان خود دارد.
  • سایت معتبر و کانال تلگرام با سابقه ۷ ساله دارد

جفت ارزهای otc درباینری آپشن

مهدی تات یک استاد و تریدر حرفه‌ای در حوزه فارکس و باینری آپشن است. او کلاس‌های آموزشی با تعداد بالایی از شرکت‌کنندگان در سراسر ایران برگزار می‌کند. تات همچنین به عنوان استاد و تریدر در تلویزیون حضور دارد و آموزش‌های غیر حضوری حرفه‌ای ارائه می‌دهد. شاگردان از کشورهای مختلف به او مراجعه می‌کنند تا آموزش خصوصی ببینند. در حال حاضر، تات به عنوان بهترین معامله‌گر ماه در یک بروکر معتبر فارکس دعوت شده است.

اگر شما پیجی و یا استادی را پیدا کردید که تقریباً همچین مشخصاتی را داشته باشد می‌توانید به او اعتماد کنید.

ممکن است پیج کلاهبرداری امروز به نام زد بورس کار کند فردا به نام اندیشه پس فردا به نام آقای خوب ترید و ماه دیگر به نام سلطان برتر ترید و غیره….

اما اساتید برتر همچون جناب مهدی تات جناب خاکستر جناب دکتر اناری اسمشان برند می‌باشد نه پیجشان .

در این مقاله خواستم توضیح کوتاهی درباره اتفاقات کثیف بازار فارکس و باینری آپشن را برای شما بررسی کنم و به شما آگاهی بدهم تا برای انتخاب استاد خرید آموزش عضویت کانال سیگنال و انتخاب بروکر دقت بیشتری کنید تا ضرر نکنید.

به خاطر سو استفاده زیاد پیج‌ها و افراد سوء استفاده گر و شیاد بر این شدیم تا کانال تلگرام جدیدی تاسیس کنیم تا بروکرهای معتبر و بروکرهای شیاد را با هم مقایسه کنیم تا شما بهتر بتوانید انتخاب کنید و آگاهی خود را بالا ببرید.

ما دیگر یک جامعه بزرگ معامله‌گر در ایران هستیم دیگر هزار نفر نیستیم الان یک جامعه میلیونی را تشکیل داده‌ایم پس باید آگاهی خودمان را بالاتر ببریم و به افرادی که صادقانه در این راه قدم برمی‌دارند اعتماد کنیم و حرف‌هایشان را سند و مدرک برای خود بدانیم و حرف‌هایشان را به گوش جان بسپاریم.


لینک کانال تلگرام آموزش باینری آپشن برای بررسی بروکرهای معتبر فارکس و باینری آپشن

هر کسی هم که شکایتی از هر بروکر فارکس و باینری آپشن دارد عضو کانال شود و به آیدی ادمین پیام دهد تا آن را منعکس کنیم و اگر کاری از دست ما برآید برایش انجام دهیم…

https://t.me/binaryoptionscam

 


با گسترش فعالیت های مالی و سرمایه گذاری در ایران، جامعه معامله گران نیز به شکل چشمگیری رشد کرده است. اگر چه در گذشته فقط تعداد محدودی از افراد به صورت حرفه ای در حوزه معاملات مالی و سرمایه گذاری فعالیت می کردند، اما امروزه با توسعه فناوری و افزایش دسترسی به اطلاعات، جامعه معامله گران به بزرگی رسیده است و به تعداد میلیونی شمار می رود.

با این حال، با افزایش تعداد معامله گران، نیاز به آگاهی و اطلاعات کامل درباره افراد و شرکت هایی که در حوزه معاملات مالی و سرمایه گذاری فعالیت می کنند، افزایش یافته است. در واقع، معامله گران باید از صداقت و قدرت تحلیلی افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، اطمینان حاصل کنند و به حرف های آنان اعتماد کنند.

برای اطمینان حاصل کردن از صداقت و قدرت تحلیلی افراد معامله گر، می توان از کانال ها و گروه های تلگرامی استفاده کرد. به عنوان مثال، کانال تلگرامی آموزش باینری آپشن می تواند به معامله گران کمک کند تا با بروکرهای معتبر فارکس و باینری آپشن آشنا شوند. این کانال می تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین معامله گران و بروکرهای معتبر عمل کند و امکان بررسی و بررسی شکایات درباره بروکرهای مشکوک را فراهم کند.

در صورتی که هر کسی شکایتی درباره هر بروکر فارکس و باینری آپشن دارد، می تواند عضویت در کانال تلگرامی آموزش باینری آپشن را درخواست کند و به آیدی ادمین کانال پیام دهد تا شکایت را منعکس کنند و در صورت لزوم اقدام لازم را انجام دهند.

در نتیجه، با توجه به رشد چشمگیر جامعه معامله گران در ایران، اهمیت بالایی به اطلاعات و صداقت افراد فعال در این حوزه داده می شود. استفاده از کانال ها و گروه های تلگرامی می تواند به معامله گران کمک کند تا بتوانند از صداقت و قدرت تحلیلی افراد معامله گر اطمینان حاصل کنند و به حرف های آنان اعتماد کنند.

 

من می‌خواهم به شما بگویم که شکست کردن مقابل موفقیت نیست؛ بلکه بخشی از موفقیت است. هر برگشت عقبی فرصتی برای یادگیری، رشد و بهبود است. در دنیای فارکس و باینری آپشن، ممکن است حقه‌های آلوده و کارگزاران ناشایست وجود داشته باشند، اما ما توانایی برتری بر آن‌ها را داریم.

ما به همراه هم جامعه‌ای از معامله‌گران موفق در ایران تشکیل داده‌ایم. ما باید دانش خود را بالا برده و به کسانی که از این راه با راستی پیش می‌روند، اعتماد کنیم. باید به کلماتشان گوش کنیم که به مدرک و شواهد پشتوانه دارند و اعتماد خود را به آنها بدهیم.


از لینک های زیر میتوانید با تخفیف و گرفتن بونوس در بروکرها ثبت نام کنید

4224
کاربر ایرانی

بازدیدها: 407

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *